Elias Yahyaei

Elias Yahyaei

Elias Yahyaei är mäklare på Fastighetsbyrån Göteborg Väster

Elias Yahyaei har varit registrerad mäklare sedan 2019-07. Elias Yahyaei har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-12 och har fått 62 omdömen med ett betyg på 4.8. Elias Yahyaei har haft 3 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

62 omdömen om Elias Yahyaei

Ingrid Margareta S
Sålde sitt hus med hjälp av Elias Yahyaei en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

Upplevde vid första kontakten att mäklaren Elias Yahyaei visade stort intresse att sälja min fastighet Han har varit tillgänglig och intresserad av mina frågor och har slutfört försäljningen till min belåtenhet. Jag ger honom gott betyg. Margaretha Schönbeck

Ann E
Sålde sitt hus med hjälp av Elias Yahyaei en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
Järnbrott

Vi blev mycket väl och respektfullt bemötta från första stund. Elias har haft en positiv och engagerad framtoning som hjälpt oss i processen. Han har varit snabb i respons och återkoppling. Vi är mycket tacksamma över hans hjälp och guidning genom hela försäljningen. Vi vill varmt rekommendera Elias som mäklare.

Åsa Margareta H
Rävlanda

Inget att klaga på. Trevligt bemötande, bra kommunikation, snabba svar vid frågor, kunnig. Bra på att hitta en lösning som både jag och köparna var nöjda med. Mina förväntningar på försäljningspriset var högre än vad som gick att genomföra pga dagens ekonomiska läge, men känner mig ändå nöjd med priset och upplägget kring köpekontraktet.

Hampus D
Köpte sitt hus med hjälp av Elias Yahyaei en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
Rävlanda

Elias var en professionell mäklare som hjälpte oss att köpa vårat nya hus. Elias var en bemötande och förstående mäklare som gjorde att för sin säljare och sina köpare.

Ulf S
Härryda

Jag är mycket nöjd med Elias som presenterade min framtida bostad.

Anouk Aroha T
Härryda

Trevlig, lättillgänglig och professionell. Kommer definitivt styvfäder sälja nästa bostad också.

Svar från Elias Yahyaei

Tack Anouk för de fina orden 🙏.

Linus B
Rävlanda

Proffsig, informativ och väl bemötesgående.

Sosan A
Härryda

Elias är lugn och erfaren man och lyssnar noga på sina kunder jag tycker att han är bästa mäklaren som vi har träffat hittills..

Sherwan A

han är bästa mäklaren i hela Sverige 😍

Peter J
Härryda

Mycket bra bemötande, allt fungerade fint från början till slut.