Mäklare Halland Halmstad Fastighetsbyrån Halmstad Andreas Ludvigsson
Registrerad mäklare sedan 2016
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-08 - 2019-02

Läs vad 30 Läs vad Andreas Ludvigsson

• Annie C sålde sitt hus med hjälp av Andreas Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad

2019-03-17

Åled
    Både köpt hus och sålt hus med Andreas som mäklare. Allt har varit toppen. Han är en toppen mäklare. Läs mer
    2019-03-18 Andreas L svarar Annie C
    Tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme. Superkul att ni är nöjda!
  • Ida E köpte sin bostad med hjälp av Andreas Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad

2019-03-03

Andreas var till stor hjälp när vi köpte vårt hus. Snabb, proaktiv och oerhört hjälpsam när frågor och oväntade utmaningar dyker upp längs vägen. Rekommenderas! Läs mer
    2019-03-04 Andreas L svarar Ida E
    Tack för dina fina ord, Ida! Det har varit ett nöje att få hjälpa er!
  • Luis M
    Luis M sålde sitt hus med hjälp av Andreas Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad

2019-02-19

Centralt - Öster
    Sålt mitt hus på Hederstiernas gata 23. Tycker Andreas varit korrekt och professionell. Andreas var alltid tillgänglig detta medförde till ett mera förtroendefullt uppdrag. Läs mer
    2019-02-20 Andreas L svarar Luis M
    Tack för ditt omdöme, och tack själv för ett gott samarbete! Ha det bra så höres vi!
  • Anna H köpte sitt hus med hjälp av Andreas Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad

2019-01-29

Trönninge
    Vi köpte ett hus och har känt och trygga under hela processen. Otroligt duktig och mäklare!! Läs mer
    2019-01-29 Andreas L svarar Anna H
    Tack för att ni tog er tid att lämna en Reco. Jag är övertygad om att ni kommer trivas i er nya bostad!
  • Cecilia T köpte sin bostad med hjälp av Andreas Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad

2019-01-23

Har köpt bostad. Mycket professionellt bemötande.
    Är mycket nöjd. Läs mer
    2019-01-23 Andreas L svarar Cecilia T
    Stort tack för ditt omdöme, Cecilia. Härligt att höra att du är nöjd!
  • Gustav A köpte sin bostad med hjälp av Andreas Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad

2019-01-17

Jättebra mäklare! Enkel att ha och göra med. Han får högsta betyg! Läs mer
    2019-01-17 Andreas L svarar Gustav A
    Kul att höra, Gustav! Trevligt att göra affärer med er. Lycka till med er nya bostad!
  • Matilda H köpte sin bostad med hjälp av Andreas Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad

2019-01-14

Vi gjorde en väldigt snabb affär där säljaren inte gav så mycket information eller svar till varken oss eller Andreas men vi upplevde ändå att Andreas var ärlig med hur lite han visste om bostaden och tog reda på det lilla som fanns. Det kändes verkligen som att han stod på köparens sida! Vi är supernöjda! Läs mer
    2019-01-15 Andreas L svarar Matilda H
    Tack för ert fina omdöme! härligt att höra att ni känner er nöjda. Jag är övertygad om att ni kommer få det bra i huset!
  • Patrik N sålde sin bostad med hjälp av Andreas Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad

2018-12-12

Snabbt och smidigt när han väl insåg vad jag ville göra.

/P Läs mer
    2018-12-12 Andreas L svarar Patrik N
    Glädjande att jag kunde möta dina önskemål. Tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme!
  • Adam F köpte sin bostad med hjälp av Andreas Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad

2018-12-03

Jag köpte ett hus
    Och det gick riktig bra , är riktig nöjd Läs mer
    2018-12-04 Andreas L svarar Adam F
    Kul att höra att du är nöjd med ditt bostadsköp, Adam. Tack för ditt omdöme!
  • Jerry B sålde sin bostad med hjälp av Andreas Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad

2018-11-17

Jag sålde min avlidna pappas villa, en mentalt jobbig grej att göra. Andreas har visat både stor kunskap och stor empatisk förmåga. Från första mötet i huset till alla telefonsamtal på vägen har han varit väldigt tydlig och jag har känt mig trygg genom hela affären. Ett föredöme för Sveriges mäklare! Läs mer
    2018-11-19 Andreas L svarar Jerry B
    Hej Jerry,
    Tack för att du har tagit dig tid för att lämna en rekommendation. Glädjande att höra att du är nöjd med vårt samarbete. Är det något så vet du var du når mig!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Halmstad

Erling Miles