Amanda Bergman

Amanda Bergman

Amanda Bergman är mäklare på Fastighetsbyrån Luleå

Amanda Bergman har varit registrerad mäklare sedan 2021-06. Amanda Bergman har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-08 och har fått 18 omdömen med ett betyg på 4.8. Amanda Bergman har haft 24 försäljningar sen 2021-09 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-09 - 2022-08

Läs vad 18 Läs vad Amanda Bergman

• köpte sin lägenhet med hjälp av Amanda Bergman en del av Fastighetsbyrån Luleå
    • Lövskatan
    2022-07-01 Verifierad kund
    blev bemött bra och Amanda förklarade allt bra så man kunde förstå även fast man inte vet så mycket om allt som innebär att köpa ett boende
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Amanda Bergman en del av Fastighetsbyrån Luleå
    • Björkskatan
    2022-06-14 Verifierad kund
    Jag var inte den som hade mest kontakt med Amanda, men hon var trevlig varje gång jag träffade henne. Man skulle kunna säga att jag valde henne över en annan mäklare efter första intrycket.
    • Skurholmen
    2022-06-13 Verifierad kund
    Jag blev bra bemött fast jag droppade in oanmäld när jag såg till salu skylten. Lägenheten var intressant så anmälde mej på en visning till. Amanda gav ett gott intryck. Hon är saklig och gav en bra genomgång av turerna i ett köp.
    2022-03-14 Verifierad kund
    Blev väldigt bra och proffsigt bemött.
    Väldigt social och engagerad men inte för på.
    Väldigt flexibel.
    Jag hade inte så mycket förväntningar med tanke på tidigare upplevelser med mäklare. men jag är väldigt nöjd med allt, bra bemötande, väldigt trevlig och kom med den nödvändiga och viktiga informationen. Visade även den inte så viktiga informationen men var tydlig med att den inte var så viktig och de kunde man titta på sen om man önskar, väldigt bra och effektivt.
    2022-03-14 Verifierad kund
    Påläst, kunnig; tydlig och trevlig!
    2022-03-14 Verifierad kund
    Well treated, Very active, Transparent in sharing all the information. Very quick in processing the administrative stuff. Super happy for selecting her as a mäklare.
    2022-02-26 Verifierad kund
    Jag är supernöjd. Bra bemötande och väldigt hjälpsam. Hon är snabb på att svara på frågor och har bra lösningar på allt. Jättebra mäklare!
    • Centrum
    2021-11-21 Verifierad kund
    Har fungerat utmärkt trots att två av oss funnits i andra ändan av Sverige!
    • Centrum
    2021-11-21 Verifierad kund
    Jag blev bemött på det sätt som jag väntade mig, dvs på ett korrekt sätt. Hon svarade på alla mina frågor, och höll kontakt under och efter budgivningen.
    • Björkskatan
    2021-11-10 Verifierad kund
    En trevlig och noggrann mäklare som visar engagemang gentemot sina kunder.