Fastighetsbyrån Lidingö

Stockholmsvägen 18, 181 50 Lidingö — Visa karta

Hela Lidingö andas kvalitet! Här har du ett attraktivt naturområde med goda kommunikationer till Stockholms city, dit du tar dig på mindre än 20 minuter. Här finns allt från exklusiva lägenheter till vackra villor intill skog eller vatten.

Trygghet, affärsmässighet och starkt förtroende är något vi på Fastighetsbyrån alltid står för. Vi vill erbjuda den bästa mäklartjänsten, helt anpassad efter dina önskemål. Därför håller vi alltid en löpande kommunikation under hela affären. Tveka inte att kontakta oss!

Läs vad 585 kunder tycker om Fastighetsbyrån Lidingö

• 2019-12-05

Alexander A skrev om Helena Prahl en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Köpte ett radhus som Helena mäklade.

Fick ett väldigt bra och professionellt bemötande! Läs mer
  • 2019-11-29

Osmand E skrev om Anna Byman en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Anna was friendly and helpful and nothing was too much trouble. She also spoke excellent English which made communication do much easier for me. Läs mer
  • 2019-11-28

Frida L skrev om Helena Prahl en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    *Helena sålde min lilla två på Lidingö. Vi hade en visning, en person budade och la då utgångspris som var lägre än vad jag hade gett för lägenheten. Helena lyckades på väldigt kort tid att få köparen att gå med på det pris jag var villig att släppa lägenheten för. Det var en väldigt snabb och smidig affär.
    *Jag blev mycket väl bemött av Helena, hon är noggrann och förklarar på ett bra sätt så att man förstår vad som ska ske och vad som sker under hela processen.
    *Mina förväntningar var att få min lägenhet såld så fort som möjligt och jag hade blivit väldigt glad om jag slapp ha flera visningar. Allt detta gick i uppfyllelse.
    *Min upplevelse av att ha Helena som mäklare kan jag bara sammanfatta som mycket bra, hon gör ett snabbt och noggrant jobb. Läs mer
  • 2019-11-23

Justus L skrev om Helena Prahl en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Mycket duktig och trevlig mäklare. Lägenheten såld inom två veckor. Rekommenderar varmt Helena! Läs mer
  • Mats B

2019-11-19

Mats B skrev om Helena Prahl en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Helena gjorde ett väldigt trevligt och ödmjukt intryck och agerade på ett bra och naturligt sätt. Jag har arbetat i över 40 år i bankvärlden och träffat människor i olika roller. Helena är en stark tillgång för Fasighetsbyrån. //Mats Bergstedt Läs mer
  • 2019-11-18

Cecilia J skrev om Petter Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Köpt en lägenhet på Lidingö.

Ensam intressent, inga andra budgivare, jag höjde bud utifrån att mäklaren sa att det inte fanns några renoveringsbehov i kök och badrum, dumt av mig att lita på mäklaren.
    Fel och brister i lägenheten mörkades i kök och badrum, det sas att det inte fanns några renoveringsbehov, visade sig inte stämma, läckor i badrum, fettfilterfläkt utan anslutning till ventilation, felaktigt installerad el i kök är vad jag upptäckt hittills. Känns inte ok.

I övrigt har allt varit korrekt skött! Läs mer
  • 2019-11-16

Hans A skrev om Anna Byman en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Lyhörd och positiv. Ser möjligheter i bostadsobjekten och har stor erfarenhet i det hon gör. Läs mer
  • 2019-11-04

Joachim W skrev om Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Veldig fornøyd med Jakob! Dyktig, engasjert og hyggelig megler. Fornøyd med hele prosessen og resultatet, og kan absolutt anbefale han til andre som skal selge sin bostad. Läs mer
  • 2019-11-04

Peter F skrev om Helena Prahl en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Helena sålde vår hus och vi är väldigt nöjda med hela processen. Vi upplevde hela tiden engagemang, pålitlighet, kompetens och proffsighet. Vi är också nöjda med affären. Vi kan varmt rekommendera Helenas tjänster. Läs mer
  • 2019-11-02

