Fastighetsbyrån Lidingö

Fastighetsbyrån Lidingö

Hela Lidingö andas kvalitet! Här har du ett attraktivt naturområde med goda kommunikationer till Stockholms city, dit du tar dig på mindre än 20 minuter. Här finns allt från exklusiva lägenheter till vackra villor intill skog eller vatten.

Trygghet, affärsmässighet och starkt förtroende är något vi på Fastighetsbyrån alltid står för. Vi vill erbjuda den bästa mäklartjänsten, helt anpassad efter dina önskemål. Därför håller vi alltid en löpande kommunikation under hela affären. Tveka inte att kontakta oss!

Läs vad 1012 kunder tycker om Fastighetsbyrån Lidingö 2

2022-11-24 Verifierad kund
    Stort engagemang under hela processen. Höll en aktiv och rådgivande roll med oss vilket hjälpte oss mycket.
  • sålde sitt hus med hjälp av Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    • Stockby
    2022-11-20 Verifierad kund
    Kunnig, trevlig och enkelt att samarbeta med.
    • Torsvik
    2022-11-14 Verifierad kund
    Mkt trevligt bemötande. Anna har förmågan att vara personlig på ett professionellt sätt.
    Tyvärr har vi inte kunnat träffas personligen och jag var pga utlandsvistelse tvungen att genomföra hela köpprocessen digitalt.
    Hon har modererat förhandlingsprocessen mellan mig och säljaren på ett sakligt, korrekt och förtroendeingivande sätt.
    Dessutom; lättillgänglig, snabb och tydlig.
    Kort sagt: Professionell och förtroendeingivande och en mycket god representant för Fastighetsbyrån.
    Tack snälla Charlotte för fina ord, det gör mig så glad! Stort grattis också till er nya fina bostad! Mvh Anna Anna Byman
    • Torsvik
    2022-11-14 Verifierad kund
    Vi är väldigt nöjda med Anna som mäklare.
    Anna har alltid ett trevligt och ödmjukt bemötande och en fingertoppskänsla som är fantastiskt.
    Vi skulle gärna anlita Anna igen.
    Tusen tack Alexander! Så roligt att få hjälpa er med försäljningen av er fina bostad! Mvh Anna Anna Byman
    • Gångsätra
    2022-11-06 Verifierad kund
    Mycket snabb, inlyssnande , proffsig och trevligt bemötande. Gick alltid att få kontakt
    Stort tack Hardy! Det har varit ett nöje att få sälja er fina lägenhet! Vi hörs och ses! Mvh Anna Anna Byman
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    2022-10-31 Verifierad kund
    Snabb och bra affär, väldigt profsig!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    2022-10-31 Verifierad kund
    Benägen att skapa bra affärer för både säljare och köpare. Rekommenderar varmt!
    2022-10-30 Verifierad kund
    Jakob var lyhörd till våra önskemål om bostad. Och inom kort levererade han en lägenhet som mötte alla våra förväntningar vilket dessutom ledde till en snabb affär. Proffsigt och tryggt!
    2022-10-30 Verifierad kund
    Vi är mycket nöjda. Vi har anlitat Anna flera gånger för försäljningar.
    Stort tack Jonas, så roligt att få jobba med er igen! Mvh Anna Anna Byman
    2022-10-28 Verifierad kund
    Anna sköter allt åt en och är alltid tillgänglig. Andra gången jag använt mig av Anna för jag är så nöjd med henne som mäklare.
    Tusen tack för fina ord :) Superroligt att få jobba med dig igen, alltid lika trevligt! Vi hörs och ses! Mvh Anna Anna Byman
    2022-10-28 Verifierad kund
    Trevlig och service inriktad. Bra mellan hand och tydlig.
    Stort tack Mirsad! Och stort grattis till nya, fina lägenheten! Mvh Anna Anna Byman
    2022-10-27 Verifierad kund
    Bra bemött. Han överträffade våra förväntningar med snabb försäljning
    2022-10-24 Verifierad kund
    Bra bemötande, lyssnade och var engagerad under hela processen. Förstod våra problem och hade en bra och snabb dialog. Bra och tydlig vid kontraktskrivningen. Vi är mycket nöjda.

