Fastighetsbyrån Lidingö

Stockholmsvägen 18, 181 50 Lidingö — Visa karta

Hela Lidingö andas kvalitet! Här har du ett attraktivt naturområde med goda kommunikationer till Stockholms city, dit du tar dig på mindre än 20 minuter. Här finns allt från exklusiva lägenheter till vackra villor intill skog eller vatten.

Trygghet, affärsmässighet och starkt förtroende är något vi på Fastighetsbyrån alltid står för. Vi vill erbjuda den bästa mäklartjänsten, helt anpassad efter dina önskemål. Därför håller vi alltid en löpande kommunikation under hela affären. Tveka inte att kontakta oss!

Läs vad 606 kunder tycker om Fastighetsbyrån Lidingö

• 2020-02-23

Felix R skrev om Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Sålde en lägenhet 1 rok. Blev rekommenderad Jakob av en släkting. Jakob visade på stor professionalitet och kunnande. Hela försäljningsprocessen var från start en friktionsfri upplevelse och jag kan inget annat än varmt rekommendera Jakob som mäklare. Läs mer
  • 2020-02-23

Birgitta T skrev om Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Vi är väldigt nöjda, vi har sålt en bostad , och mäklaren har återkopplat och varit nåbar hela tiden och skött allt på bästa sätt. Läs mer
  • 2020-02-20

Antonio G skrev om Helena Prahl en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Sålt lägenhet
    Helena skötte det med bravur Läs mer
  • 2020-02-20

Christian M skrev om Petronella Bennström en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Sålde bostadsrätt på Lidingö med hjälp av Petronella. Hon agerade snabbt och proffsigt. Gav ett säkert och samtidigt avslappnat intryck. Jag ville ha en snabb affär och ett överenskommet pris, och så blev det, inom loppet av en vecka var bostaden såld till det pris jag önskade. Läs mer
  • 2020-02-18

Christoffer H skrev om Anna Byman en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Hej,
    Anna har precis hjälpt oss att sälja vår lägenhet på Torsvikssvängen. Hon har varit väldigt tillmötesgående och tillgänglig under hela försäljningsprocessen. Hade ganska höga förväntningar innan och blev positivt överraskade då jag inte trodde vi skulle nå upp till den prisnivå som vi gjorde. Rekommenderar henne varmt om ni vill ha en trevlig och duktig mäklare. Läs mer
  • 2020-02-11

Emelie N skrev om Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Alltid lika nöjd med Jakob från början till slut! Lätt att få kontakt med och allt går så otroligt smidigt, ett givet val av mäklare 🤗 Läs mer
  • Kim E

2020-02-06

Kim E skrev om Helena Prahl en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Sålde min lägenhet på Lidingö och anlitade Helena, som var mycket professionell, tillgänglig och serviceinriktad.

Hade min lgh ute som "på gång" annons ett antal månader innan visningar och hon stämde av läget regelbundet och kom med förslag på möjliga spekulanter. Hon följde upp intresset bra efter visningar och återkopplade snabbt. Läs mer
  • 2020-02-04

Kerstin H skrev om Anna Byman en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Köpte en tvårums bostadsrätt i Brevik på Lidingö. Jag upplevde mäklaren Anna som påläst och kunnig. Framför allt blev jag positivt överraskad av det stöd jag fick som köpare trots att Anna ju i första hand jobbade på uppdrag av säljaren. Mycket positiv upplevelse, uppskattar också Fastighetsbyråns köpduide. Läs mer
  • 2020-01-27

Kurt H skrev om Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    En speciell husförsäljning som Jakob skötte på ett mycket professionellt sätt. Förutsättningar och fakta tog han emot på ett klartänkt och betryggande sätt. Försäljningsprocessen gick smidigare och snabbare än vad vi vågat hoppas på! Läs mer
  • Douglas H

2020-01-24

Douglas H skrev om Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Vi har försökt att sälja vår lägenhet på 62 kvm på Lidingö med en tidigare mäklare. Fick ett bud vi inte var nöjda med.

Då anlitade vi Jakob istället. Bemötande extremt professionellt, trevlig och har "snacket" för att sälja.