Sophia B skrev om Anna Byman en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Trevlig, professionell och förtroendeingivande Läs mer
  • 2019-10-28

Peter L skrev om Anna Byman en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Anna är professionell, effektiv och har en stor aktuell kundbas, vilket lade grunden till en snabb försäljning! Läs mer
  • 2019-10-25

Malin P skrev om Petter Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Vi sålde vår bostadsrätt med Petter som mäklare. Bara positivt !
    Mycket kunnig, tillgänglig och fick oss att känna oss trygga.
    Vi kommer absolut rekommendera Petter till bekanta, av oss får han toppbetyg ! Läs mer
  • Ida H

2019-10-18

Ida H skrev om Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Levde upp till våra förväntningar! Läs mer
  • 2019-10-14

Cecilia S skrev om Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Jakob är trevlig och proffsig. Lyckades hitta en köpare och vi kunde sälja snabbt i ett svårt läge. Läs mer
  • 2019-10-14

Henrik H skrev om Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Jag har sålt en lägenhet på Optikvägen 3 på Lidingö.
    Jag blev bemött på bästa sätt och fick alltid återkoppling kring allting.
    Jakob levde upp till förväntningarna.
    Allting kändes bra från början till slut. Jag kommer använda mig av Jakob i framtiden. Läs mer
  • 2019-10-12

Ewa H skrev om Helena Prahl en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Helena har sålt vårt radhus på Lidingö. Hon har varit engagerad, vi har bollat och diskuterat löpande under processen, hon såg till att fotograferingen blev superbra. Helena har också varit tillmötesgående och flexibel och jobbat på för att få avslut, det blev många visningar. Vi är så nöjda. Varför inte toppbetyg? Vi fick inte det pris vi ville ha. Läs mer
  • 2019-10-06

Geraldine G skrev om Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Professionell och trevlig- Gör sitt jobb med bravur! Läs mer
  • 2019-10-05

Louise M skrev om Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Alltid tillgänglig, svarar alltid. Tog tillvara mina intressen som säljare väl. Duktig. Läs mer
  • 2019-10-04

Ann C skrev om Petter Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Köpt lägenhet Banvägen 21a, på väg att sälja villa på Tranbärsvägen 5, båda med Petter som mäklare. Alltid bra och korrekt bemötande från Petters sida. Mitt intryck är att han jobbar hårt och målmedvetet med sina försäljningar och svarar alltid snabbt på mail och sms. Strategin att ha besiktning gjord innan objektet läggs ut känns bra och juste mot såväl säljare som köpare. Mäklaren har (hittills...) levt upp till mina förväntningar. Läs mer
  • 2019-10-02

Anna D skrev om Helena Prahl en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Helena är klockren och jag är sammanfattningsvis helnöjd! Läs mer
  • 2019-10-02

Roger B skrev om Helena Prahl en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Engagemang och kunskap är det som utmärker Helena.

Mkt nöjd med hennes arbete.

Vill även tillägga att hon är genuint intresserad att köpare och säljare ska vara nöjda. Helena är en fantastisk ambassadör för Fastighetsbyrån på Lidingö.

Rekommenderas till fullo! Läs mer
  • 2019-09-30

Johan L skrev om Petronella Bennström en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Snabbt enkelt och professionellt skött. Läs mer
  • 2019-09-30

Sandra L skrev om Petronella Bennström en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Petronella har hjälpt oss med försäljningen av vårat radhus på Skogsklockevägen 16 Lidingö.
    Petronella var mycket snabb med att få ut en annons och inom loppet av 2 veckor så var radhuset sålt! Vi tycker att Petronella var mycket trevlig och saklig, hon kunde mycket om området och kände till många kunder. Vi fick bra återkoppling från visningarna och budgivningen kom igång fort. Petronella hjälpte oss med att sätta ett bra pris som motsvarade marknaden och vi sålde över utgångspriset så vi är mycket nöjda. Allt gick över våra förväntningar. Läs mer
  • 2019-09-27

