Andreas Ludvigsson

Andreas Ludvigsson

Andreas Ludvigsson är mäklare på Fastighetsbyrån Halmstad

Andreas Ludvigsson har varit registrerad mäklare sedan 2016-07. Andreas Ludvigsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-09 och har fått 150 omdömen med ett betyg på 4.9. Andreas Ludvigsson har haft 33 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 89% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Jag träffar många människor i jobbet, och det är denna sociala bit som är intressant i sig. Sedan dyker det givetvis upp situationer som både kan vara glädjande och sorgsna. I vilket fall som är det möjligheten att få hjälpa mina kunder i just deras livssituation något som tillfredsställer mig i min yrkesroll.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Jag arbetar med kundfokus. Det hela handlar om att möta varje kunds särskilda behov oh önskemål. Lägg därtill 100% vilja och envishet så har du ett vinnande koncept. Jag jobbar tills du blir nöjd!

Vad gör du helst på fritiden?
På fritiden gillar jag att aktivera mig på alla möjliga sätt. Det behöver inte nödvändigtvis röra sig om att träna, utan kan bara vara en tur på stan, en fika med goda vänner eller en match Padel. Fast det sistnämnda är förvisso en träningsform. Jag tycker kort och gott om när det händer grejer.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 150 Läs vad Andreas Ludvigsson

• sålde sitt hus med hjälp av Andreas Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    • Eldsberga
    2022-07-18 Verifierad kund
    Pålitlig. Snabba återkoppling.
    Tack för din Reco, och för ett bra samarbete! Andreas Ludvigsson
  • köpte sitt hus med hjälp av Andreas Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    • Eldsberga
    2022-07-15 Verifierad kund
    Bra och snabbt bemötande. Bra hjälp med olika frågor och funderingar, tillgänglig trots han har semester. Mycket bra mäklare.
    Kul att höra att ni är nöjda. Tack för ett trevligt omdöme! Andreas Ludvigsson
    • Åled
    2022-07-09 Verifierad kund
    Andreas är en trevlig, kunnig och engagerad mäklare. Tydlig och proffsig, så det kändes tryggt och enkelt. Tack till Fastighetsbyrån Halmstad för fin service och rekommenderar varmt min mäklare Andreas Ludvigsson.
    Stort Tack för de fina orden, och för ett gott samarbete! Andreas Ludvigsson
    • Åled
    2022-06-29 Verifierad kund
    Andreas är en mycket trevligt och professionell mäklare som återkopplar snabbt. Han har varit behjälplig genom hela köpprocessen och sett till att tillgodose både säljarens och våra behov. Vi är mycket nöjda med hans insats.
    Tack snälla för det trevliga omdömet. Stort Lycka Till framöver med er nya fina bostad! Andreas Ludvigsson
    2022-06-28 Verifierad kund
    Andreas har med stor kunskap och på ett mycket professionellt sätt sålt vår bostad! Han har ett driv som många saknar! Kan rekommendera honom alla dagar!
    Stort tack för de fina orden, det värmer :) Tack även för ett bra samarbete! Andreas Ludvigsson
    2022-06-17 Verifierad kund
    Ihärdig, vänligen och noggrann mäklare som verkligen alltid är tillgänglig för sina klienter. Vi är mycket nöjda med hans uthållighet och tillgänglighet..
    Tack själva för ett fint samarbete, som vi till slut fick ihop på ett bra vis! Vi gör vårt bästa :) Andreas Ludvigsson
    • Gullbrandstorp
    2022-05-02 Verifierad kund
    Väldigt trevlig och tillmötesgående. Informativ och kunnig. Känner in vad vi som kunder vill och behöver.
    Så kul att höra att ni är nöjda. Tack själv för ett fint samarbete! Andreas Ludvigsson
    • Kvibille
    2022-04-13 Verifierad kund
    Mycket professionell och tillmötesgående! Den bästa mäklaren vi träffat på!
    Stort tack för det fina omdömet! Jag här övertygad att ni kommer trivas framöver i er nya fina bostad :) Andreas Ludvigsson
    • Getinge
    2022-04-05 Verifierad kund
    Andreas har varit tillgänglig och väldigt serviceminded!
    Super bemötande, väldigt vänlig och professionell.
    Kan endast rekommendera Andreas vidare.
    Glädjande att du känner så, tack snälla för de vänliga orden. Lycka till framöver med er nya bostad! Andreas Ludvigsson
    • Söndrum
    2022-04-04 Verifierad kund
    Fantastisk mäklar; förstående, inlyssnande och tillgänglig!
    Tack för fint samarbete samt ett lika fint omdöme :) Andreas Ludvigsson