Robert Thunér

Robert Thunér

Robert Thunér är mäklare på Fastighetsbyrån Mjölby

Robert Thunér har varit registrerad mäklare sedan 2011-05. Robert Thunér har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-04 och har fått 265 omdömen med ett betyg på 4.8. Robert Thunér har haft 33 försäljningar sen 2023-07 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-07 - 2024-06

265 omdömen om Robert Thunér

Sedan starten hos Reco 2014
Ulf C
Centrala Ödeshög

Robert är smidig och lösningsorienterad och hjälpte oss med försäljning sv en äldre villa. Robert kan bara rekommenderas varmt!

Anngela Jenny Maria S
Sålde sitt hus med hjälp av Robert Thunér en del av Fastighetsbyrån Mjölby

Med ett professionellt och vänligt bemötande från mäklaren gick försäljningen som en dans. Jag upplevde Robert både som en kompetent rådgivare och mycket kunnig inom området, vilket gjort att jag som säljare känt mig väldigt trygg genom hela processen.

Jonathan F
Köpte sitt hus med hjälp av Robert Thunér en del av Fastighetsbyrån Mjölby

Robert är väldigt smidig och lätt tillgänglig Svara snabb och hjälpsam allt flöt på bra

Yngve Roland K
Sålde sitt hus med hjälp av Robert Thunér en del av Fastighetsbyrån Mjölby

Robert har varit jättebra på alla sätt, bra information, lätt att nå och har hanterat hela processen suveränt

Jessica S
Sålde en tomt med hjälp av Robert Thunér en del av Fastighetsbyrån Mjölby

Pålitlig, trygg och engagerad.

Pia Rachel Ö
Sålde sitt hus med hjälp av Robert Thunér en del av Fastighetsbyrån Mjölby

Trevlig, svarar snabbt på frågor via mail eller sms. Tar sig tid att svara och förklara mina frågor vid telefonsamtal. Nöjd.

Liselotte Ulla Desireé B
Sålde sitt hus med hjälp av Robert Thunér en del av Fastighetsbyrån Mjölby

Mycket professionell och förtroendeingivande. Ställde upp till 100% när jag kom med mina frågor. Robert ger allt för att det ska bli så bra och smidig affär som möjligt. Ska jag sälja eller köpa nåt i framtiden kommer jag definitivt vända mig till honom igen.

Kurt Erik Gustav P
Sålde sitt hus med hjälp av Robert Thunér en del av Fastighetsbyrån Mjölby

Mycket trevligt bemötande och vilja att hitta en lösning. Han fick jobba lite extra då fastigheten visade sig svårsåld.

Benjamin A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Thunér en del av Fastighetsbyrån Mjölby
Lundby

Robert är en proffesionell, tillmötesgående och trevlig mäklare som skapar förtroende mellan alla inblandade parter. Han har snabba svarstider och ser till att få arbetet gjort i god tid. Andra gången vi anlitade honom för ett uppdrag och det finns goda grunder för det. Kan starkt rekomenderas för andra.

Cedrik L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Robert Thunér en del av Fastighetsbyrån Mjölby
Lundby

En intresserad och kunnig mäklare som tar reda på frågor snabbt och är alltid villig och hjälpa.