Alla kategorier Mäklare Stockholms län Lidingö Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Lidingö

Fastighetsbyrån Lidingö

Stockholmsvägen 18, 181 50 Lidingö — Visa karta

Hela Lidingö andas kvalitet! Här har du ett attraktivt naturområde med goda kommunikationer till Stockholms city, dit du tar dig på mindre än 20 minuter. Här finns allt från exklusiva lägenheter till vackra villor intill skog eller vatten.

Trygghet, affärsmässighet och starkt förtroende är något vi på Fastighetsbyrån alltid står för. Vi vill erbjuda den bästa mäklartjänsten, helt anpassad efter dina önskemål. Därför håller vi alltid en löpande kommunikation under hela affären. Tveka inte att kontakta oss!

Läs vad 512 kunder tycker om Fastighetsbyrån Lidingö

• 2019-03-21

Katarina B skrev om Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Jakob var ansvarig mäklare när vi sålde vår 3:a i Dalénum. Han bemötte oss alltid väldigt personligt och professionellt. Jakob levde upp till långt över de förväntningar vi hade. Utan tvekan den absolut bästa mäklaren vi någonsin har varit i kontakt med. Läs mer
  • 2019-03-20

Malte J skrev om Anna Byman en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Vi har sålt en bostadsrätt på 4 rum och kök.
    Anna var lyhörd för våra önskemål, engagerad, hjälpsam och framför allt positiv under hela försäljningsprocessen.
    Vi vill varmt rekommendera henne. Läs mer
  • 2019-03-20

Sofia G skrev om Petter Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Köpt vår drömlägenhet vilket vi såklart är glada över.

Inget speciellt bemötande av mäklaren, ingen extra upplevelse vid påtecknande av kontrakt vilket hade varit trevligt då det var en stor händelse för oss. Läs mer
  • 2019-03-14

Margareta W skrev om Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Kunnig, förtroendeingivande och seriös. Läs mer
  • 2019-03-13

Andersson A skrev om Helena Prahl en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Köpt liten bostadsrätt på Lidingö!
    Vi blev bemötta på ett mycket fint sätt! Vi kände ett genuint intresse för oss som köpare och ett ärligt tillvägagångssätt som kändes äkta! Fin bra service med snabb återkoppling skulle gärna vända oss till Helena igen om vi ska sälja någon gång :) Tack! Läs mer
  • 2019-02-27

Johan N skrev om Helena Prahl en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Jag har köpt en 1:a på en bottenvåning.
    Fint renoverad och bra planlösning med uteplats.
    Jag blev bra bemött av mäklaren som gått med på en privat visning pga att jag missat dem två allmänna visningarna.
    Jag hade inga speciella förväntningar förutom en rundtur i bostaden. Jag tycker mäklaren levde upp till dom och mer. Hon visade mig allt och svarade på mina frågor. Gav mig också tips om möblering och sånt.
    Jag är väldigt nöjd med mäklaren och hela köpet via Fastighetsbyrån och Swedbank. Läs mer
  • 2019-02-22

Harriet U skrev om Anna Byman en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Har både köpt och sålt och bemötandet kan inte bli bättre. Har anlitat Anna under flera år vid olika tillfällen och kan inte tänka mej att anlita ngn annan mäklare. Hon är korrekt, duktig, kunnig och trevlig. Förväntningarna är alltid höga och Anna infriar och överträffar dem alltid. Läs mer
  • 2019-02-20

Bechir E skrev om Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Vi sålde vår bostadsrätt vid Lidingö Centrum. Jakob var påläst, tydlig och mycket hjälpsam. Han var alltid nåbar via telefon och/eller e-post och han agerade som en professionell och pålitlig affärspartner genom hela försäljningsprocessen! Jakobs mäklarinsats överträffade våra förväntningar med råge! Vi kan varmt rekommendera honom! Läs mer
  • Håkan S

2019-02-20

Håkan S skrev om Helena Prahl en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Helena Prahl är engagerad, kunnig, saklig och anträffbar.
    Det man önskar av en mäklare.
    Jag sålde en bostadsrätt och är jättenöjd med samarbetet från början till slut av affären.

