Elias Yahyaei

Elias Yahyaei

Elias Yahyaei är mäklare på Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda

Elias Yahyaei har varit registrerad mäklare sedan 2019-07. Elias Yahyaei har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-12 och har fått 33 omdömen med ett betyg på 4.7. Elias Yahyaei har haft 22 försäljningar sen 2021-09 och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-09 - 2022-08

Läs vad 33 Läs vad Elias Yahyaei

• köpte sitt hus med hjälp av Elias Yahyaei en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    • Hällingsjö
    2022-09-26 Verifierad kund
    Elias har varit så enkel och bra att ha göra med. Som köpare känner man inte alltid att mäklaren är på ens sida men med Elias har det verkligen känts bra hela vägen, från visning till kontraktsskrivning. Kan varmt rekommendera Elias!
  • sålde sitt hus med hjälp av Elias Yahyaei en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    • Hällingsjö
    2022-09-26 Verifierad kund
    Ett bra bemötande hela vägen. Såklart att vi hade högre förväntningar på försäljningen, men med allt som händer i världen osv förstår vi varför det inte blir så!
    • Landvetter
    2022-06-10 Verifierad kund
    Trevlig och aktiv. Hade lite för höga prognoser på antal intressenter och slutpris. Ville sälja in sig själv mera än huset. Vid kontraktsskrivning var han mera intresserad av köparna och deras framtida försäljning än oss som säljare.
    • Landvetter - Salmered
    2022-05-12 Verifierad kund
    Mäklare som var tydlig och öppen med processen för budgivning och gällande förutsättningar. Tillgänglig och snabb att svara på frågor och hjälpa till.
    • Landvetter - Salmered
    2022-05-12 Verifierad kund
    Proffsig och trevligt bemötande.
    God kunskap om området.
    Försäljningspriset stämde väldigt bra med mäklaren prognos.
    Försäljningen gick smidigt med bra och det var tydlig information hela vägen.
  • köpte en tomt med hjälp av Elias Yahyaei en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    2022-01-31 Verifierad kund
    Fint bemötande.

Vi önskade se tomten och få information om den, vilket gick väldigt bra. Även när vi kontaktade mäklaren i efterhand så var det inga problem vid synpunkter, funderingar eller frågor.

Vi fick den hjälp vi önskade.
    2022-01-31 Verifierad kund
    Trevligt bemötande.

Vi fick svar på dem frågor vi hade, var inte svårt att få kontakt med. Tillgänglig när vi hade synpunkter och funderingar

Köpet gick smidigt. Bra information uppgavs vid köp/försäljningen av tomten.

Som helhet är vi väldigt nöjda.
    • Rävlanda
    2022-01-28 Verifierad kund
    Varmt och trevligt bemötande. Vi ville ha en snabb och smidig affär och det blev det verkligen. Toppnivå.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Elias Yahyaei en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    • Mölnlycke
    2021-12-26 Verifierad kund
    han är mycket bra på att förklara allt som är nödvändigt för mitt köp!
    Vad jag behöver från honom var att vara ärlig, tålmodig och rak i frågan! Jag hittade honom att han inte bara har alla tre kapaciteterna utan också att han var en omtänksam person och jag uppskattar verkligen hans hjälp för mitt senaste köp;
    MVH Mohsen
    • Rävlanda
    2021-11-01 Verifierad kund
    Vi hade höga förväntningar på vår mäklare då han sålde in sig själv väldigt väl vid första besöket. Initialt hade vi bestämt oss för en annan mäklarfirma men valde Fastighetsbyrån då mäklaren kändes hungrig och vi såklart ville sälja vårt hus så dyrt som möjligt. Med tanke på våra höga förväntningar blev vi kanske lite besvikna när vi inte sen såg det engagemang som vi blivit lovade. Men vi fick vårt hus sålt snabbt och smidigt och till ett pris som vi blev nöjda med.