Emma Kafle
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-07 - 2019-06

Läs vad 7 Läs vad Emma Kafle

• Betty O köpte sin lägenhet med hjälp av Emma Kafle en del av Fastighetsbyrån Märsta

2019-07-02

Märsta - Valsta
    Jag köpt en bostad och tyckte att jag blev bemött på ett utmärkt sätt. Läs mer
  • Tapani R
    Tapani R sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Kafle en del av Fastighetsbyrån Märsta

2019-05-16

Sigtuna - Brännbo
    Jag har sålt en bostadsrätt i Sigtuna stad. Kom i kontakt med Emma då hon för en längre tid sen värderade lägenheten på initiativ av Swedbank. Valde då att hon skulle få sälja lägenheten på grund av hennes proffsiga attityd och att hon var väldigt glad och trevlig. Allt vad det gäller försäljningen har gått otroligt smidigt och Emma har fixat allt till vår belåtenhet, sen att affären gick snabbt bidrar såklart till helhetsupplevelsen.
    Hur som helst kommer jag rekommendera Emma till alla som ska sälja en lägenhet framöver.

Stort tack Läs mer
    2019-05-24 Emma K svarar Tapani R
    Tusen tack för många fina ord Tapani!
    Tack för förtroendet :)
  • Marcus Järvenpää sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Kafle en del av Fastighetsbyrån Märsta

2019-05-12

Centrala Märsta
    Emma fick i uppdrag att sälja våran lägenhet. Bra bemött och proffsigt skött. Rekommenderas! Läs mer
    2019-05-13 Emma K svarar Marcus Järvenpää
    Tack så mycket för dina fina ord och tack för förtroendet :)
  • Sarah K köpte sin lägenhet med hjälp av Emma Kafle en del av Fastighetsbyrån Märsta

2019-04-23

Märsta - Valsta
    Vi skulle köpa vårt första hem tillsammans, tycker Emma har varit väldigt trevlig och tillmötesgående. Läs mer
    Emma K gillar detta
  • Sandra L sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Kafle en del av Fastighetsbyrån Märsta

2019-03-04

Märsta - Steninge
    Sålt en bostadsrätt. Här fått bra och proffsig hjälp från mäklaren. Läs mer
    2019-03-06 Emma K svarar Sandra L
    Tack Sandra och tack för förtroendet! :)
  • Jonas Ö sålde sitt hus med hjälp av Emma Kafle en del av Fastighetsbyrån Märsta

2019-01-29

Märsta - Steninge
    Vi sålde vårat radhus och fick inte bara en utmärkt service vid försäljningen utan även goda råd inför visningen. Ett trevligt bemötande och ett snabbt och proffsigt förfarande. Hon överträffade våra förväntningar och vi är mer än nöjda. Om någon skulle fråga så skulle vi varmt rekommendera Emma till dem. Läs mer
    2019-02-01 Emma K svarar Jonas Ö
    Tack snälla Jonas för de fina orden! Tack för förtroendet :)
  • Annica S sålde sin bostad med hjälp av Emma Kafle en del av Fastighetsbyrån Märsta

2018-12-05

Har sålt ett radhus.
    Mäklaren var förträfflig, bra bemötande och proffsig.
    Mäklaren var över förväntan. Läs mer
    2019-02-01 Emma K svarar Annica S
    Tack snälla Annica för de fina orden och förtroendet att hjälpa er med er bostadsaffär :)
    Emma K gillar detta

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Märsta