Alla kategorier Mäklare Stockholms län Lidingö Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Lidingö

Fastighetsbyrån Lidingö

Stockholmsvägen 18, 181 50 Lidingö — Visa karta

Letar du efter en mäklare på Lidingö som kan hjälpa dig när du ska byta bostad? Utifrån dina behov skräddarsyr vi en helhetstjänst som passar dig. Med god lokalkännedom om Lidingö och starkt engagemang gör vi din viktigaste affär till din bästa affär. Fastighetsbyrån är Sveriges ledande mäklarkedja och vårt mål är att vara bäst i landet på att förmedla bostäder på ett affärsmässigt och professionellt sätt.

Läs vad 341 kunder tycker om Fastighetsbyrån Lidingö

• Andreas N
    Andreas N skrev om Petronella Bennström en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Hej! Petronella Bennström har det finaste bemötande man kan få; hon är mycket erfaren, trevlig, lyhörd, flexibel, snabb och PROFESSIONELL mäklare. Hon har löst alla uppkomna problem i mitt ärende på absolut bästa sätt! Jag har svårt att tänka mig någon som skulle kunna ersätta henne åt mig. Men mycket stor tacksamhet för henne. /Andreas
  • Alexander P
    Alexander P skrev om Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Jakob är en alldeles utomordentligt kompetent mäklare. Han skötte försäljningen alldeles förträffligt, och han sköter allting själv och professionellt. Min tidigare erfarenhet av att sälja är att man alltid och hela tiden måste vara med i processen med mäklaren. Med Jakob var det precis tvärtom, och han sålde min lägenhet rekordsnabbt därtill, för ett högre pris än vad jag förväntade mig. Vad säger man, en drömmäklare i all dess bemärkelse, snabbheten och leveransen av försäljningen av min bostad har jag aldrig ens hört talas om, ej ens på TV. För mig finns bara en mäklare och byrå efter det här! Toppbetyg på allt för Jakob!!!!!
  • Dariel L
    Dariel L skrev om Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Jakob var extremt säker på sin sak samtidigt som han var väldigt proffsig och ödmjuk. Jakob gjorde en realistisk bedömning av bostaden, marknaden samt tidpunkt för försäljning.
    Med sin expertise sålde han lägenheten till en bra bit över det satta målet.

I framtiden gör Jakob alla mina bostadsaffärer.
    Kan starkt rekommendera Jakob! 5 av 5 möjliga! 👏👏👏
    /Dariel
  • Anna Charlotta D
    Anna Charlotta D skrev om Petronella Bennström en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Professionell och trevlig mäklare som hanterade försäljningen på bästa sätt för både köpare och säljare.
  • Ewa B
    Ewa B skrev om Petronella Bennström en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Samarbetet med Petronella ha fungerat mycket bra. Hon är trevlig och proffsig och återkopplar snabbt. Det enda som jag vill kommentera är att första visningen nog ska ligga på en söndag och sedan en kvällsvisning veckan efter. Inte tvärtom som i mitt fall. Dessutom stämde inte värderingen med slutpriset som blev under utgångspris. Det är ok men jag hade inte sålt huset om jag vetat om detta. Jobbigt att börja om så jag sålde i alla fall.
  • Peter T
    Peter T skrev om Petter Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Mycket bra. Han gav ett mycket proffsigt intryck och hade god insikt i marknaden.
  • Marcus H
    Marcus H skrev om Anna Byman en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Anna är både mycket trevligt och professionell. Hon har visat upp mycket god tillgänglighet och varit snabb i respons på frågor etc. En mäklare som vad det visat sig gjort både köpare och säljare nöjda.
  • Bertil R
    Bertil R skrev om Petter Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Mycket bra bemötande, Allting funkade enligt förväntan det gick väldigt fort Huset såldes på 4dagar
  • Rebeca L
    Rebeca L skrev om Petronella Bennström en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Trevligt, proffsigt och förtroendeingivande
  • Miriam N
    Miriam N skrev om Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Jag är nöjd med Jacob Jakobsson
  • Maria U
    Maria U skrev om Petronella Bennström en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Petronella Bennström är en kunnig och professionell fastighetsmäklare med ett trevligt bemötande och jag kan varmt rekommendera henne.
  • Margaretha W
    Margaretha W skrev om Anna Byman en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Bra, tillmötesgående, lätt att ha att göra med.
  • Jacek S
    Jacek S skrev om Petronella Bennström en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Hur bra som helst! Helt förstående i min situation som köpare och gjorde verkligen allt för att affären skall gå igenom!
  • Lena N
    Lena N skrev om Petronella Bennström en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Hej!
    Petronella Bennström är den bästa mäklare man kan tänka sig!
    Mycket god bemötande, en fin person, ställer upp 100% för sina kunder.
    Hon är mycket professionell och erfaren mäklare.
    Affären har gått snabbt och mycket bra.
    Jag är mycket nöjd som kund.
    ETT STORT TACK skall hon ha!
    Med vänliga hälsningar,
    Lena Nycopensius.
    Tyvärr har jag inte Facebok
  • Sofie G
    Sofie G skrev om Anna Byman en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Smidig försäljning som sköttes mycket proffsigt från start till slut. Anna är trevlig, engagerad och driven vilket skapade trygghet i affären. Rekommenderas starkt!

