Alexander Parmhed

Alexander Parmhed

Alexander Parmhed är mäklare på Fastighetsbyrån Karlskoga

Alexander Parmhed har varit registrerad mäklare sedan 2019-12. Alexander Parmhed har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-01 och har fått 212 omdömen med ett betyg på 4.9. Alexander Parmhed har haft 68 försäljningar sen 2021-12 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-12 - 2022-11

Läs vad 212 Läs vad Alexander Parmhed

• köpte sin lägenhet med hjälp av Alexander Parmhed en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    2022-11-23 Verifierad kund
    Trevligt bemötande och hjälpsam. Jag fick den hjälp jag behövde och behövde inte tveka för att fråga om något var oklart.
    Vad roligt att höra, och tack för recon! Lycka till med nya boendet. J Alexander Parmhed
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Alexander Parmhed en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    2022-11-21 Verifierad kund
    Trevlig och vi har haft en tät kontakt vilket jag har uppskattat och har alltid svarat på alla mina frågor, gjort en snabb och bra affär åt oss.
    Vad roligt att höra, tack så mycket! Passa på att njuta av avslutningen på året, så får ni ta tag i flyttandet i januari. J Alexander Parmhed
    2022-11-20 Verifierad kund
    Väldigt bra bemött! Fixade visning tidigare åt oss då vi inte kunde delta på ursprungliga datumet. Väldigt tillmötesgående!
    Tack för din fina reco, Lovisa! Skönt att vi kunde lösa allt så smidigt med fullmakter etc också. Ha en fin avslutning på året, så ses vi på tillträdet! Alexander Parmhed
    • Karls-Åby
    2022-11-13 Verifierad kund
    Alexander har agerat mycket proffisionellt och varit hjälpsam och ödmjuk. En trygghet hela vägen.
    Tack för din fina reco. Lycka till i nya boendet! Alexander Parmhed
    • Karls-Åby
    2022-11-13 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande och service i världsklass.
    Tack Jari, väldigt kul att ni är nöjda! Alexander Parmhed
    • Sandviken/Flottnäset
    2022-11-12 Verifierad kund
    Han är rolig och kul.

Han är professionell.

Svarade på tråkiga frågor, han läste kontraktet noggrann till oss och han sa till att vi missade inget av kontraktet.

100% nicest kille jag träffat i dem senaste åren.

Rekommenderar han över dem andra mäklaren.

+ W
    Tack, vilken fin reco! Lycka till med nya boendet! Alexander Parmhed
    • Sandviken/Flottnäset
    2022-11-11 Verifierad kund
    Han är duktig trevlig och snäll han har hjälpt mig.
    Tack för din reco, härligt att du är nöjd! J Alexander Parmhed
    • Rävåsen
    2022-10-30 Verifierad kund
    Trevlig och kunnig mäklare som gjorde att köpet kändes tryggt och bra.
    Tack för din fina reco Michelle. Vi ses på tillträdet! J Alexander Parmhed
  • sålde sitt hus med hjälp av Alexander Parmhed en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    2022-10-27 Verifierad kund
    Alexander arbetar otröttligt, är positiv och snabb i sin återkoppling. Vi var på distans, och han lyckades ändå få oss att känna oss trygga, och hittade lösningar på problem som dök upp. Fick sålt vårt objekt i svåra tider 😊
    Tack Alexander!
    Varmt tack för den fina recon! Det gäller att hålla uppe en positiv attityd när det blir lite motvind och det tycker jag att vi gjorde bra från båda håll. Kul att ni är nöjda! J Alexander Parmhed
    2022-10-20 Verifierad kund
    Väl bemött av Alexander. Fick fortlöpande info om försäljningen som gick väldigt smidigt.
    Är väldigt nöjd med Alexander som är en lugn och trevlig person som jag fick förtroende för

Eva Johansson
    Tack för de fina orden, Eva. Snabbt, smidigt och rätt betalt - det är så vi vill ha det! Ha en fin helg. J Alexander Parmhed