Fredrik Schön

Fredrik Schön

Fredrik Schön är mäklare på Fastighetsbyrån Luleå

Fredrik Schön har varit registrerad mäklare sedan 2020-05. Fredrik Schön har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-08 och har fått 80 omdömen med ett betyg på 4.7. Fredrik Schön har haft 20 försäljningar sen 2023-02 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2023-02 - 2024-01

80 omdömen om Fredrik Schön

Sedan starten hos Reco 2020
Thorben T
Örnäset

Väldigt bra bemötande,lung och kunnig eftersom det var första gången vi skulle sälja hade vi inte vetskapen om hur saker och ting skulle vara men Fredrik var duktig på att förklara och bistå med information, Fredrik var bra när buden kom och fick att inte ta första och bästa budet men guide oss igenom allt till ett bra pris på vårat hus

Anna-Karin T
Örnäset

Kunnig tålmodig mkt trevlig och som vår 18 åriga son sa ” han är rätt skön ”

Senada S
Råneå

Han var väldigt hjälpsam med allt som behövde göras. Han var professionell och gjorde sitt jobb väldigt bra. Vi är väldigt glada med hans tjänster.

Ludvig M
Centrum

Bra bemötande, lätt att boka tid med. Svarar alltid snabbt vid förfrågningar.

Samira B
Skrev om Fredrik Schön en del av Fastighetsbyrån Luleå

Fredrik sålde våran villa och vi är supernöjda med honom. Allting från första möte till affär gick smidigt. En mäklare som vet vad han håller på med och alltid tillgänglig för sina kunder. Rekommenderar starkt Fredrik!

Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Herlander Manuel Gomes S
Smedsbyn

Trevlig, kunnig och lätt att prata med. Omständigheterna var tyvärr inte de bästa för att kunna dra full nytta av hans erfarenhet. Jag är nöjd med hans arbete att hjälp att sälja min bostad. Fredrik hade alltid tid för försöka lösa mina problema

Jan A
Burströmska Gärdan

Mycket bra rakt igenom 👌en mycket bra hanterad försäljning. Bra bemötande också.

Lena W
Sålde sin lägenhet med hjälp av Fredrik Schön en del av Fastighetsbyrån Luleå
Burströmska Gärdan

Fredrik Schön på Fastighetsbyrån i Luleå är en lyhörd, empatisk och kunnig mäklare. Vi bemöttes med respekt och kunde tryggt luta oss tillbaka och lita på hans kunskap. Kan varmt rekommenderas .

Jessica L
Brändön

Vi blev bemött på ett bra sätt, kände oss trygg och väl omhändertagen. Upplevde en lättsam och fin dialog rakt igenom hela försäljningen och vi fick svar så fort vi hade några funderingar och Fredrik har varit väldigt tillmötesgående mot oss. Vi rekommenderar starkt att anlita fastighetsbyrån.

Oliver H
Centrum/varvet

Jag blev trevlig och respektfullt bemött. Jag hade inga särskilda förväntningar, men är nöjd med Fredrik. Fredrik var tydlig och höll mig uppdaterad, god kommunikation.