Fastighetsbyrån Lidingö

Stockholmsvägen 18, 181 50 Lidingö — Visa karta

Hela Lidingö andas kvalitet! Här har du ett attraktivt naturområde med goda kommunikationer till Stockholms city, dit du tar dig på mindre än 20 minuter. Här finns allt från exklusiva lägenheter till vackra villor intill skog eller vatten.

Trygghet, affärsmässighet och starkt förtroende är något vi på Fastighetsbyrån alltid står för. Vi vill erbjuda den bästa mäklartjänsten, helt anpassad efter dina önskemål. Därför håller vi alltid en löpande kommunikation under hela affären. Tveka inte att kontakta oss!

Läs vad 573 kunder tycker om Fastighetsbyrån Lidingö

• Ida H

2019-10-18

Ida H skrev om Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Levde upp till våra förväntningar! Läs mer
  • 2019-10-14

Cecilia S skrev om Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Jakob är trevlig och proffsig. Lyckades hitta en köpare och vi kunde sälja snabbt i ett svårt läge. Läs mer
  • 2019-10-14

Henrik H skrev om Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Jag har sålt en lägenhet på Optikvägen 3 på Lidingö.
    Jag blev bemött på bästa sätt och fick alltid återkoppling kring allting.
    Jakob levde upp till förväntningarna.
    Allting kändes bra från början till slut. Jag kommer använda mig av Jakob i framtiden. Läs mer
  • 2019-10-12

Ewa H skrev om Helena Prahl en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Helena har sålt vårt radhus på Lidingö. Hon har varit engagerad, vi har bollat och diskuterat löpande under processen, hon såg till att fotograferingen blev superbra. Helena har också varit tillmötesgående och flexibel och jobbat på för att få avslut, det blev många visningar. Vi är så nöjda. Varför inte toppbetyg? Vi fick inte det pris vi ville ha. Läs mer
  • 2019-10-06

Geraldine G skrev om Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Professionell och trevlig- Gör sitt jobb med bravur! Läs mer
  • 2019-10-05

Louise M skrev om Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Alltid tillgänglig, svarar alltid. Tog tillvara mina intressen som säljare väl. Duktig. Läs mer
  • 2019-10-04

Ann C skrev om Petter Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Köpt lägenhet Banvägen 21a, på väg att sälja villa på Tranbärsvägen 5, båda med Petter som mäklare. Alltid bra och korrekt bemötande från Petters sida. Mitt intryck är att han jobbar hårt och målmedvetet med sina försäljningar och svarar alltid snabbt på mail och sms. Strategin att ha besiktning gjord innan objektet läggs ut känns bra och juste mot såväl säljare som köpare. Mäklaren har (hittills...) levt upp till mina förväntningar. Läs mer
  • 2019-10-02

Anna D skrev om Helena Prahl en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Helena är klockren och jag är sammanfattningsvis helnöjd! Läs mer
  • 2019-10-02

Roger B skrev om Helena Prahl en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Engagemang och kunskap är det som utmärker Helena.

Mkt nöjd med hennes arbete.

Vill även tillägga att hon är genuint intresserad att köpare och säljare ska vara nöjda. Helena är en fantastisk ambassadör för Fastighetsbyrån på Lidingö.

Rekommenderas till fullo! Läs mer
  • 2019-09-30

Johan L skrev om Petronella Bennström en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Snabbt enkelt och professionellt skött. Läs mer
  • 2019-09-30

Sandra L skrev om Petronella Bennström en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Petronella har hjälpt oss med försäljningen av vårat radhus på Skogsklockevägen 16 Lidingö.
    Petronella var mycket snabb med att få ut en annons och inom loppet av 2 veckor så var radhuset sålt! Vi tycker att Petronella var mycket trevlig och saklig, hon kunde mycket om området och kände till många kunder. Vi fick bra återkoppling från visningarna och budgivningen kom igång fort. Petronella hjälpte oss med att sätta ett bra pris som motsvarade marknaden och vi sålde över utgångspriset så vi är mycket nöjda. Allt gick över våra förväntningar. Läs mer
  • 2019-09-27