Magnus K skrev om Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Jakob sålde min lägenhet på Lidingö precis, det gick snabbt och enkelt.
    Jag är mycket nöjd med Jakob som mäklare, han är rak,ärlig,tydlig och en väldigt stabil mäklare.
    Kommer använda honom igen om jag skall sälja framöver. Läs mer
  • 2019-09-25

Carl-Johan Ö skrev om Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Jakob förenklade hela tillträdesprocessen och gav den informationen som efterfrågades. Läs mer
  • 2019-09-25

Victoria C skrev om Petronella Bennström en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Petronella Bennström blev starkt rekommenderad så tog kontakt för att sälja bostad på 33 kvm. Blev bemött på ett professionellt sätt vilket är mina förväntningar utav en mäklare. Petronella levde upp till mina förväntningar och kommer utan tvekan att anlitas igen för framtida försäljningar. Läs mer
  • Kajsa K

2019-09-11

Kajsa K skrev om Petter Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Jag sålde min lilla 1,5:a på Lidingö. Det var min första försäljning någonsin och det när bostadsmarknaden är ganska osäker. Jag var orolig och behövde en förtroendeingivande men realistisk mäklare. Av de mäklare jag träffade inför försäljningen valde jag Petter för att jag kände att han hade precis de egenskaper jag eftersökte.
    Alla förberedelser gick väldigt smidigt. Jag var kanske inte 100% nöjd med fotografens arbete, men utöver det funkade allt bra. Funktionen "Säljcoachen" gjorde det enkelt för mig att följa med alla steg i processen. Jag uppskattade att Petter var så lugn under hela processen, det gjorde mig trygg när jag själv var ganska orolig över hur försäljningen skulle gå. Resultatet var en snabb och smidig affär till det försäljningspris som jag hoppats på, trots generell prisnedgång på marknaden. Otroligt nöjd och imponerad över att allt fungerat felfritt. Över alla förväntningar! Tack snälla Petter! Läs mer
  • 2019-09-03

Agneta Z skrev om Helena Prahl en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Allt har varit till största belåtenhet!👍 Läs mer
  • 2019-08-30

Magnus J skrev om Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    En mäklare värd varenda krona. Mycket professionell och kunnig. Läs mer
  • Christoffer W

2019-08-30

Christoffer W skrev om Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Jakob levde helt upp till mina förväntningar och såg till att hela processen med lägenhetsförsäljningen gick snabbt och smidigt till. Igenom det hela så kände jag mig upplyst av vad som skedde (utan att känna mig nedringd) och det kändes tryggt att han hade både en Plan B och C planerad. Rekommenderas starkt. Läs mer
  • 2019-08-26

Henrik J skrev om Petter Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Kunnig och proffsig genom hela processen. Läs mer
  • Christer S

2019-08-23

Christer S skrev om Helena Prahl en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Har sålt en bostadsrätt på Lidingö på 57m2.
    Jag kontaktade 3 olika mäklare.
    Den mäklare jag fick bäst fötroende för var Helena på Fastighetsbyrån,så valet var inte så svårt.
    Vi pratades vid på ett enkelt och bra sätt.
    Jag rekommenderar gärna Helena, för hon utförde ett gott arbete Läs mer
  • Kristin Therese L

2019-08-22

Kristin Therese L skrev om Petronella Bennström en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Jag har sålt hus och fick jättebra hjälp av Petronella! Hon handledde oss i denna process på ett ypperligt sätt.
    Det märks att hon har koll på branschen och kan läsa av människor. Hon vet exakt vilka köpare som är mogna för ett husköp och vilka som tror att dom är det.
    Petronella är också väldigt hjälpsam. Åkte förbi huset om t.ex hantverkare behövde släppas in.
    Ett mycket smidigt samarbete tycker jag. Allt gick som på räls och vi blev dessutom nöjda med slutpriset. Läs mer
  • 2019-08-22

Elisabeta-Gabriela A skrev om Anna Byman en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    1. Sålt en fastighet
    2. Utmärkt bemötande
    3. Förberedelse inför försäljning, råd och kontakter med mig, visning. Läs mer
  • 2019-08-19

