Hedda Berglund

Hedda Berglund

Hedda Berglund är mäklare på Fastighetsbyrån Höga Kusten

Hedda Berglund har varit registrerad mäklare sedan 2020-06. Hedda Berglund har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-07 och har fått 128 omdömen med ett betyg på 4.8. Hedda Berglund har haft 32 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Att arbeta som fastighetsmäklare i Höga Kusten har alltid varit en självklarhet för mig, här är
jag uppvuxen och området ligger mig varmt om hjärtat. Det bästa med att jobba som mäklare
är att hjälpa människor oavsett var i livet du befinner dig och att få överträffa dina
förväntningar genom att ge det lilla extra.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Sedan tidig ålder har jag haft tydliga visioner om vad jag skulle komma att arbeta med, och
där är jag idag. Genom min elitsatsning på längdskidor har jag lärt mig vikten av att hårt
arbete lönar sig och att aldrig ge upp. Med mitt stora engagemang, lyhördhet och
noggrannhet vill jag vägleda dig hela vägen från start till mål i din kanske största affär i livet!

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Tre egenskaper som många uppskattar i mitt arbete är min vilja, ödmjukhet och en känsla för
att förstå och anpassa mig efter olika människor. För mig är dina önskemål och trygghet det
allra viktigaste. Först när du känner att du kan rekommendera mig till dina nära och kära, har
jag nått mitt mål.

128 omdömen om Hedda Berglund

Sedan starten hos Reco 2020
Tobias V
Sålde sin lägenhet med hjälp av Hedda Berglund en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
Centralt Härnösand

Hedda är mycket förtroendeingivande, kompetent och serviceinriktad. Hon har utfört uppdraget på bästa möjliga sätt helt enligt mina önskemål. Återkopplar löpande under processen gång. Mina varmaste rekommendationer!

Kerstin S
Centralt Härnösand

Mycket trevlig och stor social kompetens

Svar från Hedda Berglund

Tack snälla Kerstin! Roligt att göra affär med er igen. Vi ses!

Eva Maria L
Sålde sitt hus med hjälp av Hedda Berglund en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten

Hedda är en fantastisk trevlig, kompetent och tillmötesgående mäklare. Dessutom snabb att återkoppla frågor via telefon och via sms

Svar från Hedda Berglund

Vilka fina ord! Tack Eva, vi ses på tillträdet. Allt gott!

Marie K
Köpte sitt hus med hjälp av Hedda Berglund en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
Sidensjö

Jag har blivit mycket fint och professionellt bemött av Hedda. Hon har hjälpt mig med mina intressen och behov av bostad. Är tacksam och har bara gott att säga om henne.

Svar från Hedda Berglund

Tack fina Marie! Har varit roligt att få hjälpa dig med ditt husköp, det kommer passa dig perfekt. Allt gott!

Håkan S
Långsele

Hedda är mycket engagerad och har ett högt kundfokus. Hon ger snabb återkoppling på diverse frågor och återkopplar löpande status i försäljningsprocessen. Jag kan varmt rekommendera Hedda som mäklare/företrädare i Er kommande bostadsaffär. Bra jobbat och tack för din insatts Hedda!

Svar från Hedda Berglund

Tack för fina ord och för ett bra samarbete Håkan! Hoppas våra vägar möts igen!

Tobias A
Ulvön

Hedda var lättsam och professionell tydlig och alert

Svar från Hedda Berglund

Tack snälla Tobbe för förtroendet med försäljningen av er fina fastighet! Det har varit roligt att samarbeta med er från början till slut. Stort lycka till med ert nya ställe!

Ebba A
Ulvön

Hedda är en mäklare helt i vår smak! Vi var ute efter en mäklare med mycket god lokal kännedom, riktigt bra känsla för service (för vem vill köpa av en otrevlig mäklare!?!) samt en person som är riktigt bra på att kommunicera. ALLT detta fick vi i Hedda! Under hela processen har Hedda ledsagat oss, hjälpt oss hålla fokus på rätt saker vid rätt tillfälle utifrån vår målbild. Vi ville ha en snabb process med vår husförsäljning och fick redan från start reda på vad som skulle krävas av oss för att detta skulle vara möjligt....

Svar från Hedda Berglund

Tack tack tack Bästa Ebba! Vilken underbar rekommendation! Sen ska jag tacka för pepp och engagemang under processens gång, det uppskattas. Hoppas våra vägar möts igen!

Jörgen S
Ulvön

Bra och trevligt bemötande. Lite mer erfarenhet så blir hon kanonbra.

Svar från Hedda Berglund

Tack Jörgen för din rekommendation! Hoppas du ska trivas på världens bästa ö. Vi ses!

Inger S
Centralt Sollefteå

Gott bemötande,duktig,saklig. Trevlig.

Svar från Hedda Berglund

Tack snälla Inger, det värmer att höra! Allt gott!

Olov Ö
Centralt Örnsköldsvik

1. På ett mycket bra och proffsigt sätt. Hon förklarade hur det hela kommer att fortgå under försäljningen. 2. Jag hade lägre förväntningar på priset av försäljningen än vad hon lyckades med att få i slutet. Hon är väldigt duktig. 3. Jag fick varje vecka

Svar från Hedda Berglund

Tack snälla Olle! Det har varit väldigt roligt att få hjälpa dig ytterligare en gång. Hoppas våra vägar möts igen!