Alla kategorier Mäklare Stockholms län Lidingö Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Lidingö

Fastighetsbyrån Lidingö

Stockholmsvägen 18, 181 50 Lidingö — Visa karta

Hela Lidingö andas kvalitet! Här har du ett attraktivt naturområde med goda kommunikationer till Stockholms city, dit du tar dig på mindre än 20 minuter. Här finns allt från exklusiva lägenheter till vackra villor intill skog eller vatten.

Trygghet, affärsmässighet och starkt förtroende är något vi på Fastighetsbyrån alltid står för. Vi vill erbjuda den bästa mäklartjänsten, helt anpassad efter dina önskemål. Därför håller vi alltid en löpande kommunikation under hela affären. Tveka inte att kontakta oss!

Läs vad 478 kunder tycker om Fastighetsbyrån Lidingö

• Michel L skrev om Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Jakob sålde mitt radhus. Jag fick en bra och tydlig kontakt. Jag tror att hans tydlighet och erfarenhet bidrog till att vi snabbt kunde avsluta affären.
    Jakob är snabb och lätt att ha och göra med.

Michel Lantz Läs mer
  • Albert L skrev om Helena Prahl en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Helena helped us to sell a flat during a very difficult situation in the housing market.
    from the very beginning, that is the valuation of the apartment, she approached the matter very professionally and led us through the whole sale process. the price for which we sold exceeded our expectations.
    We will recommend her for anyone who will need a really good real estate agent! Läs mer
  • Björn E
    Björn E skrev om Helena Prahl en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Vi sålde våran lägenhet i Skärsätra på Lidingö.
    Vi kontakta fastighetsbyrån och fick prata med Helena. Hon bokad in ett möte väldigt snabb. När vi fick träffa henne va hon super trevlig och proffsig. Hon gjorde snabbt upp en plan och bokade in en fotograf.
    Helena hade väldigt bra kolla på området och hittade snabbt en köpare som va väldigt intresserad. Hon lyckades även med att få fram det pris som vi ville ha för lägenheten. Trotts att är lite sämre försäljnings tider.
    Allt gick väldigt smidigt och snabbt. 3 dagar efter att lägenheten hade kommit upp på hemnet så va den såld.
    Helena hjälpte även till med att ta fram ett underlag till oss för deklarationen.
    Vi är väldigt nöjda med fastighetsbyrån och framför allt Helenas jobb. Läs mer
  • Marie D skrev om Anna Byman en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Sålt radhus. Anna har verkligen jobbat hårt med visningar och drivit på i besikningar och företagit kontakter med externa företag Ang. Fukt i golv och aktivt tagit kontakt med företag i frågan samt varit med personligen vid besöken och ställt rätt frågor etc. Anna ställer alltid upp och är extremt driven i alla frågor gällande vår försäljning. Tiden på dygnet är inget problem för Anna. Man kan lita på henne i alla lägen. Superduktig!! Tack för hjälpen med allt på en trög marknad ❤ Läs mer
  • Edvard D skrev om Helena Prahl en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Har köpt lägenhet på lidingö. Känns kanon. Helena är ett proffs utan tvekan och det könns som båda parter gjort en bra affär. Helena gav bra tips och råd på hur man potentiellt kan inreda vilket jag uppskattade mycket. Det känns tryggt att ha gjort köpet. Läs mer
  • Malin J skrev om Petter Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Sålt bostadsrätt! Mäklaren va mycket professionell. Det som ligger på minus är fotografen som nyttjades. Bilderna blev, enligt oss, inte 100. Läs mer
  • Yang W skrev om Petter Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Bra visning, bra tjänst för säljer. Hjälp mycket för att hitta nytt hus. Läs mer
  • Lars L skrev om Petronella Bennström en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Petronella är enkel att göra med. Lyssnar bra, är saklig och kunnig samt stöttande när det behövs. Läs mer
  • Madeleine M
    Madeleine M skrev om Helena Prahl en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Trevlig, snabb, professionell. Mycket nöjd! Läs mer
  • Ulf Daniel M skrev om Fastighetsbyrån Lidingö
    Professionell, kunnig, lyhörd och hög servicenivå! Läs mer
  • Jamal A skrev om Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Jakob klev in med rätt energi och helt inställd på att göra sitt jobb korrekt. Jag fick väldigt mycket hjälp som var utanför hans uppdrag. Läs mer
  • Ida L skrev om Anna Byman en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Anna har varit en klippa genom både köp och säljprocess! Hjälpsam, noggrann och personlig. Vi har alltid fått snabb återkoppling och hon fanns alltid nära till hands per telefon!
    Anna har uppfyllt alla våra förväntningar på en mäklare och lite till.

