Fastighetsbyrån Lidingö

Stockholmsvägen 18, 181 50 Lidingö — Visa karta

Hela Lidingö andas kvalitet! Här har du ett attraktivt naturområde med goda kommunikationer till Stockholms city, dit du tar dig på mindre än 20 minuter. Här finns allt från exklusiva lägenheter till vackra villor intill skog eller vatten.

Trygghet, affärsmässighet och starkt förtroende är något vi på Fastighetsbyrån alltid står för. Vi vill erbjuda den bästa mäklartjänsten, helt anpassad efter dina önskemål. Därför håller vi alltid en löpande kommunikation under hela affären. Tveka inte att kontakta oss!

Läs vad 645 kunder tycker om Fastighetsbyrån Lidingö

• 2020-07-10

Johanna A skrev om Helena Prahl en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Helena hjälpte mig att sälja min 2a på Lidingö och gjorde ett jättefint jobb. Proffsigt bemötande och gjorde hela processen enkel och smidig för mig som säljaren Läs mer
  • 2020-07-08

Hyunjung K skrev om Anna Byman en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    She tried everything to sell my apartment and i am very satisfied with her attitude. Läs mer
  • 2020-07-03

Grover B skrev om Petronella Bennström en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Vi köpt lägenheten genom hennes förmedling.
    Väldig professionell bemötande, kommunikativ och hjälpsam.
    Toppen mäklare! Läs mer
  • 2020-06-25

Tatjana K skrev om Petronella Bennström en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Good communication, always answering in a short time. Has a good knowledge, could answer all the questions. Läs mer
  • 2020-06-24

Renee L skrev om Helena Prahl en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    We sold our 3 room apartment. We took pictures of our apartment early knowing that it might take a while before we were ready to sell. Helena checked in with us regularly but was never pushy about getting us to sell. When we were finally ready to sell she was prepared and helpful and got us the price we were satisfied with quickly and without much stress or hassle (only one showing!) Helena was honest and straightforward and realistic about the market and our expectations. Läs mer
  • 2020-06-14

Rolf T skrev om Helena Prahl en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Sålt radhus på Lidingö.

Mycket positivt genom hela processen, trots det trul som var med:
    - vinnaren i budgivningen som hoppade av … orsak oklar
    - budgivare nr 2 som inte stod för sitt bud och sedan bara strulade och ändrade sig ...
    - potentiell köpare som anlitade Helena som mäklare för försäljning av sin egen lägenhet men där mamman (till köparen) inte accepterade att sitt barn köpte radhuset om man inte fick friskrivningsklausul då man inte sålt sin egen lägenhet …

Hela processen har varit en berg- och dalbana, försäljningsbeloppet blev nog lägre än det kunde ha blivit men det berodde nog främst på att budgivaren som vann och sedan hopade av.

Sammantaget är dock nöjd att försäljningen har gått i lås, då blir semestern betydligt skönare. Läs mer
  • Jeanette B

2020-06-12

Jeanette B skrev om Petronella Bennström en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Vi sålde vår lägenhet på Lidingö med hjälp av Petronella. Allt har gått väldigt smidigt - från det första mötet, till fotografering, publicering av annons, privata förhandsvisningar och publika visningar, och sedan försäljning samt all kontakt vi haft däremellan. Hon har varit lätt att få tag i och lätt att ha att göra med tack vare ett avslappnat sätt. Det kändes tryggt med hennes erfarenhet, lokalkännedom och mäklarkunskap. Hon lyckades ro iland denna försäljning utan omvisningar vilket var avgörande för oss då vi inte hade några tidsmarginaler p.g.a. ett fasadarbete som startade precis när försäljningen var klar. Läs mer
  • 2020-06-12

Wilhelm L skrev om Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Professionell, trevlig och informativ. Läs mer
  • 2020-06-02

