Anna Byman

Anna Byman

Anna Byman är mäklare på Fastighetsbyrån Lidingö

Anna Byman har varit registrerad mäklare sedan 2015-06. Anna Byman har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-10 och har fått 175 omdömen med ett betyg på 4.8. Anna Byman har haft 40 försäljningar sen 2021-09 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-09 - 2022-08

Läs vad 175 Läs vad Anna Byman

2022-09-12 Verifierad kund
    Väl bemött. Uppfyllde mina förväntningar.
    Stort tack Peter, jätteroligt att få sälja din fina lägenhet! Anna Byman
    2022-09-07 Verifierad kund
    Trevligt och proffsigt bemötande samt hög nivå på servicen. Rekommenderas varmt
    Stort tack Katja så roligt att höra! Grattis också till er nya mysiga lägenhet! Anna Byman
    • Torsvik
    2022-06-13 Verifierad kund
    Oengagerad, ville mest få till en affär än något annat.
    Lågt engagemang under visning, kändes frånvarande.
    Aningen otydlig kommunikation vid kontraktsskrivningsprocessen.
    Oj så tråkigt att höra Adam. Jag känner inte riktigt igen mig i det du skriver men är självklart ledsen över att du upplevt det så. Hoppas att du skall trivas bra i din fina lägenhet! Vi ses vid tillträdet! Anna Byman
  • Cecilia S
    köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Byman en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    • Bodal/baggeby
    2022-05-17 Verifierad kund
    Anna var mycket professionell, trevlig och hjälpsam, och jag vill lämna mina bästa rekommendationer och mitt varmaste tack för en väl utförd bostadsaffär.
    Stort tack Cecilia, så glad för din skull och är övertygad om att du kommer stortrivas i den fina lägenheten! Vi ses snart vid tillträdet! :) Mvh Anna Anna Byman
    • Hersby
    2022-05-04 Verifierad kund
    Jo Anna är en toppenmäklare.
    Kunnig, seriös och alltid nåbar!
    Jag kan bara ge henne högsta betyg!
    Hälsningar Eva Boström
    Tack snälla Eva för de fina orden! Så roligt att jobba med dig! :) Mvh Anna Anna Byman
    • Hersby
    2022-05-04 Verifierad kund
    Alert och kommunikativ
    Saknar dock lista över budgivare
    Stort tack Mats! Du kommer självklart att få en budlista med uppgifter om vilka som deltagit i budgivningen, vi får dock lämna ut den först vid tillträdet pga GDPR. Anna Byman
  • sålde sitt hus med hjälp av Anna Byman en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    • Killinge
    2022-04-11 Verifierad kund
    Anna är en ödmjuk, kunnig och pålitlig mäklare. Vi hade en väldigt snabb process med besiktning, styling och fotografering som Anna rattade på bästa sätt. Hon ställe även upp på flera privata visningar och bidrog till ett snabbt avslut som vi var nöjda med.
    Vi ger våra varmaste rekommendationer till Anna.
    Tusen tack för fina ord Britt-marie, så roligt att få sälja ert fina hus! Vi ses snart vid tillträdet! Anna Byman
    2022-03-23 Verifierad kund
    Mäklaren har varit kreativ, tillmötesgående och lyssnat in oss som kund på ett väldigt bra sätt. Vi har under hela processen känt oss väldigt trygga i hennes händer.
    Stort tack Louise, så roligt att höra! Jätteroligt att få arbeta med er! Mvh Anna Anna Byman
    • Bodal/baggeby
    2022-03-21 Verifierad kund
    Anna har bemött mig som köpare på ett positivt och lyhört sätt och varit effektiv och tak i sin kommunikation.
    Jag är hittills mycket nöjd med samarbetet och ser fram emot avslutet i samband med tillträdesdagen.
    Tusen tack Johan, så roligt att höra! Vi hörs snart igen och ses vid tillträdet! Mvh Anna Anna Byman
    • Torsvik/Herserud
    2022-03-16 Verifierad kund
    Bara positiva Rakt igenom!!

Jag har inte tid att att utveckla mina ord mer. Men återkom,
    om ett par veckor.
    Hälsningar
    Kerstin
    Tack Kerstin vad roligt att höra. Önskar dig all lycka med nya, fina lägenheten! Mvh Anna Anna Byman