Vi fick ett bud över förväntan och kunde inte vara mer nöjda. 5 stjärnor rakt igenom. Guldkille att ha att göra med.

Rekommenderar starkt! Läs mer
  • 2020-01-23

Mohammad K skrev om Helena Prahl en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Hon är riktigt professional med mycket erfarenhet .
    Tack för hjälpen Läs mer
  • 2020-01-17

Pontus H skrev om Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Sålde min lägenhet mycket proffsigt. Jakob är mycket trevlig, kunnig och lyssnar noga. Kan helt klart rekommendera honom. Läs mer
  • 2020-01-16

Margaretha B skrev om Helena Prahl en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Har köpt en 2-rums lägenhet som HP mäklade. Mycket bra bemötande. Kollade upp och gav svar på de frågor jag hade.
    Mycket trevlig och verkar kompetent. Läs mer
  • 2020-01-16

Fatemeh K skrev om Helena Prahl en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Helena är en super duktig mäklare med hög kompotens inom sitt yrke. Hon har förgyllat alla våra förväntningar sen dag 1. Lätt att nå och väldigt flexibel. Vi rekommenderar Helena då hon fick vår lägenhet såld 2 dagar efter och vi skrev på kontraktet samma kväll. Hon är trevlig och självsäker. Perfekt säljare med kunden i fokus. Läs mer
  • 2020-01-14

Johannes L skrev om Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Professionellt och trevligt bemötande.Alltid snabb och tydlig återkoppling. Läs mer
  • 2019-12-22

Marcus E skrev om Petronella Bennström en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Blev bemött väldigt bra! Mycket noggran av sig och man känner sig trygg i affären. Vilket gjorde det väldigt bekvämt för mig som aldrig har varit i denna situation tidigare!

Förklarade väldigt bra vad som sker i nästa situation och hela processen!

Tack för en bra affär! Läs mer
    Petronella B gillar detta
  • Lotta B

2019-12-18

Lotta B skrev om Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Jag har sålt en lägenhet på Lojo. Jag är väldigt nöjd med Jakob. Han höll mig informerad hela vägen i mål. och var noga med att förklara alla steg i försäljningen . Han var mycket bra på att lyssna in mina behov. Läs mer
  • 2019-12-16

Marcus W skrev om Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Mycket nöjd! Bra återkoppling och tydlighet. Rekommenderas! Läs mer
  • 2019-12-12

Sofia S skrev om Anna Byman en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Trevligt och proffsigt bemötande. Tillgänglig och snabba svar. Läs mer
  • 2019-12-11

Caroline L skrev om Anna Byman en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Anna är mycket professionell mot sina kunder och gör allt för att de ska bli nöjda. Hon är snabb på återkoppling och finns tillgänglig för sina kunder genom hela affären. Läs mer
  • 2019-12-11

Fredric L skrev om Anna Byman en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Köpte nyligen villa på Lidingö via Anna. Alla kontakter fungerade jättebra!
    Påläst, engagerad, trevlig, pigg, kunnig och drivande i försäljningen. Kan varmt rekommendera Anna i alla avseende. Läs mer
  • 2019-12-05

Alexander A skrev om Helena Prahl en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Köpte ett radhus som Helena mäklade.

Fick ett väldigt bra och professionellt bemötande! Läs mer
  • 2019-11-29

Osmand E skrev om Anna Byman en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Anna was friendly and helpful and nothing was too much trouble. She also spoke excellent English which made communication do much easier for me. Läs mer
  • 2019-11-28

Frida L skrev om Helena Prahl en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    *Helena sålde min lilla två på Lidingö. Vi hade en visning, en person budade och la då utgångspris som var lägre än vad jag hade gett för lägenheten. Helena lyckades på väldigt kort tid att få köparen att gå med på det pris jag var villig att släppa lägenheten för. Det var en väldigt snabb och smidig affär.
    *Jag blev mycket väl bemött av Helena, hon är noggrann och förklarar på ett bra sätt så att man förstår vad som ska ske och vad som sker under hela processen.
    *Mina förväntningar var att få min lägenhet såld så fort som möjligt och jag hade blivit väldigt glad om jag slapp ha flera visningar. Allt detta gick i uppfyllelse.
    *Min upplevelse av att ha Helena som mäklare kan jag bara sammanfatta som mycket bra, hon gör ett snabbt och noggrant jobb. Läs mer
  • 2019-11-23

