Läs vad 11 Läs vad Elias Yahyaei

• 2020-11-30
    Vi har länge haft funderingar på att flytta, men har sett det som ett för stort projekt att initiera.
    Vi tittade på några hus, men fastnade inte för något.

Elias kontakta oss under vår mest pessimistiska fas och hade tappat hoppet om att hitta något hus detta året.
    När jag träffade Elisas så fick jag direkt förtroende för honom.

Vi pratade om vad vi ville ha för hus och inom kort så hade Elias ett potentiellt hus som matchade vad vi ville ha.
    Till min förvåning så fastnade vi direkt för detta hus.

Elias tog på ett otroligt professionellt sätt hand om hela proceduren från försäljning till köp.
    Jag kan starkt rekommendera honom som mäklare.
  • 2020-10-12
    "Elias är med ett enda ord - MAKALÖS. Varmhjärtad, kunnig extremt kompetent på alla nivåer, Realistisk, klok i sina råd. Grymt snabb, alltid alltid vänlig och autentiskt charmerande och glad. Känns som om han har grym passion för sitt jobb och tar det som ett kall. Han är en talang. Varken mer eller mindre. Och jobbar med alla sina 5 sinnen för både säljare och köpare. Så oavsett vad du vill, köpa eller sälja, kan du känna dig extremt omhändsrtagen av en märklare med koll.. Jag lämnar ödmjukt mina varmaste och bästa rekommendationer för Fastighetsbyrån i Mölnlycke.
    Mohsen A
    Mohsen A
    • 83.0 m²
    • Hindås
    köpte sitt hus med hjälp av Elias Yahyaei en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Hej Mohsen och Ghazale, Tack för de fina orden, ni är helt underbara :)

Visa svar
  • 2020-10-12
    Köpte ett Parhus!

Blev bemött på ett proffsigt och lättsamt sätt.
    Elias var bra på att förklara och var väldigt hjälpsam.

Han levde upp till alla förväntningar
    Carl Å
    • 125.0 m²
    • Hindås
    Hej Carl och Danica, Tack för de fina orden, önskar er all lycka i den nya bostaden :)

Visa svar
  • 2020-07-15
    Hej ! Har sålt en villa i Hindås. Mycket trevligt bemötande av mäklaren , kändes väldigt engagerad och fick många återkopplingar Angående läget m.m Helt klart nöjd med mäklaren
    Susanne Z
    • 83.0 m²
    • Hindås
    sålde sitt hus med hjälp av Elias Yahyaei en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
  • 2020-07-02
    Sålde ett hus. Vi hade under hela proceduren en bra kommunikation. Allt fungerade som man önskade. Rekommenderas varmt!
    Reine I
    • 40.0 m²
    • Härryda - Bua Södra
  • 2020-05-22
    Trevlig och hjälpsam mäklare som hjälpte oss sälja villa. Överträffade förväntningarna.
    Per M
    • 154.0 m²
    • Landvetter - Tahult
  • 2020-04-22
    Vi sålde ett parhus i Hindås med hjälp av Elias Yahyaei på Fastighetsbyrån Mölnlycke. Att sälja under rådande coronapandemi var inget som var inplanerat men med tanke på situationen var Elias mycket hjälpsam o tillgänglig när oron blev stor. Vi kan varmt rekommendera Elias som mäklare, han är rak, ärlig, engagerad och kunnig. Det uppskattade vi.
    Suzanna B
    • 103.0 m²
  • 2020-04-06
    Elias fick snabbt ta över försäljning av vårt hus när mäklaren vi hade, hans kollega, blev mammaledig. Mäklaren tog snabbt till sig våra önskemål och såg till att jobba i bakgrunden med att hitta intresserade köpare så vi kunde fokusera på det som vi var mest intresserade av, att hitta vårt nästa boende. Allt har gått väldigt smidigt och vi kan verkligen rekommendera Elias som känns lugn och trygg som mäklare.
    Lennart Peter A
    • 144.0 m²
  • 2020-01-21
    Elias Yahyaei har hjälp oss att sälja dödsboet efter min mamma.
    Vi är mycket nöjda med vårt sammarbete
    Elias var aktiv kunnig o ärlig. Vi kände oss
    Mycket trygga med försäljningen i nöjd med resultatet
    Det är ett nöje att rekommendera honom !

Lotra Ghaddas
  • 2020-01-20
    Et proffesionellt arbetsintryck ända till slutet!
    Benny S
    • 118.0 m²