Amanda Bergman

Amanda Bergman

Amanda Bergman är mäklare på Fastighetsbyrån Luleå

Amanda Bergman har varit registrerad mäklare sedan 2021-06. Amanda Bergman har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-08 och har fått 50 omdömen med ett betyg på 4.8. Amanda Bergman har haft 21 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 90% av sina kunder efter omdömen.

50 omdömen om Amanda Bergman

Sedan starten hos Reco 2021
Ove N
Centrum

Väldigt proffsig mäklare som man känner stort förtroende för.

Victoria B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Amanda Bergman en del av Fastighetsbyrån Luleå
Burströmska Gärdan

Jätte trevlig, tillmötesgående och hjälpsam mäklare, skötte sitt uppdrag med bravur, ett riktigt proffs skulle jag säga, hon visste vad hon höll på med. High five till Amanda och tusen tack för allt, nu kan jag börja mitt nya liv!!

Birgitta L
Bergviken

Vi är väldigt nöjda! Fint bemötande och god service. Vi upplevde att hon var aktiv och vi fick hela tiden återkoppling vilket vi uppskattade. Vi kan bara ge det bästa betyget. Tack så jättemycket Amanda!! Med vänlig hälsning Birgitta och Fredrik Larsson

Obaidullah N
Köpte sin lägenhet med hjälp av Amanda Bergman en del av Fastighetsbyrån Luleå
Centrum

Jag är väldigt nöjd med mitt köp från Amanda och hennes byrå. Hon var väldigt hjälpsam och professionell. Rekommenderas starkt! Tack så mycket, Amanda!

Daniel M
Centrum

Amanda har under dessa svåra ekonomiska förhållanden gjort sitt yttersta för att hjälpa mig att bli av med min bostad. Hon har hög kunskap och ger än ett lugn i stormen. Kan inte rekommendera henne mer om du vill sälja en bostad.

Axel Ö
Mjölkudden

Amanda har gett ett fantastiskt bemötande och visat en enorm drivkraft under en längre försäljningsprocess p.g.a en ansträngd marknad. Hon har varit aktiv i sitt informerande till oss som säljare och "legat på" potentiella köpare. Rekommenderas starkt.

Per G
Sålde sitt hus med hjälp av Amanda Bergman en del av Fastighetsbyrån Luleå
Lulsundet

Nyfiken, öppen för att lyssna, förtroende ngivande. Effektiv handläggning av vårt ärende Behjälplig.

Niklas O
Lulsundet

Trevlig, hjälpsam och professionell.

Helena H
Hertsön

Lätt att prata med och svarar snabbt på funderingar kring bostadsköp. Fick till en brq och smidig affär.

David V
Kyrkbyn/gammelstad

Det var framför allt min sambo som hade kontakt med Amanda, men den kontakt jag hade med henne var bra: tydlig, enkel och norrbottnisk.