Alla kategorier Mäklare Stockholms län Lidingö Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Lidingö

Fastighetsbyrån Lidingö

Stockholmsvägen 18, 181 50 Lidingö — Visa karta

Hela Lidingö andas kvalitet! Här har du ett attraktivt naturområde med goda kommunikationer till Stockholms city, dit du tar dig på mindre än 20 minuter. Här finns allt från exklusiva lägenheter till vackra villor intill skog eller vatten.

Trygghet, affärsmässighet och starkt förtroende är något vi på Fastighetsbyrån alltid står för. Vi vill erbjuda den bästa mäklartjänsten, helt anpassad efter dina önskemål. Därför håller vi alltid en löpande kommunikation under hela affären. Tveka inte att kontakta oss!

Läs vad 400 kunder tycker om Fastighetsbyrån Lidingö

• Ia M
    Ia M skrev om Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Lätt att ha och få kontakt med
    Kunnig. Orienterad i bostadsmarknaden
    Insikt i hur det är att vara köpare och hur det är att vara säljare
    Tillitsfull
    Humor (viktigt!)
  • Valgerdur J
    Valgerdur J skrev om Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Jakob var väldigt proffsig. Han agerade snabbt och effektivt vilket gjorde att försäljningsprocessen gick smidigt till på alla sätt. Vi blev dessutom väldigt nöjda med slutpriset!
    Utmärkt på alla sätt :)
  • Amir K
    Amir K skrev om Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Genuint rak och ärlig. Inga krusiduller! Jag kommer definitivt använda mig av Jakob i framtiden. Väldigt professionell och kunnig. Tydliga svar på alla mina frågor!
  • Peter J
    Peter J skrev om Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Trevlig. Snabb. Säljkunnig. Effektiv.
  • Ann-louise E
    Ann-louise E skrev om Anna Byman en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Jag upplevde Anna Byman som professionell och effektiv. Dessutom var hon lättsam och behaglig att ha att göra med.
    Tillgänglig för frågor och tog sig tid så att upplevelsen av att vara i goda händer var mycket god. Skulle utan att tveka rekommendera andra att anlita henne som mäklare.
  • Maud Ing-marie P
    Maud Ing-marie P skrev om Petter Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Seriös, professionell, engagerad, tålmodig och alltid med ett trevligt bemötande.
  • KH G
    KH G skrev om Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Jakob Jahkopson har agerat mycket professionellt vid försäljningen av min trerumslägenhet på Lidingö. Han gjorde till att börja med en utförlig marknadsbedömning av objektet och satte sedan in ett flertal åtgärder (åtta) för att marknadsföra detsamma. Slutligen agerade han flexibelt och outtröttligt för att få till stånd försäljningen i en vikande marknad.

Karl-Herman Gistrén
  • Marika R
    Marika R skrev om Anna Byman en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Jag kan rekommendera Anna Byman som mäklare. Hon har varit aktiv och engagerad. Hon har även varit lyhörd för de önskemål och frågor som jag haft. De kontakter jag har behövt hjälp med tex med Bostadsrättsföreningens styrelse har också skötts bra. Sammantaget har hon hållit ihop allting alldeles utmärkt och bidragit till ett bra pris på lägenheten. Marika Riben
  • Ägid O
    Ägid O skrev om Petter Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Högsta betyget till Petter Nilsson från oss. Mycket proffesionellt och sympatisk. Mycket nöjd med alla på byrån!!
  • Hedvig L
    Hedvig L skrev om Petter Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Kunnig, stabil och håller i hela bostadsaffären från start till slut.
    Toppen!
  • Nicole T
    Nicole T skrev om Petter Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Kunnig, proffsig, följde upp och väl förberedd.
  • Zacharias T
    Zacharias T skrev om Anna Byman en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Opartisk medlare för både säljare och köpares bästa.
  • Maria O
    Maria O skrev om Petter Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Jag tycker att Petter Nilsson är en trevlig ,lyhörd och mycket duktig mäklare. Vi är mycket nöjda!
  • Sara K
    Sara K skrev om Anna Byman en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Jättebra, professionellt och trevligt bemötande. Är supernöjda med all hjälp! Vi hade tusen frågor och fick svar på allt!
  • Mahmod
    Mahmod skrev om Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Väldigt kunnig, engagerad och professionell mäklare!
  • Mattias F
    Mattias F skrev om Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Jakob har varit fantastisk som mäklare.
    Från start till försäljning.
    Han är den som gör "det lilla extra" så att vi som säljare kände oss trygga innan, under samt efter försäljning plus att vi i slutändan blev mycket nöjda.

