Anton Södersten
Registrerad mäklare sedan 2016
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2019-04 - 2020-03

Läs vad 68 Läs vad Anton Södersten

• Anneli H köpte sitt hus med hjälp av Anton Södersten en del av Fastighetsbyrån Ale

2020-03-20

Skepplanda
    Anton hjälpte oss på bästa och trevligaste sätt att köpa vårt hus, Gisslabacken i Skepplanda.
    Han har längs hela vägen, från första mötet när vi började titta på hus, fram tills vi då köpte detta varit väldigt hjälpsam.
    Han är smidig, lätt att få kontakt med, och har ett lugnt och tryggt sätt i sin roll som mäklare.
    Anton kommer vi absolut rekommendera vidare bland släkt och vänner!
    Stort tack för denna affär! Läs mer
  • Merit Lisbeth H sålde sin lägenhet med hjälp av Anton Södersten en del av Fastighetsbyrån Ale

2020-02-22

Surte
    Jag har sålt lägenhet 3 rum o kök byggd år 2018 för 2.9 milj. Jag har haft en positiv o bra dialog med mäklare o styilist under försäljningsprocessen. Känner mig nöjd med allt. Läs mer
    2020-02-25 Anton S svarar Merit Lisbeth H
    Tack för dina ord Merit! Det har återigen varit ett nöje och en ära att få förmedla din bostad och äntligen fick du lägenheten du ville ha :) Kul att höra att du är nöjd!
  • Edisa M köpte sin lägenhet med hjälp av Anton Södersten en del av Fastighetsbyrån Ale

2020-02-17

Bohus
    Vi köpt bostadsrätt för 1675000 i Bohus, trevligt bemötande samt omhändertagande av vår köp av lägenheten. Förväntningar vi hade och frågor kring lägenheten besvarades utav vår mäklare Anton Södersten. Läs mer
    2020-02-25 Anton S svarar Edisa M
    Tack för dina ord Edisa! Det var ett nöje att förmedla lägenheten till er och jag är säker på att ni kommer att trivas. Vi hörs av framöver!
  • Juan Miguel P sålde sitt hus med hjälp av Anton Södersten en del av Fastighetsbyrån Ale

2020-02-05

Alvhem
    Anton är lugn, trevlig, smart bla. Bästa mäklaren! Läs mer
    2020-02-25 Anton S svarar Juan Miguel P
    Tack Miguel! Det var en ära att få förmedla ert fins hus!
    Anton S gillar detta
  • Roger P sålde sitt hus med hjälp av Anton Södersten en del av Fastighetsbyrån Ale

2020-02-03

Alvhem
    Sålt villa. Blev väldigt bra bemött. Anton är saklig och trevlig. Ser saker och inger förtroende. Alla våra förväntningar uppfylldes. Läs mer
    2020-02-25 Anton S svarar Roger P
    Kul att höra att er upplevelse varit bra genom vårt samarbete! Det var ett nöje att få förmedla ert fina hus. Stort tack för era fina ord!
    Anton S gillar detta
  • Oskar Å köpte sitt hus med hjälp av Anton Södersten en del av Fastighetsbyrån Ale

2020-02-02

Bohus
    Har köptp en villa i Ale och hela processen har skötts mycket professionellt av Anton.

Visningen sköttes bra och gav ett seriöst intryck. Genomgångarna av de juridiska bitarna med kontrakt utfördes väldigt noggrant och med bra förklaringar.

Skulle helt klart rekommendera Anton Södersten som mäklare vid bostadsköp. Läs mer
    2020-02-03 Anton S svarar Oskar Å
    Ett jättetack ska ni ha för er fina feedback! Det värmer att höra att ni upplevt köpet precis så som jag vill att ni ska. De har varit ett nöje att få förmedla ett hus till er och jag hoppas att ni kommer att trivas fantastiskt i det!
  • Ida M köpte sitt hus med hjälp av Anton Södersten en del av Fastighetsbyrån Ale

2020-01-29

Köpt ett nybyggt radhus i surte, trevligt bemött och insatt. Läs mer
    2020-02-02 Anton S svarar Ida M
    Tack Ida! Hoppas ni kommer att trivas i ert fina nya hus och att odlingarna tar sig på tomten!
  • Sanna-maria K köpte sitt hus med hjälp av Anton Södersten en del av Fastighetsbyrån Ale

2020-01-14

Köpt radhus
    Trevlig mäklare och villig att ta reda på det som han inte kunde svara på direkt på plats.
    kommunikationen flöt på väldigt bra och han återkom med respons på bud snabbt och medlade mellan köpare och säljare på ett utmärkt sätt.
    Det som drar ner betyget något är att kommunikationen blev stressande vid budgivningen och kontakten blev tätare. i detta fall fanns ingen anledning att det skulle behöva gå så himla snabbt med buden då det var vi som köpare och byggaren som var enda parterna i dialogen. Vi bad om någons dag betänketid som ifrågasattes. det känns som köpare helt logiskt att be om någon dags betänketid när man gör ett husköp. Hade ytterligare någon kund varit med i dialogen hade detta tempo varit mer förståeligt.

Mäklaren var tydlig vid kontraktsskrivningen och förklarade dessa delar väl och kändes som en neutral part mellan köpare och säljare och var mån om oss som köpare. Läs mer
    2020-01-27 Anton S svarar Sanna-maria K
    Tack för era ord Sanna och jag tar med mig er feedback. Synd att det upplevdes så från er sida men jag hade en kontakt hos byggarna som låg på mig med snabba svar. Tar med mig att inte skapa en stressad känsla till budgivningen framåt. Det var dock inte enbart ni inblandade utan intressen fanns även från andra håll.

Jag tar som sagt med mig allt och är ändå glad att ni upplevde helheten bra med mig!
  • Lars-olof D köpte sin lägenhet med hjälp av Anton Södersten en del av Fastighetsbyrån Ale

2020-01-13

Surte
    Köpt bostadsrätt mycket bra bemötande Läs mer
    2020-01-27 Anton S svarar Lars-olof D
    Stort tack för dina ord Lars-Olof! Allt flöt på bra och till slut fick ni både en bra försäljning och lägenheten som ni föll för den varma aprildagen. Hoppas ni ska trivas!
  • Sara M köpte sitt hus med hjälp av Anton Södersten en del av Fastighetsbyrån Ale

2019-12-26

Älvängen
    Vi har köpt en bostad som Anton förmedlade. Bra och professionell hantering och bemötande alltid bra. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2019-12-30 Anton S svarar Sara M
    Stort tack Sara och jag kan bara säga att det var ömsesidigt! Hoppas att ni kommer trivas super i ert nya hus :)

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Ale

Lovisa Bååth