Maria Ulrika L skrev om Petronella Bennström en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Jag och mina två syskon sålde vår avlidne pappas bostad.
    Vi valde Petronella som vår mäklare eftersom hon gav ett mycket kompetent intryck och har en äkthet i sitt sätt att vara!
    Hon har genom vårt samarbete hjälpt till med olika kontakter vi behövt.
    Så vi är super nöjda! Läs mer
  • 2019-08-19

Anders Peter F skrev om Petronella Bennström en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Jag köpte en lägenhet via Petronella. Utmärkt bemötande och superbra hantering av hela affären, inklusive alla frågor jag hade under hela processen. Jag kan varmt rekommendera Petronella! Läs mer
  • 2019-08-06

Mats L skrev om Anna Byman en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Proffsig! Läs mer
  • 2019-08-05

Simon J skrev om Petronella Bennström en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Jag hade Petronella som mäklare när jag köpte min första lägenhet.
    Under mitt sökande efter nytt boende så fick jag flera erfarenheter med stela och opersonliga mäklare som var svåra att prata och få en bra kontakt med.

Petronella är motsatsen till den beskrivningen. Hon är en tillmötesgående mäklare med stor förståelse för både köpare och säljare. Ett självklart val i framtiden. Läs mer
  • 2019-07-30

Marie-Louise C skrev om Petronella Bennström en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Petronella Brännström sålde min bostadsrätt rekordsnabbt och till ett bra pris. Jag kan varmt rekommendera henne. Läs mer
  • 2019-07-26

David L skrev om Helena Prahl en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Sålde en 3:a. Seriös och trevlig mäklare som var lyhörd och jobbade hårt. Ett nöje att anlita. Läs mer
  • Anna B

2019-07-26

Anna B skrev om Helena Prahl en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Vi köpte en villa via Helena men pga först sportlov och sedan sommarlov så hade vi bara kontakt med henne per telefon under budgivningen och e-mail inför tillträdet. Vid båda signeringstillfällena så var det kollegor till henne som vi träffade. Läs mer
  • 2019-07-25

Eva R skrev om Petronella Bennström en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Petronella har lång erfarenhet vilket gjorde att vi valde Fastighetsbyrån. Hon gav trygghet samt stort stöd i försäljningen av vår lägenhet. Läs mer
  • Zeina F

2019-07-24

Zeina F skrev om Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Jakob var en väldigt trovärdig och bra mäklare att köpa från, han var rak, tydlig och väldigt noggrann. Vi kommer använda honom i framtiden vid försäljning. Läs mer
  • 2019-07-24

Leif W skrev om Anna Byman en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Vi köpte en bostadsrätt som Anna sålde. Hon var mycket trevlig, seriös och kunnig.
    Vi vill gärna rekommendera henne för nya uppdrag. Läs mer
  • Beata B

2019-07-10

Beata B skrev om Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Jakob är en fantastisk mäklare som jobbade otroligt hårt för att uppnå vårat mål. Skulle rekommendera Jakob till alla! Läs mer
  • 2019-07-08

Douglas G skrev om Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Jakob är en säljare av rang. Kvick och lyhörd hittar rätt köpare även utanför visningarna. Läs mer
  • 2019-07-08

Geraldine G skrev om Helena Prahl en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Professionell, bra PR och omtänksam. Gör sitt yttersta för att få objektet såld. Har gedigen kunskap och erfarenhet - ger ett gott intryck och är pålitlig. Läs mer
  • 2019-07-07

Danilo M skrev om Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Bostadsrätts lägenhet......................... Läs mer
  • 2019-07-07

Bodil G skrev om Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Han var professionell, duktig, trevligt, snabb, kunnig och tillgänglig etc. Vi fick ett mycket gott intryck sv honom och kan absolut tänka oss att anlita honom om det blir aktuellt i framtiden.
    Köpare till en lägenhet på Lidingö Läs mer
  • 2019-07-02

Catarina S skrev om Anna Byman en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Mycket flitig och ambitiös! Hon ger inte upp även där det går trögt. Läs mer

Stockholmsvägen 18, 181 50 Lidingö