Andreas Ludvigsson
en del av Fastighetsbyrån Halmstad

Stora Torg
302 43 Halmstad — Visa karta

Vad tror Andreas att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 20 kunder tycker om Andreas Ludvigsson

• Jan-Martin B
    Jan-Martin B skrev om Andreas Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Andreas har skött sitt uppdrag utmärkt. Han har inormerat om det han ska och varit duktig på att hålla kontakt. Han har inte stressat fram affären utan varit lugn och professionell.

Köpet har gällt ett fritidshus. Vet att även säljaren varit väldigt nöjd med Andreas. Läs mer
    2018-10-11 Andreas L svarar Jan-Martin B
    Hej,
    Tack för ett trevligt samarbete. Glädjande att höra att du är nöjd med affären! Och likaså säljparten! Tack för att du tog dig tid att lämna ett utlåtande. Ta det lugnt ute till havs!
  • Tony O
    Tony O skrev om Andreas Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Mycket duktig och driven kille. Vi köpte hus av Andreas hösten 2018 och hela affären gick både smidigt och tryggt. Läs mer
    2018-10-08 Andreas L svarar Tony O
    Hej Tony!
    Stort tack för era vänliga ord. Jag önskar er ett stort Lycka Till i den nya bostaden!
  • Christel H
    Christel H skrev om Andreas Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Vi har köpt ett fritidshus som ligger vid Östra Stranden i Halmstad. Vi blev väldigt bra bemötta av Andreas Ludvigsson. Han var mycket engagerad i husköpet från början tills att husköpet var klart och höll allt som han lovade. T.o.m ringde på en söndag kväll som han samtidigt hade sagt. Han var mycket tydlig och samtidigt gick igenom alla punkter vid köpekontraktet både för oss som köpare och likaså mot säljare. En bra mäklare ordnar även de små detaljerna som vid detta tillfället var att sända över hus bilderna via e-post till köpare som vi önskade. Detta gjorde även Andreas Ludvigsson. Han gav oss även utrymme att höra med banken, så att de beviljade oss att ta ett lån innan köpet gick igenom.. Sammanfattning utav mäklaren Andreas Ludvigsson är att han är proffsig i sitt yrke och trevlig och engagerade i sina kunder som vill köpa fritidshus. Fortsätt med ditt proffsiga och trevliga bemötande av köp/sälj kunder. Läs mer
    2018-09-17 Andreas L svarar Christel H
    Tack snälla för de fina orden, och för att ni tog er tid att lämna ett omdöme! Superkul att hör att ni är nöjda med affären. Hoppas att ni får många härliga stunder i er nya fritidsbostad!
  • Helen E
    Helen E skrev om Andreas Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    jag har sålt en sommarstuga.jag tyckte att hanlevde upp till de förväntningar jag hade på en mäklare ,mycket trevlig också. Läs mer
    2018-09-14 Andreas L svarar Helen E
    Hej,
    Vad kul att höra att du är nöjd med det hela. Det var ett nöje från min sida också!
  • Peter J
    Peter J skrev om Andreas Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Sålt villa.

Ett mycket bra bemötande av Andreas, lugn,sansad och hjälpsam

Andreas lyssnade på mina/våra önskemål ang försäljningen och genomförde uppdraget till fullo enligt vår överenskommelse.

Kan inte bli mycket bättre +++++ Läs mer
    2018-09-14 Andreas L svarar Peter J
    Härligt att höra att ni är nöjda, Peter. Det har varit trevligt rakt igenom att "samarbeta" med er.

