Jakob Jahkopson
Registrerad mäklare sedan 2005
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2019-03 - 2020-02

Läs vad 128 Läs vad Jakob Jahkopson

• Magnus B köpte sin lägenhet med hjälp av Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö

2020-03-14

Dalénum
    Köpte av Jakob som gjort ett kanonjobb under hela processen och inte missat en enda återkoppling och varit mycket responsiv! Läs mer
  • David K sålde sin lägenhet med hjälp av Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö

2020-03-03

Bodal
    Snabb service. Alltid kontaktbar. Läs mer
  • Johan W sålde sin lägenhet med hjälp av Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö

2020-02-27

Hersby
    Köpte och sålde via Jakob inom loppet av 2 veckor. Snabba och smidiga affärer. Inga oklarheter. Öppna kort hela vägen. Läs mer
  • Felix R sålde sin lägenhet med hjälp av Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö

2020-02-23

Killinge
    Sålde en lägenhet 1 rok. Blev rekommenderad Jakob av en släkting. Jakob visade på stor professionalitet och kunnande. Hela försäljningsprocessen var från start en friktionsfri upplevelse och jag kan inget annat än varmt rekommendera Jakob som mäklare. Läs mer
  • Birgitta T sålde sin lägenhet med hjälp av Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö

2020-02-23

Skärsätra
    Vi är väldigt nöjda, vi har sålt en bostad , och mäklaren har återkopplat och varit nåbar hela tiden och skött allt på bästa sätt. Läs mer
  • Emelie N sålde sin lägenhet med hjälp av Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö

2020-02-11

Dalénum
    Alltid lika nöjd med Jakob från början till slut! Lätt att få kontakt med och allt går så otroligt smidigt, ett givet val av mäklare 🤗 Läs mer
  • Kurt H sålde sitt hus med hjälp av Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö

2020-01-27

Gåshaga
    En speciell husförsäljning som Jakob skötte på ett mycket professionellt sätt. Förutsättningar och fakta tog han emot på ett klartänkt och betryggande sätt. Försäljningsprocessen gick smidigare och snabbare än vad vi vågat hoppas på! Läs mer
  • Douglas H
    Douglas H sålde sin lägenhet med hjälp av Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö

2020-01-24

Näset
    Vi har försökt att sälja vår lägenhet på 62 kvm på Lidingö med en tidigare mäklare. Fick ett bud vi inte var nöjda med.

Då anlitade vi Jakob istället. Bemötande extremt professionellt, trevlig och har "snacket" för att sälja.

Vi fick ett bud över förväntan och kunde inte vara mer nöjda. 5 stjärnor rakt igenom. Guldkille att ha att göra med.

Rekommenderar starkt! Läs mer
  • Pontus H sålde sin lägenhet med hjälp av Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö

2020-01-17

Dalénum
    Sålde min lägenhet mycket proffsigt. Jakob är mycket trevlig, kunnig och lyssnar noga. Kan helt klart rekommendera honom. Läs mer
  • Johannes L köpte sin lägenhet med hjälp av Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö

2020-01-14

Killinge
    Professionellt och trevligt bemötande.Alltid snabb och tydlig återkoppling. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Lidingö

Petronella Bennström