Alla kategorier Mäklare Stockholms län Lidingö Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Lidingö

Fastighetsbyrån Lidingö

Stockholmsvägen 18, 181 50 Lidingö — Visa karta

Hela Lidingö andas kvalitet! Här har du ett attraktivt naturområde med goda kommunikationer till Stockholms city, dit du tar dig på mindre än 20 minuter. Här finns allt från exklusiva lägenheter till vackra villor intill skog eller vatten.

Trygghet, affärsmässighet och starkt förtroende är något vi på Fastighetsbyrån alltid står för. Vi vill erbjuda den bästa mäklartjänsten, helt anpassad efter dina önskemål. Därför håller vi alltid en löpande kommunikation under hela affären. Tveka inte att kontakta oss!

Läs vad 373 kunder tycker om Fastighetsbyrån Lidingö

• Mats P
    Mats P skrev om Petter Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    en kille som man kan lita på och vet vad han håller på med.
  • Mats M
    Mats M skrev om Anna Byman en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Engagerad och professionell, mycket trevligt bemötande.
  • Annika J
    Annika J skrev om Petter Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Trygg, påläst, ärlig & rak från början till slut!Jättenöjd😊
  • Åsa H
    Åsa H skrev om Anna Byman en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Förtroendeingivande , svarade på de frågor jag ställde, återkom som utlovar, superbra helt enkelt !!!!
  • Lynn T
    Lynn T skrev om Anna Byman en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Hej Anna är på alla sätt ....hon professionell och mycket bra med relevant imformation, svar på frågor och alltid tillgänglig. Hon är kunnig om den nuvarande fastighetsmarknaden och gav goda råd när det behövs! tack så mycket söt Anna för alla din hjälp !!!
  • Gabriella S
    Gabriella S skrev om Anna Byman en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Väldigt trevlig, saklig och tillmötesgående.
  • Ann-charlotte J
    Ann-charlotte J skrev om Anna Byman en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Proffsigt och engagerat bemötande.
    Alltid snabb på återkoppling, väldigt viktigt!
    Vänlig och hjälpsam!
  • Jonas N
    Jonas N skrev om Anna Byman en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Anna byman har varit mycket professionell och bemötande i samband av försäljningen av min lägenhet.
    Jag kan varmt rekommendera Anna Byman som mäklare!
  • Gudrun S
    Gudrun S skrev om Petronella Bennström en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Petronella är väldigt kompetent och man blir alltid trevligt bemött, vad det än gäller. Det känns tryggt att ha en sådan erfaren och duktig person till hjälp när det gäller lägenhetsförsäljning. Det är andra gången vi anlitat henne och vi är mycket nöjda.
  • Tore E
    Tore E skrev om Petronella Bennström en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Petronella är en mycket kompetent mäklare och jag har mycket stort förtroende för henne. Hon är familjens självklara val när vi gör fastighetsaffärer
  • Lena P
    Lena P skrev om Fastighetsbyrån Lidingö
    Är mer än nöjd, inte bara för att vi fick mycket mer än vi trodde! Mycket seriös och kunnig mäklare, vi fick hela tiden bra löpande information och ett mkt bra bemötande. Allt gick på räls och dessutom väldigt snabbt och smidigt!
  • Annika J
    Annika J skrev om Fastighetsbyrån Lidingö
    Gott bemötande från början till slut
  • Gudrun S
    Gudrun S skrev om Fastighetsbyrån Lidingö
    Fastighetsbyrån på Lidingö har lokal kännedom och sköter allt på ett mycket proffsigt sätt. Vi känner oss trygga och får det stöd vi behöver. Annonsering var utmärkt och bostaden blev såld på rekord tid.
  • Natalia I
    Natalia I skrev om Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Jakob är den bästa mäklaren jag stött på i mitt liv, han är en genomärlig människa och en väldigt trevlig person. Han sålde min lägenhet rekordsnabbt, och till ett mycket bra pris därtill. Det finns inget han kunde gjort bättre, och allt bara fungerade så smidigt och smärtfritt, jag är så fantastiskt nöjd med Jakob och rekommenderar honom till alla, bättre mäklare finns inte!
  • Mikael P
    Mikael P skrev om Fastighetsbyrån Lidingö
    Bra och proffsig mäklare som gjorde ett strålande jobb.
  • Torbjörn O
    Torbjörn O skrev om Anna Byman en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Jag är mycket nöjd med min mäklare. Hon har varit mycket professionell genom hela affären och arbetade hårt för att få till stånd en så fördelaktig affär som möjligt.
    Rekommenderas å det varmaste!
  • Rebecca F
    Rebecca F skrev om Anna Byman en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Anna är proffsig och saklig, samt oerhört tillmötesgående och hjälpsam. Vi är mycket nöjda med Anna och skulle varmt rekommendera henne till andra som ska sälja sin bostad!
  • Göran F
    Göran F skrev om Anna Byman en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    proaktiv, trevlig, serviceminded
