Fastighetsbyrån Lidingö

Stockholmsvägen 18, 181 50 Lidingö — Visa karta

Hela Lidingö andas kvalitet! Här har du ett attraktivt naturområde med goda kommunikationer till Stockholms city, dit du tar dig på mindre än 20 minuter. Här finns allt från exklusiva lägenheter till vackra villor intill skog eller vatten.

Trygghet, affärsmässighet och starkt förtroende är något vi på Fastighetsbyrån alltid står för. Vi vill erbjuda den bästa mäklartjänsten, helt anpassad efter dina önskemål. Därför håller vi alltid en löpande kommunikation under hela affären. Tveka inte att kontakta oss!

Läs vad 690 kunder tycker om Fastighetsbyrån Lidingö

• 2020-10-25

Xinglong M skrev om Helena Prahl en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Helena is super professional and helpful! Great insights to the market and can be trusted! We are very happy about her service. Highly recommended! Läs mer
  • 2020-10-21

Erika U skrev om Helena Prahl en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Helena har varit proffsig, kunnig och tillgänglig. Vi har uppskattat det arbete och bemötande vi fått av Helena. Jag skulle gärna anlita henne igen. Läs mer
  • 2020-10-21

Mikael S skrev om Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Jag tycker Jakob är riktigt kompetent och trevlig. Extremt hjälpsam, rekommenderar han starkt. Läs mer
  • 2020-10-20

Amanda S skrev om Petter Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Jag fick ett genomgående trevligt intryck av mäklaren och allt levde upp till mina förväntningar. Läs mer
  • 2020-10-19

Cecilia S skrev om Helena Prahl en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Helena är duktig, förtroendeingivande, glad, vänlig och tydlig. Personlig och professionell på samma gång. Om jag skulle sälja lägenheten hon sålde till mig, skulle jag utan tvekan välja henne igen. Läs mer
  • 2020-10-18

Victor E skrev om Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Jakob har hjälpt mig sälja min lägenhet på Lidingö. Lägenheten har varit svårsåld, men Jakob har lagt ner mycket tid och engagemang för att få den såld. Jakob har alltid ett proffesionellt och trevligt bemötande. Jag rekommenderar honom starkt till den som planerar på att köpa eller sälja bostad på Lidingö. Läs mer
  • 2020-10-16

Caroline W skrev om Helena Prahl en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Superproffsig och gjorde allt det där lilla extra genom hela processen! Läs mer
  • 2020-10-16

Johan H skrev om Helena Prahl en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Engagerad och proffsig.. Ordning och reda.. Läs mer
  • 2020-10-15

Matilda R skrev om Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Jakob hjälpte mig att sälja min tvåa på Lidingö. Det var en positiv upplevelse och affären gick snabbt och smidigt. Jakob är mycket professionell och jag känner stort förtroende för honom, hade gärna anlitat honom igen. Läs mer
  • 2020-10-13

Tomas M skrev om Anna Byman en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Anna var ett mycket bra mäklarstöd vid försäljningen av vår bostadsrätt. Hon kändes proffsig och var utmärkt på att hålla kontakten och kommunicera alla olika moment. Läs mer
    2020-10-14 Anna B svarar Tomas M
    Stort tack Tomas, så roligt att få sälja er fina lägenhet! Mvh Anna
  • 2020-10-07

Hampus P skrev om Petronella Bennström en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Trevlig och kompetent mäklare som tycks ha god kunskap om fastighetsmarknaden och med tillgång till god kontakter. Visade god förståelse för min situation och kunde därmed hjälpa till att ordna en snabb affär vilket var utmärkt för min del! Läs mer
  • 2020-10-05

Jonas M skrev om Helena Prahl en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Kunnig, proffsig, trevlig. Allt har fungerat mycket bra. Läs mer
  • 2020-10-02

Petra L skrev om Helena Prahl en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Köpt radhus sålt lägenhet.

Trevligt och positivt bemötande

Kunnig, bra tankar och tips till oss samt tillgänglig

Känner mig nöjd och trygg Läs mer
  • 2020-09-28

Michael C skrev om Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Har tidigare anlitat Jakob med gott resultat och han fick uppdraget att även sälja min br i Dalenum. Lägenheten såldes förvånansvärt snabbt och priset blev över förväntan. Läs mer
  • 2020-09-26

Agim H skrev om Petter Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Jag kan säga att jag är jättenöjd hur han jobbar, allt va korrekt och bra :) Läs mer
  • 2020-09-25

Neda H skrev om Anna Byman en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Jag köpte en bostadsrätt. Allt sköttes på ett enkelt o professionellt sätt, från början till slutet. Tack Anna! Läs mer
    2020-09-30 Anna B svarar Neda H
    Tusen tack Neda och stort lycka till med nya, fina lägenheten!
  • 2020-09-24

Åsa E skrev om Anna Byman en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Efter många års funderande bestämde jag mig för att sälja min villa. Anna hjälpte mig hela vägen och var professionell, kunnig och trevlig. Läs mer
    2020-09-24 Anna B svarar Åsa E
    Tusen tack Åsa, så roligt att jobba med dig och ditt fina hus! :)
  • 2020-09-23

