Andreas Ludvigsson

Andreas Ludvigsson

Andreas Ludvigsson är mäklare på Fastighetsbyrån Halmstad

Andreas Ludvigsson har varit registrerad mäklare sedan 2016-07. Andreas Ludvigsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-09 och har fått 185 omdömen med ett betyg på 4.9. Andreas Ludvigsson har haft 8 försäljningar sen 2023-07 och har tillfrågat 88% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Jag träffar många människor i jobbet, och det är denna sociala bit som är intressant i sig. Sedan dyker det givetvis upp situationer som både kan vara glädjande och sorgsna. I vilket fall som är det möjligheten att få hjälpa mina kunder i just deras livssituation något som tillfredsställer mig i min yrkesroll.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Jag arbetar med kundfokus. Det hela handlar om att möta varje kunds särskilda behov oh önskemål. Lägg därtill 100% vilja och envishet så har du ett vinnande koncept. Jag jobbar tills du blir nöjd!

Vad gör du helst på fritiden?
På fritiden gillar jag att aktivera mig på alla möjliga sätt. Det behöver inte nödvändigtvis röra sig om att träna, utan kan bara vara en tur på stan, en fika med goda vänner eller en match Padel. Fast det sistnämnda är förvisso en träningsform. Jag tycker kort och gott om när det händer grejer.

2023-07 - 2024-06

185 omdömen om Andreas Ludvigsson

Sedan starten hos Reco 2017
Elza T
Sålde sitt hus med hjälp av Andreas Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
Oskarström

Jag är mycket nöjd med Andreas Ludvigsson som mäklare! Han är professionell, trevlig, engagerad, kunnig och mycket serviceinriktad. Rekommenderar honom varmt!

Svar från Andreas Ludvigsson

Tack snälla för de fina orden! Ett nöje att få hjälpa dig med försäljningen :)

Andreas G
Köpte sitt hus med hjälp av Andreas Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
Oskarström

En jätte trevlig människa som har varit till stor hjälp. Rekommenderas verkligen!

Svar från Andreas Ludvigsson

Stort tack för ditt fina omdöme, Andreas! Tack själv för god kontakt.

Jarmo L
Getinge

mkt engarerad i affären håller mig som köpare informerad

Svar från Andreas Ludvigsson

Tack för ett trevligt omdöme och en god kontakt!

Gunilla F
Simlångsdalen

Jag blev väldigt proffsigt och trevligt bemött! Mycket bra!

Svar från Andreas Ludvigsson

Tack för dina fina ord, Gunilla!

Emeli N
Östra Stranden

Väldig trevlig och lätt att ha och göra med! Allt gick väldigt smidigt. Rekommenderas 😊👍🏻

Svar från Andreas Ludvigsson

Tack för ett fint omdöme, och bra samarbete 🤗

Fidan B
Östra Stranden

Andreas är en professionell och mycket trevlig mäklare. Positiv, genuin och ambitiös skulle jag vilja påstå. Duktig på kommunicera och tillgänglig. Mycket nöjd med hela köpprocessen.

Svar från Andreas Ludvigsson

Härligt att höra, Fidan. Helt säker på att ni kommer bli nöjda med köpet :)

Robert B
Östra Stranden

Hans bemötande har varit fantastiskt. Han har varit hjälpsam och tillmötesgående genom hela processen. Har bara positivt att säga om honom och kan starkt rekommendera honom till andra!

Svar från Andreas Ludvigsson

Riktigt kul att höra, Robert! Helt övertygad om att ni kommer trivas i stugan.

Karin Edberg A
Östra Stranden

Han va påläst i sitt arbete. Mycket bra på att höra av sig efter visningarna. Vi känner förtroende.

Svar från Andreas Ludvigsson

Tack för de vänliga orden, och för ett gott samarbete.

Amanda M
Frennarp

Hjälpsam och professionell. Mycket trevlig!

Svar från Andreas Ludvigsson

Tack för de trevliga orden - och Grattis till ert fina blivande hus!

Ida J
Frennarp

En fantastisk mäklare. Närvarande, motiverande och driven. Han hade stenkoll på läget, alltid kontaktbar och trevligt. Full port!

Svar från Andreas Ludvigsson

Tack snälla för ett fint omdöme, och för att jag fick hjälpa er :)