Emma Kafle
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2019-03 - 2020-02

Läs vad 26 Läs vad Emma Kafle

• Max B
    Max B sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Kafle en del av Fastighetsbyrån Märsta

2020-03-18

Centrala Märsta
    Väldigt professionell i sitt yrke, och alltid med ett leende på läpparna. Läs mer
    Emma K gillar detta
  • Maria W sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Kafle en del av Fastighetsbyrån Märsta

2020-03-18

Sålt lägenhet 2a.
    Lättsam mäklare med professionellt bemötande. Läs mer
    Emma K gillar detta
  • Jonas I sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Kafle en del av Fastighetsbyrån Märsta

2020-03-02

Centrala Märsta
    Emma har skött affären strålande! Hon har klivit in och stöttat där det behövts och engagerat sig i att få till en så smidig och bra affär som möjligt. Läs mer
    Emma K gillar detta
  • Beatrice S sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Kafle en del av Fastighetsbyrån Märsta

2020-02-19

Centrala Märsta
    Emma gjorde ett fantastiskt jobb och sålde vår bostad snabbt och smidigt, precis som vi ville. En otroligt duktig och trevlig mäklare. Läs mer
    2020-02-19 Emma K svarar Beatrice S
    Hej Beatrice,
    Tack, glad att jag kunde uppfylla era förväntningar :)
    /Emma
  • Rachawan Y köpte sin lägenhet med hjälp av Emma Kafle en del av Fastighetsbyrån Märsta

2020-02-10

Märsta - Valsta
    Hon har bra ansvar och jobbar utifrån kunds behov.
    Jag är nöjd med tjänsten . Läs mer
    2020-02-11 Emma K svarar Rachawan Y
    Hej Rachawan,
    Kul att höra att du är nöjd, jag hoppas du ska trivas i din fina lägenhet :)
  • Jennifer B
    Jennifer B sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Kafle en del av Fastighetsbyrån Märsta

2020-02-03

Jag sålde en lägenhet.
    Från start har Emma varit glad, driven och positiv. Jag har alltid känt hopp efter jag pratat med henne även om jag efter bakslagen vi fick kände hopplöshet.

Tycker Emma har varit helt fantastisk och så mycket bättre än jag förväntat mig (jämfört med de få mäklare jag haft kontakt med innan är hon allt och dom inget).

Hon är snabb på att komma med info & svar om jag haft frågor. Hon är kunnig och påläst. Alltid legat några steg före och jag känner att det aldrig stått still även när det inte gått som vi velat.
    Aldrig känt mig riktigt orolig med henne vid min sida igenom detta!

Skulle verkligen rekommendera henne till andra jag känner :) Läs mer
    2020-02-07 Emma K svarar Jennifer B
    Stor tack snälla Jennifer, det glädjer mig verkligen! :)
  • Jenny K
    Jenny K sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Kafle en del av Fastighetsbyrån Märsta

2020-01-21

Märsta - Valsta
    Emma Kafle har hjälpt mig att sälja min bostadsrätt och den service hon givit mig är obeskrivligt bra! Kunde inte ha varit mer nöjd och rekommenderar Emma till alla som önskar en trygg affär med en mäklare som ger det lilla extra. Läs mer
    2020-01-21 Emma K svarar Jenny K
    Tack Jenny, vad glad jag blir :)
    Stort tack för förtroendet att få hjälp dig med din bostadsaffär!
  • Tommy Kjell E
    Tommy Kjell E köpte sitt hus med hjälp av Emma Kafle en del av Fastighetsbyrån Märsta

2019-12-22

Sigtuna - Västra
    Köpt en villa. Proffsigt bemötande och aldrig några problem att få tag på vid frågor. Mäklaren levde upp till 100% av vår förväntan. Läs mer
    2020-01-07 Emma K svarar Tommy Kjell E
    Tack snälla Tommy! Jag hoppas att ni kommer trivas i ert nya boende :)
    /Emma
  • Karl Johan Fredrik S
    Karl Johan Fredrik S sålde sitt hus med hjälp av Emma Kafle en del av Fastighetsbyrån Märsta

2019-12-04

Steningehöjden
    Alltid glad och väldigt driven!
    Uppfyllde alla förväntningar.

Topp klass! Läs mer
    2020-01-09 Emma K svarar Karl Johan Fredrik S
    Det glädjer mig, stort tack Fredrik! Tack för förtroendet att hjälpa er med er bostadsaffär :)
  • Mehert H köpte sin lägenhet med hjälp av Emma Kafle en del av Fastighetsbyrån Märsta

2019-10-19

Märsta - Valsta
    Bostadsrätt köpte och Emma har bra bemötande.att hon är tydligt. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Märsta

Ros-Marie Kokkonen