Läs vad 52 Läs vad Carolina Zanders

Hälsningar Lars
    Lars-göran J
    • 117.0 m²
  • 2020-10-20
    Köpt en bostadsrätt men även varit intresserad av tomt i samma område. Carolina har alltid varit trevlig och inlyssnande av de frågor och tankar vi haft kring våra val. Hon har varit väl bemötande och lättkontaktad. Har alltid skrivit tydliga svar på de frågor vi mailat henne .
    Vi har alltid känns oss trygga och nöjda med att ha haft Carolina som vår mäklarkontakt.
    Rebecca R
  • 2020-09-25
    Hej,
    Vi har köpt ett hus . Carolina var väldigt hjälpsam samt engagerad. Hon svarade snabbt på våra mejl och var väldigt tydlig med sina svar.
    Önder M
    • 117.0 m²
  • 2020-07-01
    Carolina har varit fantastisk under hela processen. Alltid funnits tillgänglig att svara på våra frågor och ställer gärna upp. En pigg och allert mäklare som även har glimten i ögat!
    Rebecka A
    • 3:a
    • 70.0 m²
    • Tjuvkil/lycke
    köpte sin lägenhet med hjälp av Carolina Zanders en del av Fastighetsbyrån Kungälv
  • 2020-07-01
    Carolina är glad och trevlig men det är svårt att få förtroende för henne beroende på att hon ändrar åsikt beroende på vad vi tycker.

Våra förväntningar på Carolina var att hon skulle vara mera aktiv i sin roll som mäklare.

Upplevelsen var att hon inte alltid var ärlig i sina svar.
    Åke H
  • 2020-07-01
    Carolina was excellent in helping us find the appropriate housing for our needs, in a great location, and was excellent in helping us to understand the ins and outs of the administrative processes. Just a fantastic job all around. Highly recommend her.
    Matthew S
  • 2020-06-30
    Alltid tillmötesgående och trevlig att ha att göra med. Personligt och det kändes som att att det alltid fanns tid att ställa frågor. Bra köp-upplevelse.
    Karolin A
  • 2020-06-07
    Vi har köpt en nyproducerad bostad. Carolina har alltid svarat snabbt o konkret vid frågor. Bra information om byggnad förloppet , med bra tips om vad som skall göras. Proffsig och social mäklare
    Raymond B
    • 4:a
    • 83.0 m²
  • 2020-05-03
    Tomtförsäljning, bra bemötande,
    sålde en tomt med hjälp av Carolina Zanders en del av Fastighetsbyrån Kungälv
  • 2020-04-27
    Vi är väldigt nöjda över hur smidigt allt gått kring försäljningen av vårat hus. Vi har fått bra info & Caroline har ett fint & mjukt bemötande.
    Jennie P
    • 126.0 m²
    • Ytterby
    sålde sitt hus med hjälp av Carolina Zanders en del av Fastighetsbyrån Kungälv

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte