Fastighetsbyrån Lidingö

Fastighetsbyrån Lidingö

Hela Lidingö andas kvalitet! Här har du ett attraktivt naturområde med goda kommunikationer till Stockholms city, dit du tar dig på mindre än 20 minuter. Här finns allt från exklusiva lägenheter till vackra villor intill skog eller vatten.

Trygghet, affärsmässighet och starkt förtroende är något vi på Fastighetsbyrån alltid står för. Vi vill erbjuda den bästa mäklartjänsten, helt anpassad efter dina önskemål. Därför håller vi alltid en löpande kommunikation under hela affären. Tveka inte att kontakta oss!

Läs vad 768 kunder tycker om Fastighetsbyrån Lidingö 2

2021-05-05
    Vi köpte en bostad där Anna var mäklare. Hon var väldigt hjälpsam och tydlig, vilket var tryggt för oss eftersom det var vårt första lägenhetsköp. Det var ett proffsigt och personligt bemötande som vi uppskattade.
    Tack Emil för fina ord! Önskar er all lycka med nya fina lägenheten! mvh Anna Anna Byman
  • köpte sitt hus med hjälp av Anna Byman en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    • Gångsätra
    2021-05-05
    Ett stort tack för all hjälp med husköpet. Det har varit jättesmidigt, speciellt med tanke på att vi fått göra allt på distans från Schweiz.
    Tack själv Fredrik - välkomna hem till Sverige igen, hoppas ni kommer stormtrivas i ert nya fantastiskt fina hus! Anna Byman
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    2021-05-04
    Sålt och köpt många bostäder genom åren. Tyvärr har jag inte träffat Jakob tidigare. Vilken kämpe! Väldigt lyhörd och svarade alltid i telefon. Det slutade med nytt rekord i området! Tack Jakob!
  • sålde sitt hus med hjälp av Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    • Sticklinge
    Försäljning av bostadsfastighet.
    Han var saklig och verklighetsförankrad och i slutändan var jag nöjd med resultatet
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    2021-05-04
    Köpt lgh av Jakob allt gick smidigt plusextra hjälp.
    Fick rekommendationen till Jakobs kollega på ett annat kontor inför vår försäljning.
    Visade sig vara perfekt lgh såldes direkt.
    2021-05-04
    Köpte vår första lägenhet med Anna som mäklare.
    Uppskattade hennes kommunikativa sätt och trevliga bemötande.
    Som förstagångsköpare kändes det väldigt tryggt att ha Anna som mäklare då hon var snabb på att återkomma till oss med svar på alla våra frågor.
    Stort tack Agnes! Önskar er all lycka med nya fina lägenheten! Anna Byman
    2021-05-04
    Jakob gav ett mycket professionellt och trevligt bemötande. Han förstod mig precis som köpare, mina önskemål och behov. Jakob föreslog helt rätt objekt, som jag lyckligtvis kunde köpa. Jag är mycket nöjd med det stöd som Fastighetsbyrån Lidingö gav mig genom Jakob och deras tjänst Köpcoachen.
    2021-05-03
    Anna är en mjuk och empatisk p
    Tack Kerstin :) jätteroligt att få sälja er fantastiskt fina lägenhet! Anna Byman
  • sålde sitt hus med hjälp av Anna Byman en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    2021-05-03
    Sålt ett kedjehus. Mäklaren var mycket effektiv och tillmötesgående. Hela försäljningen gick smidigt. Mäklaren gav bra råd inför fotografering och visning.
