Läs vad 130 Läs vad Petter Nilsson

• 2021-01-14
    Petter vet vad han gör, trevligt bemötande
    Magnus C
    • 4:a
    • 93.0 m²
    köpte sin lägenhet med hjälp av Petter Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
  • 2020-10-20
    Jag fick ett genomgående trevligt intryck av mäklaren och allt levde upp till mina förväntningar.
    Amanda S
    • 54.0 m²
    • Brevik
  • 2020-09-26
    Jag kan säga att jag är jättenöjd hur han jobbar, allt va korrekt och bra :)
    Agim H
    • 64.6 m²
  • 2020-09-06
    Tycker Petter gav ett ganska svalt mottagande vid visning av lägenhet. Budgivningen var ganska oklar och återigen upplevde vi att självaste kontakten och bemötelsen var relativt tafatt. Han verkade inte så sugen på att sälja lägenheten. När vi skulle flytta in var det svårt att få kontakt med Petter gällande frågor vid inflyttningen
    David G
    • 54.0 m²
    • Brevik
  • 2020-08-21
    Bäst service trevlig ton. Rekommenderas varmt.
    Daniel N
    • 64.6 m²
    • Gångsätra
    sålde sin lägenhet med hjälp av Petter Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
  • 2019-11-18
    Köpt en lägenhet på Lidingö.

Ensam intressent, inga andra budgivare, jag höjde bud utifrån att mäklaren sa att det inte fanns några renoveringsbehov i kök och badrum, dumt av mig att lita på mäklaren.
    Fel och brister i lägenheten mörkades i kök och badrum, det sas att det inte fanns några renoveringsbehov, visade sig inte stämma, läckor i badrum, fettfilterfläkt utan anslutning till ventilation, felaktigt installerad el i kök är vad jag upptäckt hittills. Känns inte ok.

I övrigt har allt varit korrekt skött!
    Cecilia J
    • 4:a
    • 77.0 m²
    • Hersby
  • 2019-10-25
    Vi sålde vår bostadsrätt med Petter som mäklare. Bara positivt !
    Mycket kunnig, tillgänglig och fick oss att känna oss trygga.
    Vi kommer absolut rekommendera Petter till bekanta, av oss får han toppbetyg !
    Malin P
    • 3:a
    • 78.0 m²
    • Skärsätra
  • 2019-10-04
    Köpt lägenhet Banvägen 21a, på väg att sälja villa på Tranbärsvägen 5, båda med Petter som mäklare. Alltid bra och korrekt bemötande från Petters sida. Mitt intryck är att han jobbar hårt och målmedvetet med sina försäljningar och svarar alltid snabbt på mail och sms. Strategin att ha besiktning gjord innan objektet läggs ut känns bra och juste mot såväl säljare som köpare. Mäklaren har (hittills...) levt upp till mina förväntningar.
    Ann C
    • 203.0 m²
    sålde sitt hus med hjälp av Petter Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
  • 2019-09-11
    Jag sålde min lilla 1,5:a på Lidingö. Det var min första försäljning någonsin och det när bostadsmarknaden är ganska osäker. Jag var orolig och behövde en förtroendeingivande men realistisk mäklare. Av de mäklare jag träffade inför försäljningen valde jag Petter för att jag kände att han hade precis de egenskaper jag eftersökte.
    Alla förberedelser gick väldigt smidigt. Jag var kanske inte 100% nöjd med fotografens arbete, men utöver det funkade allt bra. Funktionen "Säljcoachen" gjorde det enkelt för mig att följa med alla steg i processen. Jag uppskattade att Petter var så lugn under hela processen, det gjorde mig trygg när jag själv var ganska orolig över hur försäljningen skulle gå. Resultatet var en snabb och smidig affär till det försäljningspris som jag hoppats på, trots generell prisnedgång på marknaden. Otroligt nöjd och imponerad över att allt fungerat felfritt. Över alla förväntningar! Tack snälla Petter!
    Kajsa K
    Kajsa K
    • 33.0 m²
  • 2019-08-26
    Kunnig och proffsig genom hela processen.
    Henrik J
    • 213.0 m²