Vi kan varmt rekommendera Anna! Läs mer
  • Lars L skrev om Fastighetsbyrån Lidingö
    Sakligt och kompetent, inte "citroner på matbordet". Läs mer
  • Anna-Lena B skrev om Helena Prahl en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Helena är en inkännande, initiativrik och driven mäklare som vi varmt kan rekommendera. Läs mer
  • Max H skrev om Petronella Bennström en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Jag har köpt bostad med hjälp av Petronella. Allt va bra. Tack. Max Läs mer
  • Cecila c skrev om Helena Prahl en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Strukturerad, trevlig och proffsig! Läs mer
  • Annika B skrev om Petter Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Fastughetsbyrån har - genom Petter Nilsson - gett ett såväl vänligt som effektivt och korrekt bemötande/service hela vägen vid vår fastighetsaffär.
    Vi kan varmt rekommendera honom.
    /Tomas och Annika Läs mer
  • Niklas H skrev om Petronella Bennström en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Bostadsrätt, Lidingö
    Vänligt bemötande, tillgänglig, informativ
    Har min bank i Swedbank och samarbetet mellan mäklare och bank har fungerat utmärkt. Läs mer
  • Oscar R skrev om Petter Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Köpt en lgh som förmedlades av mäklaren. Kontakten med mäklaren har varit bra och allt de formella har gått smidigt, upplysningen från mäklarens sida har varit tillfredställande. Läs mer
  • Robin M skrev om Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Bra första intryck och ambitiös. Tillmötesgående, förutom när det gällde att flytta tillträdesdag.
    Fick inte det slutpris som jag hoppats på på lägenheten. Läs mer
  • Kristina B skrev om Anna Byman en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Sålt bostadsrätt.Anna var engagerad,lättillgänglig.och seriös mäklare. Gav bra råd runt försäljningen.Uppfyllde alla förväntningar med råge. Hon har valt rätt jobb. Läs mer
  • Klara W skrev om Anna Byman en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Jag köpte en 2rums-lägenhet som Anna sålde. Jag tycker Anna var väldigt trevlig och såg till att det blev ett snabbt avslut på affären som hände precis innan midsommar. Läs mer
  • Karolina R skrev om Anna Byman en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Allt gick smidigt till när vi köpte vårt hus och Anna var väldigt hjälpsam. Läs mer
  • Joakim L skrev om Anna Byman en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Duktig och pålitlig. Förstående för familjesituationen och sympatisk. Läs mer
  • Catharina Belfrage S skrev om Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Vi har köpt en villa och blev väl bemötta av Jakob. Han var informativ, lösningsorienterad, trevlig, tillgänglig och snabb att svara. Han var i vår uppfattning bra för processen även om det för oss var tydligt att han bevakade säljarnas intressen före våra. Strukturerad och bra att ha att göra med! Läs mer
  • Åke J skrev om Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Seriös och effektiv! Fick vår lägenhet såld på 1 dag. Läs mer
  • Benny L skrev om Petter Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Husförsäljnig, Peter är kunnig, lugn och förtroendegivande - en mycket bra mäklare Läs mer
  • Iohn R skrev om Petter Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Vi köpte en villa på Lidingö med Petter som mäklare. När väl kontakten var etablerad och Petter förstod att vi var intresserade gick allting väldigt bra! Läs mer
  • Hanna L skrev om Petter Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Vi har med hjälp av Petter sålt vårt hus. Petter är lyhörd visar stor respekt för både oss som säljare samt köpares behov. Petter har bred kompetens inom sitt område år mycket pålitlig och seriös i sitt yrkesutövande.
    Jag har erfarenhet av Petter i samband med både försäljning och köp, den bästa mäklaren jag har haft i samband med denna typ av affärer. Läs mer
  • John S skrev om Petter Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Jag fick ett personligt tips från en vän på Facebook om Petter, som hade letat lägenhet under en två års period och som uttryckte det så här, "Jag letade under en två årsperiod efter lägenhet på Lidingö och har träffat alla mäklarna. Det finns en som är särklass bäst och det är Petter. I hur han möter säljare och köpare".

