Fastighetsbyrån Lidingö

Fastighetsbyrån Lidingö

Hela Lidingö andas kvalitet! Här har du ett attraktivt naturområde med goda kommunikationer till Stockholms city, dit du tar dig på mindre än 20 minuter. Här finns allt från exklusiva lägenheter till vackra villor intill skog eller vatten.

Trygghet, affärsmässighet och starkt förtroende är något vi på Fastighetsbyrån alltid står för. Vi vill erbjuda den bästa mäklartjänsten, helt anpassad efter dina önskemål. Därför håller vi alltid en löpande kommunikation under hela affären. Tveka inte att kontakta oss!

Läs vad 851 kunder tycker om Fastighetsbyrån Lidingö 2

2021-12-06
    Pålitlig, hjälpsam och kunnig, med ett trevligt bemötande!
  • Robert G
    2021-12-06
    Jakob är väldigt kunnig i Dalenum området och har ett bra spekulant register. Sålde min bostad väldigt snabbt till rekordnivåer jämfört med andra objekt.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Petter Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    • Käppala
    2021-12-04
    Petter är väldigt professionell och kunnig mäklare. Han är mycket lyhörd som lyssnade på alla mina förväntningar. Han var lätt att komma i kontakt med. Han uppdaterade mig ang processen hela tiden. Jag är jättenöjd med affären.
    2021-12-04
    Anna visade professionalism och optimism rakt igenom hela försäljningen. Hon är duktig på detaljer för att förmedla helheten, hon är tillgänglig och öppen för diskussion och förhandlingar för att möta önskemål. Det gav oss trygghet och nöjdhet genom hela processen. /Jonas o Tania
    Tusen tack Jonas och Tania, det har varit så roligt att få jobba med er! Mvh Anna Anna Byman
  • sålde sitt hus med hjälp av Anna Byman en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    • Herserud
    2021-12-01
    Anna har varit fantastisk att jobba med! Hon svarade snabbt på alla frågor och meddelanden, är väldigt kunnig, och tvekade inte att ställa upp när vi behövde skriva kontrakt sent på kvällen p.g.a. att jag behövde resa tidigt nästa morgon. Ett nöje helt enkelt.
    Stort tack för de fina orden Tomas, jätteroligt att få jobba med er! Anna Byman
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    2021-11-23
    Snabb och personlig service. Bra kommunikation från start till slut.
    Kan rekommendera Jakob.
    • Herserud
    2021-11-23
    Fantastisk bemötande och service!
    Tusen tack, så roligt att höra! Anna Byman
    2021-11-22
    han var ansvarig, fokuserad på mål, effektiv. han har också en stark kommunikation
    2021-11-19
    Jakob är inte bara väldig trevlig och inkännande. Han är erfaren, mycket kompetent och har koll på läget. Mötte honom första ggn då jag va köpare, så det va ingen tvekan på vem jag skulle kontakta när det va dags att sälja.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    2021-11-16
    Trevlig, professionell och snabb med återkoppling!
    Trevligt bemötande.

Aktiv, insatt och lyhörd. Ger ett kompetent intryck.

Processen var kort så kontakterna var inte så många men jag skulle både rekommendera mäklaren + anlita igen om jag behöver sälja.
    2021-11-15
    Jakob visade ett stort engagemang under hela processen från första samtal till färdigt avtal. Lätt att kommunicera med och alltid tillgänglig vid behlov
    2021-11-15
    Resultatinriktad och informativ! Precis vad vi letade efter iom vår försäljning av prismastigen.

