Anna Byman

Anna Byman

Anna Byman är mäklare på Fastighetsbyrån Lidingö

Anna Byman har varit registrerad mäklare sedan 2015-06. Anna Byman har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-10 och har fått 143 omdömen med ett betyg på 4.8. Anna Byman har haft 40 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-09 - 2021-08

Läs vad 143 Läs vad Anna Byman

• Dalénum
    2021-09-09
    Sakligt och rakt bemötande. Tog snabbt reda på svar på frågor.
  • Claes E
    sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Byman en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    • Dalénum
    2021-09-07
    Anna jobbar mycket professionellt och har dessutom ett trevligt sätt, så bara positivt och alla förväntningar infriades.
    Tusen tack Claes, så roligt att få hjälpa dig med försäljningen! Anna Byman
    • Skärsätra
    2021-09-05
    Vi fick ett mycket vänligt och professionellt bemötande genom hela affären.
    Stort tack Pernilla, så roligt att höra! Lycka till med nya fina lägenheten! Anna Byman
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Byman en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    • Torsvik
    2021-08-19
    Super trevlig mäklare, positiv, glad och kan sitt yrke ut i finger spetsen.
    Vi är supernöjda med Anna och rekommenderar starkt henne för alla vi känner och om vi behöver en mäklare i framtiden kommer vi ringa henne.
    Tusen tack Camilla, så roligt att få samarbeta med er och en fröjd att få visa ert fina hem! Anna Byman
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Byman en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    • Näset
    2021-06-16
    Vi är väldigt nöjda med hur Anna skötte försäljningen av vår lägenhet. Det bästa med Anna är att hon är väldigt trevlig och engagerad och hon återkopplar direkt när något händer på ett bra och tydligt sätt. Vår lägenhet blev betydligt svårare att sälja än vad vi från början hade förväntat oss men vi upplevde att detta bara gjorde att Anna kavlade upp ärmarna och jobbade ännu hårdare med försäljningen. Anna är alltså inte bara en medgångsmäklare utan kämpade vid sidan av oss även när det var motigt och jobbigt.
    Tusen tack Dan för fina ord, det värmer att höra! Ha en härlig sommar så hörs vi inför tillträdet i höst! Mvh Anna Anna Byman
    • Torsvik/Herserud
    2021-06-10
    Väldigt trevligt och okomplicerat att ha med henne att göra. Allt gick snabbt och smidigt och det kändes tryggt att ha henne som mellanhand i vår bostadsaffär.
    Tack Alexander, vad roligt att höra! :) Hoppas du trivs bra i din nya lägenhet! Mvh Anna Anna Byman
    2021-05-26
    Objekt: Villa på Lidingö.
    Trevligt bemötande och mycket snabb respons på de frågor vi hade i förhandlingen.
    Vi är mycket nöjda med Annas insats.
    Stort tack!
    Tusen tack Richard, så roligt att höra! Hoppas att ni skall trivas i ert fina hus! Anna Byman
    2021-05-24
    Proffsigt bemötande och hantering när vi köpte hus. Trygg, trevlig och förtroendeingivande.
    Tusen tack Lisa för dina fina ord! Lycka till framöver! Anna Byman
    • Näset
    2021-05-05
    Vi köpte en bostad där Anna var mäklare. Hon var väldigt hjälpsam och tydlig, vilket var tryggt för oss eftersom det var vårt första lägenhetsköp. Det var ett proffsigt och personligt bemötande som vi uppskattade.
    Tack Emil för fina ord! Önskar er all lycka med nya fina lägenheten! mvh Anna Anna Byman
    2021-05-05
    Ett stort tack för all hjälp med husköpet. Det har varit jättesmidigt, speciellt med tanke på att vi fått göra allt på distans från Schweiz.
    Tack själv Fredrik - välkomna hem till Sverige igen, hoppas ni kommer stormtrivas i ert nya fantastiskt fina hus! Anna Byman