Justus L skrev om Helena Prahl en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Mycket duktig och trevlig mäklare. Lägenheten såld inom två veckor. Rekommenderar varmt Helena! Läs mer
  • Mats B

2019-11-19

Mats B skrev om Helena Prahl en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Helena gjorde ett väldigt trevligt och ödmjukt intryck och agerade på ett bra och naturligt sätt. Jag har arbetat i över 40 år i bankvärlden och träffat människor i olika roller. Helena är en stark tillgång för Fasighetsbyrån. //Mats Bergstedt Läs mer
  • 2019-11-18

Cecilia J skrev om Petter Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Köpt en lägenhet på Lidingö.

Ensam intressent, inga andra budgivare, jag höjde bud utifrån att mäklaren sa att det inte fanns några renoveringsbehov i kök och badrum, dumt av mig att lita på mäklaren.
    Fel och brister i lägenheten mörkades i kök och badrum, det sas att det inte fanns några renoveringsbehov, visade sig inte stämma, läckor i badrum, fettfilterfläkt utan anslutning till ventilation, felaktigt installerad el i kök är vad jag upptäckt hittills. Känns inte ok.

I övrigt har allt varit korrekt skött! Läs mer
  • 2019-11-16

Hans A skrev om Anna Byman en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Lyhörd och positiv. Ser möjligheter i bostadsobjekten och har stor erfarenhet i det hon gör. Läs mer
  • 2019-11-04

Joachim W skrev om Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Veldig fornøyd med Jakob! Dyktig, engasjert og hyggelig megler. Fornøyd med hele prosessen og resultatet, og kan absolutt anbefale han til andre som skal selge sin bostad. Läs mer
  • 2019-11-04

Peter F skrev om Helena Prahl en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Helena sålde vår hus och vi är väldigt nöjda med hela processen. Vi upplevde hela tiden engagemang, pålitlighet, kompetens och proffsighet. Vi är också nöjda med affären. Vi kan varmt rekommendera Helenas tjänster. Läs mer
  • 2019-11-02

Sophia B skrev om Anna Byman en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Trevlig, professionell och förtroendeingivande Läs mer
  • 2019-10-28

Peter L skrev om Anna Byman en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Anna är professionell, effektiv och har en stor aktuell kundbas, vilket lade grunden till en snabb försäljning! Läs mer
  • 2019-10-25

Malin P skrev om Petter Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Vi sålde vår bostadsrätt med Petter som mäklare. Bara positivt !
    Mycket kunnig, tillgänglig och fick oss att känna oss trygga.
    Vi kommer absolut rekommendera Petter till bekanta, av oss får han toppbetyg ! Läs mer
  • Ida H

2019-10-18

Ida H skrev om Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Levde upp till våra förväntningar! Läs mer
  • 2019-10-14

Cecilia S skrev om Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Jakob är trevlig och proffsig. Lyckades hitta en köpare och vi kunde sälja snabbt i ett svårt läge. Läs mer
  • 2019-10-14

Henrik H skrev om Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Jag har sålt en lägenhet på Optikvägen 3 på Lidingö.
    Jag blev bemött på bästa sätt och fick alltid återkoppling kring allting.
    Jakob levde upp till förväntningarna.
    Allting kändes bra från början till slut. Jag kommer använda mig av Jakob i framtiden. Läs mer
  • 2019-10-12

Ewa H skrev om Helena Prahl en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Helena har sålt vårt radhus på Lidingö. Hon har varit engagerad, vi har bollat och diskuterat löpande under processen, hon såg till att fotograferingen blev superbra. Helena har också varit tillmötesgående och flexibel och jobbat på för att få avslut, det blev många visningar. Vi är så nöjda. Varför inte toppbetyg? Vi fick inte det pris vi ville ha. Läs mer
  • 2019-10-06

Geraldine G skrev om Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Professionell och trevlig- Gör sitt jobb med bravur! Läs mer
  • 2019-10-05

Louise M skrev om Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Alltid tillgänglig, svarar alltid. Tog tillvara mina intressen som säljare väl. Duktig. Läs mer
  • 2019-10-04

