Anton Södersten
Registrerad mäklare sedan 2016
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-12 - 2019-11

Läs vad 58 Läs vad Anton Södersten

• Jerry N köpte sitt hus med hjälp av Anton Södersten en del av Fastighetsbyrån Ale

2019-12-10

Skepplanda
    Hus köp, trevlig och kunnig, är en trevlig prick. Läs mer
  • Vahid K sålde sin lägenhet med hjälp av Anton Södersten en del av Fastighetsbyrån Ale

2019-12-01

Bohus
    Otroligt duktig och tillmötesgående!
    Hel nöjd genom hela processen!
    Proffsig förtroendeingivande och trevlig!

Mvh Vahid Läs mer
  • Florence O sålde sitt hus med hjälp av Anton Södersten en del av Fastighetsbyrån Ale

2019-10-20

Skepplanda
    Jag har sålt mitt kedjehus. Efter kontakt förra året, tog jag åter kontakt, när jag äntligen fått ny bostad (hyresradhus).

Allt har gått både fort och korrekt, men med inslag av tjänster, som var nya för mig. Min man och jag har tidigare sålt fyra hus och en bostadsrätt. Vi har aldrig behövt några kringtjänster (t ex styling) så det var en långvarigare process än tidigare.

Ingen skugga över Anton, han har gjort ett riktigt bra arbete och fått ut ett mycket högre pris än jag kunde vänta mig.
    Jag har rekommenderat honom till vänner i området. Läs mer
    2019-11-21 Anton S svarar Florence O
    Det var ett nöje att få förmedla ditt fina hus Florence. Jag uppskattar att du återkom efter vår kontakt tidigare så jag fick förtroendet och det slutade ju riktigt bra. Det är kanske lite omständigare ibland att sälja hus idag men jag tar absolut det med mig, finns alltid förbättringspotential.

Stort tack igen för dina fina ord och rekommendationer!
    Anton S gillar detta
  • Anders W sålde sitt hus med hjälp av Anton Södersten en del av Fastighetsbyrån Ale

2019-09-27

Försäljningen av Lindvägen 14 i Bohus skötte Anton utmärkt ! Läs mer
    2019-10-15 Anton S svarar Anders W
    Tack Anders! Det har varit ett rent nöje att lära känna dig och hjälpa dig genom denna process
  • Peter S sålde sitt hus med hjälp av Anton Södersten en del av Fastighetsbyrån Ale

2019-09-26

I klass med Fredrik Eklund👍 Nöjda med hela processen. Läs mer
    2019-10-15 Anton S svarar Peter S
    Underbart att ni är nöjda! Ingen dålig jämförelse :) tack för förtroendet att hjälpa er i förmedlingen av er fina gård
  • Lena B sålde sitt hus med hjälp av Anton Södersten en del av Fastighetsbyrån Ale

2019-09-24

Älvängen
    snabbtänkt, alert, kunnig och professionell. Läs mer
    2019-09-25 Anton S svarar Lena B
    Tack för dina ord Lena! Tack igen för förtroendet och för ett lyckat samarbete
    Anton S gillar detta
  • Charlotta Emeli W sålde sitt hus med hjälp av Anton Södersten en del av Fastighetsbyrån Ale

2019-09-17

Bohus
    Vi sålde en villa med Antons hjälp! Det gick fort och han va bra engagerad och lyssnade på vad vi hade att säga. Läs mer
    2019-09-18 Anton S svarar Charlotta Emeli W
    Kul att ni är nöjda! Stort tack för förtroendet att få förmedla er fina villa.
  • Jasmine Z
    Jasmine Z köpte sitt hus med hjälp av Anton Södersten en del av Fastighetsbyrån Ale

2019-09-09

Nol
    Toppen mäklare! Väldigt trevlig, ett stort plus! Läs mer
    2019-09-16 Anton S svarar Jasmine Z
    Stort tack för dina ord Jasmine! Det var ett nöje att lära känna er och få sälja ett fint hus till er!
    Anton S gillar detta
  • Robin T köpte sitt hus med hjälp av Anton Södersten en del av Fastighetsbyrån Ale

2019-08-07

Älvängen
    Fantastisk mäklare på alla sätt. Trevlig och kunnig. Skulle rekommendera honom varmt Läs mer
    2019-09-18 Anton S svarar Robin T
    Vilka fina ord! Stort tack Robin! Det värmer att du vill rekommendera mig vidare och jag är glad att just ni köpte huset, kändes perfekt för er.
  • David G köpte sitt hus med hjälp av Anton Södersten en del av Fastighetsbyrån Ale

2019-06-05

Skepplanda
    Vi köpte en villa på landet. Anton är mycket trevlig och lätt att diskutera med. Han har svarat på alla frågor vi haft på ett in lyssnande sätt vilket jag tycker är viktigt. Han har inte upplevt som allt för säljig, vilket är bra. Det enda negativa jag upplevde med samarbetet med Anton är att han var lite väl hetsig vid budgivningen. Vi hade gärna fått lite mer tid på oss att fundera och kolla upp saker med bank, besiktning, mm innan vi bestämde oss för att skriva kontrakt. Läs mer
    2019-09-25 Anton S svarar David G
    Tack för dina ord David och det är skönt att höra att jag upplevs som jag vill. Att lyssna till era behov är alltid främst för mig. Däremot är det svårt att få ihop allas behov men jag tar med mig detta framöver. Som tur var lyckades vi boka in besiktningsgenomgången med kort varsel. Njut av ert fina hus nu så hörs vi av framöver.

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Ale

Lovisa Bååth