Anton Södersten
Registrerad mäklare sedan 2016-07-15
Aktiv på Reco.se sedan 2016-12-12
2019-07 - 2020-06

Läs vad 74 Läs vad Anton Södersten

• Magnus B sålde sin lägenhet med hjälp av Anton Södersten en del av Fastighetsbyrån Ale

2020-06-29

Bohus
    Anton hjälpte mig att sälja min bostad.
    Rekommenderar verkligen honom.
    Redan efter första mötet, visste jag att Anton var rätt man för jobbet. Läs mer
  • Fredrik T köpte sin lägenhet med hjälp av Anton Södersten en del av Fastighetsbyrån Ale

2020-06-17

Surte
    Köpte en lägenhet tillsammans med sambon, vårat första bostadsköp någonsin.

Anton var varit trevlig och bra. Vi har fått hjälp med vad det är att tänka på när man köper lägenhet, extra viktigt då det var första gången för oss. Han har svarat på våra frågor som vi undrat över och hjälp oss med vad vi behövt under köpet.
    Hade inte så jättemycket förväntningar i egentligen, mer än att han skulle ha hand om själva köpet och handlingar. Så han har levt upp till det och lite till i och med han hjälp oss med vad man ska tänka på och vad som behövs göras och fixas.
    Blivit en smidig affär utan diverse krångel. Läs mer
  • Johan G
    Johan G sålde sitt hus med hjälp av Anton Södersten en del av Fastighetsbyrån Ale

2020-06-06

Skepplanda
    Sålt villan genom Anton.
    Anton är suverän i sitt bemötande och väldigt enkel att ha och göra med.
    Hjälpsam och proffsig.

Anton lever upp till förväntningarna och mer där till.

Vi är jättenöjda med Anton Södersten!
    Snyggt jobbat 👏. Läs mer
    2020-06-09 Anton S svarar Johan G
    Tack Johan! Det har varit trevligt att samarbeta med er från första dagen! Jag är riktigt glad att vi till slut kunde hitta ett hus till er och att allt gick smidigt! Det är kul när det knappt känns som att man jobbar för att man har med så härliga människor med er att göra.
    Tack för att ni ständigt gett uppskattning, det värmer och driver mig framåt :)

Ha en underbar sommar nu!
  • Daniel J sålde sitt hus med hjälp av Anton Södersten en del av Fastighetsbyrån Ale

2020-05-25

Bohus
    Vi har både köpt och sålt med hjälp av Anton, kanske inte de svåraste affärerna han haft men Anton upplevs som väldigt kunnig och trygg. Läs mer
    2020-06-09 Anton S svarar Daniel J
    Nej det blev två smidiga affärer på väldigt kort tid! Det har varit ett rent nöje att kunna förmedla ett hus till er och sen få ert förtroende. Stort tack för orden Daniel :) Vi får ta och kika på fotboll så snart den är igång igen
  • Ellen S sålde sitt hus med hjälp av Anton Södersten en del av Fastighetsbyrån Ale

2020-05-16

Bohus
    Vi hade allt annat än en trygg försäljning. Påtalade från dag ett att besiktningen inte kändes bra och vilket även skulle visa sig få konsekvenser senrare i processen. När vi påtalade detta och det blev lite jobbigt för Anton blev vi hänvisde att göra upp detta med besiktningsmannen själva trots att vi påtalat att det var svårt att prata med besiktningsmannen och att vi hade försökt tidigare. Vi känte inte att vi fick stöd i denna viktiga fråga och vi förlorade mycket pengar i slutändan samt att försäljningen blev långdragen.

Vi kommer inte rekommendera något att varken sälja eller köpa av Fastighetsbyrån då en besiktning är så viktig . Att vi dessutom fick lösa det hela på egen hand trots att vi påtalat problem är riktigt dåligt!