Jane Evelyn Nissen L skrev om Helena Prahl en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Vi anlitade Helena när vi skulle sälja våran villa. Helena har varit tillmötesgående och professionell, alltid med medkänsla och ett trevligt bemötande. En flytt är aldrig lätt men Helenas insats gjorde det till en smidig affär som vi blev nöjda med. Läs mer
  • 2020-06-01

Niklas C skrev om Petronella Bennström en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Vi har sålt vårt hus som blev för stort då barnen flyttat ut. Vi har haft en bra dialog med Petronella under en lång tid och fått väldigt bra rådgivning om marknadsläget och hur utvecklingen har varit i de speciella tider som råder nu. Man har alltid höga förväntningar när man säljer en kär ägodel och vi har varit nöjda med Petronella genom hela processen från fotografering till avslut. Vi vill ge henne högsta betyg och kan varmt rekommendera henne. Läs mer
  • 2020-05-29

Piotr B skrev om Petronella Bennström en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Vi köpte en lägenhet. Allt gick snabbt och smidigt, på 2 veckor hade vi vår 2: a. Vi rekommenderar verkligen Petronella. Läs mer
  • 2020-05-28

Kim K skrev om Helena Prahl en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Sålt bostaden med Helenas hjälp. Proffsigt och smidigt i hela processen! Läs mer
  • 2020-05-27

Philip T skrev om Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Snabb och smidig affär. Genomgående bra under hela processen. Läs mer
  • 2020-05-25

Vendela L skrev om Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    En mycket engagerad och tillmötesgående mäklare, är mycket nöjda med med hela processen. Mycket kunnig, alltid tillgänglig och inger trygghet genom hela försäljningen. Toppenval av mäklare för oss som verkligen rekommenderas! Läs mer
  • 2020-05-24

Fredrik B skrev om Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Vi har sålt vår bostad i Dalènum på Lidingö. Gick snabbt och smärtfritt. Läs mer
  • 2020-05-24

Monica G skrev om Petronella Bennström en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Kunnig och trevligt bemötande i samband med försäljning av brf. Läs mer
  • 2020-05-17

Jacob I skrev om Anna Byman en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Vid försäljningen av en bostadsrätt i Gröna husen på Lidingö har vi i varje steg bemöts av Anna på et oerhört professionellt och trevligt sätt.

Hon har sköt allt omkring försäljningen med foto, marknadsföring, visningar och kontraktsskrivning både smidigt och alltid lyssnande.

Anna har varit fokuserat på att skapa realistiska förväntningar till vad som ska hända, värdet av bostadsrätten och tid för försäljning.

Hon har på löpande band överträffat alla förväntningar med sitt professionella och trevliga agerande och vi kan värmt rekommendera Anna. Läs mer
  • 2020-05-11

Christofer S skrev om Anna Byman en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Fantastiskt duktig mäklare, sålde mitt hus snabbt och till betydligt högre pris än jag väntade mig!
    Hon såg potentialen i min fastighet och hittade rätt spekulanter på nolltid.
    Rekommenderas! Läs mer
  • 2020-05-10

Lena H skrev om Petronella Bennström en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Sålt en liten 2a. Engagerad mäklare, snabb att ordna fotograf, sammanställa material och ordna visning. Bra på att förhandla. Läs mer
  • 2020-05-06

Agneta R skrev om Helena Prahl en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Köpt en lägenhet, 3a. Väldigt bra bemötande hela vägen. Hon levde upp till förväntningarna. Allt gick smidigt! Läs mer
  • 2020-05-03

Niamh W skrev om Petronella Bennström en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Här köpt en bostadsrätt och fick ett alldeles utmärkt bemötande av Petronella hela vägen från visst första intresse till genomförandet av köpet. Petronella var alltid snabb att svara på alla frågor som dök upp under hela köpet och kunde ge svar på alla mina frågor. Som helhet väldigt nöjd med mitt köp. Läs mer
  • 2020-05-02

Jan Christer K skrev om Petronella Bennström en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Sålt ett parhus.
    Petronella har varit en mycket uppskattad person genom hela processen.
    Hon har alltid varit tillgänglig och hjälpsam.
    Sammantaget har jag bara positiva saker att säga, och kommer att kontakta Petronella om behovet uppstår. Läs mer
  • 2020-04-29

Zandra L skrev om Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Kunnig, trevlig, tillmötesgående och tillgänglig. Läs mer
  • Mårten S

2020-04-29

Mårten S skrev om Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Vi har sålt vår bostad med Jakob som mäklare. Alltid både trevligt och proffsigt bemötande och fingertoppskänsla när det kommer till själva affären.

