Mäklare Västra Götaland Ale Fastighetsbyrån Ale Anton Södersten
Registrerad mäklare sedan 2016
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-08 - 2019-07

Läs vad 50 Läs vad Anton Södersten

• Robin T köpte sitt hus med hjälp av Anton Södersten en del av Fastighetsbyrån Ale

2019-08-07

Älvängen
    Fantastisk mäklare på alla sätt. Trevlig och kunnig. Skulle rekommendera honom varmt Läs mer
  • David G köpte sitt hus med hjälp av Anton Södersten en del av Fastighetsbyrån Ale

2019-06-05

Skepplanda
    Vi köpte en villa på landet. Anton är mycket trevlig och lätt att diskutera med. Han har svarat på alla frågor vi haft på ett in lyssnande sätt vilket jag tycker är viktigt. Han har inte upplevt som allt för säljig, vilket är bra. Det enda negativa jag upplevde med samarbetet med Anton är att han var lite väl hetsig vid budgivningen. Vi hade gärna fått lite mer tid på oss att fundera och kolla upp saker med bank, besiktning, mm innan vi bestämde oss för att skriva kontrakt. Läs mer
  • David G
    David G sålde sin lägenhet med hjälp av Anton Södersten en del av Fastighetsbyrån Ale

2019-06-02

Nol
    Jag har både köpt och säljt via Anton Södersten.
    En toppen kille som är tillgänglig, goda kunskaper samt trevlig. Läs mer
  • Annika J sålde sitt hus med hjälp av Anton Södersten en del av Fastighetsbyrån Ale

2019-06-02

Älvängen
    Anton har hjälpt oss att sälja vår villa i Ale Kommun. Professionell och trevligt bemötande samt lyhörd för våra önskemål. Han uppfyllde våra förväntningar och rekommenderas varmt! Läs mer
  • Thomas H sålde sitt hus med hjälp av Anton Södersten en del av Fastighetsbyrån Ale

2019-06-01

Nol
    Anton förmedlade försäljningen av vårt hus i Ale. Vi bytte till Anton via rekommendation då vi det inte fungerade med den första mäklaren vi fick.

Anton ger ett tryggt och jordnära intryck, en mäklare med bägge fötterna på jorden. Kunnig inom yrket och var saklig och korrekt i framförandet av såväl alla stegen i försäljningsprocessen som i kontraktsskrivning med köparna.

Anton dök upp i god tid innan visning och hörde även av sig efter försäljning.

Plus är också att han använder social medier på ett proffsigt sätt. Läs mer
  • Mathias J sålde sitt hus med hjälp av Anton Södersten en del av Fastighetsbyrån Ale

2019-06-01

Älvängen
    Anton har skött allt på ett utmärkt sätt vid försäljningen av vår villa. Han har varit flexibel och lyhörd för våra önskemål och på kort varsel anpassat sig till t.ex. förhandsvisning.
    Han har alltid varit professionell och trevlig på ett avslappnat sätt i sitt bemötande.
    Han är bra på att uppmärksamma de juridiska delar, som kan verka svåra att förstå för en lekman, och förklarar på ett bra sätt.
    Anton uppfyllde våra förväntningar till fullo och rekommenderas varmt! Läs mer
  • Christina S sålde sitt hus med hjälp av Anton Södersten en del av Fastighetsbyrån Ale

2019-05-27

Alvhem
    Sålt fritidshus i Ale kommun. På ett utmärkt sätt. Att säja bostaden under försommaren , och det har mäklaren lyckats bra med. Är nöjd med mäklaren fint bemötande och lätt att prata med. Läs mer
  • Kiril J köpte sitt hus med hjälp av Anton Södersten en del av Fastighetsbyrån Ale

2019-05-20

Bohus
    Inte så mycket engagerat efter affären.
    Man blir besviken. Läs mer
  • Ing-Marie L
    Ing-Marie L sålde sitt hus med hjälp av Anton Södersten en del av Fastighetsbyrån Ale

2019-04-23

Bohus
    Vi har sålt vårt hus med Antons hjälp. Vi känner att vi blev bra bemötta av Anton, som var kunnig, hjälpsam, tydlig, trevlig, enkel i sitt sätt och lätt att få kontakt med.
    Vi kan varmt rekommendera Anton! Läs mer
    2019-05-13 Anton S svarar Ing-Marie L
    Det var ett nöje att hjälpa er genom försäljningen av ert fina hus! Stort tack för orden och för den ömsesidiga upplevelsen. Hör av er om jag kan finnas till hjälp framöver och hoppas att ni kommer trivas i ert nya hus
  • Jimmy I köpte sitt hus med hjälp av Anton Södersten en del av Fastighetsbyrån Ale

2019-04-23

Skepplanda
    Köpt en avstyckad gård i utkanten av Skepplanda.

Blev väldigt bra bemött av Anton!

Mäklaren levde upp till alla förväntningar! Läs mer
    2019-05-13 Anton S svarar Jimmy I
    Mycket roligt att höra att du upplevde resan och köpet bra! Jag är glad att just du köpte huset och det ska bli kul att följa utvecklingen av det. Vi hörs av framåt!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Ale

Lovisa Bååth