Mäklare Västra Götaland Ale Fastighetsbyrån Ale Anton Södersten
Registrerad mäklare sedan 2016
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-05 - 2018-11

Läs vad 30 kunder tycker om Anton Södersten

• Stefa I köpte sin bostad med hjälp av Anton Södersten en del av Fastighetsbyrån Ale
    Jag har inte träffat Anton personligen, därför att vi köpte lägenhet genom att en annan mäklare visade oss 5 min lägenhet.
    Men min uppfattning om Anton genom kontakt per mail, sms och samtal är jättebra.
    Snabb, professionell, kunnig. Läs mer
    2018-12-05 Anton S svarar Stefa I
    Tack för orden Stefa! Vilken tur att min kollega Lovisa kunde visa er lägenheten som ni senare valde att köpa. Jag är glad att just ni köpte den! Hoppas ni ska trivas toppen där men det vet jag att ni kommer att göra.
  • Thomas O sålde sin bostad med hjälp av Anton Södersten en del av Fastighetsbyrån Ale
    När jag skulle sälja mitt hus på Glimmergränd 4 i Bohus så blev det Anton som skulle sälja de, för jag fick en väldigt bra magkänsla för honom. Jag va mycke nöjd med Anton hela vägen från första mötet till färdigsålt hus. Han lyssnade på vad jag hade att säga och vi hade en bra dialog och huset gick för vad han trodde, så han har bra koll på området. Jag rekommenderar verkligen Anton Södersten. Läs mer
    2018-12-05 Anton S svarar Thomas O
    Stort tack för dina fina ord och framförallt för förtroendet att få förmedla ditt fina hus! Det var ett nöje Thomas.
  • Jerker C köpte sin bostad med hjälp av Anton Södersten en del av Fastighetsbyrån Ale
    Anton är en klockren mäklare, lätt att nå och engagerad i uppdraget Läs mer
    2018-09-13 Anton S svarar Jerker C
    Stort tack för din fina rekommendation Jerker! Det var ett nöje att hjälpa er att både köpa och sälja!
  • Martin H skrev om Anton Södersten en del av Fastighetsbyrån Ale
    Bra mäklare som alltid varit tillgänglig och återkommit med svar på frågor snabbt. Läs mer
    2018-05-02 Anton S svarar Martin H
    Stort tack för ditt omdöme Martin och jag hoppas verkligen att ni kommer att trivas! Kul att det blev just ni som köpte huset!
  • Robert P skrev om Anton Södersten en del av Fastighetsbyrån Ale
    Har köpt en villa med hjälp av mäklare Anton. Upplevde ett mycket bra bemötande från start till slut från mäklaren. Fick god hjälp av mäklaren som tog hänsyn till alla önskemål samt var tillgänglig hela tiden. Kommer att rekommendera denna mäklare till vänner och familj samt använda honom vid framtida bostadsaffärer. Läs mer
    2018-05-02 Anton S svarar Robert P
    Riktigt kul att höra att ni är så nöjda med affären! Det var ett nöje att förmedla bostaden till er och jag är säker på att ni kommer att stortrivas i huset. Vi hörs av snart igen! Tack för dem fina orden.
  • F L skrev om Anton Södersten en del av Fastighetsbyrån Ale
    Anton är en mäklare som brinner för sitt yrket och har kundens önskemål som högsta prioritering. Han är kommunikativ, lyhörd, tillgänglig, flexibel och eftersträvar att uppfylla kundens alla begäran.

Även under svackan som rådde på marknaden, fann Anton styrkan att driva försäljningen framåt och visade ingen antydan till osäkerhet. Tvärtom, lyfte han istället fram det positiva.

Under vårat samarbete fick vi en känsla av att Anton sålde huset, som om det vore hans eget. Det var inte bara ännu ett hus av många till salu, utan ett personligt uppdrag. Just denna egenskap gjorde hela affären komplett och gav oss som kund en fulländad känsla.

Tack Anton och hela gänget på Fastighetsbyrån i Ale! Läs mer
    2018-05-02 Anton S svarar F L
    Jag blir mållös! Det är ni som ska ha ett stort tack! Inte bara för förtroendet att förmedla er bostad utan för de fantastiskt fina orden ni beskriver mig och förmedlingen med. Det var ett nöje hela vägen att få hjälpa er i försäljningen av er fina bostad och det gläder mig att ni upplevt den så som ni beskriver den. Stort tack för ord som jag tar med mig hela vägen!
  • Ingemar H skrev om Anton Södersten en del av Fastighetsbyrån Ale
    Ett gott bemötande av en kunnig och påläst mäklare. Han levde gott upp till våra förväntningar då vi fick sålt huset på ett smidigt sätt. Läs mer
    2018-05-02 Anton S svarar Ingemar H
    Det gör mig glad att ni upplevt affären på ett smidigt och bra sätt och ni ska ha ett stort tack för att ni gav mig förtroendet, det var ett nöje!
  • Lina S skrev om Anton Södersten en del av Fastighetsbyrån Ale
    Jag är inte nöjd. Dålig med kommunikationen direkt från start. Då vi ville komma å besiktiga huset igen.
    Sen va det extremt mycket sms och samtal om man inte svarat direkt på hans meddelande.

Måste tyvärr säga att jag inte kommer att rekommendera Anton eller Fastighetsbyrån då jag inte heller fick något bra bemötande från deras sekreterare. Läs mer
    2018-04-13 Anton S svarar Lina S
    Tråkigt att höra att ni upplevt detta såhär. Vi hade lite svårt att nå varandra vilket absolut försvårade kommunikationen men i slutändan skedde både er extra besiktning och även en försäljning på en bra nivå. Vi tar absolut detta med oss!
  • Sandra E skrev om Anton Södersten en del av Fastighetsbyrån Ale
    Trevlig, personlig, lugn och förtroendeingivande. Ger snabb återkoppling, informerar om det vi behöver veta. Har guidat oss bra genom säljprocessen. Läs mer
    2018-04-13 Anton S svarar Sandra E
    Tack för er fina rekommendation och kul att höra att ni blev nöjda! Det har varit ett nöje att förmedla er villa och jag hoppas att ni kommer att trivas super i Alingsås!
  • Sofia K skrev om Anton Södersten en del av Fastighetsbyrån Ale
    Duktig och professionell. Gav ett bra intryck. Svarade snabbt på alla frågor oavsett veckodag. Totalt sett är vi jätte nöjda! Läs mer
    2018-03-23 Anton S svarar Sofia K
    Tack för dina ord Sofia! Kul att ni är nöjda och hoppas att ni kommer stortrivas i er lägenhet!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Ale

Lovisa Bååth