Tack för ert fina omdöme!
  • Monica E
    Monica E skrev om Andreas Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Anlitade Andreas för att sälja vårt älskade hus i Frennarp . Jobbar själv på Swedbank /kundcenter Slottsmöllan i Halmstad . Självklart att jag/vi valde Fastighetsbyrån i Halmstad. Bokade en tid och Andreas kom hem till oss , han kände väl till området och han visade verkligen att vårt hus/läge osv borde vara attraktivt för en familj/gärna med barn som sökte ett boende hyfsat centralt, underbar natur utmed Nissan, Frennarpskogen osv.
    Andreas har varit tillgänglig när som helst vi kontaktat honom för frågor osv , över förväntan- ibland kommer man som säljare på frågor sent fredag eller lördag kväll - inte förväntat få svar innan nästa vardag , dvs måndag men då vi ändå ringt eller mejlat har fått svar/återkoppling omedelbart .
    Förväntan : då jag själv tidigare vänt mig till fastighetsbyrån i Varberg när våra fastrar dog 2015 med påföljande försäljning av en villa ock en Brf som sköttes superproffsig har jag aldrig tvekat att rekommendera fastighetsbyrån till grannar/bekanta o KUNDER samt att självklart ANLITA Fastighetsbyrån för min o makens privata försäljning .
    Supernöjd med Andreas som skött vårt uppdrag /försäljning
    av vår fastighet i Frennarp på bästa sätt. Läs mer
    2018-09-13 Andreas L svarar Monica E
    Hej Monica!
    Superkul att höra att ni har positiva erfarenheter från oss på Fastighetsbyrån sedan tidigare, och inte minst att ni var nöjda även denna gång. Tack för att jag fick förtroendet att hjälpa till vid förmedlingen av er bostad. Ta hand om er så hörs vi av!
  • Stefan O
    Stefan O skrev om Andreas Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Mycket bra, så här skulle alla mäklare vara. Läs mer
    2018-09-10 Andreas L svarar Stefan O
    Stort tack för detta, Stefan! Jag är övertygad om att ni kommer ha många härliga stunder i Steninge!
  • Fredrik N
    Fredrik N skrev om Andreas Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Sålt ett mindre hus i Åled.
    Andreas är trevlig, kom med bra tips under resans gång och såg till att vara tillgänglig, framförallt gjorde han det hela till en smidig affär där alla inblandade verkar bli nöjda! Rekommenderas! Läs mer
    2018-09-07 Andreas L svarar Fredrik N
    Tack för att du tog dig tid att lämna en Reco. Härligt att höra att du är nöjd än så långt!
  • Urbain V
    Urbain V skrev om Andreas Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Andreas Ludvigsson har agerat tydligt, bra återkoppling, tjänstvillig och skött försäljningen av min mors hus på ett affärsmannamässigt sätt. Läs mer
    2018-09-06 Andreas L svarar Urbain V
    Stort tack för dina ord, Urbain. Ett nöje att göra affärer med er!
  • Roger C
    Roger C skrev om Andreas Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Köpt ett kedjehus.
    Andreas har varit väldigt engagerad och givit ett bra intryck.
    Han har gjort ett mycket bra jobb. Läs mer
    2018-05-14 Andreas L svarar Roger C
    Hej Roger,
    Vad glädjande att höra att du upplevt det så. Hoppas du njuter i sommarvärmen!
    // Andreas
  • Bo J
    Bo J skrev om Andreas Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Mycket kunnig Mäklare Trevlig och omtänksam och kunde sin sak Svarade snabbt i telefonen Allt var till belåtenhet Läs mer
    2018-05-14 Andreas L svarar Bo J
    Hej Bo,
    Stort tack för att ni tog er tid att lämna ett omdöme. Det var ett nöje att få hjälpa er!
  • Anita P
    Anita P skrev om Andreas Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Trevlig,glad,kunnig och ett utmärkt bemötande mot oss som kunder.
    Öppen för våra önskemål och argument ! Läs mer
    2018-03-15 Andreas L svarar Anita P
    Vad roligt att höra att ni är nöjda. Tack för att du tog dig tid att lämna denna fina rekommendation!
  • Britt W
    Britt W skrev om Andreas Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Trevlig hjälpsam som jag kan rekommendera. Läs mer
    2018-03-15 Andreas L svarar Britt W
    Vad kul att du är nöjd med affären. Tack för din fina reco!
  • Niklas P
    Niklas P skrev om Andreas Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Enkel och lugn kille med en känsla för andras tankar och funderingar, mycket duktig grabb! Läs mer
    2018-03-15 Andreas L svarar Niklas P
    Glädjande ord att få höra, Niklas. Är ni i behov av en ny värdering framöver är det bara att slå mig en signal!
  • Ulrica I
    Ulrica I skrev om Andreas Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Andreas har varit mycket trevlig och mån om båda parter. Vi är mycket nöja och har känt oss trygga i att göra affär med Andreas som mellanhand. Läs mer
    2018-03-15 Andreas L svarar Ulrica I
    Tack Ulrica för dina fina ord. Lycka till med er nya bostad!
  • Jan P
    Jan P skrev om Andreas Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Andreas är en mycket engagerad fastighetsmäklare som har ett korrekt och glatt uppförande. Vi är mycket nöjda med det jobb han utfört vid försäljning av vår fastighet. Läs mer
    2018-03-15 Andreas L svarar Jan P
    Vad roligt att höra att ni är nöjda. Hoppas ni trivs bra med den nya bostaden i stadens puls!
  • Tilde L
    Tilde L skrev om Andreas Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Vid vår första bostadsaffär var man tacksam för att man fick en så bra och hjälpsam mäklare som Andreas. Han svarade på alla våra frågor och guidade oss igenom allt med bravur! Läs mer
    2017-12-11 Andreas L svarar Tilde L
    Tack snälla Tilde, vad kul att höra. Hoppas ni trivs och att allt är bra med den lille!
  • Mariann A
    Mariann A skrev om Andreas Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Trevlig är första ordet som infinner sig.
    Förbättringsområde; skulle kanske ha kunnat vara ytterligare mer kunnig om praktiska detaljer; tänker på vatten/avlopp (var ledningen går och var borrhålen är), väghållningen. Tog dock villigt reda på allt man frågade om. Blev trots detta inte helt klar över hur väghållningen fungerade.
    Uppskattat att Andes ringde upp efter ett par månader och följde upp. Läs mer
    2017-09-26 Andreas L svarar Mariann A
    Tack för dina fina ord. Den konstruktiva feedbacken tar vi till oss! Det var glädjande att höra att ni trivs i er nya bostad!
    Mvh Andreas
  • Lena J
    Lena J skrev om Andreas Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Han levde mer än väl upp till förväntan. Lyhörd o avstämningar kontinuerligt under processen. Läs mer
    2017-09-25 Andreas L svarar Lena J
    Tack för dina ord, Lena. Det värmer att höra!
  • Christian A
    Christian A skrev om Andreas Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Andreas sålde mitt hus med bravur, han var mycket engagerad och driven i sitt arbete med att få mitt hus sålt. Frågor som uppkom från mig under säljprocessen besvarades omedelbart nästan oavsett när jag ställde dom på dygnet, vare sig det var måndag kväll eller söndag förmiddag. Samt att han tog till vara varje tillfälle att visa huset för köpare både dagar och kvällar.
    Slutordet får bli att Andreas trots sin ringa ålder är en mycket skicklig och driven mäklare som som jag varmt skulle rekommendera till den som vill sälja sin bostad.

/Christian Andersson i Halmstad Läs mer
    2017-09-25 Andreas L svarar Christian A
    Stort tack Christian för att du tog dig tid att lämna en kommentar. Det var trevligt på alla sätt och vis att göra affärer med dig!
Erling Miles
Evelina Johansson