Petter Nilsson
Registrerad mäklare sedan 2007
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-05 - 2018-11

Läs vad 116 kunder tycker om Petter Nilsson

• Malin J sålde sin bostad med hjälp av Petter Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Sålt bostadsrätt! Mäklaren va mycket professionell. Det som ligger på minus är fotografen som nyttjades. Bilderna blev, enligt oss, inte 100. Läs mer
  • Yang W sålde sin bostad med hjälp av Petter Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Bra visning, bra tjänst för säljer. Hjälp mycket för att hitta nytt hus. Läs mer
  • Annika B köpte sin bostad med hjälp av Petter Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Fastughetsbyrån har - genom Petter Nilsson - gett ett såväl vänligt som effektivt och korrekt bemötande/service hela vägen vid vår fastighetsaffär.
    Vi kan varmt rekommendera honom.
    /Tomas och Annika Läs mer
  • Oscar R köpte sin bostad med hjälp av Petter Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Köpt en lgh som förmedlades av mäklaren. Kontakten med mäklaren har varit bra och allt de formella har gått smidigt, upplysningen från mäklarens sida har varit tillfredställande. Läs mer
  • Benny L skrev om Petter Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Husförsäljnig, Peter är kunnig, lugn och förtroendegivande - en mycket bra mäklare Läs mer
  • Iohn R skrev om Petter Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Vi köpte en villa på Lidingö med Petter som mäklare. När väl kontakten var etablerad och Petter förstod att vi var intresserade gick allting väldigt bra! Läs mer
  • Hanna L skrev om Petter Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Vi har med hjälp av Petter sålt vårt hus. Petter är lyhörd visar stor respekt för både oss som säljare samt köpares behov. Petter har bred kompetens inom sitt område år mycket pålitlig och seriös i sitt yrkesutövande.
    Jag har erfarenhet av Petter i samband med både försäljning och köp, den bästa mäklaren jag har haft i samband med denna typ av affärer. Läs mer
  • John S skrev om Petter Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Jag fick ett personligt tips från en vän på Facebook om Petter, som hade letat lägenhet under en två års period och som uttryckte det så här, "Jag letade under en två årsperiod efter lägenhet på Lidingö och har träffat alla mäklarna. Det finns en som är särklass bäst och det är Petter. I hur han möter säljare och köpare".

Upplever Petter som otroligt smidig, och lösningsorienterad, att se saker ur flera perspektiv när det gäller t ex renovering. Framför allt fick vi snabbt förtroende för honom, med klokt resonerande med strategi för försäljning, sätta ett rimligt pris, och hur han ganska snabbt kunde leda affären till ett avslut (genom att värdera de olika spekulanterna och identifiera köparen).

Allt fungerade mycket smidigt.

Ursäkta att jag inte svarade på den första undersökningsunderlaget. Har varit begravd i arbete. Läs mer
  • Jordan K skrev om Petter Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Vi köpte ett radhus från Petter i 2018 och det gick väldigt smidigt. Han var professionell, trevlig och kunnig om området samt huset. Läs mer
  • Katrina P skrev om Petter Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    Mycket trevlig kunnig, proffsig, följde upp och väl förberedd.
    Jag är mycket nöjd med det bemötande och den hjälp jag fick i samband med försäljningen av min lägenhet.
    Kan varmt rekommendera Petter Nilsson. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Lidingö