11 rekommendationer

Andreas Ludvigsson
en del av Fastighetsbyrån Halmstad

Stora Torg
302 43 Halmstad — Visa karta

Vad tror Andreas att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 11 kunder tycker om Andreas Ludvigsson

• Roger C
    Roger C skrev om Andreas Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Köpt ett kedjehus.
    Andreas har varit väldigt engagerad och givit ett bra intryck.
    Han har gjort ett mycket bra jobb. Läs mer
    2018-05-14 Andreas L svarar Roger C
    Hej Roger,
    Vad glädjande att höra att du upplevt det så. Hoppas du njuter i sommarvärmen!
    // Andreas
  • Bo J
    Bo J skrev om Andreas Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Mycket kunnig Mäklare Trevlig och omtänksam och kunde sin sak Svarade snabbt i telefonen Allt var till belåtenhet Läs mer
    2018-05-14 Andreas L svarar Bo J
    Hej Bo,
    Stort tack för att ni tog er tid att lämna ett omdöme. Det var ett nöje att få hjälpa er!
  • Anita P
    Anita P skrev om Andreas Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Trevlig,glad,kunnig och ett utmärkt bemötande mot oss som kunder.
    Öppen för våra önskemål och argument ! Läs mer
    2018-03-15 Andreas L svarar Anita P
    Vad roligt att höra att ni är nöjda. Tack för att du tog dig tid att lämna denna fina rekommendation!
  • Britt W
    Britt W skrev om Andreas Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Trevlig hjälpsam som jag kan rekommendera. Läs mer
    2018-03-15 Andreas L svarar Britt W
    Vad kul att du är nöjd med affären. Tack för din fina reco!
  • Niklas P
    Niklas P skrev om Andreas Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Enkel och lugn kille med en känsla för andras tankar och funderingar, mycket duktig grabb! Läs mer
    2018-03-15 Andreas L svarar Niklas P
    Glädjande ord att få höra, Niklas. Är ni i behov av en ny värdering framöver är det bara att slå mig en signal!
  • Ulrica I
    Ulrica I skrev om Andreas Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Andreas har varit mycket trevlig och mån om båda parter. Vi är mycket nöja och har känt oss trygga i att göra affär med Andreas som mellanhand. Läs mer
    2018-03-15 Andreas L svarar Ulrica I
    Tack Ulrica för dina fina ord. Lycka till med er nya bostad!
  • Jan P
    Jan P skrev om Andreas Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Andreas är en mycket engagerad fastighetsmäklare som har ett korrekt och glatt uppförande. Vi är mycket nöjda med det jobb han utfört vid försäljning av vår fastighet. Läs mer
    2018-03-15 Andreas L svarar Jan P
    Vad roligt att höra att ni är nöjda. Hoppas ni trivs bra med den nya bostaden i stadens puls!
  • Tilde L
    Tilde L skrev om Andreas Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Vid vår första bostadsaffär var man tacksam för att man fick en så bra och hjälpsam mäklare som Andreas. Han svarade på alla våra frågor och guidade oss igenom allt med bravur! Läs mer
    2017-12-11 Andreas L svarar Tilde L
    Tack snälla Tilde, vad kul att höra. Hoppas ni trivs och att allt är bra med den lille!
  • Mariann A
    Mariann A skrev om Andreas Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Trevlig är första ordet som infinner sig.
    Förbättringsområde; skulle kanske ha kunnat vara ytterligare mer kunnig om praktiska detaljer; tänker på vatten/avlopp (var ledningen går och var borrhålen är), väghållningen. Tog dock villigt reda på allt man frågade om. Blev trots detta inte helt klar över hur väghållningen fungerade.
    Uppskattat att Andes ringde upp efter ett par månader och följde upp. Läs mer
    2017-09-26 Andreas L svarar Mariann A
    Tack för dina fina ord. Den konstruktiva feedbacken tar vi till oss! Det var glädjande att höra att ni trivs i er nya bostad!
    Mvh Andreas
  • Lena J
    Lena J skrev om Andreas Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Han levde mer än väl upp till förväntan. Lyhörd o avstämningar kontinuerligt under processen. Läs mer
    2017-09-25 Andreas L svarar Lena J
    Tack för dina ord, Lena. Det värmer att höra!
  • Christian A
    Christian A skrev om Andreas Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Andreas sålde mitt hus med bravur, han var mycket engagerad och driven i sitt arbete med att få mitt hus sålt. Frågor som uppkom från mig under säljprocessen besvarades omedelbart nästan oavsett när jag ställde dom på dygnet, vare sig det var måndag kväll eller söndag förmiddag. Samt att han tog till vara varje tillfälle att visa huset för köpare både dagar och kvällar.
    Slutordet får bli att Andreas trots sin ringa ålder är en mycket skicklig och driven mäklare som som jag varmt skulle rekommendera till den som vill sälja sin bostad.

/Christian Andersson i Halmstad Läs mer
    2017-09-25 Andreas L svarar Christian A
    Stort tack Christian för att du tog dig tid att lämna en kommentar. Det var trevligt på alla sätt och vis att göra affärer med dig!
Erling Miles
Evelina Johansson