Alla kategorier Mäklare Stockholms län Lidingö Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Lidingö

Fastighetsbyrån Lidingö

Stockholmsvägen 18, 181 50 Lidingö — Visa karta

Hela Lidingö andas kvalitet! Här har du ett attraktivt naturområde med goda kommunikationer till Stockholms city, dit du tar dig på mindre än 20 minuter. Här finns allt från exklusiva lägenheter till vackra villor intill skog eller vatten.

Trygghet, affärsmässighet och starkt förtroende är något vi på Fastighetsbyrån alltid står för. Vi vill erbjuda den bästa mäklartjänsten, helt anpassad efter dina önskemål. Därför håller vi alltid en löpande kommunikation under hela affären. Tveka inte att kontakta oss!

Läs vad 550 kunder tycker om Fastighetsbyrån Lidingö

• 2019-08-19

Anders Peter F skrev om Petronella Bennström en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Jag köpte en lägenhet via Petronella. Utmärkt bemötande och superbra hantering av hela affären, inklusive alla frågor jag hade under hela processen. Jag kan varmt rekommendera Petronella! Läs mer
  • 2019-08-06

Mats L skrev om Anna Byman en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Proffsig! Läs mer
  • 2019-08-05

Simon J skrev om Petronella Bennström en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Jag hade Petronella som mäklare när jag köpte min första lägenhet.
    Under mitt sökande efter nytt boende så fick jag flera erfarenheter med stela och opersonliga mäklare som var svåra att prata och få en bra kontakt med.

Petronella är motsatsen till den beskrivningen. Hon är en tillmötesgående mäklare med stor förståelse för både köpare och säljare. Ett självklart val i framtiden. Läs mer
  • 2019-07-30

Marie-Louise C skrev om Petronella Bennström en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Petronella Brännström sålde min bostadsrätt rekordsnabbt och till ett bra pris. Jag kan varmt rekommendera henne. Läs mer
  • 2019-07-26

David L skrev om Helena Prahl en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Sålde en 3:a. Seriös och trevlig mäklare som var lyhörd och jobbade hårt. Ett nöje att anlita. Läs mer
  • Anna B

2019-07-26

Anna B skrev om Helena Prahl en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Vi köpte en villa via Helena men pga först sportlov och sedan sommarlov så hade vi bara kontakt med henne per telefon under budgivningen och e-mail inför tillträdet. Vid båda signeringstillfällena så var det kollegor till henne som vi träffade. Läs mer
  • 2019-07-25

Eva R skrev om Petronella Bennström en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Petronella har lång erfarenhet vilket gjorde att vi valde Fastighetsbyrån. Hon gav trygghet samt stort stöd i försäljningen av vår lägenhet. Läs mer
  • ZEINA F

2019-07-24

ZEINA F skrev om Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Jakob var en väldigt trovärdig och bra mäklare att köpa från, han var rak, tydlig och väldigt noggrann. Vi kommer använda honom i framtiden vid försäljning. Läs mer
  • 2019-07-24

Leif W skrev om Anna Byman en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Vi köpte en bostadsrätt som Anna sålde. Hon var mycket trevlig, seriös och kunnig.
    Vi vill gärna rekommendera henne för nya uppdrag. Läs mer
  • Beata B

2019-07-10

Beata B skrev om Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Jakob är en fantastisk mäklare som jobbade otroligt hårt för att uppnå vårat mål. Skulle rekommendera Jakob till alla! Läs mer
  • 2019-07-08

Douglas G skrev om Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Jakob är en säljare av rang. Kvick och lyhörd hittar rätt köpare även utanför visningarna. Läs mer
  • 2019-07-08

Geraldine G skrev om Helena Prahl en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Professionell, bra PR och omtänksam. Gör sitt yttersta för att få objektet såld. Har gedigen kunskap och erfarenhet - ger ett gott intryck och är pålitlig. Läs mer
  • 2019-07-07

Danilo M skrev om Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Bostadsrätts lägenhet......................... Läs mer
  • 2019-07-07

Bodil G skrev om Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Han var professionell, duktig, trevligt, snabb, kunnig och tillgänglig etc. Vi fick ett mycket gott intryck sv honom och kan absolut tänka oss att anlita honom om det blir aktuellt i framtiden.
    Köpare till en lägenhet på Lidingö Läs mer
  • 2019-07-02

Catarina S skrev om Anna Byman en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Mycket flitig och ambitiös! Hon ger inte upp även där det går trögt. Läs mer
  • Niclas J

2019-06-23

Niclas J skrev om Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Otroligt proffsig och engagerad!
    /Niclas Läs mer
  • 2019-06-22

Maria M skrev om Petronella Bennström en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Jag har köpt en lägenhet - en bostadsrätt. Jag upplever att Petronella är mycket kunnig, seriös, professionell, ambitiös och en god människokännare. Jag - och även säljaren tror jag - kände oss nöjda och trygga genom hela affären. Petronella hjälper också lite mer än vad jag tror att hon behöver - så tacksam för det!

