Sara Jeanson
Registrerad mäklare sedan 2016
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2019-05 - 2020-04
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att jobba som mäklare är alla möten med människor och att jag får möjligheten att ansvara för en så pass viktig affär i mina kunders liv. Sen tycker jag det är väldigt kul att få uppleva alla härliga bostäder också!

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är en engagerad och lyhörd mäklare med stort hjärta!

Hur ser din drömbostad ut?
Om jag hade fått välja så hade jag gärna velat ha en semesterbostad någonstans utanför Sverige! Läs mer

Läs vad 103 Läs vad Sara Jeanson

• Khozama A köpte sitt hus med hjälp av Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten

2020-02-03

Centralt
    Jag har köpt ett hus. Sara var duktig och snäll och hjälpsam. Läs mer
    2020-02-19 Sara J svarar Khozama A
    Hej Khozama, hoppas ni ska trivas i ert nya hus! Stort lycka till och tack för förtroende att hjälpa er hitta nytt boende.

/Sara
  • 11 Arvid D sålde sitt hus med hjälp av Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten

2020-02-02

Vi är helt nöjda med Sara Jeanson som mäklare och kan rekommendera henne till alla andra. Läs mer
    2020-02-19 Sara J svarar 11 Arvid D
    Hej Arvid,
    Tusen tack för din rekommendation och för förtroendet att få hjälpa till att sälja ert fina hus.

Allt gott till er,
    /Sara
  • Jari Pekka L sålde sitt hus med hjälp av Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten

2020-01-27

Sålde villan med Sara som mäklare och är jättenöjd. Vi blev alldeles utmärkt bemött och rekommenderar henne mycket gärna. Vi upplevde henne proffsig, trevlig och kunnig. Otroligt engagerad under hela processen. Hade inte kunnat hitta bättre mäklare. Läs mer
    2020-02-19 Sara J svarar Jari Pekka L
    Tusen tack! Roligt att ni känner er nöjda med försäljningen och tack för ett bra samarbete, utan er insats hade det inte blivit så bra.

Ha en fin vår!

/Sara
  • Leena Hannele L sålde sitt hus med hjälp av Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten

2020-01-22

Professionell bemötande!
    Sålt hus . Läs mer
    2020-02-19 Sara J svarar Leena Hannele L
    Tack Leena, va glad jag blir att ni känner er nöjda med försäljningen!

Varmt lycka till med era nya boenden.

/Sara
  • Barbro A sålde sitt hus med hjälp av Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten

2020-01-14

Sara visade stor kunnighet vid försäljning av mitt hus.
    Bra kontakt, som var viktigt i mitt fall, eftersom jag flyttat till annan ort. Hon lämnade fortlöpande information och vi båda hade koll på läget hela tiden.

Det allra bästa med Sara är ändå, hennes positivitet - man blev glad när man hörde hennes kvittrande, glada röst. Läs mer
  • Julia köpte sitt hus med hjälp av Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten

2020-01-07

Suverän service av Sara dels med att hitta passande hus för vår önskan och när vi väl hittade det så fick vi hjälp med allt och mer därtill från henne. Läs mer
    2020-01-07 Sara J svarar Julia
    Tusen tack för fina ord! Det var en ära att få hjälpa er.
  • Bodil S sålde sin lägenhet med hjälp av Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten

2019-12-11

3:a
    Professionell, trevlig och hjälpsam. Läs mer
  • Alf S köpte sin lägenhet med hjälp av Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten

2019-12-07

3:a
    Kunnig, förtroendegivande och duktig fastighetsförmedlare. Läs mer
  • Sven Simon J sålde sitt hus med hjälp av Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten

2019-12-03

Sålt min hus, blev bemött väldigt bra trevlig och tillmötesgående, väldigt professionell och levde upp till det jag hade förväntat mig och mer. Läs mer
  • Valentina E sålde sitt hus med hjälp av Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten

2019-11-18

Texten kommer att se lite konstigt ut eftersom det saknas vissa bokstaver i mitt tangetbord.

Sara har hjalpt mig med forsaljning av en lantbruksenhet. Hon har varit kunnig, saklig, otroligt trevlig och hjalpsam.
    Det har varit ett noje att ha henne som maklare.
    Sara ar en av dem basta och jag ar glad att har haft henne. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Höga Kusten

Annacarin Holmgren