Lovisa Möller

Lovisa Möller

Lovisa Möller är mäklare på Fastighetsbyrån Göteborg Väster

Lovisa Möller har varit registrerad mäklare sedan 2012-07. Lovisa Möller har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-12 och har fått 74 omdömen med ett betyg på 4.7. Lovisa Möller har haft 1 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

74 omdömen om Lovisa Möller

Marianne E
Sålde sin lägenhet med hjälp av Lovisa Möller en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
Frölunda - Slottsberget

Det mesta har varit bra. Kommunikationen däremot i, via och omkring Säljcoachen innan annonsering tycker jag gick rätt dåligt - inte optimalt alls.

Ali D
Askim - Sisjön

Lovisa är väldigt engagerad i det hon gör. Har grym koll på området hon ansvarar över och kommer på olika lösningar och ordnar med olika alternativ som är positiva för säljaren. Rekommenderar henne verkligen.

Marie D
Köpte sin lägenhet med hjälp av Lovisa Möller en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
Hovås-brottkärr

Lovisa var en mycket proffsig och lyhörd mäklare.

Stipe K
Högsbo

jättebra och smidig bostadsaffär

William A
Norra Tynnered

Lovisa har varit jätteduktig och verkligen hjälpt oss igenom denna process på ett utmärkt sätt.

Hilda A
Norra Tynnered

Jättebra. Bra och trevligt bemötande, väldigt professionell.

Bo A
Järnbrott

Trevligt bemötande. Svarar på mina mail frågor. Ordnade snabbt extra visning. Smidig kontraktsskrivning.

Robin H
Järnbrott

En engagerad duktig och trevlig. Mäklare som levde upp till förväntningarna.

Margareta J
Järnbrott

Vi fick ett öppet o trevligt bemötande av Lovisa. Hon svarade lätt på de frågor vi ställde. Vi bestämde oss snabbt för att köpa lägenheten så då ringde hon säljarna o vi träffades på hennes kontor o skrev på kontraktet stund senare. Så det blev en snabb enkel affär.

Juan A
Järnbrott

Lovisa is a great professional, she knows her job really well and has helped a lot to get the best offer. She totally defended our interest in this deal, and we are really grateful to her.