Jakob Jahkopson
en del av Fastighetsbyrån Lidingö

Stockholmsvägen 18
181 50 Lidingö — Visa karta

Vad tror Jakob att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 84 kunder tycker om Jakob Jahkopson

• Jamal A skrev om Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Jakob klev in med rätt energi och helt inställd på att göra sitt jobb korrekt. Jag fick väldigt mycket hjälp som var utanför hans uppdrag. Läs mer
  • Robin M skrev om Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Bra första intryck och ambitiös. Tillmötesgående, förutom när det gällde att flytta tillträdesdag.
    Fick inte det slutpris som jag hoppats på på lägenheten. Läs mer
  • Catharina Belfrage S skrev om Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Vi har köpt en villa och blev väl bemötta av Jakob. Han var informativ, lösningsorienterad, trevlig, tillgänglig och snabb att svara. Han var i vår uppfattning bra för processen även om det för oss var tydligt att han bevakade säljarnas intressen före våra. Strukturerad och bra att ha att göra med! Läs mer
  • Åke J skrev om Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Seriös och effektiv! Fick vår lägenhet såld på 1 dag. Läs mer
  • Lars-åke C skrev om Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Jag sålde en lägenhet på Lidingö (Bodal). Redan vid första tillfället när jag träffade Jacob så fick jag mycket bra intryck av honom. detta förstärktes sedan under försäljningsprocessen.
    Sammantaget blev jag nöjd med Jacob och kan verkligen rokommendera honom till andra. Läs mer
  • Peter G skrev om Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Serviceinriktad. Trevlig. Effektiv. Läs mer
  • Katharina S skrev om Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Vi är helnöjda med vår mäklares, Jakob Jahkopson, agerande isamband med försäljning av vår bostadsrättslägenhet.
    Han besitter alla de kvalifikationer som vi önskade av vår mäklre, påläst, snabb på att återkoppla, bra på att argumentera och dessutom väldigt trevlig !
    Grattis Fastighetsbyrån att ni har tillgång till en sådan kvalificerad mäklare ! Läs mer
  • Gunnar E skrev om Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Vi är helnöjda !
    Jakob tillhör den kategori av mäklare man gärna anlitar hädanefter, bra återkoppling, påläst, bra på att argumentera, trevlig och social !
    Fastighetsbyrån skall vara stolt att ha en sådan klippa i sin mäklarkår ! Läs mer
  • Karin
    Karin skrev om Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Jakob Jahkopson är en erfaren, trevlig och ambitiös fastighetsmäklare som lägger ner mycket arbete och engagemang i sitt arbete. Vi är mycket nöjda med Jakob och kan varmt rekommendera honom! Läs mer
  • Sara R
    Sara R skrev om Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Professionell, kunnig och proaktiv mäklare. Engagerad med ett trevligt och gott bemötande. Läs mer
  • Gaetano S skrev om Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Jakob är trevlig, engagerad och mycket kunnig på det har gör. Det var alltid lätt att nå honom per telefon eller mail vilken tid som helst, vilken vi tyckte att det var jättebra. Han gjorde ett bra jobb och vi rekommendar honom starkt. Läs mer
  • Erik H skrev om Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Nu har vi både sålt och köpt via Jakob och vi är mycket nöjda. Jakob är mycket professionell och kunnig. Han gav oss hela tiden en fantastik återkoppling genom båda processerna. Jakob kan verkligen rekommenderas. Läs mer
  • Ia M skrev om Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Lätt att ha och få kontakt med
    Kunnig. Orienterad i bostadsmarknaden
    Insikt i hur det är att vara köpare och hur det är att vara säljare
    Tillitsfull
    Humor (viktigt!) Läs mer
  • Valgerdur J skrev om Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Jakob var väldigt proffsig. Han agerade snabbt och effektivt vilket gjorde att försäljningsprocessen gick smidigt till på alla sätt. Vi blev dessutom väldigt nöjda med slutpriset!
    Utmärkt på alla sätt :) Läs mer
  • Amir K skrev om Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Genuint rak och ärlig. Inga krusiduller! Jag kommer definitivt använda mig av Jakob i framtiden. Väldigt professionell och kunnig. Tydliga svar på alla mina frågor! Läs mer
  • Peter J skrev om Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Trevlig. Snabb. Säljkunnig. Effektiv. Läs mer
  • KH G
    KH G skrev om Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Jakob Jahkopson har agerat mycket professionellt vid försäljningen av min trerumslägenhet på Lidingö. Han gjorde till att börja med en utförlig marknadsbedömning av objektet och satte sedan in ett flertal åtgärder (åtta) för att marknadsföra detsamma. Slutligen agerade han flexibelt och outtröttligt för att få till stånd försäljningen i en vikande marknad.

Karl-Herman Gistrén Läs mer
  • Mahmod skrev om Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Väldigt kunnig, engagerad och professionell mäklare! Läs mer
  • Mattias F skrev om Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Jakob har varit fantastisk som mäklare.
    Från start till försäljning.
    Han är den som gör "det lilla extra" så att vi som säljare kände oss trygga innan, under samt efter försäljning plus att vi i slutändan blev mycket nöjda.

/Mattias Läs mer
  • Anna G skrev om Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Jakob överträffade mina förväntningar och gjorde mig väldigt nöjd med min affär. Läs mer
  • Martin L skrev om Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Snabb, fokuserad, bra driv, lyhörd. Jakob förvaltade vårt uppdrag på ett utmärkt sätt. Full pott! Läs mer
  • Gunnar D skrev om Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Jakob är en säljare, i positiv bemärkelse. Engagerad. Trevlig. Han arbetar målmedvetet, snabbt och effektivt. Bra på att återkoppla och lätt att samarbeta med. Han har mycket god kännedom om bostadsmarknaden på Lidingö eftersom han förmedlar många objekt. Min uppfattning är att han vet vad som är en rimlig prisnivå och kan därför leva upp till realistiska förväntningar. Kanske är tempot väl högt ibland för att ha koll på alla detaljer.
    Om du söker en skicklig mäklare som är bra på att sälja bostäder kan jag absolut rekommendera Jakob. Läs mer
  • Eva W skrev om Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Jag kom i kontakt med Jakob Jahkopson första gången i samband med en lägenhetsvisning. Kontakt etablerades då min sambo skulle sälja sin lägenhet. Nu, flera månader senare har vi köpt en lägenhet där Jakob var mäklare och nu är vi i startgroparna för att Jakob ska sälja min sambos lägenhet.
    Jag kan verkligen rekommendera Fastighetsbyrån på Lidingö och speciellt Jakob Jahkobson som mäklare.
    Han är kompetent, flexibel och tillitsfull, både när man är köpare såväl som säljare av bostad. Läs mer
  • Natalia I skrev om Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Jakob är den bästa mäklaren jag stött på i mitt liv, han är en genomärlig människa och en väldigt trevlig person. Han sålde min lägenhet rekordsnabbt, och till ett mycket bra pris därtill. Det finns inget han kunde gjort bättre, och allt bara fungerade så smidigt och smärtfritt, jag är så fantastiskt nöjd med Jakob och rekommenderar honom till alla, bättre mäklare finns inte! Läs mer
  • Marie Ö skrev om Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Jag tycker att Jakob gjorde ett seriöst och trevligt intryck när vi köpte vår lägenhet. Han ingav förtroende för det kändes som att han var ärlig och sa faktauppgifter utan att överdriva, undanhålla info, lova för mycket eller pusha. Han var lugn under budgivningen utan att stressa på alltför mycket. Har träffat på motsatsen tidigare. Läs mer
  • Johanna S
    Johanna S skrev om Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Jakob var professionell och bra på alla sätt och vis. Han är mycket ärlig och uppfyllde de förväntningar vi hade på honom, som mäklare. Läs mer
  • Farbod S skrev om Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Levde upp till mina förväntningar! En av dem bättre mäklare jag använt mig av under mina 5 år som förvaltare Läs mer
  • Edward B skrev om Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Trevligt och driven, väldigt nöjd! Läs mer
  • Cecilia S skrev om Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Jakob är engagerad, tillgänglig, kunnig, trygg, positiv och oerhört vass på det han gör. Jag rekommenderar honom å det varmaste! Hälsningar från en mycket nöjd säljare. Läs mer
  • Mats M skrev om Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Jakob är utan tvekan Lidingös bästa mäklare Läs mer
  • Jenny P skrev om Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Vi är supernöjda med hur Jakob skötte allt från upplägg med annons, visning och sedan slutlig försäljning. Vi fick betydligt mer betalt än vad vi trott och vill ge Jakob våra varmaste rekommendationer. Läs mer
  • Alexander P skrev om Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Jakob är en alldeles utomordentligt kompetent mäklare. Han skötte försäljningen alldeles förträffligt, och han sköter allting själv och professionellt. Min tidigare erfarenhet av att sälja är att man alltid och hela tiden måste vara med i processen med mäklaren. Med Jakob var det precis tvärtom, och han sålde min lägenhet rekordsnabbt därtill, för ett högre pris än vad jag förväntade mig. Vad säger man, en drömmäklare i all dess bemärkelse, snabbheten och leveransen av försäljningen av min bostad har jag aldrig ens hört talas om, ej ens på TV. För mig finns bara en mäklare och byrå efter det här! Toppbetyg på allt för Jakob!!!!! Läs mer
  • Dariel L skrev om Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Jakob var extremt säker på sin sak samtidigt som han var väldigt proffsig och ödmjuk. Jakob gjorde en realistisk bedömning av bostaden, marknaden samt tidpunkt för försäljning.
    Med sin expertise sålde han lägenheten till en bra bit över det satta målet.

