Anna Byman
Registrerad mäklare sedan 2015-06-22
Aktiv på Reco.se sedan 2015-10-06
2019-08 - 2020-07

Läs vad 112 Läs vad Anna Byman

• Hyunjung K sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Byman en del av Fastighetsbyrån Lidingö

2020-07-08

Lidingö centrum
    She tried everything to sell my apartment and i am very satisfied with her attitude. Läs mer
  • Jacob I sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Byman en del av Fastighetsbyrån Lidingö

2020-05-17

4:a
    Gångsätra
    Vid försäljningen av en bostadsrätt i Gröna husen på Lidingö har vi i varje steg bemöts av Anna på et oerhört professionellt och trevligt sätt.

Hon har sköt allt omkring försäljningen med foto, marknadsföring, visningar och kontraktsskrivning både smidigt och alltid lyssnande.

Anna har varit fokuserat på att skapa realistiska förväntningar till vad som ska hända, värdet av bostadsrätten och tid för försäljning.

Hon har på löpande band överträffat alla förväntningar med sitt professionella och trevliga agerande och vi kan värmt rekommendera Anna. Läs mer
  • Christofer S sålde sitt hus med hjälp av Anna Byman en del av Fastighetsbyrån Lidingö

2020-05-11

Sticklinge
    Fantastiskt duktig mäklare, sålde mitt hus snabbt och till betydligt högre pris än jag väntade mig!
    Hon såg potentialen i min fastighet och hittade rätt spekulanter på nolltid.
    Rekommenderas! Läs mer
  • Sofus K sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Byman en del av Fastighetsbyrån Lidingö

2020-03-27

Bra.................................... Läs mer
  • Yrsa A
    Yrsa A sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Byman en del av Fastighetsbyrån Lidingö

2020-02-29

2:a
    Brevik
    Mycket engagerad och kommunikativ. Jobbade på bra för att ge oss många spekulanter
    Rekommenderar att Sälja med henne 😃 Läs mer
  • Christoffer H sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Byman en del av Fastighetsbyrån Lidingö

2020-02-18

Hej,
    Anna har precis hjälpt oss att sälja vår lägenhet på Torsvikssvängen. Hon har varit väldigt tillmötesgående och tillgänglig under hela försäljningsprocessen. Hade ganska höga förväntningar innan och blev positivt överraskade då jag inte trodde vi skulle nå upp till den prisnivå som vi gjorde. Rekommenderar henne varmt om ni vill ha en trevlig och duktig mäklare. Läs mer
  • Kerstin H köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Byman en del av Fastighetsbyrån Lidingö

2020-02-04

2:a
    Brevik
    Köpte en tvårums bostadsrätt i Brevik på Lidingö. Jag upplevde mäklaren Anna som påläst och kunnig. Framför allt blev jag positivt överraskad av det stöd jag fick som köpare trots att Anna ju i första hand jobbade på uppdrag av säljaren. Mycket positiv upplevelse, uppskattar också Fastighetsbyråns köpduide. Läs mer
  • Sofia S köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Byman en del av Fastighetsbyrån Lidingö

2019-12-12

Trevligt och proffsigt bemötande. Tillgänglig och snabba svar. Läs mer
  • Caroline L köpte sitt hus med hjälp av Anna Byman en del av Fastighetsbyrån Lidingö

2019-12-11

Hersby
    Anna är mycket professionell mot sina kunder och gör allt för att de ska bli nöjda. Hon är snabb på återkoppling och finns tillgänglig för sina kunder genom hela affären. Läs mer
  • Fredric L köpte sitt hus med hjälp av Anna Byman en del av Fastighetsbyrån Lidingö

2019-12-11

Hersby
    Köpte nyligen villa på Lidingö via Anna. Alla kontakter fungerade jättebra!
    Påläst, engagerad, trevlig, pigg, kunnig och drivande i försäljningen. Kan varmt rekommendera Anna i alla avseende. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Lidingö

Petronella Bennström