Anton Södersten

Anton Södersten

Anton Södersten är mäklare på Fastighetsbyrån Ale

Anton Södersten har varit registrerad mäklare sedan 2016-07. Anton Södersten har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-12 och har fått 85 omdömen med ett betyg på 4.6. Anton Södersten har haft 5 försäljningar sen 2020-10 och har tillfrågat 90% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-10 - 2021-09

Läs vad 85 Läs vad Anton Södersten

• Surte
    2021-10-25
    Jag fick omgående bra förtroende och bra återkoppling.Kan rekommendera Anton och Fastighetsbyrån
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Anton Södersten en del av Fastighetsbyrån Ale
    • Bohus
    2021-10-15
    Anton är en klippa. Anton har visat stor lyhördhet och intresse till både yrket och mötet med säljaren, såväl som köparen. Han lyckades bemöta våra förväntningar fullt ut på ett pedagogiskt och professionellt sätt. Utmärkt kunskap och exemplariskt bemötande. A+
    • Älvängen
    2021-09-22
    Jätteduktig och trevlig kille som svarar snabbt på frågor och funderingar trots semester. Han levde upp till mina förväntningar om hur en mäklare ska vara och hjälpte mig sälja mitt hus snabbt och enkelt utan krångel!
    Kul att höra att du är nöjd Jessica! Det var ett nöje att även få sälja huset du köpte genom mig! Kul också att ni hittade nytt så snabbt efter :) Anton Södersten
    2021-09-18
    Väldigt trevligt bemötande. Är ju inte färdig med affären men Anton sköter det så här långt väldigt bra
    Tack Sören, ett nöje att få arbeta med dig igen! Nej inte klart ännu men ska inte göra dig besviken :) Anton Södersten
  • köpte sitt hus med hjälp av Anton Södersten en del av Fastighetsbyrån Ale
    2021-09-17
    Hjälpsam vid problem svarar bra på frågor, Vi hade inga förväntningar , Anton kunde sin sak va väldigt lätt att prata med.
    Tack för de fina orden Lars-Åke! Skönt att höra att allt kändes smidigt, så det ska vara! Anton Södersten
  • köpte sitt hus med hjälp av Anton Södersten en del av Fastighetsbyrån Ale
    • Älvängen
    2021-09-16
    Framför allt är han väldigt lugn. Ger ett gott och trovärdigt intryck. Tillmötesgående och ordnar det mesta.
    Det var ett nöje att äntligen få förmedla ett hus till er Björn! Ni kommer att trivas super i er lilla oas! Kul att höra att allt kändes lugnt och smidigt! Anton Södersten
    2021-09-02
    Vi anlitade Anton för andra gång och är verkligen nöjda! Det bästa med honom är att han ger svar direkt, jobbar dygnet runt känns det som, helg son vardag , ja även under sin semester!
    Det glädjer oss att vårt paradis blev såld till en köpare som uppskattar stället lika mycket som vi själva har gjort.
    Om vi nånsin ska flytta från vårt drömhus, ska vi verkligen inte tveka.
    Trevlig, lättsam, kunnig och charmig det är Anton det. Tack!
    Ni är ju för underbara! Jag uppskattar väldigt mycket att ni har såpass förtroende för mig att jag fick möjligheten återigen att hjälpa er förmedla sommarhuset! Ja det blev verkligen ett perfekt par som köpare, de kommer njuta av stället lika mycket som ni gjort. Tack själva :) Anton Södersten
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Anton Södersten en del av Fastighetsbyrån Ale
    • Bohus
    2020-08-04
    Köpte en Bostadsrätt.

Mäklaren bemötande vänlig, svarade på frågor med bra vetande, berättade mycket om lägenheten och om området.
    Förklarade vad allt pappersarbete så att man förstod.

Hade inte så stora förväntningar.

Min upplevelse av mäklaren var väldigt bra
    2020-07-26
    Sålt hus ,Anton träffade jag när min pojk köpte en lägenhet .Då sa jag till honom att jag hus till försäljning å på den vägen va det .EN En enkel å bra kille som skötte min husförsäljning bra å smärtfritt.
    • Surte
    2020-07-20
    Säljer vårt hus till vår dotter vi köper deras lägenhet vi byter bostäder med varandra. Bara positiva bemötande.