Läs vad 126 Läs vad Anna Byman

• 2021-01-13
    Vi har köpt ett underbart och stort radhus. Servicen vi har fått av Anna har varit bra, hon har varit responsiv såväl före som efter signering respektive tillträde.
    Philip B
    • 162.0 m²
    • Hersby
    köpte sitt hus med hjälp av Anna Byman en del av Fastighetsbyrån Lidingö
  • 2021-01-11
    Vi har sålt vårt hus på Lidingö med Anna Byman som mäklare.

Helt klart den bästa mäklare vi har haft att göra med, både som säljare och köpare på bostadsmarknaden. Trevlig, påläst, driven, skicklig, tillgänglig och med bra nätverk.

Kan verkligen rekommendera Anna som mäklare, både i en sälj - och köpprocess!
    Susanne B
    • 163.0 m²
    • Herserud
    sålde sitt hus med hjälp av Anna Byman en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Tusen tack Susanne, så roligt att få arbeta med er och ert fina hus!

• 2021-01-01
    OK på det hela taget. Trevligt och vanligen alert återkoppling på frågor vi hade. Viss information vi fick var inte korrekt, men uppgavs bero på att föreningen lämnat fel information.
    Per M
    • 5:a
    • 111.0 m²
    • Torsvik
    köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Byman en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Tack Per, jag hoppas ni kommer trivas bra i er fantastiskt fina lägenhet! Mvh Anna

• 2020-12-29
    Jag har köpt en liten bostadsrätt på Näset och även sålt en lite större även det på Näset. Anlitade Anna då jag fick ett så bra intryck och bemötande av henne då jag köpte nya bostaden.
    Hon är lugn, kunnig ,väldigt sympatisk
    och även inkännande, jag är mycket nöjd med Anna och skulle rekommendera henne till ngn som sälja bostad
    Lisa M
    • 78.4 m²
    • Näset
    sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Byman en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Tusen tack Lisa för fina ord och ett bra samarbete!

• 2020-12-06
    Allt har varit bra!....jag är nöjd och glad!
    Hälsar
    Agneta Zervens
    Agneta Z
    • 120.0 m²
    • Sticklinge
    sålde sitt hus med hjälp av Anna Byman en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Stort tack Agneta, vad härligt att höra!

• 2020-11-19
    Anna Byman visade på ett professionellt bemötande och engagemang. Mycket nöjd!
    Sarah H
    • 2:a
    • 54.0 m²
    • Brevik
    köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Byman en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Vad roligt att höra Sarah! Lycka till med din fantastiskt fina lägenhet!

• 2020-11-19
    Kompetent och serviceminded hela vägen genom bostadsköpet!
    Lisa R
    • 81.0 m²
    • Bergsätra
    köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Byman en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Tack för fina ord Lisa och lycka till med nya, fina lägenheten!

• 2020-11-16
    Innan jag köpte min första lägenhet så träffade jag Anna Byman på ytterligare en visning. Som mäklare var hon väldigt hjälpsam och vi hade bra kommunikation vid båda tillfällena. Dessutom var köpprocessen enkel eftersom Anna gick igenom allt jag behövde göra som köpare. Sammantaget var min erfarenhet mycket positiv och jag skulle rekommendera Anna Byman vidare till nästa köpare/säljare!

Mvh, Anna
    Anna L
    Anna L
    • 78.1 m²
    • Gångsätra
    köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Byman en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Tack Anna, vad roligt att höra! Önskar dig all lycka till med din nya fina lägenhet!

• 2020-10-13
    Anna var ett mycket bra mäklarstöd vid försäljningen av vår bostadsrätt. Hon kändes proffsig och var utmärkt på att hålla kontakten och kommunicera alla olika moment.
    Tomas M
    • 78.1 m²
    • Gångsätra
    sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Byman en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Stort tack Tomas, så roligt att få sälja er fina lägenhet! Mvh Anna

• 2020-09-25
    Jag köpte en bostadsrätt. Allt sköttes på ett enkelt o professionellt sätt, från början till slutet. Tack Anna!
    Neda H
    • 2:a
    • 57.0 m²
    • Näset
    köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Byman en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Tusen tack Neda och stort lycka till med nya, fina lägenheten!

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte