Andreas Ludvigsson

Andreas Ludvigsson

Andreas Ludvigsson är mäklare på Fastighetsbyrån Halmstad

och har varit registrerad mäklare sedan 2016. Andreas Ludvigsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2017 och har fått 83 omdömen sedan 2017-09-22. Andreas Ludvigsson har haft 46 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 82% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Jag träffar många människor i jobbet, och det är denna sociala bit som är intressant i sig. Sedan dyker det givetvis upp situationer som både kan vara glädjande och sorgsna. I vilket fall som är det möjligheten att få hjälpa mina kunder i just deras livssituation något som tillfredsställer mig i min yrkesroll.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Jag arbetar med kundfokus. Det hela handlar om att möta varje kunds särskilda behov oh önskemål. Lägg därtill 100% vilja och envishet så har du ett vinnande koncept. Jag jobbar tills du blir nöjd!

Vad gör du helst på fritiden?
På fritiden gillar jag att aktivera mig på alla möjliga sätt. Det behöver inte nödvändigtvis röra sig om att träna, utan kan bara vara en tur på stan, en fika med goda vänner eller en match Padel. Fast det sistnämnda är förvisso en träningsform. Jag tycker kort och gott om när det händer grejer.
    Försäljningar 2019-10 - 2020-09

83 omdömen om Andreas Ludvigsson

• Andreas är noggrann, kundmedveten och förtroendeingivande. Vi valde mellan flera mäklare men Andreas var absolut den som gav oss bäst känsla och övertygelse om att han verkligen ville göra jobbet bra. Vilket han också gjorde.
    Martin G sålde sitt hus med hjälp av Andreas Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    2020-10-13
    • 137.0 m²
    2020-10-13
    Riktigt kul att ni är nöjda. Tack för det fina omdömet!

• Duktig, trevlig och professionell
    Fredrik D köpte sitt hus med hjälp av Andreas Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    2020-09-29
    • 180.0 m²
    • Söndrum-havssidan
    2020-09-29
    Tack för dina trevliga ord. Stort lycka till i er nya bostad!

Andreas L

• Andreas, tog mig igenom fastighetsförsäljningen på ett strålande sätt. Personligt engagemang och mycket kul på vägen !
    Arnold J
    Arnold J sålde sitt hus med hjälp av Andreas Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    2020-09-26
    • 136.0 m²
    2020-09-26
    Härligt att höra, Arnold. Ett nöje att få hjälpa till! Tack för ditt fina omdöme.

Andreas L

• Jag bemöttes med respekt och upplevde att Andreas gjorde det han kunde för att svara på frågor och ta reda på det han inte visste. Tydlig och förtroendeingivande kommunikation samt ett vänligt bemötande.
    Michaela M köpte sitt hus med hjälp av Andreas Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    2020-08-11
    • 128.0 m²
    • Eketånga
    2020-08-11
    Stort Tack för dina vänliga ord. Lycka till med er nya fina bostad!

Andreas L

• Vi köpte en tomt som gränsar vår fastighet, allt gick väldigt smidigt.
    Micke Å köpte en tomt med hjälp av Andreas Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    2020-07-09
    • Simlångsdalen
    2020-07-09
    Tack för gott samarbete! Kul att ni känner så.

Andreas L

• Kompetent, engagerad, tillgänglig och trevlig.
    Ann-kristin E sålde sitt hus med hjälp av Andreas Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    2020-07-07
    • 122.0 m²
    • Frennarp
    2020-07-07
    Stort tack för dina fina ord. Det var ett nöje att få hjälpa till med er försäljning!

Andreas L

• Vi har sålt en villa. Mycket trevligt och bra genomgång hur försäljningen går till. Han skötte sitt uppdrag perfekt.
    Stig J sålde sitt hus med hjälp av Andreas Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    2020-07-06
    • 128.0 m²
    • Vallås
    2020-07-06
    Kul att höra att ni är nöjda. Stort Tack för ert fina omdöme!

Andreas L

• Alla förväntningar infriades och kemin mellan mig och Andreas stämde perfekt... Löpande avstämningar övertygade mig att Andreas hade ” koll” på affären
    Christer L
    Christer L köpte sitt hus med hjälp av Andreas Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    2020-06-17
    • 109.0 m²
    2020-06-17
    Tack för dina trevliga ord och ett gott samarbete. Glädjande att du är nöjd!

• Köpt hus. Vårt första bostadsköp. Bemötandet var kanon
    Romina G köpte sitt hus med hjälp av Andreas Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    2020-06-12
    • 155.0 m²
    • Vallås
    2020-06-12
    Tack för att du tog tid att lämna en Reco. Stort Lycka till med huset!

Andreas L

• Fantastiskt bemötande och återkoppling genom hela processen!
    Marie-heléne B köpte sitt hus med hjälp av Andreas Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    2020-05-27
    • 95.0 m²
    2020-05-27
    Tack för ditt fina omdöme - Lycka till nu med huset!