Michael Forsberg

Michael Forsberg

Michael Forsberg är mäklare på Fastighetsbyrån Kungsholmen

Michael Forsberg har varit registrerad mäklare sedan 2018-05. Michael Forsberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-08 och har fått 187 omdömen med ett betyg på 4.8. Michael Forsberg har haft 31 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

187 omdömen om Michael Forsberg

Sedan starten hos Reco 2018
Nils H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Michael Forsberg en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
Nedre Kungsholmen

Ett proffsigt och trevligt bemötande. Köpet av lägenheten på Kungsholmen genomfördes felfritt och med skyndsam och flexibel handläggning av Michael. Väldigt uppskattat.

Matilda G
Sålde sin lägenhet med hjälp av Michael Forsberg en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
Nedre Kungsholmen

Det här är vår andra lägenhet som vi givit vårat förtroende till Michael att sälja. Han gör alltid sitt yttersta för att vi som säljare ska vara nöjda. Kommer med uppdateringar genom processen och är väldigt förtroendegivande.

Harriet W
Thorildsplan

Vi är mycket nöjda med vår mäklare Michael Forsberg, som var mycket tydlig, med allt vi ville ha reda på. Han har varit hjälpsam med allt och har varit lätt att få tag i, då det gällde ev oklarheter. Har ett trevligt och förtroendeingivande sätt! Vi har verkligen blivit väl bemötta av honom och rekommenderar honom gärna till andra!

Maria M
Thorildsplan

Han var enkel att arbeta med och väldigt flexibel och lösningsorienterad

Ulrika H
Nedre Kungsholmen

Det blev en snabb, enkel och superbra affär! Vi är mycket nöjda med Michael och kan varmt rekommendera honom!

Lill-Karine N
Fridhemsplan

Hyggelig og kunnskapsrik megler. Vi fikk all den hjelp vi behøvde.

Erik A
Kungsholmen

Michael lyssnade på vad vi ville och försökte skapa de bästa förutsättningarna för att det skulle bli som vi ville. Han skapade ett stort intresse för vår lgh, vilket ledde till ett högt intresse bland spekulanter som dök upp på visningen, vilket gav ett bra slutpris.

Louise B
Kungsholmen

Snabb och smidig hantering av mitt bostadsköp.

Charlotte D

Professionell är fsstighetsbyrån på Kungsholmen

Jonas D
Kungsholmen

Bemötandet var bra, försäljningen gick dock väldigt snabbt. Vi la aldrig ut lägenheten. Ett bra betyg är ju att Michael var aktiv här.