14 rekommendationer

Carolina Zanders
en del av Fastighetsbyrån Kungälv

Vendergatan 4
442 47 Kungälv — Visa karta

Vad tror Carolina att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 14 kunder tycker om Carolina Zanders

• Tobias F
    Tobias F skrev om Carolina Zanders en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Vi kunde inte fått en bättre mäklare! Hon har varit helt fantastisk! Varm, lugn och trevlig. Alltid lätt att få tag på och det är aldrig några problem med något. Läs mer
    2017-11-07 Carolina Z svarar Tobias F
    Tusen tack Tobias för era värmande ord. Hoppas att ni stormtrivs i er nya bostad. Ser fram emot en kopp kaffe på klippan med den fantastiska utsikten till sommaren. :)
  • Lukas M
    Lukas M skrev om Carolina Zanders en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Slutpriset blev över vår förväntan så vi är mycket nöjda! Läs mer
    2017-08-28 Carolina Z svarar Lukas M
    Lukas - vad kul att höra! Det var ett sant nöje att få jobba med er. :-)
  • Patrik M
    Patrik M skrev om Carolina Zanders en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Fantastiskt bra med allt. Kan helt enkelt inte vara mer nöjd. Läs mer
    2017-08-24 Carolina Z svarar Patrik M
    Tack Patrik för din vänliga ord. Varit otroligt kul att få vara med er på denna resa - från första mötet för över två år sedan till försäljning. :)
  • Niklas H
    Niklas H skrev om Carolina Zanders en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    En vass mäklare med stenkoll på läget! Läs mer
    2017-08-24 Carolina Z svarar Niklas H
    Tusen tack Niklas för dina härliga ord! Hoppas att du trivs underbart i ditt nya hem!
  • Tryggve K
    Tryggve K skrev om Carolina Zanders en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Kunnig, trevlig och erfaren, drivande utan att vara påflugen. Läs mer
    2017-03-09 Carolina Z svarar Tryggve K
    Tack Tryggve för dina vänliga ord. Det var ett sant nöje att vara med er längs denna resa. :) Nu ger vi oss på nästa resa!
  • Helen K
    Helen K skrev om Carolina Zanders en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Kunnig och trevlig mäklare. Mycket nöjda med Carolina Läs mer
    2017-03-08 Carolina Z svarar Helen K
    Tack för dessa vänliga och värmande ord Helen.
    Blommorna som jag fick av er står så fint på bordet. :) Tack igen!
  • Patrick E
    Patrick E skrev om Carolina Zanders en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Vid varje kontakt med Carolina Zander har hon varit professionell, trevlig och förtroendeingivande. Hon har utan dröjsmål och på ett enkelt sätt hanterat våra frågor och funderingar. Vi upplever att bemötandet, såväl via telefon som vid personligt möte, varit det bästa samtidigt som hon skapat god stämning i dialogen mellan alla parter. Vid kontraktskrivning hade Carolina en mycket bra struktur och upplevdes både rutinerad och trygg. Läs mer
    2017-01-23 Carolina Z svarar Patrick E
    Hej Patrick,
    tusen tack för dessa varma ord. Jag hoppas innerligt att ni kommer trivas fantastiskt i er nya bostad och ser fram emot fika på altanen i vårsolen.
    Kram
  • Pia K
    Pia K skrev om Carolina Zanders en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Är så nöjda .Vi kunde aldrig fått en bättre mäklare. Trevlig kände stort förtroende redan från början Läs mer
    2017-01-23 Carolina Z svarar Pia K
    Hej sötaste Pia,
    tack för underbara och värmande ord.
    Kramar i massor till er båda :)
  • Viktor J
    Viktor J skrev om Carolina Zanders en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Hej, Carolina har gjort ett jättebra jobb från början till slut. Det som dock fick en negativ inverkan på upplevelsen var städningen av huset (inget att belasta Carolina för) men i er kommunikation hur en flyttstädning skall genomföras stämmer ej med vad städfirman(or) ser på det. De fick komma tillbaka och städa om, dock så fick vi flera ggr höra kommentaren om att ''det ingår inte'' ''mäklarfirmornas krav är orimliga'' ''mäklarnas krav på flyttstäd stämmer inte hur vi ser på det'' osv.. Det slutade med att vi städade själva.... Läs mer
    2015-12-01 Carolina Z svarar Viktor J
    Hej Viktor. Vill börja med att tacka för de varma orden. Vad trist att höra om städningen, det var jag helt ovetande om att den inte var ok. Jag hoppas att det känns bra i ert nya boende och att ni trivs. Passar på att önska er en god jul i ert nya hem. :-)
  • Jesper F
    Jesper F skrev om Carolina Zanders en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    trevligt bemötande, verkar vara en positiv och glad person med stort kunnande, Läs mer
    2015-12-01 Carolina Z svarar Jesper F
    Hej Jesper. Tack själv för en trevlig förmedling och vänliga ord. Ses snart på tillträdet. Önskar er all lycka till med ert nya boende.
  • Ulla B
    Ulla B skrev om Carolina Zanders en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Carolina Sanders har övertygande och seriöst arbetat med min husförsäljning.
    Jag är jättenöjd! Carolina har hela tiden visat mig ett mycket vänligt och personligt bemötande. Läs mer
    2015-11-26 Carolina Z svarar Ulla B
    Tack underbara Ulla för dina snälla ord. Önskar dig all lycka till i ditt nya boende.
  • Stefan H
    Stefan H skrev om Carolina Zanders en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Fantastisk mäklare!
    Rekommenderas stark lätt att ha och göra med och kunnig inom sitt område. Läs mer
    2015-11-25 Carolina Z svarar Stefan H
    Hej Stefan. Underbart att höra. Tusen tack för de varma orden! :-)
  • Daniel S
    Daniel S skrev om Carolina Zanders en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    En trevlig och positiv person som engagerar sej helhjärtat i sitt jobb. Läs mer
    2015-12-21 Carolina Z svarar Daniel S
    Carolina Z: Hej Daniel. Vad glad jag blir av att läsa detta. Härligt att ni är nöjda och jag önskar er all lycka i ert nya boende. :)
  • Lennart K
    Lennart K skrev om Carolina Zanders en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Ok ; men glömmer vissa saker hon lovat. Läs mer
    2015-09-16 Carolina Z svarar Lennart K
    Hej Lennart. Jag ringer dig för att stämma av vad jag kan ha missat. Vill passa på att tacka dig igen för alla rekommendationer och tips på andra försäljningar i ditt område som du gett mig. Stort lycka till i ditt nya boende. :)
Louise Palö
Claes-Johan Olsson