Också så glad över att jag fick möjlighet att i lugn och ro läsa igenom avtal och kommande transaktioner od ett par dagar innan de skulle skrivas på/genomföras. (När jag nyligen sålde en bostad hos en annan mäklare var det inte så, vilket inte kändes lika seriöst.) Läs mer
    2019-07-22 Petronella B svarar Maria M
    Tack för fina ord! Hoppas du och barnen kommer trivas i nya bostaden!
  • 2019-06-18

Madelaine W skrev om Anna Byman en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Anna hjälpte oss att sälja vår villa och var mycket professionell, engagerad och trygg med ett personligt och vinnande sätt. Det kändes mycket bra att bli representerad av henne! Läs mer
  • 2019-06-13

Elisabet O skrev om Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Sålt hus i Hersby Lidingö och köpt lägenhet i Dalenum Lidingö. Mycket bra bemötande av mäklaren Jacob. Jacob levde upp till alla förväntningar och mer därtill. Upplevelsen i helhet är bara +. Vi känner oss så Nöjda. Tack. Läs mer
  • 2019-06-12

Anna B skrev om Petronella Bennström en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Proffsig och vänlig. Nöjd köpare! Läs mer
  • 2019-06-10

Tord S skrev om Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Vi både sålde villan och köpte lägenhet via Jakob. Otroligt bra utfört från start till mål och alltid snabba svarstider när vi undrade över något. Läs mer
  • 2019-06-07

Patrik M skrev om Petronella Bennström en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Har sålt en Bostadsrätt, där mäklaren lyckats sy ihop affären trots svagt intresse på marknaden! Läs mer
  • 2019-06-05

Niklas A skrev om Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Jakob har varit fantastisk genom hela processen. Engagerad, tillgänglig och lyhörd för våra behov.
    Och vi fick det vi skulle för vår lägenhet. Läs mer
  • 2019-05-26

Charlotte T skrev om Petter Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Petter är en säljare ut i fingerspetsarna. Hans fokus är att dra in sin kommission, vilket är toppen när man ska sälja. Han kommer att göra allt för att få till signering till det pris säljaren är villig att sälja för.

Man får känslan av att han är lite av en filur, men det gör inget. Hans bemötande är alltid professionellt och trevligt. Läs mer
  • 2019-05-24

Charlotta R skrev om Petronella Bennström en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Bra.

Blev bättre kontakt under resans gång
    Bra tillgänglighet Läs mer
  • 2019-05-20

Hannele v skrev om Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Sålt lägenhet. Mäklaren är proffsig. Fick inte det begärda priset vilket var en besvikelse. Läs mer
  • Åsa M

2019-05-19

Åsa M skrev om Anna Byman en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Vi har sålt vår villa. Med trygg och proffsig hand ledde Anna oss genom hela processen. Hon var tydlig och tillgänglig - suverän helt enkelt. Läs mer
  • 2019-05-16

Olle K skrev om Anna Byman en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Anna sålde vår lägenhet på ett utmärkt sätt. Hon är trevlig, yrkesmässig och ihärdig. Hon återkopplade snabbt och effektivt alla händelser under den korta tid mellan uppdrag och försäljning.
    Vi rekommenderar gärna Anna och använder henne gärna igen. Läs mer
  • 2019-05-06

Kristofer E skrev om Petronella Bennström en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Transparent och strukturerat arbetssätt. Mycket sympatisk. Läs mer
  • 2019-05-02

Ellen S skrev om Petronella Bennström en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Sålt 2:a på Lidingö. Kunde inte vara mer nöjd med min mäklare - har känt mig helt trygg under hela försäljningsprocessen. Läs mer
  • 2019-05-02

Sandra R skrev om Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Jakob har från början till slut varit professionell, kunnig och tillgänglig och vi har under hela processen med försäljningen känt oss väldigt trygga med Jakobs kunnande och yrkesskicklighet. Jag rekommenderar varmt Jakob som mäklare! Läs mer
  • 2019-05-01

Berit L skrev om Helena Prahl en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Jag har sålt en fastighet.
    Jag har blivit bra bemött men lite för mycket egna värderingar och tyckande.
    Jag hade förväntat mig mer aktivt säljande.
    Trots det lyckades en köpare nappa på andra visningen dvs inom 14 dagar.
    Sammanfattning: Mer tur än skicklighet. Läs mer
  • Daniel E

2019-04-27

Daniel E skrev om Helena Prahl en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Väldigt effektiv och snabb kommunikation genom hela processen. Trevligt bemötande och jag upplevde inga svårigheter från start till slut.
    Jag är väldigt nöjd med Helenas insats. Läs mer
  • 2019-04-23

Birgitta S skrev om Anna Byman en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Jag har sålt en lgh på 60 kvadratmeter. Jag fick mycket bra hjälp av Anna med stylingförslag, visningarna och försäljningen som bara tog tre dagar. Jag fick ett högre pris än vad jag förväntade mig Läs mer
  • 2019-04-20

