Andreas Ludvigsson

Andreas Ludvigsson

Andreas Ludvigsson är mäklare på Fastighetsbyrån Halmstad

Andreas Ludvigsson har varit registrerad mäklare sedan 2016-07. Andreas Ludvigsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-09 och har fått 121 omdömen med ett betyg på 4.9. Andreas Ludvigsson har haft 45 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 82% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Jag träffar många människor i jobbet, och det är denna sociala bit som är intressant i sig. Sedan dyker det givetvis upp situationer som både kan vara glädjande och sorgsna. I vilket fall som är det möjligheten att få hjälpa mina kunder i just deras livssituation något som tillfredsställer mig i min yrkesroll.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Jag arbetar med kundfokus. Det hela handlar om att möta varje kunds särskilda behov oh önskemål. Lägg därtill 100% vilja och envishet så har du ett vinnande koncept. Jag jobbar tills du blir nöjd!

Vad gör du helst på fritiden?
På fritiden gillar jag att aktivera mig på alla möjliga sätt. Det behöver inte nödvändigtvis röra sig om att träna, utan kan bara vara en tur på stan, en fika med goda vänner eller en match Padel. Fast det sistnämnda är förvisso en träningsform. Jag tycker kort och gott om när det händer grejer.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 121 Läs vad Andreas Ludvigsson

• köpte sitt hus med hjälp av Andreas Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    • Östra Stranden
    2021-07-11
    Trevlig och korrekt kille. "saknar dock goodiebagen"
    Tack för ditt omdöme. Lycka till nu med stugan! Andreas Ludvigsson
    • Centralt - Öster
    2021-07-07
    Bra. Enkel att samarbete med.
    Stort tack för ditt omdöme, och tack för en god affär! Andreas Ludvigsson
    • Östra Stranden
    2021-07-05
    enkel tillmötesgående och väldigt bra att ha att göra med. Tillgänglig och strukturerad.
    Härligt att du känner så. Tack för en fin Reco! Andreas Ludvigsson
  • Maria H
    • Centralt - Öster
    2021-07-05
    Andreas Ludvigsson, vår mäklare var fantastisk. Han var lugn, noggrann & mycket trovärdig.
    Han visade ett genuint intresse & höll oss informerade under hela processen. Vi skulle gladeligen rekommendera honom om någon frågar.
    Försäljningen blev lyckad, mycket tack vare Andreas.

Vänligen Maria
    Tack snälla för det trevliga omdömet, Maria! Glädjande att höra hur ni upplevt vårt samarbete. Andreas Ludvigsson
    • Vallås
    2021-06-22
    Han är proffs ! Det märker man redan vid första visning. Han är lätt att prata med och hjälpsam.
    En väldigt engagerad och motiverad person tycker jag !
    Stort tack för dina fina ord, Lavinia. Ett nöje att ha fått hjälpa er med er nya fina bostad! Andreas Ludvigsson
  • sålde sitt hus med hjälp av Andreas Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    • Snöstorp
    2021-06-11
    Mycket aktiv och duktig. Snabb och effektiv. Engagerad
    Kul att höra, tack för ett gott samarbete! Andreas Ludvigsson
    • Gullbrandstorp
    Trevlig, proffsig. Tillgänglig.
    Läser av situationen väl mellan köpare oh säljare.
    Lite yngre, men ändå trygg. Lagom familjär.
    Vi har erfarenhet av andra mäklare i Halmstad som kan lära sig lite, eller kanske glömt bort hur var det var.

Fram tills nu har allting gått smidigt till och varit väldigt tillmötesgående. Vi är mycket nöjda.
    Härligt att ni är nöjda så långt! Tack för de fina raderna. Andreas Ludvigsson
    • Söndrum
    2021-06-10
    Vi har endast träffat Andreas på visningen och under budgivningen. Kontraktsskrivandet sköttes av en kollega på Andreas blev sjuk.
    De frågor vi haft har vi kunnat lyfta med Andreas och blivit bemötta på ett professionellt sätt
    Tack för ditt trevliga omdöme. Glädjande att kunnat hjälpa till! Andreas Ludvigsson
  • Familjen B
    • Knebildstorp
    2021-06-10
    Väldigt trevligt bemötande och en glad kille.Vi fick våra förväntningar uppfyllda rejält . Ett trevligt möte med oss alla hos Andreas, positivt och glatt. Vi skulle ta kontakt med honom igen om vi ska sälja något hus.Mvh Anne-Marie o Janeric Bergenholtz.
    Tack för era fina ord och för en god affär! Vi hörs! Andreas Ludvigsson
    • Fyllinge
    2021-06-08
    Vi köpte ett hus med fantastisk hjälp av Andreas. Vi var ganska vilsna gällande alltihop men tack vare hans lugn, professionalitet och väldigt trevliga bemötande blev det en riktigt bra upplevelse att köpa vårt första hus. Han hjälpte och stöttade oss med allt vi behövde genom hela processen. Vi är mycket nöjda med Andreas och kan starkt rekommendera honom!
    Stort tack för att du tog dig tid att lämna ett så fint omdöme! Ett nöje att få hjälpa er! Andreas Ludvigsson