27 rekommendationer

Anton Södersten
en del av Fastighetsbyrån Ale

Göteborgsvägen 80
446 32 Älvängen — Visa karta

Vad tror Anton att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 27 kunder tycker om Anton Södersten

• Martin H
    Martin H skrev om Anton Södersten en del av Fastighetsbyrån Ale
    Bra mäklare som alltid varit tillgänglig och återkommit med svar på frågor snabbt. Läs mer
    2018-05-02 Anton S svarar Martin H
    Stort tack för ditt omdöme Martin och jag hoppas verkligen att ni kommer att trivas! Kul att det blev just ni som köpte huset!
  • Robert P
    Robert P skrev om Anton Södersten en del av Fastighetsbyrån Ale
    Har köpt en villa med hjälp av mäklare Anton. Upplevde ett mycket bra bemötande från start till slut från mäklaren. Fick god hjälp av mäklaren som tog hänsyn till alla önskemål samt var tillgänglig hela tiden. Kommer att rekommendera denna mäklare till vänner och familj samt använda honom vid framtida bostadsaffärer. Läs mer
    2018-05-02 Anton S svarar Robert P
    Riktigt kul att höra att ni är så nöjda med affären! Det var ett nöje att förmedla bostaden till er och jag är säker på att ni kommer att stortrivas i huset. Vi hörs av snart igen! Tack för dem fina orden.
  • F L
    F L skrev om Anton Södersten en del av Fastighetsbyrån Ale
    Anton är en mäklare som brinner för sitt yrket och har kundens önskemål som högsta prioritering. Han är kommunikativ, lyhörd, tillgänglig, flexibel och eftersträvar att uppfylla kundens alla begäran.

Även under svackan som rådde på marknaden, fann Anton styrkan att driva försäljningen framåt och visade ingen antydan till osäkerhet. Tvärtom, lyfte han istället fram det positiva.

Under vårat samarbete fick vi en känsla av att Anton sålde huset, som om det vore hans eget. Det var inte bara ännu ett hus av många till salu, utan ett personligt uppdrag. Just denna egenskap gjorde hela affären komplett och gav oss som kund en fulländad känsla.

Tack Anton och hela gänget på Fastighetsbyrån i Ale! Läs mer
    2018-05-02 Anton S svarar F L
    Jag blir mållös! Det är ni som ska ha ett stort tack! Inte bara för förtroendet att förmedla er bostad utan för de fantastiskt fina orden ni beskriver mig och förmedlingen med. Det var ett nöje hela vägen att få hjälpa er i försäljningen av er fina bostad och det gläder mig att ni upplevt den så som ni beskriver den. Stort tack för ord som jag tar med mig hela vägen!
  • Ingemar H
    Ingemar H skrev om Anton Södersten en del av Fastighetsbyrån Ale
    Ett gott bemötande av en kunnig och påläst mäklare. Han levde gott upp till våra förväntningar då vi fick sålt huset på ett smidigt sätt. Läs mer
    2018-05-02 Anton S svarar Ingemar H
    Det gör mig glad att ni upplevt affären på ett smidigt och bra sätt och ni ska ha ett stort tack för att ni gav mig förtroendet, det var ett nöje!
  • Lina S
    Lina S skrev om Anton Södersten en del av Fastighetsbyrån Ale
    Jag är inte nöjd. Dålig med kommunikationen direkt från start. Då vi ville komma å besiktiga huset igen.
    Sen va det extremt mycket sms och samtal om man inte svarat direkt på hans meddelande.