Bortsett från hanteringen av besiktningen är vi nöjda med Anton som är supertrevlig, lugn och har kunskapen. Han var snabb att återkoppla och hade tålamod. Men tyvärr blir det inte godkänt pga besiktningen. Läs mer
    2020-06-09 Anton S svarar Ellen S
    Det är olyckligt att besiktningsmannen inte kunde föra en bra dialog med er. Det är också svårt att framföra information er emellan i ett ämne där han besitter störst kunskap inom ämnet av mig och honom. Det kan absolut ha påverkat försäljningen men jag gjorde mitt bästa för att förklara allt vad det innebar till den stora grupp av spekulanter som vi hade på visningen, mer än att framföra den informationen kunde jag dessvärre inte göra. Till slut hittade vi ändå en köpare som kändes helt rätt för huset och jag är glad att dialogen mellan er och köparen blev så bra.

Jag tar med mig allt detta vidare i min karriär! Stort tack för era ord och för de fina ord ni skriver om mig.
  • Kennet D köpte sitt hus med hjälp av Anton Södersten en del av Fastighetsbyrån Ale

2020-04-16

Hålanda
    Vi har både sålt och köpt en bostad med Anton som mäklare. Vi är väldigt nöjda med honom med båda affärer.
    Kunnig, saklig och hjälpsam. Varje fråga fick omedelbar svar oavsett vilken dag det var och vilken tid på dygnet Hoppas han är kvar vid nästa affär vi gör! Läs mer
    2020-06-09 Anton S svarar Kennet D
    Tack för din fina rekommendation Kennet! Jag är väldigt glad att just ni fick köpa det fina huset och att ni sedan gav mig förtroende att förmedla er bostad. Det är en stor ära! Stort tack för allt och jag hoppas med att jag får samarbeta med er igen men nu får ni bo in er ett tag först :)
  • Anneli H köpte sitt hus med hjälp av Anton Södersten en del av Fastighetsbyrån Ale

2020-03-20

Skepplanda
    Anton hjälpte oss på bästa och trevligaste sätt att köpa vårt hus, Gisslabacken i Skepplanda.
    Han har längs hela vägen, från första mötet när vi började titta på hus, fram tills vi då köpte detta varit väldigt hjälpsam.
    Han är smidig, lätt att få kontakt med, och har ett lugnt och tryggt sätt i sin roll som mäklare.
    Anton kommer vi absolut rekommendera vidare bland släkt och vänner!
    Stort tack för denna affär! Läs mer
    2020-06-09 Anton S svarar Anneli H
    Det är jag som ska säga tack Anneli! Vilken fin rekommendation, den värmer verkligen! Jag är glad att ni vill rekommendera mig vidare och tveka aldrig att höra av er till mig. Jag kommer alltid se till att vara er hjälpsam. Njut nu av er fina villa!
  • Merit Lisbeth H sålde sin lägenhet med hjälp av Anton Södersten en del av Fastighetsbyrån Ale

2020-02-22

Surte
    Jag har sålt lägenhet 3 rum o kök byggd år 2018 för 2.9 milj. Jag har haft en positiv o bra dialog med mäklare o styilist under försäljningsprocessen. Känner mig nöjd med allt. Läs mer
    2020-02-25 Anton S svarar Merit Lisbeth H
    Tack för dina ord Merit! Det har återigen varit ett nöje och en ära att få förmedla din bostad och äntligen fick du lägenheten du ville ha :) Kul att höra att du är nöjd!
  • Edisa M köpte sin lägenhet med hjälp av Anton Södersten en del av Fastighetsbyrån Ale

2020-02-17

Bohus
    Vi köpt bostadsrätt för 1675000 i Bohus, trevligt bemötande samt omhändertagande av vår köp av lägenheten. Förväntningar vi hade och frågor kring lägenheten besvarades utav vår mäklare Anton Södersten. Läs mer
    2020-02-25 Anton S svarar Edisa M
    Tack för dina ord Edisa! Det var ett nöje att förmedla lägenheten till er och jag är säker på att ni kommer att trivas. Vi hörs av framöver!
  • Juan Miguel P sålde sitt hus med hjälp av Anton Södersten en del av Fastighetsbyrån Ale

2020-02-05

Alvhem
    Anton är lugn, trevlig, smart bla. Bästa mäklaren! Läs mer
    2020-02-25 Anton S svarar Juan Miguel P
    Tack Miguel! Det var en ära att få förmedla ert fins hus!
    Anton S gillar detta

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Ale