Carolina Zanders
Registrerad mäklare sedan 2004
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2019-04 - 2020-03
Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
För att det är detaljerna som gör det. Sen börjar jag väl tillhöra inventarierna i kommunen när det gäller antal verksamma år - började januari 2004 som fastighetsmäklare... tiden går alldeles för fort.

Vad gör du helst på fritiden?
Umgås med min son och njuter av livet.

Vad vet vi inte om dig?
  • Envis och driven så jag sätter mål och ser till att nå det - oavsett om det är privat eller arbetsrelaterat...
  • Älskar ordning och reda...
  • Lyckan att se en egenodlad tomat bli röd…

Läs vad 41 Läs vad Carolina Zanders

• Karolina S sålde sitt hus med hjälp av Carolina Zanders en del av Fastighetsbyrån Kungälv

2019-09-12

Kareby
    Carolina Zanders hjälpte oss att Sälje huset i Kungälv kommun. Allt går snabbt och smidigt, vi Sälje huset efter en månad Läs mer
    Carolina Z gillar detta
  • Osman K sålde en tomt med hjälp av Carolina Zanders en del av Fastighetsbyrån Kungälv

2019-09-09

Kareby
    Hej, sålde en tomt och den gick för lite mer än jag hade förväntat mig från början. Carolina bemötte mig väldigt bra och har under hela tiden varit professionell och kontaktat mig när det har behövts. Med tanke på hur mycket hon har att göra så känner man att hon tar sig tid för Dig. Hon känns väldigt jordnära. Kan utan problem rekommendera Carolina till andra. Läs mer
    Carolina Z gillar detta
  • Charlotte O köpte sitt hus med hjälp av Carolina Zanders en del av Fastighetsbyrån Kungälv

2019-09-08

Riktigt bra på att återkoppla i god tid, snabb respons. Hjälpsam att snabbt ta reda på svar på många frågor :) Inte för på, utan har gett oss tid att tänka, lugn och sansad samt engagerad..

Köpt nybyggt kedjehus Läs mer
    Carolina Z gillar detta
  • Peter W köpte sin lägenhet med hjälp av Carolina Zanders en del av Fastighetsbyrån Kungälv

2019-07-13

Bra kommunikaton, service och kunskap. Rekommenderar varmt. Läs mer
    Carolina Z gillar detta
  • Maria S köpte sin lägenhet med hjälp av Carolina Zanders en del av Fastighetsbyrån Kungälv

2019-07-04

Trevlig och kunnig. Bästa mäklaren Läs mer
    Carolina Z gillar detta
  • Benjamin S köpte sin lägenhet med hjälp av Carolina Zanders en del av Fastighetsbyrån Kungälv

2019-07-03

Tjuvkil
    Vi har köpt en bostadsrätt I Tjuvkils Ängar, och från första kontakten och genom hela köpprocessen har vi fått bästa service av Carolina. Hon har svarat på alla frågor och väglett oss genom all dokumentation.
    Vi ville ha ett boende vid havet och när vi hittade Tjuvkils Ängar blev vi genast intresserade. När den bostad som vi hade bokat inte riktigt levde upp till vad vi hade hoppats så fick vi möjlighet att byta till en annan i samma område som råkade bli ledig. Det var inget som vi räknat med men det blev perfekt!
    Carolina är inte bara en duktig mäklare, hon är en omtänksam person och har skapat ett stort förtroende. Vi har träffat flera mäklare genom åren och Carolina sticker ut. Hon har fått oss att känna oss väl omhändertagna och vi kan varmt rekommendera henne till alla som vill göra en bostadsaffär! Läs mer
  • Diana N
    Diana N köpte sin lägenhet med hjälp av Carolina Zanders en del av Fastighetsbyrån Kungälv

2019-07-03

Tjuvkil
    En mycket bra ” underbar” mäklare som var lyhörd . Och hittade snabbt svar på alla dem frågor vi hade. Vi köpte en helt fantastisk lägenhet . Så sammantaget är vi jätte nöjda . 💞 Läs mer
    Carolina Z gillar detta
  • Olof Mikael S köpte sitt hus med hjälp av Carolina Zanders en del av Fastighetsbyrån Kungälv

2019-07-01

Marstrand - Koön
    Professionell och med ett trevligt bemötande Läs mer
    Carolina Z gillar detta
  • Ingrid H köpte sin lägenhet med hjälp av Carolina Zanders en del av Fastighetsbyrån Kungälv

2019-06-07

Tjuvkil
    köpt brf sålt villa av en annan mäklare.
    Trevlig när vi träffades. Personligen hade jag svårt att få en klar bild av hela område. vad är det vi håller på att köpa?
    Saknade en modell uppbyggd av husen i området vilka avstånd blir det till gångvägar hus osv. Läs mer
    Carolina Z gillar detta
  • Fredrik G köpte sin lägenhet med hjälp av Carolina Zanders en del av Fastighetsbyrån Kungälv

2019-06-02

Köpt nyproduktion.
    Mycket bra bemötande, lyhörd och väldigt hjälpsam.
    Svarade snabbt på mail svårt att nå fram på telefon men ringde upp om man lämnade telefon nr på mail.

Ska jag välja mäklare i framtiden så önskar jag helt klart Carolina. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Kungälv

Louise Palö