I framtiden gör Jakob alla mina bostadsaffärer.
    Kan starkt rekommendera Jakob! 5 av 5 möjliga! 👏👏👏
    /Dariel Läs mer
  • Miriam N skrev om Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Jag är nöjd med Jacob Jakobsson Läs mer
  • Thomas M skrev om Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Jakob skötte detta uppdrag helt perfekt och överträffade mina redan höga förväntningar då jag visste att han är en av toppmäklarna i Stockholm. Han sålde min omöblerade bostad efter 5 dagars annonsering, innan visning och till ett högre pris än värdering, samt dessutom till ett klart högre pris än vad övriga mäklare trodde var möjligt.
    Jag har sålt flera bostäder i mina dar, men ingen har varit bättre och proffsigare än Jakob, han är den bästa mäklaren jag haft nöjet att anlita och jag kommer definitivt rekommendera Jakob till mina vänner och bekanta, samt anlita honom igen. Läs mer
  • Madeleine L skrev om Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Tät kontakt med kund, mån om att få ut rätt pris och att göra både säljare och köpare nöjda. Läs mer
  • Magnus P skrev om Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Jakob har agerat mycket professionellt, närvarande och tydligt i hela processen från första kontakt till försäljningen. Tack! Läs mer
  • Britta P skrev om Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Jakob gjorde ett strålande jobb då han sålde vårt hus. Vi hade ett fint samarbete och han var mycket påläst och jobbade hårt. Vi blev mycket nöjda med resultatet. Läs mer
  • Nathalie T
    Nathalie T skrev om Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Jakob gjorde ett kanonjobb. På mycket snabbare tid än förväntat, fick vi ett bättre pris än vi trott. Otroligt trevlig och professionell Läs mer
  • Louise N skrev om Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Proffesionell & lyhörd - Lysande. Läs mer
  • Fredrik M skrev om Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Proffsig mäklare som är lyhörd, saklig och vi har helatiden haft en bra dialog. Läs mer
  • Anna J skrev om Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Jakob var helt kanon.Svarade alltid på mail/sms/telefon.
    ärlig,och rakt på sak.
    Kunde inte ha haft en bättre mäklare. Läs mer
  • Selma E skrev om Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Jakob är Lidingös i särklass bästa mäklare. Han är påläst, lyhörd och proffissionell och han lyckades få rekordpris för min bostadsrätt. Rekommenderas starkt. Läs mer
  • Mohsen H skrev om Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Han är ärlig, trevlig , aktiv och kunnig! Läs mer
  • Cecilia B skrev om Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Mycket proffsigt bemötande genom hela affären! Läs mer
  • Ola P skrev om Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Jakob Jahkopson är en driven person med mycket hög arbetsmoral. Med Jakobs snabba och återkommande återkopplingar kändes samarbetet personligt och tryggt. Läs mer
  • Ann Christine K skrev om Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Bra, saklig och kunnig mäklare som såg till att allt blev toppen. Jag som köpare är jättenöjd! Läs mer
  • Daniel S skrev om Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Jakob var med från början till slut, han fanns alltid där och visade en bra balans mellan mäklare och rådgivare för mig som första gångs köpare! Varmt rekommend av mig! Läs mer
  • Anders B
    Anders B skrev om Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Jakob gav ett väldigt kunnigt och professionellt intryck och levererade upp till mina förväntningar! Läs mer
  • Amanda F skrev om Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Väldigt glad och tacksam över tydlig kommunikation och trevligt och proffsigt bemötande! Jag är supernöjd med mitt val av mäklare! Läs mer
Petter Nilsson
Petronella Bennström