Mäklare Halland Halmstad Fastighetsbyrån Halmstad Andreas Ludvigsson
Registrerad mäklare sedan 2016
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-05 - 2018-11

Läs vad 23 kunder tycker om Andreas Ludvigsson

• Patrik N sålde sin bostad med hjälp av Andreas Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Snabbt och smidigt när han väl insåg vad jag ville göra.

/P Läs mer
    2018-12-12 Andreas L svarar Patrik N
    Glädjande att jag kunde möta dina önskemål. Tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme!
  • Adam F köpte sin bostad med hjälp av Andreas Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Jag köpte ett hus
    Och det gick riktig bra , är riktig nöjd Läs mer
    2018-12-04 Andreas L svarar Adam F
    Kul att höra att du är nöjd med ditt bostadsköp, Adam. Tack för ditt omdöme!
  • Jerry B sålde sin bostad med hjälp av Andreas Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Jag sålde min avlidna pappas villa, en mentalt jobbig grej att göra. Andreas har visat både stor kunskap och stor empatisk förmåga. Från första mötet i huset till alla telefonsamtal på vägen har han varit väldigt tydlig och jag har känt mig trygg genom hela affären. Ett föredöme för Sveriges mäklare! Läs mer
    2018-11-19 Andreas L svarar Jerry B
    Hej Jerry,
    Tack för att du har tagit dig tid för att lämna en rekommendation. Glädjande att höra att du är nöjd med vårt samarbete. Är det något så vet du var du når mig!
  • Jan-Martin B
    Jan-Martin B köpte sin bostad med hjälp av Andreas Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Andreas har skött sitt uppdrag utmärkt. Han har inormerat om det han ska och varit duktig på att hålla kontakt. Han har inte stressat fram affären utan varit lugn och professionell.

Köpet har gällt ett fritidshus. Vet att även säljaren varit väldigt nöjd med Andreas. Läs mer
    2018-10-11 Andreas L svarar Jan-Martin B
    Hej,
    Tack för ett trevligt samarbete. Glädjande att höra att du är nöjd med affären! Och likaså säljparten! Tack för att du tog dig tid att lämna ett utlåtande. Ta det lugnt ute till havs!
  • Tony O
    Tony O köpte sin bostad med hjälp av Andreas Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Mycket duktig och driven kille. Vi köpte hus av Andreas hösten 2018 och hela affären gick både smidigt och tryggt. Läs mer
    2018-10-08 Andreas L svarar Tony O
    Hej Tony!
    Stort tack för era vänliga ord. Jag önskar er ett stort Lycka Till i den nya bostaden!
  • Christel H
    Christel H köpte sin bostad med hjälp av Andreas Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Vi har köpt ett fritidshus som ligger vid Östra Stranden i Halmstad. Vi blev väldigt bra bemötta av Andreas Ludvigsson. Han var mycket engagerad i husköpet från början tills att husköpet var klart och höll allt som han lovade. T.o.m ringde på en söndag kväll som han samtidigt hade sagt. Han var mycket tydlig och samtidigt gick igenom alla punkter vid köpekontraktet både för oss som köpare och likaså mot säljare. En bra mäklare ordnar även de små detaljerna som vid detta tillfället var att sända över hus bilderna via e-post till köpare som vi önskade. Detta gjorde även Andreas Ludvigsson. Han gav oss även utrymme att höra med banken, så att de beviljade oss att ta ett lån innan köpet gick igenom.. Sammanfattning utav mäklaren Andreas Ludvigsson är att han är proffsig i sitt yrke och trevlig och engagerade i sina kunder som vill köpa fritidshus. Fortsätt med ditt proffsiga och trevliga bemötande av köp/sälj kunder. Läs mer
    2018-09-17 Andreas L svarar Christel H
    Tack snälla för de fina orden, och för att ni tog er tid att lämna ett omdöme! Superkul att hör att ni är nöjda med affären. Hoppas att ni får många härliga stunder i er nya fritidsbostad!
  • Helen E sålde sin bostad med hjälp av Andreas Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    jag har sålt en sommarstuga.jag tyckte att hanlevde upp till de förväntningar jag hade på en mäklare ,mycket trevlig också. Läs mer
    2018-09-14 Andreas L svarar Helen E
    Hej,
    Vad kul att höra att du är nöjd med det hela. Det var ett nöje från min sida också!
  • Peter J sålde sin bostad med hjälp av Andreas Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Sålt villa.

Ett mycket bra bemötande av Andreas, lugn,sansad och hjälpsam

Andreas lyssnade på mina/våra önskemål ang försäljningen och genomförde uppdraget till fullo enligt vår överenskommelse.

Kan inte bli mycket bättre +++++ Läs mer
    2018-09-14 Andreas L svarar Peter J
    Härligt att höra att ni är nöjda, Peter. Det har varit trevligt rakt igenom att "samarbeta" med er.

Tack för ert fina omdöme!
  • Monica E
    Monica E sålde sin bostad med hjälp av Andreas Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Anlitade Andreas för att sälja vårt älskade hus i Frennarp . Jobbar själv på Swedbank /kundcenter Slottsmöllan i Halmstad . Självklart att jag/vi valde Fastighetsbyrån i Halmstad. Bokade en tid och Andreas kom hem till oss , han kände väl till området och han visade verkligen att vårt hus/läge osv borde vara attraktivt för en familj/gärna med barn som sökte ett boende hyfsat centralt, underbar natur utmed Nissan, Frennarpskogen osv.
    Andreas har varit tillgänglig när som helst vi kontaktat honom för frågor osv , över förväntan- ibland kommer man som säljare på frågor sent fredag eller lördag kväll - inte förväntat få svar innan nästa vardag , dvs måndag men då vi ändå ringt eller mejlat har fått svar/återkoppling omedelbart .
    Förväntan : då jag själv tidigare vänt mig till fastighetsbyrån i Varberg när våra fastrar dog 2015 med påföljande försäljning av en villa ock en Brf som sköttes superproffsig har jag aldrig tvekat att rekommendera fastighetsbyrån till grannar/bekanta o KUNDER samt att självklart ANLITA Fastighetsbyrån för min o makens privata försäljning .
    Supernöjd med Andreas som skött vårt uppdrag /försäljning
    av vår fastighet i Frennarp på bästa sätt. Läs mer
    2018-09-13 Andreas L svarar Monica E
    Hej Monica!
    Superkul att höra att ni har positiva erfarenheter från oss på Fastighetsbyrån sedan tidigare, och inte minst att ni var nöjda även denna gång. Tack för att jag fick förtroendet att hjälpa till vid förmedlingen av er bostad. Ta hand om er så hörs vi av!
  • Stefan O köpte sin bostad med hjälp av Andreas Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Mycket bra, så här skulle alla mäklare vara. Läs mer
    2018-09-10 Andreas L svarar Stefan O
    Stort tack för detta, Stefan! Jag är övertygad om att ni kommer ha många härliga stunder i Steninge!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Halmstad

Erling Miles