Andreas M skrev om Helena Prahl en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Helena är tydlig, ärlig och förtroendeingivande och genomförde försäljningen på ett snabbt och effektivt sätt. Jättenöjd! Läs mer
  • 2020-09-22

Mats B skrev om Helena Prahl en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Vi sålde vår lägenhet på Lidingö nyligen, Helena var med hela vägen, förklarade hur allt funkade, och skötte om alla steg i processen. Hon var proffsig, vänlig och hjälpsam, och bidrog i hög grad till att vår lägenhetsaffär blev så lyckad! Läs mer
  • 2020-09-22

Petra A skrev om Helena Prahl en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Jag har sålt en lägenhet i Lidingö centrum. Mäklaren var otroligt snabb, effektiv, pigg, trevlig och respektfull och angelägen om att allt skulle bli så bra som möjligt. Jag är mycket nöjd. Läs mer
  • Liselotte W

2020-09-15

Liselotte W skrev om Petronella Bennström en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Sålt villa på Lidingö

Mycket professionellt och naturligt bemötande.

Mäklaren levde väl upp till mina förväntningar.

Kan verkligen rekommendera Petronella Bennström Läs mer
  • 2020-09-14

Anders F skrev om Helena Prahl en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Helena hjälpte oss med försäljning av vår bostadsrätt! Bemötandet var strålande trevligt och Helena levde upp till förväntningarna vi hade på en mäklare :) Läs mer
  • 2020-09-12

Hampus L skrev om Petronella Bennström en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Petronella hjälpte oss att sälja en lägenhet med mycket kort tidsfrist och löste det suveränt. Från första möte till, annonsering, visningar och försäljning tog endast 12 dagar! Proffesionell, snabb och mycket trygg service! Läs mer
  • 2020-09-10

Eva S skrev om Petronella Bennström en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Vi har precis sålt vår villa.
    Petronella var mycket duktig och gav ett seriöst intryck.
    Vi har tvekat väldigt länge, men fick nu vårt kära hus sålt. Mycket
    tack vare Petronella. Petronella tjatade aldrig, vi fick ta det i vår takt och det blev mycket bra.
    Petronella har ett behagligt sätt och vet vad hon pratar om.
    Aldrig någonsin att säljandet kändes påtvingat eller stressigt.
    Petronella är en mycket bra mäklare och vi i vår familj kan varmt rekommendera henne till envar. Läs mer
  • 2020-09-09

Renee L skrev om Petronella Bennström en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    We purchased an apartment. Petronella was honest and helpful during the process. Answered our questions and got back to us in good time. Läs mer
  • 2020-09-07

David N skrev om Petronella Bennström en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Köpte en lägenhet. Det fungerade riktigt bra Läs mer
  • 2020-09-06

Anne L skrev om Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Sålt en lägenhet på Lidingö. Proffesionellt bemötande. Det vi uppskattade allra mest var att han var tillgänglig per telefon och SMS. Snabb och effektiv att genomföra alla moment. Läs mer
  • 2020-09-06

David G skrev om Petter Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Tycker Petter gav ett ganska svalt mottagande vid visning av lägenhet. Budgivningen var ganska oklar och återigen upplevde vi att självaste kontakten och bemötelsen var relativt tafatt. Han verkade inte så sugen på att sälja lägenheten. När vi skulle flytta in var det svårt att få kontakt med Petter gällande frågor vid inflyttningen Läs mer
  • 2020-09-02

Fred K skrev om Petronella Bennström en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Hon sålde vår lgh proffsigt o vi är nöjda med hennes bemötande. Köparen hade använt henne vid en tidigare bostadsaffär. Läs mer
  • 2020-09-02

Karin U skrev om Anna Byman en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Anna och jag har haft kontakt i drygt tre år. Hon har hela tiden stött mig och diskuterat olika alternativa vägar att gå. Hon har legat ett steg i förväg vad gäller fotografering och beskrivning av mitt radhus. Besiktning, radonmätning osv. Jag har varit väldigt kräsen i mitt sökande efter ny bostad. Därav har det tagit så lång tid.
    Men precis nu har det hänt. Efter tre underhandsvisningar har vi nu skrivit avtal med en köpare. Nu är hon behjälplig med pantbrev och låneuppdateringar och annat.
    En utmärkt mäklare. Professionell, glad och positiv.
    Kan rekommendera henne å det varmaste. Läs mer
    2020-09-03 Anna B svarar Karin U
    Tusen tack Karin för fina ord! Det har varit så roligt att få hjälpa dig i hela processen!
  • 2020-09-01

Sam E skrev om Helena Prahl en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    En mäklare med rak kommunikation vilket jag uppskattade mycket. Förtroendeingivande och bra koll på marknaden. Rekommenderar henne varmt! Läs mer
  • 2020-09-01

Jacob R skrev om Helena Prahl en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Helena hjälpte mig att sälja min lägenhet på Lidingö.