Måste tyvärr säga att jag inte kommer att rekommendera Anton eller Fastighetsbyrån då jag inte heller fick något bra bemötande från deras sekreterare. Läs mer
    2018-04-13 Anton S svarar Lina S
    Tråkigt att höra att ni upplevt detta såhär. Vi hade lite svårt att nå varandra vilket absolut försvårade kommunikationen men i slutändan skedde både er extra besiktning och även en försäljning på en bra nivå. Vi tar absolut detta med oss!
  • Sandra E
    Sandra E skrev om Anton Södersten en del av Fastighetsbyrån Ale
    Trevlig, personlig, lugn och förtroendeingivande. Ger snabb återkoppling, informerar om det vi behöver veta. Har guidat oss bra genom säljprocessen. Läs mer
    2018-04-13 Anton S svarar Sandra E
    Tack för er fina rekommendation och kul att höra att ni blev nöjda! Det har varit ett nöje att förmedla er villa och jag hoppas att ni kommer att trivas super i Alingsås!
  • Sofia K
    Sofia K skrev om Anton Södersten en del av Fastighetsbyrån Ale
    Duktig och professionell. Gav ett bra intryck. Svarade snabbt på alla frågor oavsett veckodag. Totalt sett är vi jätte nöjda! Läs mer
    2018-03-23 Anton S svarar Sofia K
    Tack för dina ord Sofia! Kul att ni är nöjda och hoppas att ni kommer stortrivas i er lägenhet!
  • Robert K
    Robert K skrev om Anton Södersten en del av Fastighetsbyrån Ale
    Han verkar bra och trevligt bemötande så är helt nöjd. Läs mer
    2018-03-23 Anton S svarar Robert K
    Tack för rekommendationen Robert! Kul att höra att du är nöjd och hoppas att du kommer att trivas i din lägenhet!
  • Johanna J
    Johanna J skrev om Anton Södersten en del av Fastighetsbyrån Ale
    Helt okej. Svarade snabbt på mejl och sms. Köpet gick smidigt! Läs mer
    2018-03-23 Anton S svarar Johanna J
    Tack för din rekommendation! Kul att höra att ni upplevde snabb återkoppling och smidig försäljning! Hoppas ni kommer trivas i ert fina hus.
  • Gashishuang S
    Gashishuang S skrev om Anton Södersten en del av Fastighetsbyrån Ale
    Anton jobbar effektivt och har erbjudit komplett service! Affären har gått super smidigt tack vara hans professionella yrkekompetenser!
    Stacy Liu Läs mer
    2018-01-05 Anton S svarar Gashishuang S
    Tack för dina ord Stacy! Vi gjorde ett bra jobb tillsammans och nådde ett bra pris! Återigen stort tack för ert förtroende i mig.
    Allt gott!
  • Tommy J
    Tommy J skrev om Anton Södersten en del av Fastighetsbyrån Ale
    Påläst och vänlig mäklare som ger ett gott och seriöst intryck. Väldigt nöjda med hjälpen vi fick av Anton. Läs mer
    2017-11-29 Anton S svarar Tommy J
    Tack för er fina rekommendation och kul att höra att ni är nöjda Tommy och Elin! Jag tror att ni kommer att trivas fantastiskt i ert nya hus!
  • Pierre F
    Pierre F skrev om Anton Södersten en del av Fastighetsbyrån Ale
    Ett första bra intryck av denna mkt trevliga kille. Tydlig rak och ärlig. Han hade svaren på alla frågor och hörde av sig väldigt fort när jag hade några frågor! Nemas Problemas lixom.
    Jag kan starkt rekommendera Anton till alla jag känner! TACK. :-). Läs mer
    2017-11-30 Anton S svarar Pierre F
    Tack så hemskt mycket för en fin rekommendation Pierre! Kul att höra att jag gjort ett bra intryck
    Pierre F gillar detta
  • Ingegerd M
    Ingegerd M skrev om Anton Södersten en del av Fastighetsbyrån Ale
    Mycket gott intryck, enkelt, rakt och tydligt. Kände att vi egentligen skulle tagit oss lite mer tid innan vi avtalade om vilka tjänster och försäkringar som skulle ingå och nivå på arvode. Läs mer
    2017-11-30 Anton S svarar Ingegerd M
    Tack Ingegerd och Gunnar! Ska bättra mig på att bli uppmärksam på om det går för snabbt. Tack för ert förtroende!
  • Britt M
    Britt M skrev om Anton Södersten en del av Fastighetsbyrån Ale
    Trevlig, saklig
    Svår att komma i kontakt med, hörde inte av sig. Läs mer
  • Peter V
    Peter V skrev om Anton Södersten en del av Fastighetsbyrån Ale
    Anton behövde inte jobba allt för mkt i denna affären utan fungerade mer som en mellanhand.

Men han skött det på ett bra sätt och hade svar på de frågor vi hade. Läs mer
    2017-08-30 Anton S svarar Peter V
    Hej Peter!
    Det blev inte som en ordinarie försäljning denna nej men det var mycket trevligt att förmedla bostaden er sinsemellan!

Hoppas ni trivs bra i huset!
  • Maud E
    Maud E skrev om Anton Södersten en del av Fastighetsbyrån Ale
    Jag upplevde att han var seriös. Jag fick bra information om lägenheten. Han var inte svår att få tag på, om det var något jag ville.
    Det är riktigt bra att ni stöder barncanserfonden. Läs mer
    2017-08-30 Anton S svarar Maud E
    Hej Maud!

Kul att höra att du är nöjd och det var mycket trevligt att förmedla denna bostad till dig!
    Hoppas du trivs i din nya lägenhet.

