Jakob Jahkopson
Registrerad mäklare sedan 2005
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-10 - 2019-03

Läs vad 94 Läs vad Jakob Jahkopson

• Adil Z köpte sin lägenhet med hjälp av Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö

2019-04-05

Gångsätra
    Köpte en bostadsrätt via Jakob och var nöjda med hela processen. Läs mer
  • Thomas D sålde sin lägenhet med hjälp av Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö

2019-03-23

Dalénum
    Sålde en lägenhet i ett inte allt för lätt läge.
    Jakob agerade professionellt och med precis lagom energi genom hela processen.
    Kommer att ringa Jakob när vi skall sälja nästa gång också. Grym! Läs mer
  • Katarina B sålde sin lägenhet med hjälp av Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö

2019-03-21

Dalénum
    Jakob var ansvarig mäklare när vi sålde vår 3:a i Dalénum. Han bemötte oss alltid väldigt personligt och professionellt. Jakob levde upp till långt över de förväntningar vi hade. Utan tvekan den absolut bästa mäklaren vi någonsin har varit i kontakt med. Läs mer
  • Margareta W sålde sitt hus med hjälp av Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö

2019-03-14

Brevik
    Kunnig, förtroendeingivande och seriös. Läs mer
  • Bechir E sålde sin lägenhet med hjälp av Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö

2019-02-20

Lidingö centrum
    Vi sålde vår bostadsrätt vid Lidingö Centrum. Jakob var påläst, tydlig och mycket hjälpsam. Han var alltid nåbar via telefon och/eller e-post och han agerade som en professionell och pålitlig affärspartner genom hela försäljningsprocessen! Jakobs mäklarinsats överträffade våra förväntningar med råge! Vi kan varmt rekommendera honom! Läs mer
  • Djibril K sålde sin lägenhet med hjälp av Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö

2019-02-12

Bergsätra
    Disponibel och kompetent . Han förstår kunden och är mycket pedagogiskt. Läs mer
  • Stefan B köpte sin bostad med hjälp av Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö

2018-12-07

Köpt en bostadsrätt, ej riktigt planerat men det blev mycket bra. Jakob lyckades få oss att ta ett beslut! Läs mer
  • Eva M
    Eva M sålde sin bostad med hjälp av Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö

2018-12-07

Jakop har till fullo levt upp till mina högt ställda förväntningar i försäljningen av min lgh på Bodalsvägen 33
    Det är andra gången jag anlitat honom och han gjorde ett mycket proffsigt jobb nu liksom han gjorde vid förra försäljningen.
    Jag kan verkligen rekommendera honom!
    Tack Jakop! 💐 Läs mer
  • Marguerite L sålde sin bostad med hjälp av Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö

2018-11-21

Duktig och trevlig mäklare😀👍 Läs mer
  • Michel L sålde sin bostad med hjälp av Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö

2018-11-19

Jakob sålde mitt radhus. Jag fick en bra och tydlig kontakt. Jag tror att hans tydlighet och erfarenhet bidrog till att vi snabbt kunde avsluta affären.
    Jakob är snabb och lätt att ha och göra med.

Michel Lantz Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Lidingö