Ett extra plus för bra fotograf som fångade lägenheten precis som vi hade önskat.
  • Michael T
    Michael T skrev om Petronella Bennström en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    En schysst och serviceminded mäklare som tar sitt uppdrag seriöst.
  • Ann-charlotte J
    Ann-charlotte J skrev om Petronella Bennström en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Fick ett tryggt och förtroendegivande bemötande. Jag är väldigt nöjd. Petronella är både proffsig och rutinerad.
  • Hans N
    Hans N skrev om Petter Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Petter är förtroendefull och ger ett för både köpare och säljare en neutral och objektiv hållning.
  • Ulf Göran S
    Ulf Göran S skrev om Anna Byman en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Kompetent och trevlig fastighetsmäklare.
  • Gustaf V
    Gustaf V skrev om Petronella Bennström en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Jätte trevlig och snabb på att återkoppla när man ställer frågor. Kan absolut rekommendera Petronella.

Gustaf
  • Carl-olof S
    Carl-olof S skrev om Anna Byman en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Profesionell, okomplicerad och mycket duktig på prissättning. Rekommenderas.
  • Elisabet H
    Elisabet H skrev om Anna Byman en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Jag fick kontakt med Anna när jag sökte en mäklare för att sälja vårt radhus. Hon var snabbt på plats och gjorde en värdering samt gav en fullständig information om hur försäljningen skulle gå till. Anna var tillgänglig, kunnig och är väldigt trevlig och lätt att ha kontakt med. Radhuset såldes och det blev en affär över vår förväntan. Efter att radhusaffären var klar, återkom Anna till mig med jämna mellanrum för att presentera passande objekt för mitt nya boende. Nu nappade jag inte på något hon presenterade för mig, dock köpte jag genom Fastighetsbyrån på Lidingö. Jag rekommenderar både Anna och Fastighetsbyrån på Lidingö för er som går i sälj- eller köptankar.
  • Martta Kaarina I
    Martta Kaarina I skrev om Petter Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Det gick något trögt och resultatet var inte det som jag hade hoppats på.
  • Farzad F
    Farzad F skrev om Petter Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Duktig och tillgänglig. Det är skillnad på mäklare och kunniga mäklare. Väljer ni Petter Nilsson då har ni valt den kunniga. Man måste förstå hur en affär ska genomföras och inte bara studera till det på universitetet.
  • Fabrice M
    Fabrice M skrev om Petronella Bennström en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Petronella was great! Very knowledgeable and helpful.
  • Johanna H
    Johanna H skrev om Petronella Bennström en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Trevlig, professionell och kunnig!
  • Thomas M
    Thomas M skrev om Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Jakob skötte detta uppdrag helt perfekt och överträffade mina redan höga förväntningar då jag visste att han är en av toppmäklarna i Stockholm. Han sålde min omöblerade bostad efter 5 dagars annonsering, innan visning och till ett högre pris än värdering, samt dessutom till ett klart högre pris än vad övriga mäklare trodde var möjligt.
    Jag har sålt flera bostäder i mina dar, men ingen har varit bättre och proffsigare än Jakob, han är den bästa mäklaren jag haft nöjet att anlita och jag kommer definitivt rekommendera Jakob till mina vänner och bekanta, samt anlita honom igen.
  • Joel T
    Joel T skrev om Fastighetsbyrån Lidingö
    Professionell och flexibel mäklare
  • Simon C
    Simon C skrev om Petter Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Petter är mycket trevlig och proffesionell, vilket för mig betyder att han gav ett objektivt intryck, kändes inte som en sälare...

