Patrik Fischer

Patrik Fischer

Patrik Fischer är mäklare på Fastighetsbyrån Kungsholmen

Patrik Fischer har varit registrerad mäklare sedan 2016-01. Patrik Fischer har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-11 och har fått 321 omdömen med ett betyg på 4.8. Patrik Fischer har haft 56 försäljningar sen 2023-06 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

2023-06 - 2024-05

321 omdömen om Patrik Fischer

Sedan starten hos Reco 2017
Johan T
Sålde sin lägenhet med hjälp av Patrik Fischer en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
Kungsholmen

Patrik hjälpte mig sälja lägenheten snabbt och smidigt. Det bästa var att han inte var lika "på" som andra mäklare ibland kan vara utan hörde endast av sig när han hade något konkret att meddela samt lät mig tycka till om allt som involverade försäljningen. Anlitar ni Patrik för er bostadsförsäljning så kommer ni inte bli besvikna!

Rebecka W
Kungsholmen

Patrik var lätt att ha att göra med, inlyssnande, strukturerad och trygg genom hela processen.

Olof F
Kungsholmen

Patrik bemötte oss med stor professionalism och vänlighet från första stund. Han var alltid tillgänglig, lyhörd och tog sig tid att förklara alla steg i processen på ett tydligt sätt. Patrik skapade ett förtroendeingivande intryck vilket gjorde att vi kände oss trygga genom hela processen. Vi hade höga förväntningar på snabb och effektiv hantering samt en smidig försäljningsprocess. Patrik överträffade våra förväntningar på alla punkter. Han hanterade allt snabbt och professionellt, vilket resulterade i en mycket smidig...

Einar K
Köpte sin lägenhet med hjälp av Patrik Fischer en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
Kungsholmen

Patrik gjorde ett bra jobb! Han kändes stabil och pålitlig genom hela processen och var väldig kommunikativ.

Mathias L
Kungsholmen

Snabb och smidig affär, Patrik Fischer var väldigt proffsig.

Johan T
Kungsholmen

Jättenöjd med Patrik, seriös mäklare som hela tiden ger ett trevligt och proffessionellt intryck. Kändes tryggt från början till slut och han hade alltid bra och tydliga svar på alla frågor och steg i hela processen.

Robert  R
Kungsholmen

Patrik är väldigt professionell och kunnig. Han visade en hög servicenivå från början till slut. Under hela processen var han alltid tillgänglig och svarade på eventuella frågor och funderingar funderingar. Det var aldrig några tvivel eller frågetecken alls. Vi gick tillsammans genom hela processen för försäljningen och han kom med väldigt bra och tydliga råd gällande upplägg. Vi fick dessutom väldigt bra betalt och över förväntan. Helt klart en mäklare att rekommendera!

Alexander P
Kungsholmen

Supernöjd! Genomgående proffsig hantering, med stort engagemang och hög tillgänglighet.

Robert G
Kungsholmen

Skarp mäklare som ville säkerställa att alla parter var nöjda med transaktionen.

Shirley Xueli H
Kungsholmen

Jag hade nöjet att arbeta med Patrik Fischer under min lägenhetssökning. Han var otroligt responsiv och hanterade snabbt alla mina frågor och bekymmer när som helst på dagen. Patrik visade också omfattande kunskap om marknaden och gjorde det som kunde ha varit en överväldigande upplevelse smidig och stressfri. Särskilt uppskattat var att Patrik självmant kontaktade oss med en perfekt lägenhetsrekommendation efter kontakt med andra mäklare från samma byrå, vilket sparade oss mycket tid och pengar. Jag rekommenderar starkt...