Mäklare Västra Götaland Ale Fastighetsbyrån Ale Patrik Andersson
Registrerad mäklare sedan 2013
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-05 - 2018-11

Läs vad 14 kunder tycker om Patrik Andersson

• Ann-Sofie O sålde sin bostad med hjälp av Patrik Andersson en del av Fastighetsbyrån Ale
    Patrik är en fantastisk mäklare med både driv och glöd. Är nöjd med hans förståelse och tålamod och kan varmt rekommendera honom till andra som behöver hjälp att få sålt sin lägenhet. Läs mer
  • Frida N
    Frida N sålde sin bostad med hjälp av Patrik Andersson en del av Fastighetsbyrån Ale
    Patrik är en otroligt erfaren och skicklig mäklare.
    Försäljningen av vårt hus i Surte skötte han exemplarisk och försäljningspriset blev högt över förväntan. Läs mer
  • Alaa A köpte sin bostad med hjälp av Patrik Andersson en del av Fastighetsbyrån Ale
    Mycket trevlig, påläst och gav space till att låta mig titta i lugn och ro utan att vara för påträngande. Mycket trevlig!! Läs mer
  • Patrik E sålde sin bostad med hjälp av Patrik Andersson en del av Fastighetsbyrån Ale
    Sålde ett hus. Bemötandet var väldigt proffsigt, vänligt och beskrivande. Om det uppstod mindre problem, frågor etc. så löstes alla väldigt bra och det var aldrig någon oro eller tvekan kring försäljningen. Kan verkligen rekommendera Fastighetsbyrån och Patrik Andersson. Läs mer
  • Linda H skrev om Patrik Andersson en del av Fastighetsbyrån Ale
    Mycket trevlig mäklare som är väldigt service minded, effektiv och duktig på sitt arbete. Känns tryggt, bra att samarbeta med och är väldigt tydlig. Läs mer
  • Philip H
    Philip H skrev om Patrik Andersson en del av Fastighetsbyrån Ale
    Ytterst professionell mäklare som gör sin "hemläxa" för de objekt han förmedlar.
    Kunnig ung kille som har många framgångsrika år i sin karriär framför sig!

Smidigare köp av bostad har inte kunnat vara lättare!

Philip.H Läs mer
    2017-05-07 Patrik A svarar Philip H
    Tack Philip!
    Det var många snälla ord! Ha en bra dag, ni kommer trivas kanon i ert nya hus!
  • Christina S skrev om Patrik Andersson en del av Fastighetsbyrån Ale
    Patrik Andersson är den bästa mäklaren man kan tänka sig.Proffessionell på
    alla sätt. Läs mer
  • Rune S skrev om Patrik Andersson en del av Fastighetsbyrån Ale
    Patrik Andersson är en förtroendeingivande och professionell mäklare.
    Bra kommunikation mellan säljaren och mäklaren.Förväntningarna var höga inför
    försäljningen av huset, och med mäklarens arbete blev resultatet bättre än vi hade
    hoppats på.Vi kommer att rekommendera Patrik Andersson om någon i vår närhet
    behöver en husmäklare.
    Mvh Christina och Rune Stålborg. Läs mer
  • Linda E
    Linda E skrev om Patrik Andersson en del av Fastighetsbyrån Ale
    Patrik har hjälp mig att både sälja och köpa fastighet och har varit otroligt professionell i båda fallen. Tillgänglig, trevlig och kunnig skulle jag vilja ge honom som omdöme! Läs mer
  • Joakim S skrev om Patrik Andersson en del av Fastighetsbyrån Ale
    Patrik har varit mycket kunnig samt kunnat hantera alla parter på mycket proffsigt sätt. Han har alltid varit tillgänglig. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Ale

Lovisa Bååth