Jakob Jahkopson
Registrerad mäklare sedan 2005
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-07 - 2018-12

Läs vad 88 kunder tycker om Jakob Jahkopson

• Stefan B köpte sin bostad med hjälp av Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö

2018-12-07

Köpt en bostadsrätt, ej riktigt planerat men det blev mycket bra. Jakob lyckades få oss att ta ett beslut! Läs mer
  • Eva M
    Eva M sålde sin bostad med hjälp av Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö

2018-12-07

Jakop har till fullo levt upp till mina högt ställda förväntningar i försäljningen av min lgh på Bodalsvägen 33
    Det är andra gången jag anlitat honom och han gjorde ett mycket proffsigt jobb nu liksom han gjorde vid förra försäljningen.
    Jag kan verkligen rekommendera honom!
    Tack Jakop! 💐 Läs mer
  • Marguerite L sålde sin bostad med hjälp av Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö

2018-11-21

Duktig och trevlig mäklare😀👍 Läs mer
  • Michel L sålde sin bostad med hjälp av Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö

2018-11-19

Jakob sålde mitt radhus. Jag fick en bra och tydlig kontakt. Jag tror att hans tydlighet och erfarenhet bidrog till att vi snabbt kunde avsluta affären.
    Jakob är snabb och lätt att ha och göra med.

Michel Lantz Läs mer
  • Jamal A köpte sin bostad med hjälp av Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö

2018-10-18

Jakob klev in med rätt energi och helt inställd på att göra sitt jobb korrekt. Jag fick väldigt mycket hjälp som var utanför hans uppdrag. Läs mer
  • Robin M sålde sin bostad med hjälp av Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö

2018-09-14

Bra första intryck och ambitiös. Tillmötesgående, förutom när det gällde att flytta tillträdesdag.
    Fick inte det slutpris som jag hoppats på på lägenheten. Läs mer
  • Catharina Belfrage S köpte sin bostad med hjälp av Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö

2018-09-11

Vi har köpt en villa och blev väl bemötta av Jakob. Han var informativ, lösningsorienterad, trevlig, tillgänglig och snabb att svara. Han var i vår uppfattning bra för processen även om det för oss var tydligt att han bevakade säljarnas intressen före våra. Strukturerad och bra att ha att göra med! Läs mer
  • Åke J köpte sin bostad med hjälp av Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö

2018-09-11

Seriös och effektiv! Fick vår lägenhet såld på 1 dag. Läs mer
  • Lars-åke C skrev om Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö

2018-05-05

Jag sålde en lägenhet på Lidingö (Bodal). Redan vid första tillfället när jag träffade Jacob så fick jag mycket bra intryck av honom. detta förstärktes sedan under försäljningsprocessen.
    Sammantaget blev jag nöjd med Jacob och kan verkligen rokommendera honom till andra. Läs mer
  • Peter G skrev om Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö

2018-04-06