Magnus K skrev om Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Jakob sålde min lägenhet på Lidingö precis, det gick snabbt och enkelt.
    Jag är mycket nöjd med Jakob som mäklare, han är rak,ärlig,tydlig och en väldigt stabil mäklare.
    Kommer använda honom igen om jag skall sälja framöver. Läs mer
  • 2019-09-25

Carl-Johan Ö skrev om Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Jakob förenklade hela tillträdesprocessen och gav den informationen som efterfrågades. Läs mer
  • 2019-09-25

Victoria C skrev om Petronella Bennström en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Petronella Bennström blev starkt rekommenderad så tog kontakt för att sälja bostad på 33 kvm. Blev bemött på ett professionellt sätt vilket är mina förväntningar utav en mäklare. Petronella levde upp till mina förväntningar och kommer utan tvekan att anlitas igen för framtida försäljningar. Läs mer
  • Kajsa K

2019-09-11

Kajsa K skrev om Petter Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Jag sålde min lilla 1,5:a på Lidingö. Det var min första försäljning någonsin och det när bostadsmarknaden är ganska osäker. Jag var orolig och behövde en förtroendeingivande men realistisk mäklare. Av de mäklare jag träffade inför försäljningen valde jag Petter för att jag kände att han hade precis de egenskaper jag eftersökte.
    Alla förberedelser gick väldigt smidigt. Jag var kanske inte 100% nöjd med fotografens arbete, men utöver det funkade allt bra. Funktionen "Säljcoachen" gjorde det enkelt för mig att följa med alla steg i processen. Jag uppskattade att Petter var så lugn under hela processen, det gjorde mig trygg när jag själv var ganska orolig över hur försäljningen skulle gå. Resultatet var en snabb och smidig affär till det försäljningspris som jag hoppats på, trots generell prisnedgång på marknaden. Otroligt nöjd och imponerad över att allt fungerat felfritt. Över alla förväntningar! Tack snälla Petter! Läs mer
  • 2019-09-03

Agneta Z skrev om Helena Prahl en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Allt har varit till största belåtenhet!👍 Läs mer
  • 2019-08-30

Magnus J skrev om Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    En mäklare värd varenda krona. Mycket professionell och kunnig. Läs mer
  • Christoffer W

2019-08-30

Christoffer W skrev om Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Jakob levde helt upp till mina förväntningar och såg till att hela processen med lägenhetsförsäljningen gick snabbt och smidigt till. Igenom det hela så kände jag mig upplyst av vad som skedde (utan att känna mig nedringd) och det kändes tryggt att han hade både en Plan B och C planerad. Rekommenderas starkt. Läs mer
  • 2019-08-26

Henrik J skrev om Petter Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Kunnig och proffsig genom hela processen. Läs mer
  • Christer S

2019-08-23

Christer S skrev om Helena Prahl en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Har sålt en bostadsrätt på Lidingö på 57m2.
    Jag kontaktade 3 olika mäklare.
    Den mäklare jag fick bäst fötroende för var Helena på Fastighetsbyrån,så valet var inte så svårt.
    Vi pratades vid på ett enkelt och bra sätt.
    Jag rekommenderar gärna Helena, för hon utförde ett gott arbete Läs mer
  • Kristin Therese L

2019-08-22

Kristin Therese L skrev om Petronella Bennström en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Jag har sålt hus och fick jättebra hjälp av Petronella! Hon handledde oss i denna process på ett ypperligt sätt.
    Det märks att hon har koll på branschen och kan läsa av människor. Hon vet exakt vilka köpare som är mogna för ett husköp och vilka som tror att dom är det.
    Petronella är också väldigt hjälpsam. Åkte förbi huset om t.ex hantverkare behövde släppas in.
    Ett mycket smidigt samarbete tycker jag. Allt gick som på räls och vi blev dessutom nöjda med slutpriset. Läs mer
  • 2019-08-22

