en del av Fastighetsbyrån Ale

5.0 / 5 i betyg — 6 rekommendationer

Läs vad 6 användare tycker om Patrik Andersson

• Linda E
    Linda E skrev om Patrik Andersson en del av Fastighetsbyrån Ale
    Patrik har hjälp mig att både sälja och köpa fastighet och har varit otroligt professionell i båda fallen. Tillgänglig, trevlig och kunnig skulle jag vilja ge honom som omdöme!
  • Joakim S
    Joakim S skrev om Patrik Andersson en del av Fastighetsbyrån Ale
    Patrik har varit mycket kunnig samt kunnat hantera alla parter på mycket proffsigt sätt. Han har alltid varit tillgänglig.
  • Anna O
    Anna O skrev om Patrik Andersson en del av Fastighetsbyrån Ale
    Vi har träffat Patrik på ett flertal visningar och var nöjda med att han tog sig tid att förklara och gå igenom ett besiktningsprotokoll, vilket gjorde oss trygga. På några husvisningar hade han till och med besiktningsmannen på visning, vilket gjorde att vi hade möjlighet att ställa frågor till den som hade undersökt bostaden mer grundligt. Vi köpte av ett annat mäklarbolag men vi tyckte Patrik sätt att jobba var bra, därav ville vi höra oss för även med honom och någon till.
    Han var då den enda mäklaren som pratade strategi, planering och vad man bör förvänta sig av honom och vad som förväntades av oss. Detta tyckte vi gav ett proffsigt intryck och vi fattade tyckte för honom. Affären var snabb och innebar väldigt lite jobb för mig som säljare.
    Jag är mer än nöjd!
  • Maria J
    Maria J skrev om Patrik Andersson en del av Fastighetsbyrån Ale
    Patrik har varit professionell, diskret och effektiv. Han har tillgodosett mina önskemål och kommit med bra förslag. En försäljning av sin bostad som man bott i länge frambringar många känslor. Patrik är en riktigt kompetent mäklare
  • Peter K
    Peter K skrev om Patrik Andersson en del av Fastighetsbyrån Ale
    Jag och min fru sålde vårt hus i Hovås. Vi hade träffat Patrik på visningar där han gav ett väldigt professionellt bemötande och presenterade bostaden på ett väldigt kunnigt och trevligt och sätt.

Vi anlitade därefter Patrik till försäljning av vårt hus och lärde känna Patrik bättre. Han är en positiv, driven, hjälpsam och ger ett starkt förtroende som han verkligen håller. Vi drabbades dessutom tråkigt nog av ett dolt fel i bostaden. Det är många människor som lovar mycket men sedan inte levererar det då det verkligen gäller. Patrik ställde upp under hela processen och slussade oss exakt igenom vad som skulle hända. Patrik är verkligen ett proffs på detta!!!
  • Claes-Johan D
    Claes-Johan D skrev om Patrik Andersson en del av Fastighetsbyrån Ale
    Patrik är en smart, passionerad och kunnig mäklare med enormt engagemang. Han lämnar inget åt slumpen och man känner sig trygg och privilegad av att anlita honom. Han lyssnar och lägger upp strategier för affären. Han är pedagogisk och gör pappersexcerisen runt affären till ett nöje. Till och med blanketterna till deklarationen fixar Patrik. Jag och min fru är mer än nöjda med Patrik. Vi vill absolut rekommendera honom.
Annelie Brunberg
Ninni Phan