//Håkan Sandelius Läs mer
  • 2019-02-18

Mikaela G skrev om Helena Prahl en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Helena hjälpte oss sälja våran bostadsrätt i ett läge där marknaden har varit osäker. Vi hade höga förväntningar på tillgänglighet, bemötande och engagemang och blev inte besvikna på något av det. Hon skötte allt smidigt, trevligt och proffsigt! Dessutom såldes lägenheten till ett pris som vi är väldigt nöjda med! Läs mer
  • 2019-02-15

Karin Britt-Marie W skrev om Petronella Bennström en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Sålt lägenhet, mycket bra process. Vi är nöjda! Läs mer
  • 2019-02-13

Lennart G skrev om Petronella Bennström en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Sålt svalvägen 38 Lidingö. Mycket positivt och bra bemötande. Snabb respons samt visat på erfarenheter som en rutinerad mäklare har. Har jobbat med olika kunder trots mer eller mindre bra intresse från dem. Läs mer
  • 2019-02-13

Sara A skrev om Anna Byman en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Anna Byman är en seriös, ansvarsfull och tillförlitlig mäklare som skötte vårt köp av bostad perfekt. Inga konstigheter, allt flöt på bra i alla delar av bostadsaffären. Läs mer
  • 2019-02-12

Djibril K skrev om Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Disponibel och kompetent . Han förstår kunden och är mycket pedagogiskt. Läs mer
  • 2019-02-12

Inger V skrev om Helena Prahl en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Sålt en fyra i Torsvik på Lidingö. Tycker att Helena Prahl har gjort ett bra jobb, varit nåbar och tydlig. Vi var i ett oklart läge kring att sälja till lite lägre pris och vinna i tid alt vänta och ev få ut något mer. Jag är rätt trygg i att Helena gav mig det rätta rådet och med tydliga och kunniga argument. Läs mer
  • 2019-02-11

Henrik V skrev om Anna Byman en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Kunnig och hjälpsam i köpprocessen. Läs mer
  • 2019-02-06

Ann- Christin E skrev om Petronella Bennström en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Engagerad. Trevligt bemötande. Levde verkligen upp till mina förväntningar. Verkligen kunnig i sin yrkesroll. Läs mer
  • 2019-01-30

Bo A skrev om Anna Byman en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Vi köpte en lägenhet på Lidingö där vi sålt vår villa.
    Anna Byman var mycket hjälpsam och kunnig och vi upplevde processen korrekt och smidig på alla sätt. Fastighetsbyråns formella rutiner kändes speciellt gedigna. Läs mer
  • 2019-01-28

Gunhild B skrev om Anna Byman en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Anna har varit trygg och säker (på ett proffsigt sätt), omdömesgill och lagom bestämd. Läs mer
  • Christina W

2019-01-28

Christina W skrev om Helena Prahl en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Köpt en fyra av Helena. Mycket snabb tevlig smidig och tillmötesgående :) Läs mer
  • 2019-01-24

Jenny L skrev om Petter Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Otroligt professionell mäklare som gör sitt yttersta för dig som kund. Ger ett bra stöd då man behöver resonera för och nackdelar i försäljningsförfarandet. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2019-01-21

Maria R skrev om Helena Prahl en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Sålt en etta och köpt en trea. Allt har gått smidigt och har fått bra hjälp. Har varit tillmötesgående och svarat på bra sätt på de frågor jag haft. Mina förväntningar var att få hjälp med allt rörande bostaden och tycker hon levde upp till förväntningarna. Läs mer
  • 2019-01-21

Patricia S skrev om Petter Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Kunnigt, trevligt, rakt på sak. allt gick jättebra. Läs mer
  • 2019-01-17

Henric A skrev om Helena Prahl en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Jag har både köpt och sålt med hjälp av Helena.
    Helena var fantastiskt hjälpsam genom hela processen. Helena är kunnig och mån om en säker och smidig process för både säljare och köpare.

Jag kan varmt rekommendera Helena som mäklare!

