Elias Yahyaei är mäklare på Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda

Elias Yahyaei har varit registrerad mäklare sedan 2019-07. Elias Yahyaei har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-12 och har fått 18 omdömen med ett betyg på 4.7. Elias Yahyaei har haft 25 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-09 - 2021-08

Läs vad 18 Läs vad Elias Yahyaei

• sålde sitt hus med hjälp av Elias Yahyaei en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    • Mölnlycke
    2021-09-12
    Elias skötte försäljningen av vårt hus på ett exemplariskt sett.
    Vi kände oss trygga igenom hela processen.
    2021-07-15
    Utmärkt bemötande. En fantastisk mäklare som lyssnar på mina önskemål. Snabb och smidig affär. Elias är den bästa tänkbara mäklaren.
    Hej Anna,
    Tack för de jättefina orden. Ni är verkligen helt underbara. Önskar er all lycka i världen i det nya huset.
    Elias Yahyaei
  • köpte sitt hus med hjälp av Elias Yahyaei en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    2021-07-06
    Han är ett utmärkt mäklare som vet sitt jobb och vet hur man ska behandla sin kund på ett bra sätt.
    Hej Meryem,
    Stor tack för de fina orden. Önskar er all lycka i världen och lycka till i den den nya bostaden.
    • Hällingsjö
    2021-06-07
    Villa.
    Oengagerat.
    Förväntade mig en aktiv mäklare som var informerande.
    Hej Jocke,
    Jag är verkligen ledsen för att ni känner så, och för att jag inte har lyckats fånga upp era behov. Jag hoppas att jag kan gottgöra detta i framtiden. Jag är jättetacksam för er feedback och kommer att ta till mig detta. Önskar er all lycka i den nya bostaden!
    Hälsningar Elias
    • Landvetter
    2021-05-22
    Har anlitat Elias vid försäljning av min villa och har haft förtroende för Elias under hela processen. Jag kan varmt rekommendera Elias till andra som ska sälja bostad.
  • Dag Gunnar B
    2021-04-30
    Elias solgte mitt hus.
    duktig o kunnig säljare.
    anbefales alla dar i veckan.
    Super nöjd.
    2021-02-22
    Sålt litet sommarhus
    Blev bemött mycket bra
    Elias levde upp till alla förväntningar och jag är mycket nöjd
  • 2020-11-30
    Vi har länge haft funderingar på att flytta, men har sett det som ett för stort projekt att initiera.
    Vi tittade på några hus, men fastnade inte för något.

Elias kontakta oss under vår mest pessimistiska fas och hade tappat hoppet om att hitta något hus detta året.
    När jag träffade Elisas så fick jag direkt förtroende för honom.

Vi pratade om vad vi ville ha för hus och inom kort så hade Elias ett potentiellt hus som matchade vad vi ville ha.
    Till min förvåning så fastnade vi direkt för detta hus.

Elias tog på ett otroligt professionellt sätt hand om hela proceduren från försäljning till köp.
    Jag kan starkt rekommendera honom som mäklare.
  • Mohsen A
    • Hindås
    2020-10-12
    "Elias är med ett enda ord - MAKALÖS. Varmhjärtad, kunnig extremt kompetent på alla nivåer, Realistisk, klok i sina råd. Grymt snabb, alltid alltid vänlig och autentiskt charmerande och glad. Känns som om han har grym passion för sitt jobb och tar det som ett kall. Han är en talang. Varken mer eller mindre. Och jobbar med alla sina 5 sinnen för både säljare och köpare. Så oavsett vad du vill, köpa eller sälja, kan du känna dig extremt omhändsrtagen av en märklare med koll.. Jag lämnar ödmjukt mina varmaste och bästa rekommendationer för Fastighetsbyrån i Mölnlycke.
    Hej Mohsen och Ghazale,
    Tack för de fina orden, ni är helt underbara :)
    • Hindås
    2020-10-12
    Köpte ett Parhus!

Blev bemött på ett proffsigt och lättsamt sätt.
    Elias var bra på att förklara och var väldigt hjälpsam.

Han levde upp till alla förväntningar
    Hej Carl och Danica,
    Tack för de fina orden, önskar er all lycka i den nya bostaden :)