en del av Fastighetsbyrån Kungälv

4.5 / 5 i betyg — 6 rekommendationer

Läs vad 6 användare tycker om Carolina Zanders

• Viktor J
    Viktor J skrev om Carolina Zanders en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Hej, Carolina har gjort ett jättebra jobb från början till slut. Det som dock fick en negativ inverkan på upplevelsen var städningen av huset (inget att belasta Carolina för) men i er kommunikation hur en flyttstädning skall genomföras stämmer ej med vad städfirman(or) ser på det. De fick komma tillbaka och städa om, dock så fick vi flera ggr höra kommentaren om att ''det ingår inte'' ''mäklarfirmornas krav är orimliga'' ''mäklarnas krav på flyttstäd stämmer inte hur vi ser på det'' osv.. Det slutade med att vi städade själva....
    2015-12-01 Carolina Z svarar Viktor J
    Hej Viktor. Vill börja med att tacka för de varma orden. Vad trist att höra om städningen, det var jag helt ovetande om att den inte var ok. Jag hoppas att det känns bra i ert nya boende och att ni trivs. Passar på att önska er en god jul i ert nya hem. :-)
  • Jesper F
    Jesper F skrev om Carolina Zanders en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    trevligt bemötande, verkar vara en positiv och glad person med stort kunnande,
    2015-12-01 Carolina Z svarar Jesper F
    Hej Jesper. Tack själv för en trevlig förmedling och vänliga ord. Ses snart på tillträdet. Önskar er all lycka till med ert nya boende.
  • Ulla B
    Ulla B skrev om Carolina Zanders en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Carolina Sanders har övertygande och seriöst arbetat med min husförsäljning.
    Jag är jättenöjd! Carolina har hela tiden visat mig ett mycket vänligt och personligt bemötande.
    2015-11-26 Carolina Z svarar Ulla B
    Tack underbara Ulla för dina snälla ord. Önskar dig all lycka till i ditt nya boende.
  • Stefan H
    Stefan H skrev om Carolina Zanders en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Fantastisk mäklare!
    Rekommenderas stark lätt att ha och göra med och kunnig inom sitt område.
    2015-11-25 Carolina Z svarar Stefan H
    Hej Stefan. Underbart att höra. Tusen tack för de varma orden! :-)
  • Daniel S
    Daniel S skrev om Carolina Zanders en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    En trevlig och positiv person som engagerar sej helhjärtat i sitt jobb.
    2015-12-21 Carolina Z svarar Daniel S
    Carolina Z: Hej Daniel. Vad glad jag blir av att läsa detta. Härligt att ni är nöjda och jag önskar er all lycka i ert nya boende. :)
  • Lennart K
    Lennart K skrev om Carolina Zanders en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Ok ; men glömmer vissa saker hon lovat.
    2015-09-16 Carolina Z svarar Lennart K
    Hej Lennart. Jag ringer dig för att stämma av vad jag kan ha missat. Vill passa på att tacka dig igen för alla rekommendationer och tips på andra försäljningar i ditt område som du gett mig. Stort lycka till i ditt nya boende. :)
Louise Palö
Erik Hansson