Rebecca Gullersbo

Rebecca Gullersbo

Rebecca Gullersbo är mäklare på Fastighetsbyrån Höga Kusten

Rebecca Gullersbo har varit registrerad mäklare sedan 2020-06. Rebecca Gullersbo har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-08 och har fått 130 omdömen med ett betyg på 4.8. Rebecca Gullersbo har haft 47 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

130 omdömen om Rebecca Gullersbo

Carin Helen Ö
Sålde sitt hus med hjälp av Rebecca Gullersbo en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
Graninge

Mycket bra bemötande, vi hade väl båda lite större förväntningar på att huset var lite mera värt, men hon gjorde vad hon kunde och tipsade mej om vem som var bästa köparen. Mycket nöjd!!

Barbro M
Köpte sin lägenhet med hjälp av Rebecca Gullersbo en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
Centralt Sollefteå

Jag tycker att Rebecca varit ärlig, rak, korrekt och vänlig. Hon har alltid svarat på mina frågor och hört av sig när ja sökt henne. Hon är duktig.

Svar från Rebecca Gullersbo

Tack kära du för dessa fina ord. Ser fram ett återbesök i lägenheten när dina renoveringar är klara. Bästa hälsiningar, Rebecca

Frank J
Köpte sitt hus med hjälp av Rebecca Gullersbo en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
Resele

It was a great collaboration,also due to the language difference

Svar från Rebecca Gullersbo

I agree, it was really nice doing business with you. You have bought a lovely place. Best wishes, Rebecca

Anna Sofia Magdalena B
Centralt Sollefteå

Otroligt trevligt och proffsig.

Svar från Rebecca Gullersbo

Tack snälla Sofia! Nu önskar jag er stort lycka till med era framtida bostadsdrömmer. Hoppas våra vägar möts igen! :-) Allt gott, Rebecca

Jimmy M
Långsele

Bra kontakt o duktig på att ge info så man förstod

Svar från Rebecca Gullersbo

Tack Jimmy för din rekommendation! Hoppas att huset kommer att ta väl hand om dig och din familj. Allt gott, Rebecca

Anna Linnéa F
Centralt Sollefteå

Professionellt och varmt bemötande . Smidiga kontakter och bra lösningar på diverse saker. Tillgänglig i stor utsträckning.

Svar från Rebecca Gullersbo

Stort tack för att jag fått vara eran hjälpande hand i processen. Ni har varit otroligt trevliga att ha och göra med under denna tid, det kommer nästan att kännas tomt nu. Önskar er all lycka i erat nya paradis. Kan vara så att jag nyfiket kommer snegla in mot erat hus varenda gång jag är påväg till stugan. Allt gott, Rebecca

Alicia K
Centralt Sollefteå

Jag blev väldigt fint bemött, trevlig och glad! Hon förklarade på ett bra sett så man förstod vad som menades! Mäklaren levde bra upp till förväntningarna

Svar från Rebecca Gullersbo

Jättetacksam för dina fina ord Alica. Tackar ödmjukast för det❤️ Allt gott, Rebecca

Lovisa K
Centralt Sollefteå

Rebecca är professionell och pedagogisk i sitt tänk när hon förklarar säljprocessen. Hon berättar på ett sätt som man förstår och tar in vilket är så viktigt då de är första gången. Skulle välja Rebecca alla dagar i veckan och rekommenderar henne för allt och alla. Hon är en fantastisk mäklare. Är så nöjd med henne. Hon har varit snabb till svar, svarat på alla funderingar och funnits till. Med sitt glada, positiva inställning blev detta en fantastisk resa tillsammans med Rebecca. De ska vara glada att de har en sån som Rebecca på FB i Sollefteå❤️

Svar från Rebecca Gullersbo

Vilka fina ord från dig Lovisa, det värmer hjärtat. Jag blir otroligt tacksam och glad. Tack för att jag fick vara en hjälpande hand i processen. Nu ser vi fram emot din nya resa på Trästavägen ❤️❤️ Vänligen, Rebecca

Sanela D
Skrev om Rebecca Gullersbo en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten

Det är nu andra gången vi köper fastighet via Rebecca och vi är mer än nöjd! Hon har båda gångerna varit otroligt engagerad i affärerna. Hon är alltid påläst och har svar på våra frågor. En mäklare som har båda fötterna på jorden och är tillgänglig. En riktig toppentjej med otroligt hög servicegrad!

Rebecca G gillar detta
Svar från Rebecca Gullersbo

Otroligt roligt att gå göra affärer med er igen. och jag tackar ödmjukt för dina fina ord Sanne. Nu ser vi fram emot inflytt i erat fantastiska hus. Kram!

Maj-Lis A
Helgum

Varm och trevlig person. Känns pålitlig och kunnig.

Svar från Rebecca Gullersbo

Tack Maj-Lis! Hoppas att Härnösand kommer att ta väl hand om dig. Det var väldigt roligt att få vara din hjälpande hand i processen.