/Mattias
  • Anna G
    Anna G skrev om Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Jakob överträffade mina förväntningar och gjorde mig väldigt nöjd med min affär.
  • Rolf E
    Rolf E skrev om Anna Byman en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Snabb och effektiv.
    Trovärdig och professionell.
    Varmt vänlig och glad.
  • Victor W
    Victor W skrev om Petter Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Mycket bra och proffesionellt. Lugn och tydligt!
  • Martin L
    Martin L skrev om Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Snabb, fokuserad, bra driv, lyhörd. Jakob förvaltade vårt uppdrag på ett utmärkt sätt. Full pott!
  • Claes H
    Claes H skrev om Anna Byman en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Anna är en engagerad, närvarande och mycket kompetent mäklare. Precis så som man önskar att en mäklare ska vara. Hon får mina allra bästa rekommendationer!
  • Gunnar D
    Gunnar D skrev om Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Jakob är en säljare, i positiv bemärkelse. Engagerad. Trevlig. Han arbetar målmedvetet, snabbt och effektivt. Bra på att återkoppla och lätt att samarbeta med. Han har mycket god kännedom om bostadsmarknaden på Lidingö eftersom han förmedlar många objekt. Min uppfattning är att han vet vad som är en rimlig prisnivå och kan därför leva upp till realistiska förväntningar. Kanske är tempot väl högt ibland för att ha koll på alla detaljer.
    Om du söker en skicklig mäklare som är bra på att sälja bostäder kan jag absolut rekommendera Jakob.
  • Frederick J
    Frederick J skrev om Anna Byman en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Återhållsam och inkännande. Ett proffsigt bemötande.
  • Carl-Fredrik B
    Carl-Fredrik B skrev om Petter Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Rak och korrekt, tillgänglig och engagerad! Säljer jag på Lidingö får Petter ett samtal.
  • Jon J
    Jon J skrev om Anna Byman en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Anna Byman sålde vår lägenhet och gjorde en stabil insats hela processen. Kan verkligen rekommendera Anna som mäklare.
  • David B
    David B skrev om Anna Byman en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Anna är duktig på återkoppling och väldigt flexibel när kommer till visning av objektet. Hon hade bra koll på objektet. Vi upplever henne som väldigt strukturerad. Har också bra lokal kännedom om Lidingö. Vi har känt oss trygga genom hela köpet.
  • Eva W
    Eva W skrev om Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Jag kom i kontakt med Jakob Jahkopson första gången i samband med en lägenhetsvisning. Kontakt etablerades då min sambo skulle sälja sin lägenhet. Nu, flera månader senare har vi köpt en lägenhet där Jakob var mäklare och nu är vi i startgroparna för att Jakob ska sälja min sambos lägenhet.
    Jag kan verkligen rekommendera Fastighetsbyrån på Lidingö och speciellt Jakob Jahkobson som mäklare.
    Han är kompetent, flexibel och tillitsfull, både när man är köpare såväl som säljare av bostad.
  • Mats P
    Mats P skrev om Petter Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    en kille som man kan lita på och vet vad han håller på med.
  • Mats M
    Mats M skrev om Anna Byman en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Engagerad och professionell, mycket trevligt bemötande.
  • Annika J
    Annika J skrev om Petter Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Trygg, påläst, ärlig & rak från början till slut!Jättenöjd😊
  • Åsa H
    Åsa H skrev om Anna Byman en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Förtroendeingivande , svarade på de frågor jag ställde, återkom som utlovar, superbra helt enkelt !!!!
  • Lynn T
    Lynn T skrev om Anna Byman en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Hej Anna är på alla sätt ....hon professionell och mycket bra med relevant imformation, svar på frågor och alltid tillgänglig. Hon är kunnig om den nuvarande fastighetsmarknaden och gav goda råd när det behövs! tack så mycket söt Anna för alla din hjälp !!!
  • Gabriella S
    Gabriella S skrev om Anna Byman en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Väldigt trevlig, saklig och tillmötesgående.
  • Ann-charlotte J