Rekommenderar starkt!
    • Bodal/baggeby
    2021-11-15
    Mycket professionell mäklare. Ärlig och engagerad.
    • Brevik
    2021-11-13
    Anna är otroligt gullig och vänlig i bemötandet med alla parter.
    Anna känns trygg och pålitlig genom hela bostadsaffären.
    Tusen tack Marie! :) Anna Byman
    2021-11-12
    Petter är väldigt proffsig och en mäklare som lyssnar på båda säljarens och köparens behov och önskemål. Han är väldigt tydlig i hans kommunikation och jag skulle anlita honom som mäklare även nästa gång. Jag rekommendera Petter varmt för dom som behöver anlita en mäklare.
    • Torsvik/Herserud
    2021-11-10
    Jakob hjälpte mig med försäljning av min lägenhet. Han är en trevlig och transparent mäklare som bidrog till att min försäljning gick snabbt, smidigt och utan krångel.
    2021-11-09
    Jakob Jahkopson och Fastighetsbyrån skötte både köp- och säljprocesserna i mina båda bostadsaffärer. Det var ”snabba puckar” som gällde, vilket ställde höga krav på mäklarinsatsen. Jakob svarade mot alla förväntningar, har skött det hela mycket professionellt med fullt fokus på de dubbla uppdragen. Han inger lugn och förtroende och hans hundraprocentiga arbetsinsatser har också gett utmärkta resultat.
    2021-11-01
    Engagerad, driven, kreativ, kunnig, inlyssnande och skicklig kommunikatör. Kan varmt rekommendera Jakob som levererade i alla delar. Mycket nöjd säljare.
    2021-11-01
    Hej
    Jag tipsar Jakob Jahkopson väldigt stark .
    Gick väldigt snabbt och smidigt.
    Jeffrey Ghahremani
    • Torsvik/Herserud
    2021-10-31
    Ambitiös och bra satt utgångsläge.
    Tusen tack! :) Anna Byman
  • sålde sitt hus med hjälp av Anna Byman en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    • Brevik
    2021-10-22
    Anna mötte våra förväntningar och var lyhörd för vad vi tyckte,skötte jobbet galant.
    Tusen tack Marie-Louise, så roligt att få jobba med er! Anna Byman
  • Eva B
    2021-10-19
    Sakligt proffesionellt och bra bemötande!
    2021-10-06
    Jakob har varit väldigt bra mot oss under vår försäljning av lägenheten. Vi blev bra bemötta och priset levde mer än väl upp till våra förväntningar. Nu hoppas vi att vi även kan köpa av Jakob
    2021-10-04
    Bemöt med kärlek och respekt. Leverera som vanligt
    2021-10-03
    En Mäklare som håller dig uppdaterad kontinuerligt.
    2021-10-03
    Grym Mäklare 👌. Både köpt och sålt av honom. Kommer alltid använda. Varma rekommendationer
    2021-10-02
    Sympatisk och kunnig mäklare med ett vänligt bemötande.
    • Bodal
    2021-09-30
    Han är superproffsig på alla sätt.
    2021-09-22
    Mycket trevlig och proffessionell!
    Stort tack Katarina, har varit jätteroligt att få jobba med er! Anna Byman
    2021-09-22
    Jakob är trevlig, lyhörd & professionell. Driven & energisk mäklare och alltid positiv. Snabb på återkoppling. Med andra ord jag är supernöjd!
  • köpte sitt hus med hjälp av Anna Byman en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    2021-09-20
    Professionell, förstod våra önskemål och följde oss hela vägen till vårt husköp!
    Stort tack Erika och lycka till med nya huset! :) Mvh Anna Anna Byman
    2021-09-20
    Toppen kille som har stenkoll på ön! Highly recommended!!!
    2021-09-18
    Jag blev Bemött på ett jätte bra sätt ’han har berättat till oss allt som vi behöver veta om bostaden .
    Vi tycker att han har gjort den som ska han göra.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Petter Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    2021-09-16
    Med Petter så känner man sig väldigt trygg som köpare.

Han har ett proffsigt bemötande.
  • Johanna S
    2021-09-15
    En mäklare i toppklass! Har haft nöjet att anlita Jakob två gånger nu och kommer anlita honom igen om det behövs i framtiden.
    2021-09-15
    Serviceinriktad, lyhörd och väldigt professionell mäklare. Rekommenderar varmt.
    2021-09-12
    Snabb och smidig affär, vi är mycket nöjda med Jakobs insats.
  • Helena N
    2021-09-12
    Mycket professionell, duktig att förhandla fram deal som båda parter är nöjda med. Transparent. Inte alls snackis säljare som vissa mäklare är.
    2021-09-10
    Trevligt bemötande med snabb, rak och realistisk feedback i försäljningens alla faser. Kort sagt känns det tryggt att anlita Petter Nilsson som mäklare!
    2021-09-09
    Sakligt och rakt bemötande. Tog snabbt reda på svar på frågor.
    Tack Jan, stort lycka till med nya fina lägenheten! Mvh Anna Anna Byman
    2021-09-08
    Otroligt proffsig med stenkoll på allt. Hittade min drömlägenhet åt mig för exakt den prisklass jag kunde sträcka mig. Grym känsla för vad jag letade efter, han gjorde ett grymt bra jobb helt enkelt.
  • Claes E
    sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Byman en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    2021-09-07
    Anna jobbar mycket professionellt och har dessutom ett trevligt sätt, så bara positivt och alla förväntningar infriades.
    Tusen tack Claes, så roligt att få hjälpa dig med försäljningen! Anna Byman
    • Skärsätra
    2021-09-05
    Vi fick ett mycket vänligt och professionellt bemötande genom hela affären.
    Stort tack Pernilla, så roligt att höra! Lycka till med nya fina lägenheten! Anna Byman
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Lidingö
    • Gåshaga
    2021-08-31
    Snabb service, mycket hjälpsam
    • Baggeby
    2021-08-25
    Petter response is always on time, during the process, I felt I could rely 110% on him, Fastighetsbyrån has a really nice platform where we communicated and reviewed documents and the process, I never felt stressed
    He did an amazing job selling my apartment in Lidingö, it went so quick and smoothly
    2021-08-20
    Mycket trevlig, kompetent och jag fick ett stort förtroende. Mycket kunnig! Jag är mycket nöjd med honom!
    2021-08-19
    Super trevlig mäklare, positiv, glad och kan sitt yrke ut i finger spetsen.
    Vi är supernöjda med Anna och rekommenderar starkt henne för alla vi känner och om vi behöver en mäklare i framtiden kommer vi ringa henne.
    Tusen tack Camilla, så roligt att få samarbeta med er och en fröjd att få visa ert fina hem! Anna Byman
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Lidingö
    2021-08-19
    Hjälpte oss, tig hand om frågor, ringde i fixade åt oss
  • Peter Oskar Erik S
    2021-08-19
    Vi gick på flera visningar hos Jakob och han är alltid trevlig, tillmötesgående, svarar på frågor och är tillgänglig. När vi väl hittade rätt objekt och skrev kontrakt var han tydlig, avslappnad och fick oss att känna oss trygga. Han använder smidiga mobila verktyg vilket känns modernt och underlättar praktiskt vid kontraktsskrivning och tillträde. Han är mycket erfaren och vi kan rekommendera honom.