Håkan Fjaestad/Christina Offnegårdh
    • Torsvik/Herserud
    2022-10-17 Verifierad kund
    Släppte in oss i lägenheten på torsdagen och sen sågs vi på kontoret på fredagen för avtalsskrivning. Inte speciellt komplicerad affär!

Han var dock jättetrevlig och verkar kunna sin sak!
    2022-10-16 Verifierad kund
    Snabb, smidig och effektiv. Väldigt driftig person som får saker att hända. Skulle utan tvekan anlita honom igen!
  • Maria R
    • Torsvik/Herserud
    2022-10-16 Verifierad kund
    Vi blev mycket väl bemötta av Jakob från början till slut. Han ledde oss, på ett föredömligt och proffsigt sätt, genom hela processen – som dessutom blev rekordsnabb. Från visning till undertecknat överlåtelseavtal på lite drygt ett dygn. Vi kan varmt rekommendera Jakob.
    2022-10-13 Verifierad kund
    Jakob är en fantastisk mäklare som är väldigt duktig på avslut. Trevlig och kommunicerar väldigt mycket med säljarna 👍🏻
    2022-10-13 Verifierad kund
    Arbetar effektivt och är snabb att få affär i lås när det väl gäller. Alltid tillgänglig och proffsigt bemötande.
    2022-10-05 Verifierad kund
    Jakob är genomproffsig och jag hade fullt förtroende för honom och hans sätt att jobba. Kan verkligen rekomendera.
    2022-10-05 Verifierad kund
    Trevlig och drivande mäklare med stor energi.
    Bra kommunikation, god tillgänglighet.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Petter Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    • Gångsätra
    2022-10-02 Verifierad kund
    proffsigt och snabbt vänligt och en vinnande offert.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Petter Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    • Gåshaga
    2022-10-02 Verifierad kund
    Lite nonchalant första bemötande.
    Bra vid kontraktsskrivningen.
    Byrån i sig bra info och tydlighet.
    • Killinge
    2022-10-02 Verifierad kund
    Mycket bra o professionellt bemötande. Av olika anledningar har försäljning av bostaden varit aktuell o sen inte aktuell o sen aktuell igen till sist. Petter har varit med hela resan o varit behjälplig ur väldigt många perspektiv. Så supernöjd!
    2022-09-30 Verifierad kund
    Bättre resultat än väntat. Jag är tacksam för bra arbetet.
    Var väl bemött av säljarna och köparna,
    villket resultat ger att alla kan rekommendera!
    2022-09-30 Verifierad kund
    Vi är väldigt nöjda med försäljningen av vår lägenhet som Moa Englund genomförde på ett professionellt sätt. Det var lätt att hålla kontakten med Moa och hon informerade oss kontinuerligt om försäljningens händelseförlopp. Hennes trevliga och tillmötesgående sätt, både för oss säljare men som vi upplevde även för köparen gjorde att det blev en snabb och framgångsrik bostadsaffärer. Vi kan verkligen rekommendera Moa Englund, hon är kompetent att genomföra en bostadsaffär på ett betryggande sätt.
    • Killinge
    Perfekt som mäklare. Inger förtroende
    2022-09-20 Verifierad kund
    Proffsig och har två gångar hjälpt oss att nå de försäljningsvärde vi önskat.
  • Leif S
    2022-09-18 Verifierad kund
    Kompetent, lyssnande, trevlig och lätt att nå på telefon och via mejl och sms. Utmärkt helt enkelt!
    2022-09-16 Verifierad kund
    Väldigt professionell och höll oss konstant uppdaterade vid köpet. Då vi även sålde vår egen bostad med Jakobs hjälp kunde han rodda om med tillträden så det skulle passa oss, våra köpare och säljarna till den bostad som vi köpte. Han är snabb och effektiv att ha som mäklare. Rekommenderas!
    2022-09-12 Verifierad kund
    Väl bemött. Uppfyllde mina förväntningar.
    Stort tack Peter, jätteroligt att få sälja din fina lägenhet! Anna Byman
  • sålde sin lägenhet med hjälp av William Bengtsson Sohlman en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    2022-09-08 Verifierad kund
    William är ung och det kändes tydligt. Dock både positivt och mindre positivt. Han skruvade upp mina förväntningar mer än vad jag hade önskat. Jag hade önskat lägre förväntningar och en redig förklaring kring att han inte höll sig till sin förväntan. Marknaden förändrades inte dramatiskt på en vecka såsom William försökte få det till. Han använde sig av sin erfarenhet som om den var gedigen men det kändes inte helt grundat då han knappast kan ha en gedigen erfarenhet. Jag hade hellre sett en ärlig beskrivning av oerfarenhet i det stora samtidigt som han lärt sig mkt av erfarna kollegor och såklart även egen erfarenhet. William kommer säkerligen växa i sin roll med ålder och erfarenhet och vi valde just William ändå just för att vi tänkte att hans ungdomliga engagemang skulle gynna oss. Han har visat på delvist engagemang på hög nivå så därav tre som betyg. Jag önskar William lycka till i framtiden. Han har allt som behövs för att lyckas!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av William Bengtsson Sohlman en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    2022-09-07 Verifierad kund
    Trevlig, kunnig och höll i alla trådar på ett bra sätt!
    2022-09-07 Verifierad kund
    Trevligt och proffsigt bemötande samt hög nivå på servicen. Rekommenderas varmt
    Stort tack Katja så roligt att höra! Grattis också till er nya mysiga lägenhet! Anna Byman
    2022-09-05 Verifierad kund
    William har agerat mycket strukturellt och professionellt under processen. Tydlig och snabb information och hög tillgänglighet.
    2022-09-05 Verifierad kund
    Jakob är en fantastisk mäklare. Jag uppskattar hans sätt att jobba - snabb, effektiv, pålitlig :)
    Mycket bra.
    Han vekar gått in i detaljer samt att han har gjort vad han kunnat för att fått ett bra pris i dåliga tider.
    Hasse Jonsson
    Flexibel.
    5 getingar!🏆💪
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Moa Englund en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    2022-09-04 Verifierad kund
    Mycket vänligt bemötande. Saklig och väl insatt-
    2022-09-04 Verifierad kund
    Hon är engagerad och påläst,alltid glad och korrekt,ställer upp för både säljare och kunder.Vi kan verkligen rekommendera Moa.
    2022-09-01 Verifierad kund
    Jacob är tydlig och effektiv både i sin information och hantering av ärenden vilket gör honom väldigt enkel att arbeta med. Att han också är positiv och väldigt kompetent gör att man känner sig lugn i dessa stora för en själv kanske livsavgörande affärer.
    2022-08-31 Verifierad kund
    • Hon gick rakt på sak och var väl förberedd. Förtroendeingivande!

