Carolina Zanders
Registrerad mäklare sedan 2004-02-05
Aktiv på Reco.se sedan 2015-09-15
2019-08 - 2020-07
Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
För att det är detaljerna som gör det. Sen börjar jag väl tillhöra inventarierna i kommunen när det gäller antal verksamma år - började januari 2004 som fastighetsmäklare... tiden går alldeles för fort.

Vad gör du helst på fritiden?
Umgås med min son och njuter av livet.

Vad vet vi inte om dig?
  • Envis och driven så jag sätter mål och ser till att nå det - oavsett om det är privat eller arbetsrelaterat...
  • Älskar ordning och reda...
  • Lyckan att se en egenodlad tomat bli röd…

Läs vad 49 Läs vad Carolina Zanders

• Rebecka A köpte sin lägenhet med hjälp av Carolina Zanders en del av Fastighetsbyrån Kungälv

3:a
    Tjuvkil/lycke
    Carolina har varit fantastisk under hela processen. Alltid funnits tillgänglig att svara på våra frågor och ställer gärna upp. En pigg och allert mäklare som även har glimten i ögat! Läs mer
    Carolina Z gillar detta
  • Åke H köpte sitt hus med hjälp av Carolina Zanders en del av Fastighetsbyrån Kungälv

Tjuvkil/lycke
    Carolina är glad och trevlig men det är svårt att få förtroende för henne beroende på att hon ändrar åsikt beroende på vad vi tycker.

Våra förväntningar på Carolina var att hon skulle vara mera aktiv i sin roll som mäklare.

Upplevelsen var att hon inte alltid var ärlig i sina svar. Läs mer
  • Matthew S köpte sitt hus med hjälp av Carolina Zanders en del av Fastighetsbyrån Kungälv

Tjuvkil/lycke
    Carolina was excellent in helping us find the appropriate housing for our needs, in a great location, and was excellent in helping us to understand the ins and outs of the administrative processes. Just a fantastic job all around. Highly recommend her. Läs mer
    Carolina Z gillar detta
  • Karolin A köpte sitt hus med hjälp av Carolina Zanders en del av Fastighetsbyrån Kungälv

2020-06-30

Tjuvkil/lycke
    Alltid tillmötesgående och trevlig att ha att göra med. Personligt och det kändes som att att det alltid fanns tid att ställa frågor. Bra köp-upplevelse. Läs mer
    Carolina Z gillar detta
  • Raymond B köpte sin lägenhet med hjälp av Carolina Zanders en del av Fastighetsbyrån Kungälv

2020-06-07

4:a
    Tjuvkil/lycke
    Vi har köpt en nyproducerad bostad. Carolina har alltid svarat snabbt o konkret vid frågor. Bra information om byggnad förloppet , med bra tips om vad som skall göras. Proffsig och social mäklare Läs mer
    Carolina Z gillar detta
  • Ingvar A sålde en tomt med hjälp av Carolina Zanders en del av Fastighetsbyrån Kungälv

2020-05-03

Tomtförsäljning, bra bemötande, Läs mer
    Carolina Z gillar detta
  • Jennie P sålde sitt hus med hjälp av Carolina Zanders en del av Fastighetsbyrån Kungälv

2020-04-27

Ytterby
    Vi är väldigt nöjda över hur smidigt allt gått kring försäljningen av vårat hus. Vi har fått bra info & Caroline har ett fint & mjukt bemötande. Läs mer
    Carolina Z gillar detta
  • Victor K köpte sitt hus med hjälp av Carolina Zanders en del av Fastighetsbyrån Kungälv

2020-04-20

Tjuvkil/lycke
    Professionel och rak, trevlig. Läs mer
    Carolina Z gillar detta
  • Karolina S sålde sitt hus med hjälp av Carolina Zanders en del av Fastighetsbyrån Kungälv

2019-09-12

Kareby
    Carolina Zanders hjälpte oss att Sälje huset i Kungälv kommun. Allt går snabbt och smidigt, vi Sälje huset efter en månad Läs mer
    Carolina Z gillar detta
  • Osman K sålde en tomt med hjälp av Carolina Zanders en del av Fastighetsbyrån Kungälv

2019-09-09

Kareby
    Hej, sålde en tomt och den gick för lite mer än jag hade förväntat mig från början. Carolina bemötte mig väldigt bra och har under hela tiden varit professionell och kontaktat mig när det har behövts. Med tanke på hur mycket hon har att göra så känner man att hon tar sig tid för Dig. Hon känns väldigt jordnära. Kan utan problem rekommendera Carolina till andra. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Kungälv

Lisa Berthelsen