Jessica Bergsten

Jessica Bergsten

Jessica Bergsten är mäklare på Fastighetsbyrån Kumla

Jessica Bergsten har varit registrerad mäklare sedan 2017-05. Jessica Bergsten har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-08 och har fått 302 omdömen med ett betyg på 4.9. Jessica Bergsten har haft 2 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

302 omdömen om Jessica Bergsten

Sedan starten hos Reco 2017
Axel O
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla
Haga

Jag tycker att Jessica var mycket förtroendeingivande och var väldigt påläst och kunnig om objektet på visningen. Jag fick svar på alla frågor jag hade där och då. Jag gillade även hur vi lugnt och noggrant gick igenom kontraktet tillsammans med säljarna vid kontraktsskrivningen.

Svar från Jessica Bergsten

Stort tack för din reco och grattis till din fina, nya bostad!

Åsa T
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla
Haga

Jessica är kunnig och noggrann. Hon är pedagogisk och försäkrar sig om att vi förstår gången i det hela. Hon lyssnar på frågor och kan svara på det vi undrar. Hon har social kompetens och är glad, varm och trevlig. Vi har haft henne som mäklare tidigare och hon uppfyller våra förväntningar exemplariskt.

Svar från Jessica Bergsten

Tusen tack för den fina recon Åsa och tack för förtroendet att förmedla er fina bostad!

Elisabet S
Kumla

Mycket hjälpsam och tillmötesgående. Hon är kunnig och vill verkligen hjälpa till. Kan varmt rekommendera henne. Har ett lugnt och stillsamt sätt vilket gör att man kan känna sig trygg som säljare och köpare.

Svar från Jessica Bergsten

Stort tack för den fina rekommendationen Elisabet!

Åsa S
Åbytorp

Mycket bra bemötande, trevlig och hjälpsam, allt har gått väldigt smidigt och inga konstigheter. Tydlig och korrekt, följde upp frågor och återkom enligt överenskommelse.

Svar från Jessica Bergsten

Tack så mycket för den fina recon!

Tatjana D
Åbytorp

Proffsigt bemötande och rådgivning. Ständig kontakt och regelbundna uppdateringar. Känns tryggt att samarbeta med Jessica.

Svar från Jessica Bergsten

Stort tack Tatjana, och tack för förtroendet att sälja ert fina hus!

Nelli Paulina Angelica O
Hallsberg

Vi är mycket nöjda med Jessica, hon har skött allt mycket professionellt och snyggt. Snabba svar och bra tillgänglighet! Vi vet vem vi ska kontakta för framtida köp/sälj!

Svar från Jessica Bergsten

Tusen tack, kul att höra! Tack för ett trevligt samarbete.

Ronja F
Hallsberg

Blev bemött bra , inga konstigheter

Svar från Jessica Bergsten

Tack så mycket och grattis till huset!

Ingalill L
Sköllersta

Trevlig och korrekt. Man fick bra förtroende för Jessica. Kan gärna ta henne som mäklare fler gånger om det skulle bli aktuellt.

Svar från Jessica Bergsten

Tack så mycket för den recon Ingalill!

Örjan K
Sköllersta

Vi blev väl bemötta av mäklaren Utmärkt bra Mycket kunnig mäklare

Svar från Jessica Bergsten

Tack så mycket för de fina orden Örjan!

Rasmus H
Sålde sitt hus med hjälp av Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla

Vi är väldigt nöjda med Jessica. Hon var mäklare när vi köpte huset 2018 och var nöjda då med. Bra tydlig information hela tiden. Inget krångel. Tillmötesgående, trevlig och seriös. Vi kommer rekommendera henne till vänner och bekanta när de behöver mäklare.

Svar från Jessica Bergsten

Tusen tack Rasmus för den fina kommentaren!