Vi rekommenderar gärna Jakob som mäklare inte bara för hans professionalitet utan även för hans varma personlighet. Läs mer
  • 2020-04-25

Niklas V skrev om Helena Prahl en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Helena sålde vår bostadsrätt på Lidingö som är hennes "hemmaplan" hon ser möjligheterna och är en duktig lyssnare , vi kan verkligen rekommendera Helena både som köpare och säljare om du vill känna dig trygg i en så viktig affär . Läs mer
  • 2020-04-16

Mattias W skrev om Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Sålt en liten 3a i Corona tider och Jakob gjorde de fantastiskt. Super trevlig och skön person som får dig att slappna, just för hur bra han uppdatera en heltiden och även ärlighet och rak vilket jag gillar. Man fick väldigt bra magkänsla direkt. Rekommenderar honom starkt till alla. Läs mer
  • 2020-04-08

Kristina V skrev om Helena Prahl en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Jag som köpare träffade HP vid två tillfällen, en enskild visning på ca 10 minuter och nästa gång tre dagar senare vid kontraktsskrivning.
    HP var korrekt och vänlig. Läs mer
  • 2020-04-07

Erik L skrev om Helena Prahl en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Helena hjälpte oss att sälja radhus. Vi är väldigt nöjda med bemötandet och den service vi fått. Väldigt professionell. Kommer definitivt använda mig av henne vid nästa försäljning. Läs mer
  • 2020-04-01

Mikhail S skrev om Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Sålt bostadsrätt.
    Mycket bra bemötande och en utmärkt mäklare
    Rekommenderas varmt. Läs mer
  • 2020-03-31

Lars B skrev om Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Jakob sålde min bostadsrätt.
    Försäljningen gick snabbt och bra. Han återkopplade hela tiden.
    Jag är helt nöjd och kan rekommendera Jakob. Läs mer
  • 2020-03-30

Johan G skrev om Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Jag har köpt en takvåning på Lidingö med Sveriges bästa utsikt. 51 kvm.

Grymt bemött hela vägen.

Levde upp till Förväntningarna hela vägen.

Det bästa med Jakob är att han lever för sitt jobb och därför svarar i princip dygnet runt och även på helger. Till skillnad från andra som ofta tycker att man ska ha ledigt då. Det är inte ok när det handlar om en så stor affär som att köpa eller sälja en lägenhet tycker jag.
    Rekommenderar Jakob utan tvekan. Läs mer
  • 2020-03-29

Lukas V skrev om Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Jakob är en engagerad och driven mäklare som fokuserar på hur han ska få såväl säljare som köpare att komma nöjda ur en affär. Och lyckas väldigt väl! Läs mer
  • 2020-03-27

Sofus K skrev om Anna Byman en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Bra.................................... Läs mer
  • 2020-03-20

Maud H skrev om Petronella Bennström en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    1,5 br. Trevligt och kunnigt bemötande. Br såld till önskat pris och det genomfördes på ett bra vis. Läs mer
  • 2020-03-14

Magnus B skrev om Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Köpte av Jakob som gjort ett kanonjobb under hela processen och inte missat en enda återkoppling och varit mycket responsiv! Läs mer
  • 2020-03-03

Behagligt och kunnigt bemötande. Snabb återkoppling. Läs mer
  • Yrsa A

2020-02-29

Yrsa A skrev om Anna Byman en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Mycket engagerad och kommunikativ. Jobbade på bra för att ge oss många spekulanter
    Rekommenderar att Sälja med henne 😃 Läs mer
  • 2020-02-27

