Anna Byman
Registrerad mäklare sedan 2015
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2019-04 - 2020-03

Läs vad 109 Läs vad Anna Byman

• Sofus K sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Byman en del av Fastighetsbyrån Lidingö

2020-03-27

Bra.................................... Läs mer
  • Yrsa A
    Yrsa A sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Byman en del av Fastighetsbyrån Lidingö

2020-02-29

Brevik
    Mycket engagerad och kommunikativ. Jobbade på bra för att ge oss många spekulanter
    Rekommenderar att Sälja med henne 😃 Läs mer
  • Christoffer H sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Byman en del av Fastighetsbyrån Lidingö

2020-02-18

Hej,
    Anna har precis hjälpt oss att sälja vår lägenhet på Torsvikssvängen. Hon har varit väldigt tillmötesgående och tillgänglig under hela försäljningsprocessen. Hade ganska höga förväntningar innan och blev positivt överraskade då jag inte trodde vi skulle nå upp till den prisnivå som vi gjorde. Rekommenderar henne varmt om ni vill ha en trevlig och duktig mäklare. Läs mer
  • Kerstin H köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Byman en del av Fastighetsbyrån Lidingö

2020-02-04

Brevik
    Köpte en tvårums bostadsrätt i Brevik på Lidingö. Jag upplevde mäklaren Anna som påläst och kunnig. Framför allt blev jag positivt överraskad av det stöd jag fick som köpare trots att Anna ju i första hand jobbade på uppdrag av säljaren. Mycket positiv upplevelse, uppskattar också Fastighetsbyråns köpduide. Läs mer
  • Sofia S köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Byman en del av Fastighetsbyrån Lidingö

2019-12-12

Trevligt och proffsigt bemötande. Tillgänglig och snabba svar. Läs mer
  • Caroline L köpte sitt hus med hjälp av Anna Byman en del av Fastighetsbyrån Lidingö

2019-12-11

Hersby
    Anna är mycket professionell mot sina kunder och gör allt för att de ska bli nöjda. Hon är snabb på återkoppling och finns tillgänglig för sina kunder genom hela affären. Läs mer
  • Fredric L köpte sitt hus med hjälp av Anna Byman en del av Fastighetsbyrån Lidingö

2019-12-11

Hersby
    Köpte nyligen villa på Lidingö via Anna. Alla kontakter fungerade jättebra!
    Påläst, engagerad, trevlig, pigg, kunnig och drivande i försäljningen. Kan varmt rekommendera Anna i alla avseende. Läs mer
  • Osmand E köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Byman en del av Fastighetsbyrån Lidingö

2019-11-29

Brevik
    Anna was friendly and helpful and nothing was too much trouble. She also spoke excellent English which made communication do much easier for me. Läs mer
  • Hans A sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Byman en del av Fastighetsbyrån Lidingö

2019-11-16

Bodal/Baggeby
    Lyhörd och positiv. Ser möjligheter i bostadsobjekten och har stor erfarenhet i det hon gör. Läs mer
  • Sophia B köpte sitt hus med hjälp av Anna Byman en del av Fastighetsbyrån Lidingö

2019-11-02

Trevlig, professionell och förtroendeingivande Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Lidingö

Petronella Bennström