Patrik Andersson

Patrik Andersson

Patrik Andersson är mäklare på Fastighetsbyrån Ale

och har varit registrerad mäklare sedan 2013. Patrik Andersson har varit aktiv på Reco.se sedan 2015 och har fått 21 omdömen sedan 2015-03-03. Patrik Andersson har haft 18 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-10 - 2020-09

21 omdömen om Patrik Andersson

• Jättebra hela vägen trots att vi strulade en hel del, var mycket flexibel. Kort och tydlig med viktig information, lätt att ta in, inga onödigheter.
    Jan Egert E sålde sitt hus med hjälp av Patrik Andersson en del av Fastighetsbyrån Ale
    2020-04-19
    • 197.0 m²
    • Bohus
    2020-04-19
  • Köpt ett radhus. Han är väldigt noggrann och vill att alla ska vara med och förstå vad de är som görs. Han ser alla och låter alla höras. Han är positivt och förstående.
    Lisa L köpte sitt hus med hjälp av Patrik Andersson en del av Fastighetsbyrån Ale
    2019-07-08
  • Trevlig och saklig, överlag väldigt nöjda rakt igenom.
    Viktor L köpte sitt hus med hjälp av Patrik Andersson en del av Fastighetsbyrån Ale
    2019-07-08
  • Vi fick hjälp med att sälja en bostadsrätt. Jag tycker Patrik och även hans kollega Emma gjort ett strålande jobb med försäljningen. Priset som blev var något över det förväntade. Är överlag väldigt nöjd med utfallet hur det blev. Skulle definitivt rekommendera både Patrik och Emma för fortsätta uppdrag.
    Alexander B sålde sitt hus med hjälp av Patrik Andersson en del av Fastighetsbyrån Ale
    2019-03-22
    2019-03-22
  • Patrik fanns alltid till hands för alla slags frågor och var bra i sin hantering av mig som kund. Även om det var lite trögt på marknaden försökte Patrik med all sin kunskap hitta köpare. Rekommenderar Patrik som mäklare både vid er försäljning eller ert bostadsköp.
    Mikael A sålde sin lägenhet med hjälp av Patrik Andersson en del av Fastighetsbyrån Ale
    2019-02-13
    • 2:a
    • 53.3 m²
    • Älvängen
    2019-02-13
  • Jag har köpt en trea i Surte. Patrik är en otrolig bra mäklare, han ringer alltid upp så fort han har tid. Det jag tyckte var bra med Patrik. han svarar på alla frågor vilket många mäklare undviker att göra. Patrik har varit professionell, diskret och effektiv. Är nöjd med hans förståelse och tålamod och kan varmt rekommendera honom till andra... PATRIK DU ÄR BÄST 🌹
    2019-02-01
  • Jag har köpt en trea i Surte. Det är en av de finaste lägenheterna i surte. Patrik är en väldigt bra mäklare som kanske inte alltid är lätt att få tag i men han ringer alltid upp så fort han har tid. Det jag tyckte var bra med Patrik är att han svara på alla frågor vilket många mäklare undviker att göra.
    Tim N skrev om Patrik Andersson en del av Fastighetsbyrån Ale
    2018-12-24
    2018-12-24
  • Patrik är en fantastisk mäklare med både driv och glöd. Är nöjd med hans förståelse och tålamod och kan varmt rekommendera honom till andra som behöver hjälp att få sålt sin lägenhet.
    Ann-Sofie O skrev om Patrik Andersson en del av Fastighetsbyrån Ale
    2018-09-15
    2018-09-15
  • Patrik är en otroligt erfaren och skicklig mäklare. Försäljningen av vårt hus i Surte skötte han exemplarisk och försäljningspriset blev högt över förväntan.
    Frida N
    Frida N skrev om Patrik Andersson en del av Fastighetsbyrån Ale
    2018-09-13
    2018-09-13
  • Mycket trevlig, påläst och gav space till att låta mig titta i lugn och ro utan att vara för påträngande. Mycket trevlig!!
    Alaa A skrev om Patrik Andersson en del av Fastighetsbyrån Ale
    2018-09-12