Fredrik Schön

Fredrik Schön

Fredrik Schön är mäklare på Fastighetsbyrån Luleå

Fredrik Schön har varit registrerad mäklare sedan 2020-05. Fredrik Schön har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-08 och har fått 18 omdömen med ett betyg på 4.9. Fredrik Schön har haft 31 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-07 - 2021-06

Läs vad 18 Läs vad Fredrik Schön

• sålde sitt hus med hjälp av Fredrik Schön en del av Fastighetsbyrån Luleå
    • Hertsön
    2021-06-28
    Lugn, trygg och kunnig. Bra och tydlig i sin kommunikation.
    • Kronan
    2021-06-17
    Kunnigt och trevligt bemötande med bra tålamod,
    • Kronan
    2021-06-17
    Proffsig, lätt att få tag på vid frågor. 5 av 5. (Var köpare i detta fall)
  • Daniel G
    sålde sin lägenhet med hjälp av Fredrik Schön en del av Fastighetsbyrån Luleå
    • Bergviken
    2021-06-10
    Mycket professionell mäklare och fick mig att känna mig trygg under bostadsförsäljningen
    • Skurholmen
    2021-05-27
    Jordnära, varm och har djup förståe
    • Mjölkudden/munkeberg
    2021-05-26
    Hjälpte oss sälja en lägenhet och vi fick ett bra och proffsigt bemötande. Fungerade toppen, lägenheten såld på kort tid.
    • Skurholmen
    2021-05-26
    The sold apartment was very well presented in all the marketing stages.
    He treated me with respect, was professional, guided me through out the selling process, and answered most of my questions with clarity and patience.
    He lived up to my expectation of selling the apartment before June.
    I would definitely recommend him to other people wanting to sell apartments!
    • Gammelstad
    2021-05-21
    Fredrik sålde våran lägenhet i Gammelstad.
    Väldigt tillmötesgående trevlig mäklare, tydlig och ärlig kommunikation.
    Vi är väldigt nöjda med Fredrik
    • Centrum
    2021-03-29
    Sålt en lägenhet och fick otroligt bra service och uppföljning, många bra råd och tips för en ”förstagångssäljare”.
    Kommer vända mig till Fastighetsbyrån och Fredrik för framtida bostadsförsäljningar. Topklass!
    • Centrum
    2021-03-29
    Jag köpte under våren 2021 en bostadsrätt i Luleå. Köpet genomfördes via Fastighetbyrån med Fredrik Schön om mäklare. Fredrik rekomenderas varmt då han är tydlig, seriös, och har god kommunikativ förmåga. Du får viktig information längs processen och känner dig aldrig förledd på något sätt. Fredrik levde väl upp till de förväntningar som jag hade innan.