Mäklare Västra Götaland Ale Fastighetsbyrån Ale Anton Södersten
Registrerad mäklare sedan 2016
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-08 - 2019-02

Läs vad 39 Läs vad Anton Södersten

• Björn A sålde sitt hus med hjälp av Anton Södersten en del av Fastighetsbyrån Ale

2019-03-24

Skepplanda
    Fösäljningen av vår fastighet sköttes mycket proffsigt av
    Anton. Det var bara att luta sig tillbaka och låta Anton och
    hans medarbetare sköta det hela. Läs mer
  • Jenny L
    Jenny L sålde sitt hus med hjälp av Anton Södersten en del av Fastighetsbyrån Ale

2019-03-16

Skepplanda
    Sålde mitt hus via Fastighetsbyrån. Anton var både proffsig och supertrevlig. Jag är jättenöjd! Läs mer
  • Liselott I sålde sin lägenhet med hjälp av Anton Södersten en del av Fastighetsbyrån Ale

2019-03-09

Surte
    Jag har sålt en lägenhet i Surte.

När jag skulle sälja min lägenhet var det självklart att Anton Södersten skulle få hjälpa mig.
    Vi hade träffats tidigare och även haft dialog kring min blivande försäljning som då inte var tidsbestämd. Jag fick ett stort förtroende för honom. Han är proffsig i sitt bemötande, kunnig och påläst samt väldigt ödmjuk och trevlig.

Allt har gått över förväntan.
    Jag är väldigt nöjd med hur upplägget och förberedelserna inför försäljningen gått till.
    Försäljningen gick väldigt snabbt efter förhandsvisning och till ett pris som jag är nöjd med.

Jag kommer varmt rekommendera personer i min omgivning att anlita Anton.

/Liselott Isberg Läs mer
    2019-03-11 Anton S svarar Liselott I
    Ett jättestort tack för de fantastiskt fina orden Liselott! Det var ett nöje att hjälpa dig med försäljningen och skönt att vi kunde komma fram till en så smidig lösning för allihopa. Tack återigen för förtroendet och för dina fina ord!
  • Anders S sålde sitt hus med hjälp av Anton Södersten en del av Fastighetsbyrån Ale

2019-02-25

Nödinge
    Sålt hus vi Fasighetsbyrån. Motsvarande hus på damma gata såldes av Svensk Fastighetsförmedling för 375.000 mer. Vårt har inglasad veranda bygnvärde 400.000..
    Mäklare deltog med besök 2 ggr. For sedan på semester och har inte setts mer. En kvinnlig kollega tog över.
    Vore intressant att få utvärderat en jämförelse mellan de aktuella mäklarfimorna. SF hus gick aldrig till Hemnet ens. Vilket vårt gjorde med få på visning. ???? Läs mer
    2019-02-27 Anton S svarar Anders S
    Tack för ditt svar Anders! Däremot vill jag besvara det med att jag i vårt första möte var tydlig med att jag skulle på semester och att min kollega som kan området mycket väl skulle leda er genom affären medan jag var bortrest. Vi hade en gemensam intressent som av båda husen valde att gå vidare med det våra branschkollegor sålde, då det passade hen bättre. Därav såldes det huset snabbt på förhand utanför marknaden. Något vi med tidsfrist inte hann ha möjlighet till i den situation ni befann er i.
    Jag förstår att det är något frustrerande att vi inte nådde hela vägen prismässigt men är glad att vi kunde hitta en köpare som passade in med den korta utflyttningstiden ni hade till er flytt.
  • Anders L sålde sitt hus med hjälp av Anton Södersten en del av Fastighetsbyrån Ale

2019-02-19

Alafors
    Anton var en utav flera mäklare vi hade hemma då det blev dags att sälja huset. Vi valde Anton för hans engagemang och ärliga intresse av att få till en så bra lösning som möjligt för oss. Han satte den högsta värderingen och överträffade dessa när affären var klar. Rekommenderas. Läs mer
    2019-02-28 Anton S svarar Anders L
    Stort tack för orden Anders! Det var ett nöje att hjälpa er i försäljningen av ert fina hus och än roligare att överträffa förväntningarna!
  • Kauko K sålde sin lägenhet med hjälp av Anton Södersten en del av Fastighetsbyrån Ale

2019-02-18

Surte
    Anders hjälpte mig att sälja min Brf-lägenhet.
    Hans bemötande var korrekt och vänlig. Man såg att han kunde bostadsmarknaden i Ale väldigt väl.
    Till saken hör att jag själv bor i Finland och trots det geografiska avståndet så fungerade allting perfekt..
    Skulle gärna rekommendera honom som mäklare om/när någon frågar efter en kunning sådan! Läs mer
    2019-02-28 Anton S svarar Kauko K
    Tack för de fina orden Kauko! Vi löste det riktigt bra trots det geografiska avståndet. Men det är inga problem när man kan jobba så effektivt med digitala verktyg. Stort tack för att jag fick förtroendet att förmedla din lägenhet.
  • Mattias W
    Mattias W sålde sitt hus med hjälp av Anton Södersten en del av Fastighetsbyrån Ale

2019-02-15

Älvängen
    Sålde våran villa på landet mitt i renovering, därav av något milda förväntningar. Men Anton löste det med bravur å vi kunde istället köpa vårat drömhus. Toppbetyg på alla punkter Läs mer
    2019-02-28 Anton S svarar Mattias W
    Det var ett nöje Mattias! Jag är glad att jag fick förtroendet att förmedla ert hus och det blev riktigt bra! Bara att höra av er när ni vill ha min hjälp igen :)
  • Viktoria J köpte sin bostad med hjälp av Anton Södersten en del av Fastighetsbyrån Ale

2019-01-26

Påläst tillmötesgående och trevlig Läs mer
    2019-02-28 Anton S svarar Viktoria J
    Stort tack för orden och återigen grattis till ert fina hus Viktoria!
  • Joachim G köpte sin bostad med hjälp av Anton Södersten en del av Fastighetsbyrån Ale

2019-01-23

Mycket bra och påläst om objektet vi köpte.
    Supertrevlig och hjälpsam. Läs mer
    2019-02-28 Anton S svarar Joachim G
    Stort tack och detsamma Joachim! Mycket trevligt och kul att just ni köpte detta fina hus. Säker på att ni kommer att stormtrivas där!
  • Stefa I köpte sin bostad med hjälp av Anton Södersten en del av Fastighetsbyrån Ale

2018-11-26

Jag har inte träffat Anton personligen, därför att vi köpte lägenhet genom att en annan mäklare visade oss 5 min lägenhet.
    Men min uppfattning om Anton genom kontakt per mail, sms och samtal är jättebra.
    Snabb, professionell, kunnig. Läs mer
    2018-12-05 Anton S svarar Stefa I
    Tack för orden Stefa! Vilken tur att min kollega Lovisa kunde visa er lägenheten som ni senare valde att köpa. Jag är glad att just ni köpte den! Hoppas ni ska trivas toppen där men det vet jag att ni kommer att göra.

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Ale

Lovisa Bååth