Mäklare Jönköping Nässjö Fastighetsbyrån Nässjö Fredrik Bergqvist
Registrerad mäklare sedan 2015
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-08 - 2019-01

Läs vad 77 kunder tycker om Fredrik Bergqvist

• David E sålde sin bostad med hjälp av Fredrik Bergqvist en del av Fastighetsbyrån Nässjö

2018-12-18

Sålt lägenhet

Glad och positiv mäklare som håller vad han lovar. Lätt att få tag i när det behövs.

Fredrik levde upp till allt han tog sin an.

Vi är supernöjda på alla punkter ! Läs mer
    Sharlet H gillar detta
  • Kajsa E sålde sin bostad med hjälp av Fredrik Bergqvist en del av Fastighetsbyrån Nässjö

2018-12-18

Sålt en lägenhet som gick för det priset vi ville ha och lite till. Fredrik är en mäklare man kan lita på och som håller det han lovar Läs mer
    Sharlet H gillar detta
  • Bashar A köpte sin bostad med hjälp av Fredrik Bergqvist en del av Fastighetsbyrån Nässjö

2018-11-08

Hej!
    Jag har köpa hus i Nässjö, Fredrik var jätte snäll. Läs mer
    Sharlet H gillar detta
  • Kajsa M köpte sin bostad med hjälp av Fredrik Bergqvist en del av Fastighetsbyrån Nässjö

2018-10-28

Bostadsrätt
    Väldigt bra bemötande. Väldigt duktig mäklare som verkligen bryr sig om sina kunder och att alla ska bli nöjda. Läs mer
    Sharlet H gillar detta
  • Theo J sålde sin bostad med hjälp av Fredrik Bergqvist en del av Fastighetsbyrån Nässjö

2018-10-26

Fredrik är en riktigt proffsig mäklare enda ut i fingerspetsarna;) Läs mer
  • Katarina Evelynn D sålde sitt hus med hjälp av Fredrik Bergqvist en del av Fastighetsbyrån Nässjö

2018-09-30

9:a
    205m²
    Centralt - Handskeryd
    Mycket trevlig proffesionell mäklare med ett ödmjukt och trevligt bemötande. Läs mer
    Sharlet H gillar detta
  • Jan ingemar D sålde sitt hus med hjälp av Fredrik Bergqvist en del av Fastighetsbyrån Nässjö

2018-09-30

9:a
    205m²
    Centralt - Handskeryd
    Fredrik är en mycket bra och kompetent mäklare med ett trevligt bemötande . Alltid korrekt på ett mycket ödmjukt och proffisionellt sätt. / Janne o Kattis Läs mer
    Sharlet H gillar detta
  • Ida E sålde sin lägenhet med hjälp av Fredrik Bergqvist en del av Fastighetsbyrån Nässjö

2018-09-18

3:a
    83.5m²
    Åker
    Supernöjd med Fredrik! Både köpte vårt hus av honom och han fick vår lägenhet såld. Alltid ett bra bemötande och proffesionell. Läs mer
  • Lenuta N skrev om Fredrik Bergqvist en del av Fastighetsbyrån Nässjö

2018-09-18

Vi köpte ett hus i Malmbäck och vi fick mycket information och hjälp med att köpa huset.Han arbetade på ett professionellt sätt.Vi är mycket nöjda om det samarbete som vi har haft med Fredrik Bergqvist. Läs mer
  • Birgitte H skrev om Fredrik Bergqvist en del av Fastighetsbyrån Nässjö

2018-09-16

Fredrik hjälpte oss att sälja ett hus i Malmbäck. Han är mycket trevlig o samvetsgrann. Håller vad han lovar. Han utförde sitt uppdrag på det bästa sättet Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Nässjö

Rebecca Fogelberg