/Henric Läs mer
  • 2019-01-17

Stefan H skrev om Petronella Bennström en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Har sålt en bostadsrätt på 3 rok. Kontaktade Fastighetsbyrån inför försäljningen och blev föreslagen Petronella då det var genom henne jag köpte lägenheten 2013. Allting har fungerat perfekt från första mötet till att försäljningen var genomförd. Önskade mig en snabb och effektiv försäljning, tidigt tillträde samt med en önskad prisnivå. Allt detta infriades på ett mycket bra, positivt och proffsigt sätt.
    Är därför mycket nöjd med hela handläggningen av försäljningen. Läs mer
  • 2019-01-16

My L skrev om Helena Prahl en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Jag sålde en tvåa i en riktigt seg marknad men fick bud och lägenheten blev såld på en vecka efter visning. Helena var väldigt bra att ha att göra med och all kontakt sköttes smidigt och snabbt. Läs mer
  • 2019-01-14

Josefine W skrev om Petronella Bennström en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Mycket nöjd! Petronella är väldigt kompetent, proffsig, lättillgänglig. Rekommenderar starkt. Läs mer
  • 2018-12-26

Lina B skrev om Petronella Bennström en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Köpte bostad med Petronella som mäklare, processen blev minst sagt komplicerad och mäklaren var allt annat än opartisk. Petronella dolde fel som hon uppenbarligen visste om och gav i vissa fall felaktig information. Läs mer
  • 2018-12-13

Mona M skrev om Helena Prahl en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Jag upplevde Helena väldigt hög kvalificerad för sitt jobb som mäklare , jag kan rekommendera henne till mina vänner . Läs mer
  • 2018-12-08

Thomas S skrev om Fastighetsbyrån Lidingö
    Ok, men det kunde vara bättre. Läs mer
  • 2018-12-07

Inga R skrev om Petronella Bennström en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Petronella gjorde ett mycket bra jobb med att sälja en lägenhet.
    Hon visade på kompetens, lugn och effektivitet vilket skapade trygghet genom hela processen. Läs mer
    Petronella B gillar detta
  • 2018-12-07

Stefan B skrev om Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Köpt en bostadsrätt, ej riktigt planerat men det blev mycket bra. Jakob lyckades få oss att ta ett beslut! Läs mer
  • Eva M

2018-12-07

Eva M skrev om Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Jakop har till fullo levt upp till mina högt ställda förväntningar i försäljningen av min lgh på Bodalsvägen 33
    Det är andra gången jag anlitat honom och han gjorde ett mycket proffsigt jobb nu liksom han gjorde vid förra försäljningen.
    Jag kan verkligen rekommendera honom!
    Tack Jakop! 💐 Läs mer
  • 2018-12-01

Maryam L skrev om Anna Byman en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    I sold my unit in Lidingö through Anna. The arrangements and sale process worked out well considering that I was overseas. Anna was responsive and accessible. Overall the process worked out smoothly and she sold my unit successfully.

My only expectation which was not met was after signing the contract and towards the end of the deal I felt under pressure to hire cleaners to do the move out cleaning, as apparently Anna did not believe that we can fulfill the buyer's expectation by cleaning the apartment ourselves. My boyfriend and I finally did the cleaning without hiring cleaners and had no complaints. I was not expecting to be unnecessarily instructed as such, as I believe this was my decision and the failure was also mine if any. I wish this last communication was more customer oriented like the beginning. Läs mer
  • 2018-11-21

Marguerite L skrev om Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Duktig och trevlig mäklare😀👍 Läs mer
  • 2018-11-19

Michel L skrev om Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Jakob sålde mitt radhus. Jag fick en bra och tydlig kontakt. Jag tror att hans tydlighet och erfarenhet bidrog till att vi snabbt kunde avsluta affären.
    Jakob är snabb och lätt att ha och göra med.