Johan W skrev om Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Köpte och sålde via Jakob inom loppet av 2 veckor. Snabba och smidiga affärer. Inga oklarheter. Öppna kort hela vägen. Läs mer
  • 2020-02-23

Felix R skrev om Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Sålde en lägenhet 1 rok. Blev rekommenderad Jakob av en släkting. Jakob visade på stor professionalitet och kunnande. Hela försäljningsprocessen var från start en friktionsfri upplevelse och jag kan inget annat än varmt rekommendera Jakob som mäklare. Läs mer
  • 2020-02-23

Birgitta T skrev om Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Vi är väldigt nöjda, vi har sålt en bostad , och mäklaren har återkopplat och varit nåbar hela tiden och skött allt på bästa sätt. Läs mer
  • 2020-02-20

Antonio G skrev om Helena Prahl en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Sålt lägenhet
    Helena skötte det med bravur Läs mer
  • 2020-02-20

Christian M skrev om Petronella Bennström en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Sålde bostadsrätt på Lidingö med hjälp av Petronella. Hon agerade snabbt och proffsigt. Gav ett säkert och samtidigt avslappnat intryck. Jag ville ha en snabb affär och ett överenskommet pris, och så blev det, inom loppet av en vecka var bostaden såld till det pris jag önskade. Läs mer
  • 2020-02-18

Christoffer H skrev om Anna Byman en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Hej,
    Anna har precis hjälpt oss att sälja vår lägenhet på Torsvikssvängen. Hon har varit väldigt tillmötesgående och tillgänglig under hela försäljningsprocessen. Hade ganska höga förväntningar innan och blev positivt överraskade då jag inte trodde vi skulle nå upp till den prisnivå som vi gjorde. Rekommenderar henne varmt om ni vill ha en trevlig och duktig mäklare. Läs mer
  • 2020-02-11

Emelie N skrev om Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Alltid lika nöjd med Jakob från början till slut! Lätt att få kontakt med och allt går så otroligt smidigt, ett givet val av mäklare 🤗 Läs mer
  • Kim E

2020-02-06

Kim E skrev om Helena Prahl en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Sålde min lägenhet på Lidingö och anlitade Helena, som var mycket professionell, tillgänglig och serviceinriktad.

Hade min lgh ute som "på gång" annons ett antal månader innan visningar och hon stämde av läget regelbundet och kom med förslag på möjliga spekulanter. Hon följde upp intresset bra efter visningar och återkopplade snabbt. Läs mer
  • 2020-02-04

Kerstin H skrev om Anna Byman en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Köpte en tvårums bostadsrätt i Brevik på Lidingö. Jag upplevde mäklaren Anna som påläst och kunnig. Framför allt blev jag positivt överraskad av det stöd jag fick som köpare trots att Anna ju i första hand jobbade på uppdrag av säljaren. Mycket positiv upplevelse, uppskattar också Fastighetsbyråns köpduide. Läs mer
  • 2020-01-27

Kurt H skrev om Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    En speciell husförsäljning som Jakob skötte på ett mycket professionellt sätt. Förutsättningar och fakta tog han emot på ett klartänkt och betryggande sätt. Försäljningsprocessen gick smidigare och snabbare än vad vi vågat hoppas på! Läs mer
  • Douglas H

2020-01-24

Douglas H skrev om Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Vi har försökt att sälja vår lägenhet på 62 kvm på Lidingö med en tidigare mäklare. Fick ett bud vi inte var nöjda med.

Då anlitade vi Jakob istället. Bemötande extremt professionellt, trevlig och har "snacket" för att sälja.

Vi fick ett bud över förväntan och kunde inte vara mer nöjda. 5 stjärnor rakt igenom. Guldkille att ha att göra med.

Rekommenderar starkt! Läs mer
  • 2020-01-23

Mohammad K skrev om Helena Prahl en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Hon är riktigt professional med mycket erfarenhet .
    Tack för hjälpen Läs mer

Stockholmsvägen 18, 181 50 Lidingö