Petter Nilsson är mäklare på Fastighetsbyrån Lidingö

Petter Nilsson har varit registrerad mäklare sedan 2007-04. Petter Nilsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-04 och har fått 157 omdömen med ett betyg på 4.7. Petter Nilsson har haft 44 försäljningar sen 2021-09 och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-09 - 2022-08

Läs vad 157 Läs vad Petter Nilsson

• köpte sitt hus med hjälp av Petter Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    • Sticklinge
    2022-08-29 Verifierad kund
    Bra och professionellt bemötande och väldigt smidig dialog på alla sett. Rekommenderar verkligen Petter som mäklare!
  • Anders U
    sålde sitt hus med hjälp av Petter Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    • Trolldalen
    2022-08-18 Verifierad kund
    Från början till avslut ett naturligt och realistiskt samtal kring vår fastighetsaffär, som var lätt att förstå och som fullföljdes på kort tid och på bästa sätt.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Petter Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    • Bodal
    2022-06-12 Verifierad kund
    Jag blev tipsad om Petter av en familjemedlem och måste säga att Petter har gjort hela processen av att sälja min lägenhet otroligt smidig. Jag har aldrig sålt en lägenhet tidigare och hade väldig tidspress då jag bor i Australien och bara hade en månads semester i Sverige där jag skulle hinna med allt. Men Petter var verkligen toppen, svarade på alla mina frågor och förklarade varje steg i detalj så jag förstod vad som komma skall. Petter kom också med tips gällande snabb försäljning/bortforsling av möbler/tillhörigheter och stylist för visning, vilket var väldigt hjälpsamt. Tack vare Petters professionella hanterade av allt kände jag ett lugn genomgående, och det var så skönt i en annars väldigt stressig situation.

Petter lyckades få min lägenhet såld och till utgångspris trots en relativt instabil marknad. Stort tack Petter!
    • Herserud
    2022-06-07 Verifierad kund
    Väldigt nöjd med Petter! God kommunikationsförmåga, väldigt tillgänglig och professionell i sitt utförande och kunnig i sitt geografiska område. Jag är väldigt nöjd med vårt samarbete.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Petter Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    • Herserud
    2022-05-02 Verifierad kund
    Helt korrekt. Inga klagomål !
    Jag hade inte några förväntningar utan utgick ifrån att'
    personen jag hade kontakt med skötte sitt jobb.
    Säljaren däremot verkade något tankspridd och tog inte
    i hand när vi skrivit kontraktet. Det anser jag att man gör
    vid en så stor affär. Men det har ju inget med Petter Nilsson
    att göra.
    vänligen
    Ingrid Strömberg
  • sålde sitt hus med hjälp av Petter Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    • Brevik
    2022-03-14 Verifierad kund
    Snabb hantering, tydlig kommunikation och en trygg känsla genom hela processen
  • köpte sitt hus med hjälp av Petter Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    • Brevik
    2022-03-09 Verifierad kund
    Proffsig approach och kunnig i sakfrågor. Rak, ärlig och bra att ha och göra med.
    Hej Christoffer,

Tack!
    Hoppas ni kommer trivas i ert nya fina gavelradhus!

Mvh Petter
    • Torsvik/Herserud
    2022-02-26 Verifierad kund
    Det gick lätt och smidigt,utan besvär eller krångel!
    Mycket nöjd.Gunnel Gustafsson
    • Gångsätra
    2022-01-30 Verifierad kund
    På alla sätt vänlig och tillmötesgående. Pålitlig, ringde tillbaka på exakt utsatt tid.
    • Bodal/baggeby
    2022-01-29 Verifierad kund