  • Marie Ö
    Marie Ö skrev om Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Jag tycker att Jakob gjorde ett seriöst och trevligt intryck när vi köpte vår lägenhet. Han ingav förtroende för det kändes som att han var ärlig och sa faktauppgifter utan att överdriva, undanhålla info, lova för mycket eller pusha. Han var lugn under budgivningen utan att stressa på alltför mycket. Har träffat på motsatsen tidigare.
  • Johanna S
    Johanna S skrev om Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Jakob var professionell och bra på alla sätt och vis. Han är mycket ärlig och uppfyllde de förväntningar vi hade på honom, som mäklare.
  • Farbod S
    Farbod S skrev om Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Levde upp till mina förväntningar! En av dem bättre mäklare jag använt mig av under mina 5 år som förvaltare
  • Edward B
    Edward B skrev om Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Trevligt och driven, väldigt nöjd!
  • Marie H
    Marie H skrev om Anna Byman en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Anna Byrman är trevlig, förtroendeingivande och hon levde mycket väl upp till mina förväntningar.
  • Cecilia S
    Cecilia S skrev om Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Jakob är engagerad, tillgänglig, kunnig, trygg, positiv och oerhört vass på det han gör. Jag rekommenderar honom å det varmaste! Hälsningar från en mycket nöjd säljare.
  • Dan L
    Dan L skrev om Petter Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Mycket bra erfarenhet, tillgänglig för att svara på frågor och arrangera extravisningar etc, också bra på att hjälpa till i alla delar av affären
  • Ylva L
    Ylva L skrev om Petter Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Bra bemötande. Kändes seriös och att han följde de regler som finns för mäklare.
  • Nora R
    Nora R skrev om Anna Byman en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Det kändes som att Anna och jag var ett team från början till slut. Hon är kundcentrerad, lyhörd på kundens behov och tar kundens tankar och önskemål på fullaste allvar. Hon är proffsig, erfaren, tillmötesgående, lägger tid och energi på samarbete med den specifika kunden oavsett hur mycket annat jobb hon än har. Jag är supernöjd och skulle definitivt anlita henne igen. Varmt rekommenderas!!
  • Mats M
    Mats M skrev om Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Jakob är utan tvekan Lidingös bästa mäklare
  • Jenny P
    Jenny P skrev om Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Vi är supernöjda med hur Jakob skötte allt från upplägg med annons, visning och sedan slutlig försäljning. Vi fick betydligt mer betalt än vad vi trott och vill ge Jakob våra varmaste rekommendationer.
  • Carla M
    Carla M skrev om Petter Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Bra bemötande, proffsigt allt i hop. Möjligen lite för nedtonad mht förväntningar; vi blev lite för osäkra innan försäljning. Men sen kändes det som att han gav max, och vi blev lättade och mycket nöjda.
  • Robert A
    Robert A skrev om Anna Byman en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Trevlig, professionel och kunnig.
  • Ninni A
    Ninni A skrev om Petter Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Verkade mkt saklig och seriös. Förklarade saker bra. Bra omdöme. En liten släng av arrogans i ett par situationer. Annars mkt nöjd hittills då sista kontraktet dock inte är skrivet ännu.
  • Andreas N
    Andreas N skrev om Petronella Bennström en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Hej! Petronella Bennström har det finaste bemötande man kan få; hon är mycket erfaren, trevlig, lyhörd, flexibel, snabb och PROFESSIONELL mäklare. Hon har löst alla uppkomna problem i mitt ärende på absolut bästa sätt! Jag har svårt att tänka mig någon som skulle kunna ersätta henne åt mig. Men mycket stor tacksamhet för henne. /Andreas
  • Alexander P
    Alexander P skrev om Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Jakob är en alldeles utomordentligt kompetent mäklare. Han skötte försäljningen alldeles förträffligt, och han sköter allting själv och professionellt. Min tidigare erfarenhet av att sälja är att man alltid och hela tiden måste vara med i processen med mäklaren. Med Jakob var det precis tvärtom, och han sålde min lägenhet rekordsnabbt därtill, för ett högre pris än vad jag förväntade mig. Vad säger man, en drömmäklare i all dess bemärkelse, snabbheten och leveransen av försäljningen av min bostad har jag aldrig ens hört talas om, ej ens på TV. För mig finns bara en mäklare och byrå efter det här! Toppbetyg på allt för Jakob!!!!!
  • Dariel L
    Dariel L skrev om Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Jakob var extremt säker på sin sak samtidigt som han var väldigt proffsig och ödmjuk. Jakob gjorde en realistisk bedömning av bostaden, marknaden samt tidpunkt för försäljning.
    Med sin expertise sålde han lägenheten till en bra bit över det satta målet.