• Vi kom inte upp till våra förväntningar, fick nöja oss med något mindre, säkert mest pga rådande marknad.

• Glad och positiv, bra på att informera och hålla kontakt.
    2022-08-31 Verifierad kund
    Jättebra och trevlig! Rekommenderas varmt!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Moa Englund en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    2022-08-29 Verifierad kund
    Bra och saklig info. Hittills har alla kontakter fungerat brs
    2022-08-29 Verifierad kund
    Proffsigt från start till mål. Klok, erfaren och effektiv. Rekommenderas varmt.
  • köpte sitt hus med hjälp av Petter Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    • Sticklinge
    2022-08-29 Verifierad kund
    Bra och professionellt bemötande och väldigt smidig dialog på alla sett. Rekommenderar verkligen Petter som mäklare!
    2022-08-26 Verifierad kund
    Jakob var väldigt trevlig, tydlig och bra på att hålla oss uppdaterade i processen med att köpa lägenhet!
    2022-08-20 Verifierad kund
    Trevligt bemötande av Jakob! Om det är något en känner en behöver fråga och nåt är oklart så svarar han snabbt och förklarar det väldigt bra.
    • Herserud
    2022-08-19 Verifierad kund
    Jakob was very helpful and always quick to answer any queries we had.
  • Anders U
    sålde sitt hus med hjälp av Petter Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    • Trolldalen
    2022-08-18 Verifierad kund
    Från början till avslut ett naturligt och realistiskt samtal kring vår fastighetsaffär, som var lätt att förstå och som fullföljdes på kort tid och på bästa sätt.
  • sålde sitt hus med hjälp av Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    • Kottla
    2022-08-16 Verifierad kund
    Kunnig, snabb, lättillgänglig och vi fick bra resultat. Uppfyllde våra förväntningar och det blev en bra upplevelse.