    Ann-charlotte J skrev om Anna Byman en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Proffsigt och engagerat bemötande.
    Alltid snabb på återkoppling, väldigt viktigt!
    Vänlig och hjälpsam!
  • Jonas N
    Jonas N skrev om Anna Byman en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Anna byman har varit mycket professionell och bemötande i samband av försäljningen av min lägenhet.
    Jag kan varmt rekommendera Anna Byman som mäklare!
  • Gudrun S
    Gudrun S skrev om Petronella Bennström en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Petronella är väldigt kompetent och man blir alltid trevligt bemött, vad det än gäller. Det känns tryggt att ha en sådan erfaren och duktig person till hjälp när det gäller lägenhetsförsäljning. Det är andra gången vi anlitat henne och vi är mycket nöjda.
  • Tore E
    Tore E skrev om Petronella Bennström en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Petronella är en mycket kompetent mäklare och jag har mycket stort förtroende för henne. Hon är familjens självklara val när vi gör fastighetsaffärer
  • Lena P
    Lena P skrev om Fastighetsbyrån Lidingö
    Är mer än nöjd, inte bara för att vi fick mycket mer än vi trodde! Mycket seriös och kunnig mäklare, vi fick hela tiden bra löpande information och ett mkt bra bemötande. Allt gick på räls och dessutom väldigt snabbt och smidigt!
  • Annika J
    Annika J skrev om Fastighetsbyrån Lidingö
    Gott bemötande från början till slut
  • Gudrun S
    Gudrun S skrev om Fastighetsbyrån Lidingö
    Fastighetsbyrån på Lidingö har lokal kännedom och sköter allt på ett mycket proffsigt sätt. Vi känner oss trygga och får det stöd vi behöver. Annonsering var utmärkt och bostaden blev såld på rekord tid.
  • Natalia I
    Natalia I skrev om Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Jakob är den bästa mäklaren jag stött på i mitt liv, han är en genomärlig människa och en väldigt trevlig person. Han sålde min lägenhet rekordsnabbt, och till ett mycket bra pris därtill. Det finns inget han kunde gjort bättre, och allt bara fungerade så smidigt och smärtfritt, jag är så fantastiskt nöjd med Jakob och rekommenderar honom till alla, bättre mäklare finns inte!
  • Mikael P
    Mikael P skrev om Fastighetsbyrån Lidingö
    Bra och proffsig mäklare som gjorde ett strålande jobb.
  • Torbjörn O
    Torbjörn O skrev om Anna Byman en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Jag är mycket nöjd med min mäklare. Hon har varit mycket professionell genom hela affären och arbetade hårt för att få till stånd en så fördelaktig affär som möjligt.
    Rekommenderas å det varmaste!
  • Rebecca F
    Rebecca F skrev om Anna Byman en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Anna är proffsig och saklig, samt oerhört tillmötesgående och hjälpsam. Vi är mycket nöjda med Anna och skulle varmt rekommendera henne till andra som ska sälja sin bostad!
  • Göran F
    Göran F skrev om Anna Byman en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    proaktiv, trevlig, serviceminded
  • Marie Ö
    Marie Ö skrev om Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Jag tycker att Jakob gjorde ett seriöst och trevligt intryck när vi köpte vår lägenhet. Han ingav förtroende för det kändes som att han var ärlig och sa faktauppgifter utan att överdriva, undanhålla info, lova för mycket eller pusha. Han var lugn under budgivningen utan att stressa på alltför mycket. Har träffat på motsatsen tidigare.
  • Johanna S
    Johanna S skrev om Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Jakob var professionell och bra på alla sätt och vis. Han är mycket ärlig och uppfyllde de förväntningar vi hade på honom, som mäklare.
  • Farbod S
    Farbod S skrev om Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Levde upp till mina förväntningar! En av dem bättre mäklare jag använt mig av under mina 5 år som förvaltare
  • Edward B
    Edward B skrev om Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Trevligt och driven, väldigt nöjd!
  • Marie H
    Marie H skrev om Anna Byman en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Anna Byrman är trevlig, förtroendeingivande och hon levde mycket väl upp till mina förväntningar.

Stockholmsvägen 18, 181 50 Lidingö