Michel Lantz Läs mer
  • 2018-11-18

Albert L skrev om Helena Prahl en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Helena helped us to sell a flat during a very difficult situation in the housing market.
    from the very beginning, that is the valuation of the apartment, she approached the matter very professionally and led us through the whole sale process. the price for which we sold exceeded our expectations.
    We will recommend her for anyone who will need a really good real estate agent! Läs mer
  • Björn E

2018-11-18

Björn E skrev om Helena Prahl en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Vi sålde våran lägenhet i Skärsätra på Lidingö.
    Vi kontakta fastighetsbyrån och fick prata med Helena. Hon bokad in ett möte väldigt snabb. När vi fick träffa henne va hon super trevlig och proffsig. Hon gjorde snabbt upp en plan och bokade in en fotograf.
    Helena hade väldigt bra kolla på området och hittade snabbt en köpare som va väldigt intresserad. Hon lyckades även med att få fram det pris som vi ville ha för lägenheten. Trotts att är lite sämre försäljnings tider.
    Allt gick väldigt smidigt och snabbt. 3 dagar efter att lägenheten hade kommit upp på hemnet så va den såld.
    Helena hjälpte även till med att ta fram ett underlag till oss för deklarationen.
    Vi är väldigt nöjda med fastighetsbyrån och framför allt Helenas jobb. Läs mer
  • 2018-11-09

Marie D skrev om Anna Byman en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Sålt radhus. Anna har verkligen jobbat hårt med visningar och drivit på i besikningar och företagit kontakter med externa företag Ang. Fukt i golv och aktivt tagit kontakt med företag i frågan samt varit med personligen vid besöken och ställt rätt frågor etc. Anna ställer alltid upp och är extremt driven i alla frågor gällande vår försäljning. Tiden på dygnet är inget problem för Anna. Man kan lita på henne i alla lägen. Superduktig!! Tack för hjälpen med allt på en trög marknad ❤ Läs mer
  • 2018-11-01

Edvard D skrev om Helena Prahl en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Har köpt lägenhet på lidingö. Känns kanon. Helena är ett proffs utan tvekan och det könns som båda parter gjort en bra affär. Helena gav bra tips och råd på hur man potentiellt kan inreda vilket jag uppskattade mycket. Det känns tryggt att ha gjort köpet. Läs mer

Malin J skrev om Petter Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Sålt bostadsrätt! Mäklaren va mycket professionell. Det som ligger på minus är fotografen som nyttjades. Bilderna blev, enligt oss, inte 100. Läs mer

Yang W skrev om Petter Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Bra visning, bra tjänst för säljer. Hjälp mycket för att hitta nytt hus. Läs mer

Lars L skrev om Petronella Bennström en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Petronella är enkel att göra med. Lyssnar bra, är saklig och kunnig samt stöttande när det behövs. Läs mer
  • Madeleine M

2018-10-27

Madeleine M skrev om Helena Prahl en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Trevlig, snabb, professionell. Mycket nöjd! Läs mer
  • 2018-10-26

Ulf Daniel M skrev om Fastighetsbyrån Lidingö
    Professionell, kunnig, lyhörd och hög servicenivå! Läs mer
  • 2018-10-18

Jamal A skrev om Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Jakob klev in med rätt energi och helt inställd på att göra sitt jobb korrekt. Jag fick väldigt mycket hjälp som var utanför hans uppdrag. Läs mer
  • 2018-10-05

Ida L skrev om Anna Byman en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Anna har varit en klippa genom både köp och säljprocess! Hjälpsam, noggrann och personlig. Vi har alltid fått snabb återkoppling och hon fanns alltid nära till hands per telefon!
    Anna har uppfyllt alla våra förväntningar på en mäklare och lite till.

Vi kan varmt rekommendera Anna! Läs mer
  • 2018-10-05

Lars L skrev om Fastighetsbyrån Lidingö
    Sakligt och kompetent, inte "citroner på matbordet". Läs mer
  • 2018-10-03

Anna-Lena B skrev om Helena Prahl en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Helena är en inkännande, initiativrik och driven mäklare som vi varmt kan rekommendera. Läs mer
  • 2018-10-03

Max H skrev om Petronella Bennström en del av Fastighetsbyrån Lidingö