Dino Kara
Aktiv på Reco.se sedan 2020-01-03
2019-07 - 2020-06

Läs vad 5 Läs vad Dino Kara

• Lennart G sålde sin lägenhet med hjälp av Dino Kara en del av Fastighetsbyrån Halmstad

2020-07-02

2:a
    Centralt - Öster
    Dino sålde en 2:a åt oss. Han skötte allt på ett professionellt och mycket bra sätt. Väldigt trevlig och överträffad alla förväntningar vi hade. Kan verkligen rekommendera honom. Läs mer
  • Kristoffer H sålde sin lägenhet med hjälp av Dino Kara en del av Fastighetsbyrån Halmstad

2020-07-01

3:a
    Centralt
    Dino är en utmärkt mäklare som är engagerad och han hjälpte oss att sälja vår lgh. Det var aldrig problem för honom att hålla visningar samt svarade snabbt vid eventuella frågor. Han var även driven och vi fick känslan av att han ville få till en bra affär, vilket vi i slutändan också fick. Så vi kan varmt rekommendera honom som mäklare. Läs mer
  • Ola B sålde sin lägenhet med hjälp av Dino Kara en del av Fastighetsbyrån Halmstad

2020-05-28

3:a
    Fyllinge
    Sålt vår lägenhet. Har blivit väldigt bra bemött av Dino och har bara gott att säga om honom och hans jobb han gjort. Alltid tillgänglig och gett goda råd. Läs mer
    2020-05-29 Dino K svarar Ola B
    Stort tack för omdömet Ola, jag uppskattar det enormt. Jag är tacksam för att jag fick vara en del av eran försäljning och önskar er många lyckliga år i den nya bostaden!
    Dino K gillar detta
  • May Lilian K sålde sin lägenhet med hjälp av Dino Kara en del av Fastighetsbyrån Halmstad

2020-04-27

2:a
    Kvibille
    Sålt bostadsrätt på 49,5 kvm med altan.
    Mäklaren visade trots restriktioner om corona humor o samarbetsvilja.
    Vid kontrakt förväntade jag mig köparen som skrev på vid tidigare möte. Försäljningen trodde jag inte skulle bli så enorm som blev med tanke på corona. Det ska mäklaren ha credd för. I övrigt ok. Läs mer
    2020-04-28 Dino K svarar May Lilian K
    Tack så mycket för omdömet! Jag är tacksam för att jag fick vara delaktig i försäljningen och det glädjer mig att vi fick ett så bra utfall samt att du är nöjd med det. Du är alltid välkommen att höra av dig om det skulle finnas några frågor.
  • Victor S sålde sitt hus med hjälp av Dino Kara en del av Fastighetsbyrån Halmstad

2020-02-19

Furet
    Jag sålde min fastighet.
    Han skapar fullständigt förtroende med både kunskap och positiv inställning.
    Det blev som jag hade tänkt mig och han ansträngde sig för att förverkliga mina förväntningar.
    En bra affär med hans proffs hjälp Läs mer
    2020-02-21 Dino K svarar Victor S
    Tack för de fina orden Victor! Det var ett nöje att få hjälpa er med bostadsaffären och jag är så tacksam för att ni valde att anlita mig. Jag finns alltid tillgänglig om det dyker upp några frågor eller funderingrar.

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Halmstad

Erling Miles