Mycket kunnig om lägenheter i allmänhet, väldigt kreativ med ideer. Jag hade inte köpt lägenheten om det inte varit för Petter i detta fall.
  • Maria Å
    Maria Å skrev om Fastighetsbyrån Lidingö
    Trevlig och professionell mäklare.
  • Martin L
    Martin L skrev om Petronella Bennström en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Super rask och smidig handel utan strul. God service
  • Anita M
    Anita M skrev om Petter Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Då jag behövde hjälp med att sälja min bostad så fick jag snabbt hjälp utav Petter Nilsson, ifrån Fastighetsbyrån, Lidingö.
    Jag fick hjälp med allt, ifrån början till försäljning. Mycket kontakt under försäljning, med bra information om utveckling.
    Men jag saknar lite feedback om vad som händer efter försäljning. Annars så tycker jag att allt fungerade bra!
  • Emelie S
    Emelie S skrev om Petronella Bennström en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Personlig service och super duktig!
  • Vera E
    Vera E skrev om Petronella Bennström en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Petronella är en mäklare med många fasetter. Trygg , kunnig , pålitlig , snabb och idérik samtidigt varsam , genuint intresserad och omtänksam. Jag hade tur som hade henne som mäklare , allt har gått som på räls och är väldigt nöjd .
  • Oneida B
    Oneida B skrev om Anna Byman en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Väldigt hjälpsam, trevlig och duktig
  • Thomas S
    Thomas S skrev om Anna Byman en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Mycket trevligt bemötande av en snygg, seriös och klok mäklare. Hon förstod mig och hur jag ville att försäljningen skulle gå till på ett utmärkt sätt.
  • Carita T
    Carita T skrev om Fastighetsbyrån Lidingö
    Det bästa med henne var att hon alltid svarade på mina sms, oavsett kväll, helg eller dag, det är jag tacksam över!
  • Madeleine L
    Madeleine L skrev om Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Tät kontakt med kund, mån om att få ut rätt pris och att göra både säljare och köpare nöjda.
  • Elisabeth H
    Elisabeth H skrev om Fastighetsbyrån Lidingö
    Jag fick genomgående ett bra och positivt bemötande. Mäklaren har varit engagerad, driven och hjälpsam genom hela bostadsaffären.
  • Magnus P
    Magnus P skrev om Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Jakob har agerat mycket professionellt, närvarande och tydligt i hela processen från första kontakt till försäljningen. Tack!
  • Sandra H
    Sandra H skrev om Fastighetsbyrån Lidingö
    Hon är väldigt intresserad av att göra oss så nöjda som möjligt med vår försäljning. Lättillgänglig och professionell. Kände ett stort förtroende för henne.
  • Henrik P
    Henrik P skrev om Petter Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Kunnig, snabb återkoppling. Kontaktar garanterat vid nästa sälj tillfälle.
  • Britta P
    Britta P skrev om Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Jakob gjorde ett strålande jobb då han sålde vårt hus. Vi hade ett fint samarbete och han var mycket påläst och jobbade hårt. Vi blev mycket nöjda med resultatet.
  • Per K
    Per K skrev om Fastighetsbyrån Lidingö
    Bra kontakt, trevlig och professionell
  • Nathalie T
    Nathalie T skrev om Jakob Jahkopson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Jakob gjorde ett kanonjobb. På mycket snabbare tid än förväntat, fick vi ett bättre pris än vi trott. Otroligt trevlig och professionell
  • Marielle B
    Marielle B skrev om Petter Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Kunnig, snabba svar och trevligt bemötande. Kommer garanterat kontakta honom vid försäljning eller köp igen
  • Nahid K
    Nahid K skrev om Petter Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Hej!
    Jag är supernöjd med bemötandet, förhållningssättet och hela processen.
    Nahid
  • Mikael M
    Mikael M skrev om Petter Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Kunnig och trevlig! Bra kunskap av marknaden på Lidingö.
  • Lise R
    Lise R skrev om Petter Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Mkt fint bemötande. Verkar reell.
  • Anna H
    Anna H skrev om Petter Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Petter skötte försäljningen av min lägenhet mycket bra. Jag upplevde honom som seriös och pålitlig. Han var lätt att få kontakt med och bra och smidig att samarbeta med. Dessutom förstås kunnig och trevlig och gav extra service.

Stockholmsvägen 18, 181 50 Lidingö