Jakob Jahkopson

Jakob Jahkopson

Jakob Jahkopson är mäklare på Fastighetsbyrån Lidingö

Jakob Jahkopson har varit registrerad mäklare sedan 2005-07. Jakob Jahkopson har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-10 och har fått 195 omdömen med ett betyg på 4.9. Jakob Jahkopson har haft 53 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 195 Läs vad Jakob Jahkopson

• köpte sin lägenhet med hjälp av Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    2021-07-07
    Mäklaren var kunnig, påläst och saklig. Hade all nödvändig information och svar på mina frågor. Mycket nöjd med Jakob. Har gett honom uppdrag att sälja min nuvarande bostad.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    2021-07-07
    Trevlig, effektiv och lyhörd. Hade bra koll på vårt område. Vi är väldigt nöjda!
    2021-07-05
    Väldigt duktig mäklare som brinner för och älskar att sälja. Att ha ett starkt driv att sälja är såklart positivt, men utöver detta så är Jakob väldigt lyhörd, vilket gör att han inte bara vill sälja för säljandets skull, utan han gör det bästa för din som klient. Rekommenderas starkt!
    • Hersby
    2021-06-20
    Jakob var supertrevlig och proffsig genom hela processen. En bättre mäklare får man leta efter!
    • Bodal
    2021-06-14
    Mycket bra! Tillgänglig, hjälpsam och kunnig.
    2021-06-08
    Jakob Jahkopson på Fastighetsbyrån Lidingö var väldigt vänlig, hjälpsam och välförberedd.
    2021-06-08
    Trevlig och uppskattad kontakt genom sökning av lägenhet, som slutade med köp.
    2021-06-08
    Vid vårt köp av lägenhet på Radiovägen/Lidingö hade vi en mycket bra kontakt med Jakob, han skötte hela affären från start till kontraktsskrivning på ett ypperligt sätt, vi är helt nöjda med hans sätt att hantera ärendet.
    Eftersom vi tidigare har gjort försäljningar med hjälp av Jakob, visste vi att vi att han är en mycket bra och tillförlitlig mäklare, med stor kännedom om de objekt han tar sig an, mycket seriös, återkopplar hela tiden i det ärende han hanterar, raka besked, mycket trevlig att ha att göra med !
    Vi rekommenderar Jakob i både sälj- och köpärenden !!
    • Skärsätra
    2021-06-07
    Köpt bostadsrätt m.h.a. Jakob. Trevlig och kunnig. Det han inte visste tog han reda på och gav ett svar rätt omgående. Nästan enbart positivt.
    2021-06-07
    aktiv, kundinriktad, bra råd - Jacob gav us några tipps som ledde till bättre villkor för vår lån, och mindre kostnader för försäljning av vår gamla lägenhet..