Elisabeta-Gabriela A skrev om Anna Byman en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    1. Sålt en fastighet
    2. Utmärkt bemötande
    3. Förberedelse inför försäljning, råd och kontakter med mig, visning. Läs mer
  • 2019-08-19

Maria Ulrika L skrev om Petronella Bennström en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Jag och mina två syskon sålde vår avlidne pappas bostad.
    Vi valde Petronella som vår mäklare eftersom hon gav ett mycket kompetent intryck och har en äkthet i sitt sätt att vara!
    Hon har genom vårt samarbete hjälpt till med olika kontakter vi behövt.
    Så vi är super nöjda! Läs mer
  • 2019-08-19

Anders Peter F skrev om Petronella Bennström en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Jag köpte en lägenhet via Petronella. Utmärkt bemötande och superbra hantering av hela affären, inklusive alla frågor jag hade under hela processen. Jag kan varmt rekommendera Petronella! Läs mer
  • 2019-08-06

Mats L skrev om Anna Byman en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Proffsig! Läs mer
  • 2019-08-05

Simon J skrev om Petronella Bennström en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Jag hade Petronella som mäklare när jag köpte min första lägenhet.
    Under mitt sökande efter nytt boende så fick jag flera erfarenheter med stela och opersonliga mäklare som var svåra att prata och få en bra kontakt med.

Petronella är motsatsen till den beskrivningen. Hon är en tillmötesgående mäklare med stor förståelse för både köpare och säljare. Ett självklart val i framtiden. Läs mer
  • 2019-07-30

Marie-Louise C skrev om Petronella Bennström en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Petronella Brännström sålde min bostadsrätt rekordsnabbt och till ett bra pris. Jag kan varmt rekommendera henne. Läs mer
  • 2019-07-26

David L skrev om Helena Prahl en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Sålde en 3:a. Seriös och trevlig mäklare som var lyhörd och jobbade hårt. Ett nöje att anlita. Läs mer
  • Anna B

2019-07-26

Anna B skrev om Helena Prahl en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Vi köpte en villa via Helena men pga först sportlov och sedan sommarlov så hade vi bara kontakt med henne per telefon under budgivningen och e-mail inför tillträdet. Vid båda signeringstillfällena så var det kollegor till henne som vi träffade. Läs mer
  • 2019-07-25

Eva R skrev om Petronella Bennström en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Petronella har lång erfarenhet vilket gjorde att vi valde Fastighetsbyrån. Hon gav trygghet samt stort stöd i försäljningen av vår lägenhet. Läs mer
  • ZEINA F

2019-07-24

ZEINA F skrev om Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Jakob var en väldigt trovärdig och bra mäklare att köpa från, han var rak, tydlig och väldigt noggrann. Vi kommer använda honom i framtiden vid försäljning. Läs mer
  • 2019-07-24

Leif W skrev om Anna Byman en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Vi köpte en bostadsrätt som Anna sålde. Hon var mycket trevlig, seriös och kunnig.
    Vi vill gärna rekommendera henne för nya uppdrag. Läs mer
  • Beata B

2019-07-10

Beata B skrev om Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Jakob är en fantastisk mäklare som jobbade otroligt hårt för att uppnå vårat mål. Skulle rekommendera Jakob till alla! Läs mer
  • 2019-07-08

Douglas G skrev om Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Jakob är en säljare av rang. Kvick och lyhörd hittar rätt köpare även utanför visningarna. Läs mer
  • 2019-07-08

Geraldine G skrev om Helena Prahl en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Professionell, bra PR och omtänksam. Gör sitt yttersta för att få objektet såld. Har gedigen kunskap och erfarenhet - ger ett gott intryck och är pålitlig. Läs mer
  • 2019-07-07

Danilo M skrev om Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Bostadsrätts lägenhet......................... Läs mer
  • 2019-07-07