    Tack Catharina, det har varit jätteroligt att få jobba med er och ert fina hus! Mvh Anna Anna Byman
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Petronella Bennström en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    • Killinge
    2021-04-30
    Petronella har varit alldeles utmärkt att ha som mäklare, både i min egenskap av säljare likaväl som köpare! Proffsig och tillmötesgående vid alla våra kontakter! Kunde inte varit bättre!
    2021-04-06
    köpt en 2:a. Anna har genom hela processen varit både närvarande och påläst om objektet. Utan krångel och alltid trevlig!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Helena Prahl en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    2021-04-06
    I sin roll som mäklare när jag sålde min lägenhet på Lidingö agerade Helena Prahl mycket professionellt och drivande. Hon gjorde bra bedömningar och tog många egna initiativ för att få försäljningen i hamn på bästa sätt för mig som kund. Rekommenderas varmt!
    2021-03-27
    Jag har sålt en bostad som jag tidigare köpt av Helena. Hon visste vad jag hade gjort och kunde på ett bra sätt beskriva det för spekulanter. Vi hade bra kontakt och gemensamma åsikter genom processen. Jag kan rekommendera henne till framtida kunder.
    2021-03-26
    Sålt bostadsrätt, mäklaren skötte sig utmärkt
    2021-03-26
    Sålt lägenhet
    Trevlig, kunnig
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Petter Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    • Hersby
    2021-03-22
    Proffsigt men också personligt. Tryggt.
    2021-03-22
    Fantastiskt nöjda med Jakob!
    Rak och tydlig kommunikation. Lätt att få tag på och stabil i hela processen.
    Noggrann och ett bra bollplank när vi nu skall köpa. Rekommenderar starkt!
  • Darryl B
    2021-03-22
    Vi sålde våran bostadsrätt Lägenhet i Dalenum. Jakob såg till att vi som säljare vara supernöjd hela vägen igenom processen. Han är alltid effektiv, proffesionellt och entusiastisk!
  • sålde sitt hus med hjälp av Petter Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    • Högberga
    2021-03-18
    Sålt mitt hus. Mycket seriös och affärsmässig mäklare som sätter sig in i både säljarens och köparens situation och önskemål och jobbar utifrån det. Lätt tillgänglig och bra på att återkoppla snabbt.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Petronella Bennström en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    2021-03-16
    Sålde med Petronella, gick mycket smidigt och jag väldigt nöjd med hennes insats!
    • Hersby
    2021-03-16
    Jag har både sålt och köpt via Petronella tidigare och är även efter denna försäljning supernöjd. Petronella är och var fantastiskt hjälpsam, rak och direkt och framförallt oerhört kunnig! Något som jag uppskattade extremt mycket var hennes energi och engagemang. Har bara gott att säga om Petronella!
    • Gåshaga
    2021-03-16
    Helena hjälpte oss att sälja vår bostad. Hon är ärlig, rak och har glimten i ögat! Ett föredöme hur en RIKTIGT BRA mäklare ska vara. Att hon sedan känns som en vän man kan lita på är ju ett extra plus
    2021-03-11
    Sålt bostad, Mycket nöjd med resultatet.
    Proffsig och snabb med återkoppling.