Martin O skrev om Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Unikt tillgänglig. God värdering. Satte tidigt realistiska förväntningar kring säljprocess och slutpris. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2019-04-10

Susanna S skrev om Anna Byman en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Hjälpsam positiv och proffsig Läs mer
  • 2019-04-05

Adil Z skrev om Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Köpte en bostadsrätt via Jakob och var nöjda med hela processen. Läs mer
  • 2019-03-23

Thomas D skrev om Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Sålde en lägenhet i ett inte allt för lätt läge.
    Jakob agerade professionellt och med precis lagom energi genom hela processen.
    Kommer att ringa Jakob när vi skall sälja nästa gång också. Grym! Läs mer
  • 2019-03-21

Katarina B skrev om Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Jakob var ansvarig mäklare när vi sålde vår 3:a i Dalénum. Han bemötte oss alltid väldigt personligt och professionellt. Jakob levde upp till långt över de förväntningar vi hade. Utan tvekan den absolut bästa mäklaren vi någonsin har varit i kontakt med. Läs mer
  • 2019-03-20

Malte J skrev om Anna Byman en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Vi har sålt en bostadsrätt på 4 rum och kök.
    Anna var lyhörd för våra önskemål, engagerad, hjälpsam och framför allt positiv under hela försäljningsprocessen.
    Vi vill varmt rekommendera henne. Läs mer
  • 2019-03-20

Sofia G skrev om Petter Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Köpt vår drömlägenhet vilket vi såklart är glada över.

Inget speciellt bemötande av mäklaren, ingen extra upplevelse vid påtecknande av kontrakt vilket hade varit trevligt då det var en stor händelse för oss. Läs mer
  • 2019-03-14

Margareta W skrev om Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Kunnig, förtroendeingivande och seriös. Läs mer
  • 2019-03-13

Andersson A skrev om Helena Prahl en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Köpt liten bostadsrätt på Lidingö!
    Vi blev bemötta på ett mycket fint sätt! Vi kände ett genuint intresse för oss som köpare och ett ärligt tillvägagångssätt som kändes äkta! Fin bra service med snabb återkoppling skulle gärna vända oss till Helena igen om vi ska sälja någon gång :) Tack! Läs mer
  • 2019-02-27

Johan N skrev om Helena Prahl en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Jag har köpt en 1:a på en bottenvåning.
    Fint renoverad och bra planlösning med uteplats.
    Jag blev bra bemött av mäklaren som gått med på en privat visning pga att jag missat dem två allmänna visningarna.
    Jag hade inga speciella förväntningar förutom en rundtur i bostaden. Jag tycker mäklaren levde upp till dom och mer. Hon visade mig allt och svarade på mina frågor. Gav mig också tips om möblering och sånt.
    Jag är väldigt nöjd med mäklaren och hela köpet via Fastighetsbyrån och Swedbank. Läs mer
  • 2019-02-22

Harriet U skrev om Anna Byman en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Har både köpt och sålt och bemötandet kan inte bli bättre. Har anlitat Anna under flera år vid olika tillfällen och kan inte tänka mej att anlita ngn annan mäklare. Hon är korrekt, duktig, kunnig och trevlig. Förväntningarna är alltid höga och Anna infriar och överträffar dem alltid. Läs mer
  • 2019-02-20

Bechir E skrev om Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Vi sålde vår bostadsrätt vid Lidingö Centrum. Jakob var påläst, tydlig och mycket hjälpsam. Han var alltid nåbar via telefon och/eller e-post och han agerade som en professionell och pålitlig affärspartner genom hela försäljningsprocessen! Jakobs mäklarinsats överträffade våra förväntningar med råge! Vi kan varmt rekommendera honom! Läs mer
  • Håkan S

2019-02-20

Håkan S skrev om Helena Prahl en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Helena Prahl är engagerad, kunnig, saklig och anträffbar.
    Det man önskar av en mäklare.
    Jag sålde en bostadsrätt och är jättenöjd med samarbetet från början till slut av affären.

//Håkan Sandelius Läs mer
  • 2019-02-18

Mikaela G skrev om Helena Prahl en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Helena hjälpte oss sälja våran bostadsrätt i ett läge där marknaden har varit osäker. Vi hade höga förväntningar på tillgänglighet, bemötande och engagemang och blev inte besvikna på något av det. Hon skötte allt smidigt, trevligt och proffsigt! Dessutom såldes lägenheten till ett pris som vi är väldigt nöjda med! Läs mer
  • 2019-02-15

Karin Britt-Marie W skrev om Petronella Bennström en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Sålt lägenhet, mycket bra process. Vi är nöjda! Läs mer
  • 2019-02-13

Lennart G skrev om Petronella Bennström en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Sålt svalvägen 38 Lidingö. Mycket positivt och bra bemötande. Snabb respons samt visat på erfarenheter som en rutinerad mäklare har. Har jobbat med olika kunder trots mer eller mindre bra intresse från dem. Läs mer

Stockholmsvägen 18, 181 50 Lidingö