Upplever Petter som otroligt smidig, och lösningsorienterad, att se saker ur flera perspektiv när det gäller t ex renovering. Framför allt fick vi snabbt förtroende för honom, med klokt resonerande med strategi för försäljning, sätta ett rimligt pris, och hur han ganska snabbt kunde leda affären till ett avslut (genom att värdera de olika spekulanterna och identifiera köparen).

Allt fungerade mycket smidigt.

Ursäkta att jag inte svarade på den första undersökningsunderlaget. Har varit begravd i arbete. Läs mer
  • Kicki H skrev om Anna Byman en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Både villa OCH bostadsrättslägenhet!
    Anna har varit lättillgänglig o mkt tillmötesgående.
    Vi hade höga förväntningar och hon har levt upp till dem
    Kan verkligen rekommendera Anna Byman Läs mer
  • Jordan K skrev om Petter Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Vi köpte ett radhus från Petter i 2018 och det gick väldigt smidigt. Han var professionell, trevlig och kunnig om området samt huset. Läs mer
  • Katrina P skrev om Petter Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Mycket trevlig kunnig, proffsig, följde upp och väl förberedd.
    Jag är mycket nöjd med det bemötande och den hjälp jag fick i samband med försäljningen av min lägenhet.
    Kan varmt rekommendera Petter Nilsson. Läs mer
  • Lars-åke C skrev om Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Jag sålde en lägenhet på Lidingö (Bodal). Redan vid första tillfället när jag träffade Jacob så fick jag mycket bra intryck av honom. detta förstärktes sedan under försäljningsprocessen.
    Sammantaget blev jag nöjd med Jacob och kan verkligen rokommendera honom till andra. Läs mer
  • Jahnavi W skrev om Anna Byman en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Köpt lägenhet. Bra och professionellt bemötande! Läs mer
  • Anna-lena K skrev om Petter Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Mycket proffsig och engagerad mäklare Läs mer
  • Carmen R skrev om Petronella Bennström en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    jag har sålt en bostadsrätt. Petronella var mycket effektiv, förklarade alla detaljer mycket bra, lätt att nå på telefon/sms. Höll mig underrättad under processens gång. Lätt att ha och göra med som person Läs mer
  • Ted N skrev om Petter Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Köpt lägenhet på Lidingö
    och det gick snabbt och smidigt inget att klaga på Läs mer
  • Hamid Reza I skrev om Petronella Bennström en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Petronella Bennström är en seriös och omtänksam mäklare och jag rekommenderar henne varmt till samtliga som är i behov av en mäklare i Lidingö. Läs mer
  • Örjan W skrev om Petter Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Affärsmässighet, omdöme och leveransförmåga på topp. Läs mer
  • Helena O skrev om Petter Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Petter är tydlig och rak. Han ger realistiska förväntningar. Återkopplar bra. Läs mer
  • Peter G skrev om Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Serviceinriktad. Trevlig. Effektiv. Läs mer
  • Kicki H skrev om Fastighetsbyrån Lidingö
    Bra bemötande från såväl Anna som Mikaela Läs mer
  • Katharina S skrev om Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Vi är helnöjda med vår mäklares, Jakob Jahkopson, agerande isamband med försäljning av vår bostadsrättslägenhet.
    Han besitter alla de kvalifikationer som vi önskade av vår mäklre, påläst, snabb på att återkoppla, bra på att argumentera och dessutom väldigt trevlig !
    Grattis Fastighetsbyrån att ni har tillgång till en sådan kvalificerad mäklare ! Läs mer
  • Jenny A skrev om Petter Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Super proffsigt bemötande från början till slut! Läs mer
  • Gunnar E skrev om Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Vi är helnöjda !
    Jakob tillhör den kategori av mäklare man gärna anlitar hädanefter, bra återkoppling, påläst, bra på att argumentera, trevlig och social !
    Fastighetsbyrån skall vara stolt att ha en sådan klippa i sin mäklarkår ! Läs mer
  • Gustaf F skrev om Anna Byman en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Vad ska man skriva här, en riktigt bra mäklare! Läs mer
  • Daniel M
    Daniel M skrev om Petronella Bennström en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Professionell, engagerad och kunnig.
    Bästa rekommendationer! Läs mer
  • Ingrid Helena E skrev om Petronella Bennström en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Mycket proffessionellt, vänligt och snabbt bemötande. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Sofia L skrev om Petronella Bennström en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Hon är mycket proffsig och intresserad mäklare som aldrig ger upp trots stora problem på vägen. Läs mer

Stockholmsvägen 18, 181 50 Lidingö