Helena är otroligt professionell och lyssnade verkligen på vad jag som kund ville ha utan att på något sätt köra över mig som jag har märkt att andra mäklare gör.

Hon såg till att jag fick det pris jag ville ha och vi hade en mycket bra kommunikation under hela processen där jag hela tiden fick relevant information från henne.

Jag skulle rekommendera Helena till vem som helst! Läs mer
  • 2020-08-25

Annika K skrev om Anna Byman en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Sålt en lägenhet med hjälp av Anna.
    Anna var lätt att få tag på när man hade frågor. Hon gjorde ett jättebra jobb vid försäljningen av min bostad. Jag är jättenöjd.
    Annika Läs mer
    2020-08-26 Anna B svarar Annika K
    Tusen tack Annika, så roligt att höra! Mvh Anna
  • 2020-08-25

Sissel A skrev om Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Jakob är en effektiv och serviceinriktad mäklare med snabba återkopplingar. Mycket erfaren. Rekommenderar. Läs mer
  • Micael B

2020-08-24

Micael B skrev om Petronella Bennström en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Petronella är väldigt engagerad och besitter stor kunskap. Läs mer
  • 2020-08-21

Daniel N skrev om Petter Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Bäst service trevlig ton. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • 2020-08-21

Emma G skrev om Anna Byman en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Väldigt tillmötesgående, kunnig och professionell. Skulle absolut rekommendera Anna till vänner / familj. Läs mer
    2020-08-21 Anna B svarar Emma G
    Tusen tack Emma! Hoppas att ni skall trivas bra i ert nya fina hus! Mvh Anna
  • 2020-08-17

Eva-lena H skrev om Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Sålt 2:a Dalenum
    Proffsig, marknadskunnig vad gäller aktuell prisbild och lokalkännedom, snabb och smidig! Läs mer
  • 2020-08-03

Alexander H skrev om Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Enkel och smidig kommunikation utan oklarheter. Otroligt kunnig, trygg och noggrann vid kontraktsskrivningen. Läs mer
  • 2020-08-01

Hanwen Z skrev om Helena Prahl en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Helena helped me to buy an apartment. She did everything passionately in this transaction. Läs mer
  • 2020-07-20

Elizabeth L skrev om Helena Prahl en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Jag har sålt en lägenhet. Helena var en av två mäklare som var ansvariga. Eftersom Helena gick på semester avslutade hon inte affären så det blir betyg för den första delen . Bra bemötande, och en eloge dessutom till fotografen. Petter avslutade försäljningen och det är väl egentligen han som ska betygsättas ! Helena får fyra och Petter får femma ! Läs mer
  • 2020-07-17

Christine J skrev om Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Köpt bostadsrätt.
    Bra bemött vid visning kontrakt etc.
    Som köpare bara bra erfarenhet. Läs mer
  • 2020-07-14

Alexander A skrev om Helena Prahl en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Helena är professionell i alla situationer och överträffade vårt gemensamt uppsatta mål! Läs mer
  • 2020-07-13

Sara L skrev om Helena Prahl en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Vi fick hjälp med att sälja vår bostadsrätt. Helena är positiv, trevlig, proffsig och tillgänglig. Gillade också den digitaliserade tjänsten som Fastighetsbyrån tillhandahåller för att hålla reda på alla steg i processen. Läs mer
  • 2020-07-13

Yeelen L skrev om Helena Prahl en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Jag och min sambo är så himla nöjda med Helena!! Att jobba med henne har varit som en dröm vi inte kunnat föreställa oss.
    För att kunna ha råd att köpa vårt nya hus på storholmen behövde vi sälja vår lgh på Lidingö för ett visst pris. Hon mötte våra förväntningar och verkligen kämpade för att kunna möjliggöra köpet för oss.
    Nu är vi stolta husägare! 🤩 Läs mer
  • 2020-07-10

Johanna A skrev om Helena Prahl en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Helena hjälpte mig att sälja min 2a på Lidingö och gjorde ett jättefint jobb. Proffsigt bemötande och gjorde hela processen enkel och smidig för mig som säljaren Läs mer
  • 2020-07-08

Hyunjung K skrev om Anna Byman en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    She tried everything to sell my apartment and i am very satisfied with her attitude. Läs mer
  • 2020-07-03

Grover B skrev om Petronella Bennström en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Vi köpt lägenheten genom hennes förmedling.
    Väldig professionell bemötande, kommunikativ och hjälpsam.
    Toppen mäklare! Läs mer
  • 2020-06-25

Tatjana K skrev om Petronella Bennström en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Good communication, always answering in a short time. Has a good knowledge, could answer all the questions. Läs mer
  • 2020-06-24

Renee L skrev om Helena Prahl en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    We sold our 3 room apartment. We took pictures of our apartment early knowing that it might take a while before we were ready to sell. Helena checked in with us regularly but was never pushy about getting us to sell. When we were finally ready to sell she was prepared and helpful and got us the price we were satisfied with quickly and without much stress or hassle (only one showing!) Helena was honest and straightforward and realistic about the market and our expectations. Läs mer

Stockholmsvägen 18, 181 50 Lidingö