Carolina Zanders

Carolina Zanders

Carolina Zanders är mäklare på Fastighetsbyrån Kungälv

Carolina Zanders har varit registrerad mäklare sedan 2004-02. Carolina Zanders har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-09 och har fått 53 omdömen med ett betyg på 4.8. Carolina Zanders har haft 15 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 90% av sina kunder efter omdömen.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
För att det är detaljerna som gör det. Sen börjar jag väl tillhöra inventarierna i kommunen när det gäller antal verksamma år - började januari 2004 som fastighetsmäklare... tiden går alldeles för fort.

Vad gör du helst på fritiden?
Umgås med min son och njuter av livet.

Vad vet vi inte om dig?
  • Envis och driven så jag sätter mål och ser till att nå det - oavsett om det är privat eller arbetsrelaterat...
  • Älskar ordning och reda...
  • Lyckan att se en egenodlad tomat bli röd…

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 53 Läs vad Carolina Zanders

• sålde sitt hus med hjälp av Carolina Zanders en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    • Kode
    2021-03-29
    återkommer regelbundet med info
    positiv och engagerad.
    affären gick väldigt snabbt och bättre än planerat.

mäklare som är duktig på sitt område
  • köpte sitt hus med hjälp av Carolina Zanders en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    2020-11-10
    Köpt hus
    Klart och tydligt bemötande
    Inga oklarheter
    Fick hjälp med skatteberäkning
    Trevligt bemötande!
    Hälsningar Lars
    2020-10-20
    Köpt en bostadsrätt men även varit intresserad av tomt i samma område. Carolina har alltid varit trevlig och inlyssnande av de frågor och tankar vi haft kring våra val. Hon har varit väl bemötande och lättkontaktad. Har alltid skrivit tydliga svar på de frågor vi mailat henne .
    Vi har alltid känns oss trygga och nöjda med att ha haft Carolina som vår mäklarkontakt.
    2020-09-25
    Hej,
    Vi har köpt ett hus . Carolina var väldigt hjälpsam samt engagerad. Hon svarade snabbt på våra mejl och var väldigt tydlig med sina svar.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Carolina Zanders en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    2020-07-01
    Carolina har varit fantastisk under hela processen. Alltid funnits tillgänglig att svara på våra frågor och ställer gärna upp. En pigg och allert mäklare som även har glimten i ögat!
    2020-07-01
    Carolina är glad och trevlig men det är svårt att få förtroende för henne beroende på att hon ändrar åsikt beroende på vad vi tycker.

Våra förväntningar på Carolina var att hon skulle vara mera aktiv i sin roll som mäklare.

Upplevelsen var att hon inte alltid var ärlig i sina svar.
    2020-07-01
    Carolina was excellent in helping us find the appropriate housing for our needs, in a great location, and was excellent in helping us to understand the ins and outs of the administrative processes. Just a fantastic job all around. Highly recommend her.
    2020-06-30
    Alltid tillmötesgående och trevlig att ha att göra med. Personligt och det kändes som att att det alltid fanns tid att ställa frågor. Bra köp-upplevelse.
    2020-06-07
    Vi har köpt en nyproducerad bostad. Carolina har alltid svarat snabbt o konkret vid frågor. Bra information om byggnad förloppet , med bra tips om vad som skall göras. Proffsig och social mäklare
  • sålde en tomt med hjälp av Carolina Zanders en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    2020-05-03