Hanna Öhman

Hanna Öhman

Hanna Öhman är mäklare på Fastighetsbyrån Höga Kusten

Hanna Öhman har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-11 och har fått 188 omdömen med ett betyg på 4.8. Hanna Öhman har haft 46 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Att få möjligheten att hjälpa människor att hitta sitt nya boende och sälja när man är på väg till något nytt är ett fantastiskt förtroende och det roligaste jag vet.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Jag är engagerad och gillar att jobba effektivt. Jag vill att både köpare och säljare ska känna sig delaktiga, så därför har jag en nära dialog från början till slut.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är din pigga och lyhörda mäklare som med engagemang och noggrannhet kommer att hjälpa dig på ett effektivt sätt med din bostadsaffär.

188 omdömen om Hanna Öhman

Sedan starten hos Reco 2018
Noah A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Hanna Öhman en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
Centralt Kramfors

Trevligt, lättsamt, smidigt, toppen helt enkelt!

Magnus E
Kroksta

Hanna är enkel att göra med. Hon har bra driv och känns trovärdig.

Karl B
Kroksta

Bra bemötande, svarade upp på allt som var möjligt vid visningen och följde upp kvarvarande frågor snabbt efteråt. Hade en bra blanding av att ge utrymme för egna observationer och vara med och visa mer direkt. Var väldigt hjälpsam och service minded genom hela förfarandet. Överlag väldigt nöjd och kan varmt rekommendera.

Philip O
Köpte sin lägenhet med hjälp av Hanna Öhman en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
Centralt Örnsköldsvik

Mäklaren bemötte oss bra och var trevlig och väldigt hjälpsam, Upplevelsen med köpet av lägenheten var väldigt positiv och jag var nöjd.

Tobias G
Billsta

Hon förklarade väldigt bra så man förstår och väldigt lätt att ha och göra med.

Siv E
Centralt Kramfors

Informativ, trevligt bemötande. Förväntningar att få bostaden såld. Möjligen p g a finanspolitik så blev försäljningsprocessen utdragen vilket Hanna inte kunde styra över. Professionella möten och lösningsbenägen och hjälpsam

Per-Hugo J
Bredbyn

Jag har ett stort nätverk i Örnsköldsvik och Bredbyn. När jag hade bestämt mig för att sälja, så frågade jag folk runt bygderna vem som var Öviks bästa mäklare. Samstämmigt så sa de: försök få Hanna Öhman. När dessutom en närstående sa samma sak så mailade jag Hanna under semestern. Hon visade raskt att det här skulle bli bra, trots att det inte var något drömobjekt på mäklarhimlen. Försäljningen är i hamn och jag har bara gott att säga om Hanna!

Svar från Hanna Öhman

Tusen tack för den fina rekommendationen och för ett bra samarbete!

Simon L
Centralt Örnsköldsvik

- Tillgänglig med snabb återkoppling både på mail och via telefon. - Hjälpsam och stödjande vid frågor och funderingar. - Professionell.

Svar från Hanna Öhman

Tack för det Simon, välkommen till Övik!

Mika M
Sålde en tomt med hjälp av Hanna Öhman en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
Nordingrå

Hanna har varit proffsig i sitt bemötande eftersom vi bor i Stockholm så har vi inte träffats personligen, men det har inte varit något problem. Att försäljningen tagit sin tid är inte Hannas fel utan att marknaden är som den är. vi är nöjda med affären.

Svar från Hanna Öhman

Tack för det Mika, vi kanske ses framöver när ni vill köpa i Höga Kusten igen! :)

Jan N
Lunde

Kunnig och pålitlig mäklare som smidigt genomförde affären.

Svar från Hanna Öhman

Tack för det Jan, ser fram emot att hälsa på när du gjort huset till ditt!