I framtiden gör Jakob alla mina bostadsaffärer.
    Kan starkt rekommendera Jakob! 5 av 5 möjliga! 👏👏👏
    /Dariel
  • Anna Charlotta D
    Anna Charlotta D skrev om Petronella Bennström en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Professionell och trevlig mäklare som hanterade försäljningen på bästa sätt för både köpare och säljare.
  • Ewa B
    Ewa B skrev om Petronella Bennström en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Samarbetet med Petronella ha fungerat mycket bra. Hon är trevlig och proffsig och återkopplar snabbt. Det enda som jag vill kommentera är att första visningen nog ska ligga på en söndag och sedan en kvällsvisning veckan efter. Inte tvärtom som i mitt fall. Dessutom stämde inte värderingen med slutpriset som blev under utgångspris. Det är ok men jag hade inte sålt huset om jag vetat om detta. Jobbigt att börja om så jag sålde i alla fall.
  • Peter T
    Peter T skrev om Petter Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Mycket bra. Han gav ett mycket proffsigt intryck och hade god insikt i marknaden.
  • Marcus H
    Marcus H skrev om Anna Byman en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Anna är både mycket trevligt och professionell. Hon har visat upp mycket god tillgänglighet och varit snabb i respons på frågor etc. En mäklare som vad det visat sig gjort både köpare och säljare nöjda.
  • Bertil R
    Bertil R skrev om Petter Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Mycket bra bemötande, Allting funkade enligt förväntan det gick väldigt fort Huset såldes på 4dagar
  • Rebeca L
    Rebeca L skrev om Petronella Bennström en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Trevligt, proffsigt och förtroendeingivande
  • Miriam N
    Miriam N skrev om Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Jag är nöjd med Jacob Jakobsson
  • Maria U
    Maria U skrev om Petronella Bennström en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Petronella Bennström är en kunnig och professionell fastighetsmäklare med ett trevligt bemötande och jag kan varmt rekommendera henne.
  • Margaretha W
    Margaretha W skrev om Anna Byman en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Bra, tillmötesgående, lätt att ha att göra med.
  • Jacek S
    Jacek S skrev om Petronella Bennström en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Hur bra som helst! Helt förstående i min situation som köpare och gjorde verkligen allt för att affären skall gå igenom!
  • Lena N
    Lena N skrev om Petronella Bennström en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Hej!
    Petronella Bennström är den bästa mäklare man kan tänka sig!
    Mycket god bemötande, en fin person, ställer upp 100% för sina kunder.
    Hon är mycket professionell och erfaren mäklare.
    Affären har gått snabbt och mycket bra.
    Jag är mycket nöjd som kund.
    ETT STORT TACK skall hon ha!
    Med vänliga hälsningar,
    Lena Nycopensius.
    Tyvärr har jag inte Facebok
  • Sofie G
    Sofie G skrev om Anna Byman en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Smidig försäljning som sköttes mycket proffsigt från start till slut. Anna är trevlig, engagerad och driven vilket skapade trygghet i affären. Rekommenderas starkt!

Ett extra plus för bra fotograf som fångade lägenheten precis som vi hade önskat.
  • Michael T
    Michael T skrev om Petronella Bennström en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    En schysst och serviceminded mäklare som tar sitt uppdrag seriöst.
  • Ann-charlotte J
    Ann-charlotte J skrev om Petronella Bennström en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Fick ett tryggt och förtroendegivande bemötande. Jag är väldigt nöjd. Petronella är både proffsig och rutinerad.
    Petronella B gillar detta
  • Hans N
    Hans N skrev om Petter Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Petter är förtroendefull och ger ett för både köpare och säljare en neutral och objektiv hållning.

Stockholmsvägen 18, 181 50 Lidingö