Anna Sellin

Anna Sellin

Anna Sellin är mäklare på Fastighetsbyrån Höga Kusten

Anna Sellin har varit registrerad mäklare sedan 2019-09. Anna Sellin har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-11 och har fått 222 omdömen med ett betyg på 4.8. Anna Sellin har haft 49 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Variationen av affärer och möten. Det är ett privilegium att få hjälpa människor i så många olika situationer i livet.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
För att jag alltid strävar efter att göra mitt bästa i varje kundmöte/affär och vill hela tiden utvecklas och bli ännu bättre. För mig är förtroendet och återkoppling mycket viktig för att lyckas.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är engagerad, pålitlig, lyhörd och driven.

222 omdömen om Anna Sellin

Sedan starten hos Reco 2019
Eva M
Köpte sitt hus med hjälp av Anna Sellin en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
Bonäset

Snabba svar på frågor och undringar via telefon/mail. Väldigt bra och informativ video att ta del av innan visning, vilket gjorde att man kände sig väl förberedd och kunde fokusera på frågor och funderingar som man redan hade tack vare filmen. Bra bemötande och tid för frågor på den fysiska visningen. Lugn och bra genomgång av allt i samband med köpet.

Roger M
Köpte sitt hus med hjälp av Anna Sellin en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
Bonäset

Anna ger ett tryggt intryck. Har bra visningar och tar sig tid att svara på frågor. Snabb återkoppling på mail och telefon.

Elin Mona Amanda P
Gideå

Proffesionell & duktig! En person som alltid gör det där lilla extra. I stort sett tillgänglig dygnet runt, imponerande!

Helena H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Sellin en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
Centralt Örnsköldsvik

Tycker Anna varit mycket bra. Gott bemötande o tillgänglig när man önskar kontakt. Duktig på sitt jobb, kunnig.

Svar från Anna Sellin

Tack för den rekommendationen. Det kommer bli riktigt bra för dig och jag ser framemot vårt fortsatta samarbete:)

Carita Maria D
Järved

Mitt möte och samarbete med Anna Sellin har varit väldigt bra. Anna har visat en personlig sida som passat mig bra och en professionell sida som gjort att hon har levt upp till mina förväntningar.

Svar från Anna Sellin

Tackar ödmjukast för den rekommendationen och det har varit en ära att samarbeta med dig och följa din resa. Nu får du andas tills allt drar igång igen.

Emma S

Väldigt trevligt bemötande Snabba svar även på helgen ,det uppskattas

Svar från Anna Sellin

Tack för den rekommendationen Emma. Det blev riktigt bra både med försäljning och köp. Stort lycka till med det nya!

Ulf Martin Georg B
Själevad

Vill man ha en Mäklare som verkligen ser dig som kund och eller säljare, ja då är det Anna man ringer, hon kommer göra allt för att allt ska bli bra, och inte bara vara en dynghög som ska sälja. Nä Anna är bra på riktigt!

Svar från Anna Sellin

Tackar ödmjukast för din rekommendation. Har varit ett fantastiskt samarbete och jag önskar dig verkligen stort lycka till med ditt nya. Trevlig helg!

Kjell Thomas V
Varvet

Annas bemötande och personliga engagemang hjälpte mig att sälja ett dyrt hus i tuffa tider! Så tacksam att jag valde henne i denna stora fastighetsaffär.

Svar från Anna Sellin

Tack, tusen tack för den rekommendationen. Vi gjorde det bästa tillsammans. Ska hälsa på i ditt nya🤗

Eva H
Bonäset

Välkomnande och glad på ett positivt sätt.

Svar från Anna Sellin

Tack för rekommendationen. Kommer bli så bra för er. Nu blickar vi framåt för nästa projekt. Vi hörs!

Tommy H
Bonäset

Kunnig, påläst, trivsam och social mäklare som verkar kunna ha hur många bollar som helst i luften samtidigt, utan att någon faller mellan stolarna.

Svar från Anna Sellin

Tack så mycket för den rekommendationen. Nu har vi spännande saker som väntar framöver. Tack för bra samarbete så långt. Ska bli en ära att hjälpa er även med husförsäljningen. Mvh Anna .