Jakob Jahkopson

Jakob Jahkopson

Jakob Jahkopson är mäklare på Fastighetsbyrån Lidingö

Jakob Jahkopson har varit registrerad mäklare sedan 2005-07. Jakob Jahkopson har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-10 och har fått 412 omdömen med ett betyg på 4.9. Jakob Jahkopson har haft 64 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

412 omdömen om Jakob Jahkopson

Sedan starten hos Reco 2014
Carl-Jakob P
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
Herserud

Otroligt proffsig, och kapabel person i Jakob Jahkopson. Jakob vet verkligen hur man säljer! Hela affären gick otroligt snabbt och smidigt, ett väldigt bra pris, samt otroligt bra service och stöd genom hela processen. Det hela gjordes mycket enkelt och förståbart, trots att vi kanske inte hade det lättaste objektet att få sålt. Vi kommer garanterat använda oss av Jakob för vår nästa försäljning, för man kan inte få en bättre och trevligare mäklare. 10/10 från oss! Tack!

Emelie S
Gångsätra

Otroligt hjälpsam genom hela försäljningen och stöttning kring köp/övertagande av nästa bostad. Mycket kunnig och driven mäklare!

Anders F

Lyhörd Proffsig Lokalkännedom Aktiv

Viktor B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö

Levererar som alltid!!!!!!!!!!!!!!

Ann R
Skärsätra

Proffsig, tydlig, snabb, kunnig.

Fredrik L
Dalénum

Kunnig om området och bra nätverk som bidrog till ett bra försäljning

Helena B
Näset

Jakob har jobbat snabbt,proffsigt och med stort engagemang. Vi är supernöjda!

Björn A
Näset

Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Herman A
Herserud

Trevligt, självsäkert och kunnigt bemötande.

Johan C
Dalénum

Mycket proffsigt bemötande. Kan bara ge högsta betyg.