Läs vad 126 Läs vad Fredrik Bergqvist

• 2020-12-17
    Vi är mycket nöjda med Fredrik! Rekommenderas!
    Dick Åke Ronnie P
    • 123.0 m²
    • Målen
  • 2020-12-17
    Mycket bra bemötande från visning till avslut! Rekommenderas.
    Fredrik S
    • 131.0 m²
    • Anneberg
  • 2020-12-10
    Har sålt en fastighet. Blivit vänligt och proffsigt bemött. Blivit informerad om allt som händer. Snart är affären i hamn....
    Annelie Gulli Elisabeth T
    • 85.0 m²
    • Flisby
  • 2020-12-10
    Vi har köpte en villa med källare i Handskeryd. Jag blev väldigt fint bemött av mäklaren som svarade på alla våra frågor och var mycket trevlig. Om vi säljer någon gång i framtiden ska vi definitivt anlita Fredrik Bergqvist. Supernöjda!
    Daniella A
    • 114.0 m²
    • Handskeryd
  • 2020-10-09
    Trevlig o kunnig mäklare som hjälpte oss att sälja vår lägenhet.
    Hanna B
    • 3:a
    • 66.8 m²
    • Norra Alsberg
    sålde sin lägenhet med hjälp av Fredrik Bergqvist en del av Fastighetsbyrån Nässjö
  • 2020-08-24
    Efter en lyckad försäljning av vår lägenhet för 2 år sedan så fick Fredrik nu sälja vårt hus.
    Det blev såklart samma lyckade resultat!
    Vi är väldigt nöjda med Fredrik. Han är professionell, positiv och trevlig! Bästa mäklaren i stan!
  • 2020-07-28
    Jag har köpt ett hus.Fredrik Bergqvist är så trevlig,bra person och professionellt i sin arbete.
    Loredana-elena P
    • 82.0 m²
    • Bodafors
  • 2020-07-06
    Sålt ett radhus. Fredrik hjälpte mig med allt och fanns närvarande hela tiden. Försäljningen gick fortare än jag trodde
    Yvonne P
    • 100.0 m²
    • Nyhem
  • 2020-06-24
    •Sålt Hattsjövägen14 i Grimstorp

• Jag blev bemött på professionellt sätt.

• Förväntningarna var att ha huset ute på ”kommande” då vi letade hus på landet. Men efter ett tag hittade vi vårat drömhus och helt plötsligt blev det försäljning.
    Då gick det undan med fotografi (sjukt bra jobbat och fina bilder och kanonfin film) sedan efter det en kanonbra annons vilket resulterade i en snabb försäljning, Redan 1 vecka före visning.

•sammanfattningen är att ni gjorde ett riktigt bra jobb och att jag kan varmt rekommendera er.

Mvh David
    David J
    • 91.0 m²
    • Grimstorp
  • 2020-06-02
    Vi har sålt en banvaktsstuga. Mäklaren var under hela säljprocessen proffsig, tillmötesgående och tillgänglig på oregelbundna tider. Högsta servicenivå helt enkelt. Vi kände oss trygga med hans hantering av hela affären.
    Han överträffade våra förväntningar. Det gjorde slutpriset också. Vi rekommenderar honom varmt till andra.
    Etus Etelka H
    • 80.0 m²
    • Bodafors
    sålde sitt hus med hjälp av Fredrik Bergqvist en del av Fastighetsbyrån Nässjö

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte