Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 17 Läs vad Dino Kara

• Grym mäklare! Jättenöjd med Dino som mäklare, lätt att få tag på och alltid lyhörd. Rekommenderar starkt!
    2020-10-21
  • Har inte fått något bra service av honom. Han har gjort många fel därför är vi inte så nöjda med honom.
    Aurela K köpte sin lägenhet med hjälp av Dino Kara en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    2020-10-11
    • 82.5 m²
    • Östergård
    2020-10-11
  • Vi sålde vår bostadsrätt genom Dino. Dino är en kunnig, uppdaterad och närvarande mäklare. Han fanns med oss hela vägen i processen, bara ett samtal/sms/mail bort. Snabba svar och ett otroligt engagemang! Dino har förmågan att vara proffesionellt personlig vilket få mäklare klarar av. Plus i kanten att Dino visade en stor iver och hängivenhet att nå upp till vårt (högt satta) försäljningsmål och även lyckades nå detta, utan att ens lägga ut lägenheten på öppna marknaden.
    Maria K sålde sin lägenhet med hjälp av Dino Kara en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    2020-10-09
    • 73.0 m²
    2020-10-09
    Tack för en väldigt fin rekommendation! Jag uppskattar att ni har tagit er tiden att skriva detta och för förtroendet att få hjälpa er med bostadsaffären. Högt uppsatta mål är till för att uppnås och det gjorde vi verkligen. Lycka till framöver så hörs vi igen :)

Visa svar
  • Sålt en bostadsrätt Ett mycket bra bemötande och goda kontakter under försäljningens gång. Jag hade höga förväntningar som han verkligen levde upp till med råge! En mycket snabb och smidig affär. Kan varmt rekommendera Dino!
    Sofie M sålde sin lägenhet med hjälp av Dino Kara en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    • 114.0 m²
    2020-09-30
    Stort tack för att du tog dig tiden att rekommendera mig Sofie, visst blev utfallet helt fantastiskt. Stolt och tacksam för förtroendet att få hjälpa er med affären. Hälsa mannen och barnen :)

Visa svar
  • Sålt min bostadsrätt och allt gick väldigt smidigt och mycket duktig mäklare. Inga problem alls. Rekommenderas varmt.
    Carina H
    Carina H sålde sin lägenhet med hjälp av Dino Kara en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    • 2:a
    • 49.5 m²
    2020-09-30
    Tack för att du tog dig tiden att skriva och rekommendera mig! Jag uppskattar det och är tacksam för att jag fick förtroendet att hjälpa dig i din affär. Jag önskar dig lycka till framöver och hoppas att du ska stortrivas i din nya bostad. Vi ses på tillträdet :)

Visa svar
  • Sålt en br allt har gått hur smidigt som Bra bemötande och snabba svar Allt har varit en kanon upplevelse
    Björn O sålde sin lägenhet med hjälp av Dino Kara en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    2020-09-28
    • 114.0 m²
    2020-09-28
    Jag tackar så mycket för det fina omdömet Björn! Jag är tacksam för förtroendet och möjligheten som ni gav mig och önskar er lycka till framöver.

Visa svar
  • Snart klart med försäljning, tror att det blir klart snart. Allt har gått bra än så länge. Trevligt bemötande. Med vänlig hälsning, Thomas Lundgren
    Thomas L sålde sin lägenhet med hjälp av Dino Kara en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    2020-09-25
    • 1:a
    • 26.0 m²
    • Öster - Högskolan
    2020-09-25
    Stort tack för omdömet Thomas! Jag är tacksam för förtroendet och känner att affären gick bra och smidigt trots avståndet. Önskar er lycka till framöver.

Visa svar
  • Jag har sålt en bostadsrätt med 4 rok på 88kvm på Fyllinge i Halmstad. När jag valde att vända mig till mäklare blev jag tipsad att välja Dino och han har inte gjort mig besviken under någon del av processen utan han har Alltid varit väldigt tillmötesgående och förstående. Han gjorde tidigt klart vad jag kunde förvänta mig av försäljningen av min lägenhet, vilket var då över mina förväntningar. Han slog rekordpris i området och har varit tydlig och ärlig mot mig samt köparna. Jag känner mig ytterst nöjd med beslutet att sälja och att välja honom som mäklare. Jag kan därför lova att jag med säkerhet i framtiden kommer vända mig till Dino Kara om jag ska sälja en ny bostad samt rekommendera mina vänner om de är i behov av en duktig och proffsig mäklare!
    Nada M
    Nada M sålde sin lägenhet med hjälp av Dino Kara en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    2020-09-08
    • 88.5 m²
    • Fyllinge
    2020-09-08
    Stort tack för det fina omdömet Nada! Jag är tacksam för möjligheten och förtroendet att få hjälpa dig med denna affären. Jag önskar dig lycka till framöver och hoppas att du ska trivas bra i din nya bostad!

Visa svar
  • Dino är en mäklare som vi varmt kan rekommendera. Kunnig och driven i sitt uppdrag!
    Madeleine L sålde sin lägenhet med hjälp av Dino Kara en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    2020-08-31
    • 77.0 m²
    • Centralt
    2020-08-31
    Stort tack för erat fina omdöme! Jag är tacksam för att jag fick förtroendet att hjälpa er med bostadsaffären och önskar er lycka till framöver! Ta hand om er.

Visa svar
  • Dino is very professional and knows what he is doing. My apartment got sold at a very good price before it even hit the market. The process was very smooth and Dino was there every step of the way to guide me through.
    Sebastien B sålde sin lägenhet med hjälp av Dino Kara en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    2020-08-17
    • 2:a
    • 64.0 m²
    • Centralt - Nissastrand
    2020-08-17
    Thank you so much for the review and for your kind words! I'm truly grateful that I got the opportunity to help you with the sale of your apartment and I look forward in doing business with you again. Take care!