Kan absolut rekommendera Jakob.
    2021-03-10
    Svarar alltid prompt och korrekt. Inget att anmärka på.
    • Larsberg
    2021-03-08
    Jakob skötte försäljningen av min lägenhet på ett väldigt bra sätt där ens livs största affär märkligt nog nästan kändes stressfri. Är en mycket nöjd kund!
  • sålde sitt hus med hjälp av Petronella Bennström en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    • Askrike/Bo
    2021-03-03
    Petronella är en väldigt driven och engagerad mäklare som ser möjligheter. Husförsäljningen gick över förväntan bra och vi är väldigt nöjda.
    • Askrike/Bo
    2021-03-02
    Snabb och duktig på att få till ett bra avslut
    2021-03-02
    Jag köpte en bostadsrätt genom Jacob. Affären gick snabbt. Jacob visade kunskap och stor engagemang samt trevlig bemötande.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Helena Prahl en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    • Bodal
    2021-02-24
    Jag har köpt en bostad av Helena, allt gick smidigt och bra under hela processen. Jag är jättenöjd!
    2021-02-21
    Smidigt och proffsigt genom hela köpet!
    2021-02-17
    Helena sålde vår lägenhet på Näset med stort engagemang och en god service fanns med under hela processen från start till slut. Vi är mycket nöjda med försäljningen och ger våra bästa rekommendationer!
  • Joakim R
    • Herserud
    2021-02-16
    Jag har sålt en bostadsrätt på södra Kungsvägen. Jakob är en mäklaren som lägger sin själ i att hjälpa sin kund och gör allt för att nå målet, mer än vad man kunde förvänta sig. På det sättet skiljer han ut sig från mängden. Därutöver ett kunnigt och professionellt omhändertagande. Kommer garanterat kontakta Jakob vid nästa affär.
    • Killinge
    2021-02-16
    Mäklaren överträffade våra förväntningar (Igen!)
    Bra bemötande, bra återkoppling och fantastisk försäljning
    Tusen tack Yrsa! Stort lycka till med nya boendet och så ses vi säkert på ön framöver! Mvh Anna Anna Byman
    2021-02-11
    Vi har köpt en lägenhet och sålt ett radhus via Petronella. Vi har blivit mycket bra bemötta och hjälpta av Petronella! Vi hade från början inga direkta förväntningar eftersom allt gick snabbt, men Petronella har varit fantastisk! Allt som allt en synnerligen angenäm upplevelse!!
    2021-02-07
    En mycket kompetent mäklare med god kännedom om marknaden. Skapar snabbt ett förtroende både hos säljare och köpare vilket resulterar i en snabb och trygg försäljning.
    2021-01-29
    Trevlig och kunnig mäklare. Rekommenderas!
    2021-01-28
    Jakob sålde vår lägenhet på ett mycket bra sätt. Han var trevlig, ödmjuk och kunde sin sak. Försäljningen gick snabbt och smidigt, samt till ett bra pris. Jag kan verkligen rekommendera Jakob.
    2021-01-28
    Petronella har hjälpt oss på bästa sätt att sälja vår 3:a i Rudboda. Petronella var snabb att svara på förfrågan och har hela tiden varit väldigt professionell och tydlig i sin kommunikation med oss. Vi kunde inte fått en bättre mäklare.
    2021-01-28
    Mycket trevligt och professionellt bemötande när vi sålde vår lägenhet.
    2021-01-27
    Petronella är trevlig och lätt att ha med att göra. Vi har både köpt och sålt genom henne och båda affärerna gick väldigt smidigt. Rekommenderas.
    2021-01-27
    Jakob gav ett väldigt bra intryck och fick bägge parter att känna sig nöjda under hela affären. Professionell och positiv. Rekommenderas starkt!
    2021-01-27
    Såplt en 4-rums lägenhet. Professionellt och effektivt bemötande av mäklaren. Mycket nöjd.
    2021-01-25
    Jakob hjälpte oss med köp av bostadsrätt och har under hela processen varit hjälpsam, tillmötesgående och snabbt besvarat våra frågor. Engagerad mäklare med professionellt bemötande!
    2021-01-25
    Köpte en lägenhet på 78 km. Fantastiskt fint och snabbt bemötande av Helena. När jag har haft frågor har hon med mycket kort varsel återkommit till mig. Kommer anlita henne vid eventuell försäljning framöver.
    • Torsvik/herserud
    2021-01-24
    Har sålt vår lägenhet i Torsvik på Lidingö. Anna var magisk genom hela affären och vi kunde inte fått en bättre mäklare, rekommenderar henne varmt!
    Tusen tack för fina ord Wictor! Det har varit superroligt att få jobba med er och er fina lägenhet! Anna Byman
    • Torsvik/herserud
    2021-01-24
    Duktig, kunnig inom området, trevligt bemötande och bra respons. Agerar snabbt, tillgänglig och bra prisnivåer. Skapar ett förtroende! Skulle varmt rekommendera henne vidare!
    Tusen tack Pernilla! Det har varit en fröjd att få sälja er fina lägenhet! :) Anna Byman
    2021-01-19
    Proffsig, trevlig, kunnig, utmärkt återkoppling, uppfyllde mina förväntningar.
    Kan varmt rekommendera Jakob 😊
    2021-01-18
    Sålde vår lägenhet med Jakob och försäljningen gick som planerat. Jakob hittade snabbt en köpare och har under försäljningsperioden agerat proffesionellt, förhandlat villkor som passat bra till båda parter och vunnit vårt förtroende. Vi kommer med glädje ta hjälp av Jakob vid framtida bostadsaffärer.
    2021-01-17
    Sålde lägenhet. Allting gick väldigt smidigt. Jakob är engagerad, mycket trevlig och professionell. Försäljningen gick över förväntan
    • Lidingö centrum
    2021-01-17
    Proffsigt och personligt bemötande vid försäljning av vår bostadsrätt. Vi är nöjda och kan varmt rekommendera Helena!