Ann Skoglund

Ann Skoglund

Ann Skoglund är mäklare på Fastighetsbyrån Karlskoga

Ann Skoglund har varit registrerad mäklare sedan 2006-02. Ann Skoglund har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-10 och har fått 299 omdömen med ett betyg på 4.8. Ann Skoglund har haft 39 försäljningar sen 2023-05 och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

2023-05 - 2024-04

299 omdömen om Ann Skoglund

Sedan starten hos Reco 2014
Christer Ö
Köpte sin lägenhet med hjälp av Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
Bohult

Erfaren och påläst om objektet

Ulla E
Bohult

Ann är lugn o sansad o professionell

Ann-Marie H
Centralt

Ann Skoglund hade ett positivt och lättsamt bemötande hon var informativ plus hjälpsam när vi ställdes inför tex.digitala funderingar. Hon uppträdde oxå lagomt respektfullt vid mötet av äldre människor. Ann-Marie o Kjell.

Svar från Ann Skoglund

Hej på Er! Tack så jätte mycket för den fina rekommendationen. Förstår inte alls vad du menar med "äldre" människor.... var inte vi jämn gamla ungefär, fniss!! ;-) Ser fram emot att snart träffa er igen och att vi kör det sista, tillträdet. Så att ni får chansen att börja flytta in och komma till storstan. Ha det så bra till dess! Med vänliga hälsningar ANn

Monika L

Hon jobbar mycket bra👍 Jag är nöjd ❤️

Svar från Ann Skoglund

Tack Monika! Är alltid lika roligt att få hjälpa dig med dina fastighetsaffärer och nu tror jag att du har hittat rätt ställe och ett bra ställe att bo på. Vi syns på tillträdet. Med vänliga hälsningar Ann

Masoud A
Stora Valla

Trevlig, tydlig och hjälpsam👍

Svar från Ann Skoglund

Tack för de snälla orden. Hoppas nu att ni får lite ro så småningom och tänk nu på att även njuta i sommar och jobba inte för mycket. Kul att se dig och dina släktingar idag. Med vänliga hälsningar Ann

Patric W
Stråningstorp

Trevligt bemött och snäll. Träffade bara henne 1 gång.

Svar från Ann Skoglund

Hej Patric! Det blev ju lite tokigt med att jag ej kunde vara med på kontraktsskrivningen men LIVET kom emellan och jag var tvungen att prioritera det framför jobbet. Fast vi fick ju möjligheten att träffas på tillträdet och er underbara lilla tjej skötte sig exemplariskt även då. Härlig liten tjej som jag hoppas kommer att växa upp och trivas bra i huset, trädgården och så småningom när hon blir större med skolan alldeles i närheten. Med vänliga hälsningar Ann

Emilia A
Stråningstorp

Blev bra bemött och fick svar på de flesta frågor. Hade önskat en privat visning istället för att skriva ut visningsdatumet.

Svar från Ann Skoglund

Tack för din rekommendation och önskar verkligen att man hade möjlighet att endast köra privatvisningar men det funkar dess värre inte, min dygn har också bara 24 timmar men förstår er känsla. Hoppas nu att ni får en fin sommar i ert nya hus och att ni kommer att trivas. Må så gott! Med vänliga hälsningar Ann

Helen L
Stråningstorp

Jag blev bra bemött. Var och kollade på objektet tre gånger och sista gången frågade den som var med hur länge vi känt varandra och kunde inte förstå att vi bara träffats två gånger. Det betyder ju att mäklaren försökte sitt bästa för att jag skulle veta vad som gällde. Gav mer info bra info än vad som behövdes tror jag. Jag hade inga förväntningar innan men har varit på fler visningar hos andra mäklare som haft mer utskrivet material som man fått med sig. De har känts mer exklusiva men för mig passar det om det inte är så exklusivt. Så än så länge har allt fungerat bra!

Svar från Ann Skoglund

Tack Helen för att du tog dig tid att skriva en sån fin rekommendation. Så roligt att du är nöjd med mitt arbete och hoppas att du kommer att trivas med ditt nya boende och att allt faller på plats som vi har diskuterat lite om. Ska framföra dina önskemål om mer skriftligt material. Ha det så bra! Med vänliga hälsningar Ann

Johan W
Sålde sin lägenhet med hjälp av Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
Centralt

Efter att vi kontaktat Ann bokades ett möte. Ett mycket bra första möte där Ann kom hem till oss och förklarade hela försäljningsprocessen och svarade på våra frågor. Vi ville gå långsamt fram och därför föreslog Ann en första annonsering på fastighetsbyråns hemsida och vi fick information om Booli vilket vi då inte visste fanns. Ann har varit tydlig, haft ett lugnt, förtroendeingivande och professionellt sätt och varit lyhörd för våra önskemål.

Svar från Ann Skoglund

Tack Johan för den fina rekommendationen! Har varit en trivsam resa ihop med er och jag tycker att vi har haft ett bra flyt i vår kommunikation och hur vi har planerat att gå framåt. Nu har ni det roliga kvar ;-) att packa ihop och flytta ut. Vi ses lite längre fram för tillträdet. Ha det så bra! /Ann

Emil Z
Centralt

Bra och kompetent bemötande, svarar tydligt och utvecklande på alla frågor som uppstår.

Svar från Ann Skoglund

Tack Emil! Så roligt att få hjälpa dig med köp av din nya bostadsrätt. Nu gör vi ett bra jobb även med att sälja din. Vi hörs av! Med vänliga hälsningar Ann