Patrik Andersson
Registrerad mäklare sedan 2013
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-10 - 2019-09

Läs vad 20 Läs vad Patrik Andersson

• Lisa L köpte sitt hus med hjälp av Patrik Andersson en del av Fastighetsbyrån Ale

2019-07-08

Köpt ett radhus.
    Han är väldigt noggrann och vill att alla ska vara med och förstå vad de är som görs. Han ser alla och låter alla höras. Han är positivt och förstående. Läs mer
  • Viktor L köpte sitt hus med hjälp av Patrik Andersson en del av Fastighetsbyrån Ale

2019-07-08

Nödinge
    Trevlig och saklig, överlag väldigt nöjda rakt igenom. Läs mer
  • Alexander B sålde sitt hus med hjälp av Patrik Andersson en del av Fastighetsbyrån Ale

2019-03-22

Nödinge
    Vi fick hjälp med att sälja en bostadsrätt.
    Jag tycker Patrik och även hans kollega Emma gjort ett strålande jobb med försäljningen. Priset som blev var något över det förväntade.
    Är överlag väldigt nöjd med utfallet hur det blev. Skulle definitivt rekommendera både Patrik och Emma för fortsätta uppdrag. Läs mer
  • Mikael A sålde sin lägenhet med hjälp av Patrik Andersson en del av Fastighetsbyrån Ale

2019-02-13

Älvängen
    Patrik fanns alltid till hands för alla slags frågor och var bra i sin hantering av mig som kund.
    Även om det var lite trögt på marknaden försökte Patrik med all sin kunskap hitta köpare.
    Rekommenderar Patrik som mäklare både vid er försäljning eller ert bostadsköp. Läs mer
  • Benjamin Damavandi skrev om Patrik Andersson en del av Fastighetsbyrån Ale

2019-02-01

Jag har köpt en trea i Surte. Patrik är en otrolig bra mäklare, han ringer alltid upp så fort han har tid. Det jag tyckte var bra med Patrik. han svarar på alla frågor vilket många mäklare undviker att göra. Patrik har varit professionell, diskret och effektiv. Är nöjd med hans förståelse och tålamod och kan varmt rekommendera honom till andra... PATRIK DU ÄR BÄST 🌹 Läs mer
  • Tim N köpte sin bostad med hjälp av Patrik Andersson en del av Fastighetsbyrån Ale

2018-12-24

Jag har köpt en trea i Surte. Det är en av de finaste lägenheterna i surte. Patrik är en väldigt bra mäklare som kanske inte alltid är lätt att få tag i men han ringer alltid upp så fort han har tid. Det jag tyckte var bra med Patrik är att han svara på alla frågor vilket många mäklare undviker att göra. Läs mer
  • Ann-Sofie O sålde sin bostad med hjälp av Patrik Andersson en del av Fastighetsbyrån Ale

2018-09-15

Patrik är en fantastisk mäklare med både driv och glöd. Är nöjd med hans förståelse och tålamod och kan varmt rekommendera honom till andra som behöver hjälp att få sålt sin lägenhet. Läs mer
  • Frida N
    Frida N sålde sin bostad med hjälp av Patrik Andersson en del av Fastighetsbyrån Ale

2018-09-13

Patrik är en otroligt erfaren och skicklig mäklare.
    Försäljningen av vårt hus i Surte skötte han exemplarisk och försäljningspriset blev högt över förväntan. Läs mer
  • Alaa A köpte sin bostad med hjälp av Patrik Andersson en del av Fastighetsbyrån Ale

2018-09-12

Mycket trevlig, påläst och gav space till att låta mig titta i lugn och ro utan att vara för påträngande. Mycket trevlig!! Läs mer
  • Patrik E sålde sin bostad med hjälp av Patrik Andersson en del av Fastighetsbyrån Ale

2018-09-12

Sålde ett hus. Bemötandet var väldigt proffsigt, vänligt och beskrivande. Om det uppstod mindre problem, frågor etc. så löstes alla väldigt bra och det var aldrig någon oro eller tvekan kring försäljningen. Kan verkligen rekommendera Fastighetsbyrån och Patrik Andersson. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Ale

Lovisa Bååth