Ann C skrev om Petter Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Köpt lägenhet Banvägen 21a, på väg att sälja villa på Tranbärsvägen 5, båda med Petter som mäklare. Alltid bra och korrekt bemötande från Petters sida. Mitt intryck är att han jobbar hårt och målmedvetet med sina försäljningar och svarar alltid snabbt på mail och sms. Strategin att ha besiktning gjord innan objektet läggs ut känns bra och juste mot såväl säljare som köpare. Mäklaren har (hittills...) levt upp till mina förväntningar. Läs mer
  • 2019-10-02

Anna D skrev om Helena Prahl en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Helena är klockren och jag är sammanfattningsvis helnöjd! Läs mer
  • 2019-10-02

Roger B skrev om Helena Prahl en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Engagemang och kunskap är det som utmärker Helena.

Mkt nöjd med hennes arbete.

Vill även tillägga att hon är genuint intresserad att köpare och säljare ska vara nöjda. Helena är en fantastisk ambassadör för Fastighetsbyrån på Lidingö.

Rekommenderas till fullo! Läs mer
  • 2019-09-30

Johan L skrev om Petronella Bennström en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Snabbt enkelt och professionellt skött. Läs mer
  • 2019-09-30

Sandra L skrev om Petronella Bennström en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Petronella har hjälpt oss med försäljningen av vårat radhus på Skogsklockevägen 16 Lidingö.
    Petronella var mycket snabb med att få ut en annons och inom loppet av 2 veckor så var radhuset sålt! Vi tycker att Petronella var mycket trevlig och saklig, hon kunde mycket om området och kände till många kunder. Vi fick bra återkoppling från visningarna och budgivningen kom igång fort. Petronella hjälpte oss med att sätta ett bra pris som motsvarade marknaden och vi sålde över utgångspriset så vi är mycket nöjda. Allt gick över våra förväntningar. Läs mer
  • 2019-09-27

Magnus K skrev om Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Jakob sålde min lägenhet på Lidingö precis, det gick snabbt och enkelt.
    Jag är mycket nöjd med Jakob som mäklare, han är rak,ärlig,tydlig och en väldigt stabil mäklare.
    Kommer använda honom igen om jag skall sälja framöver. Läs mer
  • 2019-09-25

Carl-Johan Ö skrev om Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Jakob förenklade hela tillträdesprocessen och gav den informationen som efterfrågades. Läs mer
  • 2019-09-25

Victoria C skrev om Petronella Bennström en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Petronella Bennström blev starkt rekommenderad så tog kontakt för att sälja bostad på 33 kvm. Blev bemött på ett professionellt sätt vilket är mina förväntningar utav en mäklare. Petronella levde upp till mina förväntningar och kommer utan tvekan att anlitas igen för framtida försäljningar. Läs mer
  • Kajsa K

2019-09-11

Kajsa K skrev om Petter Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Jag sålde min lilla 1,5:a på Lidingö. Det var min första försäljning någonsin och det när bostadsmarknaden är ganska osäker. Jag var orolig och behövde en förtroendeingivande men realistisk mäklare. Av de mäklare jag träffade inför försäljningen valde jag Petter för att jag kände att han hade precis de egenskaper jag eftersökte.
    Alla förberedelser gick väldigt smidigt. Jag var kanske inte 100% nöjd med fotografens arbete, men utöver det funkade allt bra. Funktionen "Säljcoachen" gjorde det enkelt för mig att följa med alla steg i processen. Jag uppskattade att Petter var så lugn under hela processen, det gjorde mig trygg när jag själv var ganska orolig över hur försäljningen skulle gå. Resultatet var en snabb och smidig affär till det försäljningspris som jag hoppats på, trots generell prisnedgång på marknaden. Otroligt nöjd och imponerad över att allt fungerat felfritt. Över alla förväntningar! Tack snälla Petter! Läs mer
  • 2019-09-03

Agneta Z skrev om Helena Prahl en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Allt har varit till största belåtenhet!👍 Läs mer
  • 2019-08-30

Magnus J skrev om Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    En mäklare värd varenda krona. Mycket professionell och kunnig. Läs mer

Stockholmsvägen 18, 181 50 Lidingö