Jakob Jahkopson
Registrerad mäklare sedan 2005-07-05
Aktiv på Reco.se sedan 2014-10-16
2019-07 - 2020-06

Läs vad 139 Läs vad Jakob Jahkopson

• Wilhelm L köpte sin lägenhet med hjälp av Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö

2020-06-12

4:a
    Dalénum
    Professionell, trevlig och informativ. Läs mer
  • Philip T köpte sin lägenhet med hjälp av Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö

2020-05-27

Hersby
    Snabb och smidig affär. Genomgående bra under hela processen. Läs mer
  • Vendela L sålde sin lägenhet med hjälp av Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö

2020-05-25

4:a
    Dalénum
    En mycket engagerad och tillmötesgående mäklare, är mycket nöjda med med hela processen. Mycket kunnig, alltid tillgänglig och inger trygghet genom hela försäljningen. Toppenval av mäklare för oss som verkligen rekommenderas! Läs mer
  • Fredrik B sålde sin lägenhet med hjälp av Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö

2020-05-24

5:a
    Dalénum
    Vi har sålt vår bostad i Dalènum på Lidingö. Gick snabbt och smärtfritt. Läs mer
  • Zandra L köpte sin lägenhet med hjälp av Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö

2020-04-29

Näset
    Kunnig, trevlig, tillmötesgående och tillgänglig. Läs mer
  • Mårten S
    Mårten S sålde sin lägenhet med hjälp av Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö

2020-04-29

5:a
    Dalénum
    Vi har sålt vår bostad med Jakob som mäklare. Alltid både trevligt och proffsigt bemötande och fingertoppskänsla när det kommer till själva affären.

Vi rekommenderar gärna Jakob som mäklare inte bara för hans professionalitet utan även för hans varma personlighet. Läs mer
  • Mattias W sålde sin lägenhet med hjälp av Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö

2020-04-16

Bodal/Baggeby
    Sålt en liten 3a i Corona tider och Jakob gjorde de fantastiskt. Super trevlig och skön person som får dig att slappna, just för hur bra han uppdatera en heltiden och även ärlighet och rak vilket jag gillar. Man fick väldigt bra magkänsla direkt. Rekommenderar honom starkt till alla. Läs mer
  • Mikhail S sålde sin lägenhet med hjälp av Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö

2020-04-01

Sålt bostadsrätt.
    Mycket bra bemötande och en utmärkt mäklare
    Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Lars B köpte sin lägenhet med hjälp av Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö

2020-03-31

Skärsätra
    Jakob sålde min bostadsrätt.
    Försäljningen gick snabbt och bra. Han återkopplade hela tiden.
    Jag är helt nöjd och kan rekommendera Jakob. Läs mer
  • Johan G köpte sin lägenhet med hjälp av Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö

2020-03-30

Bodal
    Jag har köpt en takvåning på Lidingö med Sveriges bästa utsikt. 51 kvm.

Grymt bemött hela vägen.

Levde upp till Förväntningarna hela vägen.

Det bästa med Jakob är att han lever för sitt jobb och därför svarar i princip dygnet runt och även på helger. Till skillnad från andra som ofta tycker att man ska ha ledigt då. Det är inte ok när det handlar om en så stor affär som att köpa eller sälja en lägenhet tycker jag.
    Rekommenderar Jakob utan tvekan. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Lidingö