Elias Yahyaei
Registrerad mäklare sedan 2019-07-09
Aktiv på Reco.se sedan 2019-12-06
2019-08 - 2020-07

Läs vad 8 Läs vad Elias Yahyaei

• Susanne Z sålde sitt hus med hjälp av Elias Yahyaei en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda

2020-07-15

Hindås
    Hej ! Har sålt en villa i Hindås. Mycket trevligt bemötande av mäklaren , kändes väldigt engagerad och fick många återkopplingar Angående läget m.m Helt klart nöjd med mäklaren Läs mer
  • Reine I sålde sitt hus med hjälp av Elias Yahyaei en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda

2020-07-02

Härryda - Bua Södra
    Sålde ett hus. Vi hade under hela proceduren en bra kommunikation. Allt fungerade som man önskade. Rekommenderas varmt! Läs mer
    Elias Y gillar detta
  • Per M sålde sitt hus med hjälp av Elias Yahyaei en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda

2020-05-22

Landvetter - Tahult
    Trevlig och hjälpsam mäklare som hjälpte oss sälja villa. Överträffade förväntningarna. Läs mer
    Elias Y gillar detta
  • Suzanna B sålde sitt hus med hjälp av Elias Yahyaei en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda

2020-04-22

Hindås
    Vi sålde ett parhus i Hindås med hjälp av Elias Yahyaei på Fastighetsbyrån Mölnlycke. Att sälja under rådande coronapandemi var inget som var inplanerat men med tanke på situationen var Elias mycket hjälpsam o tillgänglig när oron blev stor. Vi kan varmt rekommendera Elias som mäklare, han är rak, ärlig, engagerad och kunnig. Det uppskattade vi. Läs mer
    Elias Y gillar detta
  • Lennart Peter A sålde sitt hus med hjälp av Elias Yahyaei en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda

2020-04-06

Hindås
    Elias fick snabbt ta över försäljning av vårt hus när mäklaren vi hade, hans kollega, blev mammaledig. Mäklaren tog snabbt till sig våra önskemål och såg till att jobba i bakgrunden med att hitta intresserade köpare så vi kunde fokusera på det som vi var mest intresserade av, att hitta vårt nästa boende. Allt har gått väldigt smidigt och vi kan verkligen rekommendera Elias som känns lugn och trygg som mäklare. Läs mer
    Elias Y gillar detta
  • Ann-charlotte G skrev om Elias Yahyaei en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda

2020-01-21

Elias Yahyaei har hjälp oss att sälja dödsboet efter min mamma.
    Vi är mycket nöjda med vårt sammarbete
    Elias var aktiv kunnig o ärlig. Vi kände oss
    Mycket trygga med försäljningen i nöjd med resultatet
    Det är ett nöje att rekommendera honom !

Lotra Ghaddas Läs mer
    Elias Y gillar detta
  • Benny S sålde sitt hus med hjälp av Elias Yahyaei en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda

2020-01-20

Landvetter
    Et proffesionellt arbetsintryck ända till slutet! Läs mer
    Elias Y gillar detta
  • Lennart H sålde sitt hus med hjälp av Elias Yahyaei en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda

2020-01-20

Härryda
    Tyckte att försäljningen gick smidigt och tryggt. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda

Christian Svanberg