Petter Nilsson är mäklare på Fastighetsbyrån Lidingö

Petter Nilsson har varit registrerad mäklare sedan 2007-04. Petter Nilsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-04 och har fått 140 omdömen med ett betyg på 4.6. Petter Nilsson har haft 24 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-09 - 2021-08

Läs vad 140 Läs vad Petter Nilsson

• sålde sin lägenhet med hjälp av Petter Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    2021-09-18
    Jag blev Bemött på ett jätte bra sätt ’han har berättat till oss allt som vi behöver veta om bostaden .
    Vi tycker att han har gjort den som ska han göra.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Petter Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    2021-09-16
    Med Petter så känner man sig väldigt trygg som köpare.

Han har ett proffsigt bemötande.
  • Helena N
    2021-09-12
    Mycket professionell, duktig att förhandla fram deal som båda parter är nöjda med. Transparent. Inte alls snackis säljare som vissa mäklare är.
    • Torsvik
    2021-09-10
    Trevligt bemötande med snabb, rak och realistisk feedback i försäljningens alla faser. Kort sagt känns det tryggt att anlita Petter Nilsson som mäklare!
    • Baggeby
    2021-08-25
    Petter response is always on time, during the process, I felt I could rely 110% on him, Fastighetsbyrån has a really nice platform where we communicated and reviewed documents and the process, I never felt stressed
    He did an amazing job selling my apartment in Lidingö, it went so quick and smoothly
  • köpte sitt hus med hjälp av Petter Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    • Killinge
    2021-08-14
    Professionell och serviceorienterad bemöts man av Petter. Han är kunnig på området och är behjälplig för att hitta lösningar helt i linje med mina förväntningar. Petter är mycket tillförlitlig och skapar gott förtroende vilket jag värdesätter.
    Tackar!
    Vi hörs strax kring idéer gällande ombyggnationen!
    Mvh Petter
    • Hersby
    2021-08-09
    Avslappnad, ärlig och proffsig! Vi fick stort förtroende för Petter med en gång!
    Tackar, det värmer att höra!
    Hoppas ni kommer trivas i er nya lägenhet och på Lidingö!
    Jag hjälper er gärna med en omvärdering när ni renoverat klart.
    Mvh Petter
    2021-05-26
    Petter var mycket professionell och hjälpsam när jag köpte på Lidingö, ett område som jag inte känner till särskilt väl men som Petter i hög grad bistod med att hjälpa mig orientera mig i.
    • Hersby
    2021-03-22
    Proffsigt men också personligt. Tryggt.
  • sålde sitt hus med hjälp av Petter Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lidingö
    • Högberga
    2021-03-18
    Sålt mitt hus. Mycket seriös och affärsmässig mäklare som sätter sig in i både säljarens och köparens situation och önskemål och jobbar utifrån det. Lätt tillgänglig och bra på att återkoppla snabbt.