Caroline Prytz

Caroline Prytz

Caroline Prytz är mäklare på Fastighetsbyrån Kungälv

Caroline Prytz har varit registrerad mäklare sedan 2016-06. Caroline Prytz har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-01 och har fått 18 omdömen med ett betyg på 4.9. Caroline Prytz har haft 3 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 67% av sina kunder efter omdömen.

18 omdömen om Caroline Prytz

Sedan starten hos Reco 2017
Bill A
Köpte sitt hus med hjälp av Caroline Prytz en del av Fastighetsbyrån Kungälv
Skepplanda

Snabb och enkel affär på Grötstigen 3. Ett gott pepparkakshus.

Tommy N
Sålde sin lägenhet med hjälp av Caroline Prytz en del av Fastighetsbyrån Kungälv
Ullstorp

Sålt bostadsrätt, kanonbra och engagerad, kan svara på alla frågor med tålamod.Hanterar budgivning och håller oss som säljare informerad. Rekommenderar gärna henne. Hon förmedlade tidigare en affär åt oss när vi var köpare. Med vänlig hälsning, Tommy o Snjezana Nilsson

Johainna K
Bergsjön

Mycket nöjd med min mäklare Carolin. Hon är lätt tillgänglig och svarar på alla mina frågor och ger bra tips och råd. Kommer ta hjälp av henne i framtiden vid nästa bostads affär.

Snjezana N
Ullstorp

Köpt en 2:a i Kungälv. Bra bemötande utan att vara påflugen. Tog reda på det hon inte kunde. Infogade om att hon skulle vara barnledig. Hon Berättade hur budgivningen skulle gå till. Vi är nöjda med lägenheten, trots Att vi fick vänta 5-6 månader på inflyttning efter att vi vann budgivningen. Känslan är att vi betalade lite för mycket, i en vikande marknad mvh Snjezana och Tommy

Andrei L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Caroline Prytz en del av Fastighetsbyrån Kungälv
Ulvegärde

Hon är professionell och har hjälpt oss mycket med inköp av ett nytt radhus.

Oskar F
Ulvegärde

Sålde en bostadsrätt i en ganska svår marknad, hade aldrig klarat det utan världens bästa mäklare!

Caroline O
Skrev om Caroline Prytz en del av Fastighetsbyrån Kungälv

Glad o trevlig tjej som gav ett gott förtroende

Jesper L
Skrev om Caroline Prytz en del av Fastighetsbyrån Kungälv

Ber om ursäkt för mitt dåliga svenska då jag är dansk, men jag är jätte nöjd med den servicen min sambo och jag fik i förbindelse med köpet av lägenheten på Brynjegatan 13. Caroline var tidigare involveret på en annan bostad i samma förening, men eftersom att budgivningen gik för högt upp på den var vi tvungen att ge upp. Vi var därför väldigt glada när Caroline kontaktade oss om en ny ledig bostadsrätt som vi hadde möjlighet att ge ett förhandsbjud pa. Hela processen var trevlig og professionel och Caroline var...

Josefine J
Skrev om Caroline Prytz en del av Fastighetsbyrån Kungälv

Caroline är väldigt proffsig samtidigt som hon är ödmjuk och jag skulle utan tvekan anlita henne igen. Kände mig helt trygg genom hela affären. Bemötandet både från henne och Fastighetsbyrån i Kungälv över lag är varmt och välkomnande.

Amandra I
Skrev om Caroline Prytz en del av Fastighetsbyrån Kungälv

Fick ett bra och professionellt bemötande redan ifrån den stund vi klev in på visning. Så jag är väldigt nöjd rakt igenom hela processen.