Anton Södersten

Anton Södersten

Anton Södersten är mäklare på Fastighetsbyrån Ale

Anton Södersten har varit registrerad mäklare sedan 2016-07. Anton Södersten har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-12 och har fått 110 omdömen med ett betyg på 4.6. Anton Södersten har haft 22 försäljningar sen 2021-12 och har tillfrågat 93% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-12 - 2022-11

Läs vad 110 Läs vad Anton Södersten

2022-12-06 Verifierad kund
    Trevlig mäklare och alltid snabba svar. Rekommenderas
    Tack för orden och din rekommendation Henrik! Nu kan ni fokusera helt på nästa. Hoppas ni ska trivas fint i nya huset. Anton Södersten
  • sålde sitt hus med hjälp av Anton Södersten en del av Fastighetsbyrån Ale
    • Skepplanda
    2022-10-24 Verifierad kund
    Jag har fått ett bra bemötande av Anton. Mycket bra tillgänglighet och svarar snabbt på frågor.
    Försäljningen är inte klar ännu men hittills är jag jättenöjd med hur snabbt och smidigt det har gått.
    2022-10-20 Verifierad kund
    En rak och ärlig mäklare !

Fick den info jag ville ha som köpare vilket gjorde att jag valde att göra affär .

Rekommenderas starkt .
    Stort tack för din rekommendation och din ärlighet också Jean! Hoppas att ni kommer att stortrivas. Hör av dig om det blir ett extra rum eller inte, vill se resultatet sen. Anton Södersten
    • Älvängen
    2022-10-01 Verifierad kund
    Precis när lägenheten var fotograferad och klar att läggas ut så tvärvände marknaden. Svagt intresse och de som väl kom vågade inte gå vidare. Trots detta körde Anton på stenhårt i över tre månader, la upp visningar och lyckades att få dit intressenter till nästan varje tillfälle och till slut vände det och det kom in ett bud. När det var som jobbigast så bidrog Anton inte enbart med råd utan all möjlig stöttning och han var en klippa hela vägen. Han gjorde inte bara sitt jobb utan så mycket mer, letar ni efter en eldsjäl som kommer göra allt för er under resans gång så ska ni välja Anton.
    2022-09-25 Verifierad kund
    Anton är fantastisk och ger aldrig upp.
    Tack Jonas! Vi hade en lång process ihop :) Glad att ni landade i ert fina hus till slut! Anton Södersten
  • köpte sitt hus med hjälp av Anton Södersten en del av Fastighetsbyrån Ale
    • Nödinge
    2022-09-19 Verifierad kund
    hej
    Han jätte bra jobbat och hjälp samm .
    2022-09-01 Verifierad kund
    hela upplevelsen var på topp 10/10 vi är riktigt nöjda
    Underbart att höra att ni är så nöjda! Ska bli spännande att se nya köket sen Anton Södersten
    • Surte
    2022-07-19 Verifierad kund
    Ett proffs på alla sätt
    Utmärkt bemötande
    Stort tack Jan-Ove! Det var ett nöje att få förmedla din fina lägenhet. Köparna är så nöjda Anton Södersten
    • Surte
    2022-06-20 Verifierad kund
    Jag blev bemött av Anton väldigt professionellt,trevligt,kändes tryggt under hela visningen. Anton t.o.m visade och berättade mer om lägenheten än vad jag förväntade mig …så det kändes tryggt. Mycket trevlig , charmig ung man som brinner för sitt yrke.
  • sålde sitt hus med hjälp av Anton Södersten en del av Fastighetsbyrån Ale
    • Älvängen
    2022-06-11 Verifierad kund
    Väldigt trevlig, pratbar och socialt kompetent mäklare. Verkade väldigt säker på sin sak i att få sålt huset för en viss summa och enkelt. När det inte blev så och vi fick ta ett lägre bud uppstod såklart en viss besvikelse även om vi är glada över att huset tillslut blev sålt.