Josephine Strandfors

Josephine Strandfors

Josephine Strandfors är mäklare på Fastighetsbyrån Kungsbacka

Josephine Strandfors har varit registrerad mäklare sedan 2023-03. Josephine Strandfors har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-08 och har fått 27 omdömen med ett betyg på 4.9. Josephine Strandfors har haft 18 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

27 omdömen om Josephine Strandfors

Karin L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Josephine Strandfors en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

Bra kommunikation genom hela processen. Professionellt. Tillgänglig för frågor. Trevligt bemötande.

Pernilla E
Köpte sitt hus med hjälp av Josephine Strandfors en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

Mycket bra och vänligt bemötande från mäklaren, även om säljarna i sin tur var lite sega med respons till en början. Affären sattes dock tillslut och vi är mycket nöjda.

Lars G

Tyck vi har bemötts mycket professionellt och trevligt Josephine har svarat på alla mina frågor och varit behjälplig med att ta reda på information

Emilia H
Sålde sitt hus med hjälp av Josephine Strandfors en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

Josephine har tagit oss igenom hela processen på ett väldigt trevligt och professionellt sätt. Både förberedelserna inför försäljning och själva försäljningen har gått smidigt. Vi är väldigt nöjda med Josephine som mäklare och kan varmt rekommendera henne till framtida säljare.

Philip H

Josephine levererade över förväntan och hade en bra dialog med alla parter genom processen.

Frida K
Kungsbacka

Väldigt trevlig och hjälpsam tjej! Rekommenderar :)

Robin J
Sålde sin lägenhet med hjälp av Josephine Strandfors en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
Frillesås

Josephine gjorde att jag kände mig trygg redan från start. Toppenbetyg!!

Karin Liselotte Helén H
Kungsbacka

Josefin är trevlig, engagerad och kompetent. Vi är så nöjda från våra första visningar till vårt köp i vägledningen från Josefin.

Svenn P
Kungsbacka

- Hög energi och entusiasm från första början - Stor erfarenhet i området - Fin känsla för marknaden och prisnivå - Realistisk planering, bra avstämning av förväntan - Mycket smidig hantering av hela processen - Mycket fin marknadsföring - Exceptionellt bra kommunikation

Anders Y
Kungsbacka

Mycket väl bemött. Engagerad och påläst. Bra uppföljning. Tack.