Bodil G skrev om Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Han var professionell, duktig, trevligt, snabb, kunnig och tillgänglig etc. Vi fick ett mycket gott intryck sv honom och kan absolut tänka oss att anlita honom om det blir aktuellt i framtiden.
    Köpare till en lägenhet på Lidingö Läs mer
  • 2019-07-02

Catarina S skrev om Anna Byman en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Mycket flitig och ambitiös! Hon ger inte upp även där det går trögt. Läs mer
  • Niclas J

2019-06-23

Niclas J skrev om Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Otroligt proffsig och engagerad!
    /Niclas Läs mer
  • 2019-06-22

Maria M skrev om Petronella Bennström en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Jag har köpt en lägenhet - en bostadsrätt. Jag upplever att Petronella är mycket kunnig, seriös, professionell, ambitiös och en god människokännare. Jag - och även säljaren tror jag - kände oss nöjda och trygga genom hela affären. Petronella hjälper också lite mer än vad jag tror att hon behöver - så tacksam för det!

Också så glad över att jag fick möjlighet att i lugn och ro läsa igenom avtal och kommande transaktioner od ett par dagar innan de skulle skrivas på/genomföras. (När jag nyligen sålde en bostad hos en annan mäklare var det inte så, vilket inte kändes lika seriöst.) Läs mer
    2019-07-22 Petronella B svarar Maria M
    Tack för fina ord! Hoppas du och barnen kommer trivas i nya bostaden!
  • 2019-06-18

Madelaine W skrev om Anna Byman en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Anna hjälpte oss att sälja vår villa och var mycket professionell, engagerad och trygg med ett personligt och vinnande sätt. Det kändes mycket bra att bli representerad av henne! Läs mer
  • 2019-06-13

Elisabet O skrev om Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Sålt hus i Hersby Lidingö och köpt lägenhet i Dalenum Lidingö. Mycket bra bemötande av mäklaren Jacob. Jacob levde upp till alla förväntningar och mer därtill. Upplevelsen i helhet är bara +. Vi känner oss så Nöjda. Tack. Läs mer
  • 2019-06-12

Anna B skrev om Petronella Bennström en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Proffsig och vänlig. Nöjd köpare! Läs mer
  • 2019-06-10

Tord S skrev om Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Vi både sålde villan och köpte lägenhet via Jakob. Otroligt bra utfört från start till mål och alltid snabba svarstider när vi undrade över något. Läs mer
  • 2019-06-07

Patrik M skrev om Petronella Bennström en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Har sålt en Bostadsrätt, där mäklaren lyckats sy ihop affären trots svagt intresse på marknaden! Läs mer
  • 2019-06-05

Niklas A skrev om Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Jakob har varit fantastisk genom hela processen. Engagerad, tillgänglig och lyhörd för våra behov.
    Och vi fick det vi skulle för vår lägenhet. Läs mer
  • 2019-05-26

Charlotte T skrev om Petter Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Petter är en säljare ut i fingerspetsarna. Hans fokus är att dra in sin kommission, vilket är toppen när man ska sälja. Han kommer att göra allt för att få till signering till det pris säljaren är villig att sälja för.

Man får känslan av att han är lite av en filur, men det gör inget. Hans bemötande är alltid professionellt och trevligt. Läs mer
  • 2019-05-24

Charlotta R skrev om Petronella Bennström en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Bra.

Blev bättre kontakt under resans gång
    Bra tillgänglighet Läs mer
  • 2019-05-20

Hannele v skrev om Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Sålt lägenhet. Mäklaren är proffsig. Fick inte det begärda priset vilket var en besvikelse. Läs mer
  • Åsa M

2019-05-19

Åsa M skrev om Anna Byman en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Vi har sålt vår villa. Med trygg och proffsig hand ledde Anna oss genom hela processen. Hon var tydlig och tillgänglig - suverän helt enkelt. Läs mer

Stockholmsvägen 18, 181 50 Lidingö