• Jila A
    Jila A skrev om Anton Södersten en del av Fastighetsbyrån Ale
    Vi vill rekommendera en otroligt duktig mäklare, Anton Södersten! En mycket trevlig, prorofessionell, engagerad och driven mäklare. Anton är en av flera mäklare som har under veckan varit hos oss och gett oss en värdering och han utmärkte sig något otroligt! Går nog inte säga tillräckligt gott om honom, men vill man få jobbet gjort så är han rätt person. Vi bad om tips på bankkontakt och ca 30 min efter att han lämnat vårt hem ringer bankmannen han tipsat oss om.

Anton ska vi tipsa het om, till den som behöver en mäklare. Läs mer
  • Kristina G
    Kristina G skrev om Anton Södersten en del av Fastighetsbyrån Ale
    Ett mycket bra trevligt bemötande. Visat stort kunnande som bidragit i en trygg affär för oss. Lätt att få tag på och hjälpsam. Lyssnat på oss.Vi är mycket nöjd med Anton. Rekommenderar Anton starkt. Läs mer
    2017-08-30 Anton S svarar Kristina G
    Hej Kristina!

Oerhört stort tack och det gläder mig att ni är nöjda! Jag hoppas att ni ska trivas ute vid havet och inte sakna Älvängen för mycket.

• Josefine D
    Josefine D skrev om Anton Södersten en del av Fastighetsbyrån Ale
    Tålmodig, engegerad, lätt att få tag på. Rekommenderar Anton starkt Läs mer
    2017-08-30 Anton S svarar Josefine D
    Hej Josefine!

Tack så jättemycket för rekommendationen! Jag är glad att du upplevde affären på ett bra sätt och önskar dig all lycka framåt!

• Magdalena R
    Magdalena R skrev om Anton Södersten en del av Fastighetsbyrån Ale
    Väl bemött på ett proffesionellt sätt. Läs mer
    2017-08-30 Anton S svarar Magdalena R
    Hej Magdalena!

Tack för att jag fick hjälpa dig i din bostadsaffär! Hoppas du kommer att trivas i lägenheten.

• Sten M
    Sten M skrev om Anton Södersten en del av Fastighetsbyrån Ale
    Helt enligt förväntan bea bemötande Läs mer
    2017-11-30 Anton S svarar Sten M
    Tack Sten och Barbro! Hoppas ni trivs i er nya bostad
  • Robert A
    Robert A skrev om Anton Södersten en del av Fastighetsbyrån Ale
    Grymt mäklare tack Anton jag Jag är jättenöjd Läs mer
    2017-11-30 Anton S svarar Robert A
    Tack själv Robert och kul att höra att du är nöjd!
  • Astrid M
    Astrid M skrev om Anton Södersten en del av Fastighetsbyrån Ale
    Vi fick bra bemötande av Anton.
    Affären avslutades på ett bra sätt som vi är nöjda med. Läs mer
    2017-11-30 Anton S svarar Astrid M
    Tack Astrid och kul att ni är nöjda! Jag hoppas att ni kommer trivas fantastiskt i er nya bostad!
  • Sandra V
    Sandra V skrev om Anton Södersten en del av Fastighetsbyrån Ale
    Förstående och duktig mäklare! Läs mer
    2017-11-30 Anton S svarar Sandra V
    Tack för de fina orden Sandra! Hoppas ni trivs toppen i Älvängen
  • Helen L
    Helen L skrev om Anton Södersten en del av Fastighetsbyrån Ale
    Väldigt trevlig och professionell. Svarade utförligt på alla mina frågor och funderingar. Läs mer
    2017-11-30 Anton S svarar Helen L
    Tack så hemskt mycket Helen! Och återigen tack för ditt förtroende
  • Martina S
    Martina S skrev om Anton Södersten en del av Fastighetsbyrån Ale
    Trevlig, snabba svar, kunnig, serviceinriktad. Läs mer
    2017-11-30 Anton S svarar Martina S
    Tack Martina! Jag hoppas du trivs uppe på höjden i din fina lägenhet
  • Richard M
    Richard M skrev om Anton Södersten en del av Fastighetsbyrån Ale
    Sålde min lägenhet och har haft stor hjälp av Anton Olofsson på Fastighetsbyrån Ale ! Mycket ödmjuk och trevlig kille som har ett otroligt driv. Hjälper till och svarar på alla frågor och är anträffbar ständigt. Riktigt nöjd och kan verkligen rekommendera Anton, han kommer göra ett bra jobb för er. Läs mer
    2017-11-30 Anton S svarar Richard M
    Tack så hemskt mycket för fantastiska ord Richard!! Kul att höra att du är nöjd och tack för rekommendationen
Lovisa Bååth
Anton Södersten