Patrik Fischer

Patrik Fischer

Patrik Fischer är mäklare på Fastighetsbyrån Kungsholmen

Patrik Fischer har varit registrerad mäklare sedan 2016-01. Patrik Fischer har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-11 och har fått 313 omdömen med ett betyg på 4.8. Patrik Fischer har haft 60 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

313 omdömen om Patrik Fischer

Sedan starten hos Reco 2017
Robert G
Köpte sin lägenhet med hjälp av Patrik Fischer en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
Kungsholmen

Skarp mäklare som ville säkerställa att alla parter var nöjda med transaktionen.

Shirley Xueli H
Kungsholmen

Jag hade nöjet att arbeta med Patrik Fischer under min lägenhetssökning. Han var otroligt responsiv och hanterade snabbt alla mina frågor och bekymmer när som helst på dagen. Patrik visade också omfattande kunskap om marknaden och gjorde det som kunde ha varit en överväldigande upplevelse smidig och stressfri. Särskilt uppskattat var att Patrik självmant kontaktade oss med en perfekt lägenhetsrekommendation efter kontakt med andra mäklare från samma byrå, vilket sparade oss mycket tid och pengar. Jag rekommenderar starkt...

Stefan R
Kungsholmen

Patrik var kvick och korrekt gällande återkastning av svar och var lika så aktiv under budgivningen. Under visningen gav Patrik oss utrymmer för att själva gå runt och känna av lägenheten.

Setna K
Sålde sin lägenhet med hjälp av Patrik Fischer en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
Kungsholmen

Patrik levererade enastående service, vilket resulterade i att min lägenhet såldes underhand inom tre veckor genom en smidig och problemfri process. Vi är så nöjda och rekommenderar starkt till alla som söker en trevlig, professionell och pålitlig mäklare!

Rasha M
Fridhemsplan

Vi anlitade Patrik för försäljning av vår bostad under den tuffaste bostadsmarknaden sedan 90-talet. Under denna period, var det viktigt för oss att ha en transparent och innovativ mäklare. Patrik förberedde oss tidigt på att det skulle ta tid pga läget, och var under hela tiden väldigt ärlig och rak: det var otroligt uppskattat, då många mäklare gärna lovar högt och håller lågt. Under tidens gång var Patrik även innovativ och provade olika tillvägagångssätt när något inte gav det resultat vi önskade. Han var alltid tillgänglig och fick en att känna sig trygg. Vi kan varmt rekommendera Patrik.

Felix N
Kungsholmen

Patrik har under vår köpprocess varit proffsig och transparent från första dialog. Guidade oss som köpare i processen på ett mycket uppskattat sätt.

Kent B
Fridhemsplan

Sakkunnig, trovärdig. Mycket tillgänglig och tillräckligt säker och erfaren för att kunna ge det extra i personlig kontakt. Mån om en för alla parter bra och hållbar affär vilket är ett adelsmärke. Komma till avslut är en sak men det skall vara bra efteråt och över tid. Jag fick därför stort förtroende för Patrik. Högsta betyg.

Therese B
Kungsholmen

Patrik var den mäklare som var med när jag köpte lägenheten, och då mitt intryck redan var gott då, kändes det naturligt att ta kontakt igen när jag själv skulle sälja. Patrik har varit ett mycket bra stöd som mäklare under hela försäljningsprocessen, han har gett bra information för hur processen går till, satt rimliga förväntningar för hur köp/sälj- marknaden ser ut just nu, samt hanterat dialogen mellan mig och köparen på ett givande sätt. Tack Patrik. Mvh, Therese, Wargen 5B.

Ewa S
Kungsholmen

Trevligt och engagerade bemötande, bra upplägg av försäljningen Varje vecka en uppdatering av försäljningen och marknaden Mycket nöjd och kan rekommendera mäklare Patrik Fisher .

Valeria S
Kungsholmen

Patrik är riktigt professionell. Snabb, tidigt och ett öga för detalj. Vi är väldigt nöjda.