Mäklare Jönköping Nässjö Fastighetsbyrån Nässjö Fredrik Bergqvist
Registrerad mäklare sedan 2015
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-07 - 2019-06

Läs vad 84 Läs vad Fredrik Bergqvist

• Joacim S sålde sitt hus med hjälp av Fredrik Bergqvist en del av Fastighetsbyrån Nässjö

2019-07-10

Nyhem
    Vi har sålt vårt hus. Vi blev väldigt bra bemötta av Fredrik. Tyvärr blev han sjuk under försäljningen annars hade han fått toppbetyget.
    När vi hade en köpare så tänkte Fredrik utanför boxen och löste snabbt en försäljning av deras hus så vi kunde komma överens.

Vi är väldigt nöjda med Fredrik. Läs mer
    Sharlet H gillar detta
  • Anneli F sålde sitt hus med hjälp av Fredrik Bergqvist en del av Fastighetsbyrån Nässjö

2019-07-06

Rävsnäs
    Vi har sålt vår sommarstuga och haft Fredrik som mäklare. Jag uppfattar Fredrik som en trevlig person, en lugn, saklig mäklare som förklarar på ett sätt så alla förstår.
    Den bild Fredrik ger mig som kund är att han trivs med sitt arbete och därigenom bemöter mig på ett bra sätt. Läs mer
    Sharlet H gillar detta
  • Arek G sålde sitt hus med hjälp av Fredrik Bergqvist en del av Fastighetsbyrån Nässjö

2019-07-05

Centralt - Handskeryd
    Mycket proffsigt, förtroendeingivande och positivt bemötande.
    Förväntningarna var låga pga. osäker marknad. Försäljningen gick dock precis som Fredrik förutspådde. En ytterst kompetent mäklare med fingertoppskänsla. Kommer definitivt rekommendera Fredrik till bekanta samt återkomma själv. Läs mer
    Sharlet H gillar detta
  • Kristina P sålde sitt hus med hjälp av Fredrik Bergqvist en del av Fastighetsbyrån Nässjö

2019-07-05

Centralt - Handskeryd
    En i alla avseenden professionell mäklare! Läs mer
    Sharlet H gillar detta
  • Monica M köpte sitt hus med hjälp av Fredrik Bergqvist en del av Fastighetsbyrån Nässjö

2019-05-04

Bodafors
    Versand helpfull and friendly, competently
    The expectations were exceeded
    We bought a sweden red wooden House with garden Läs mer
    Sharlet H gillar detta
  • Oskar P köpte sin lägenhet med hjälp av Fredrik Bergqvist en del av Fastighetsbyrån Nässjö

2019-04-04

Åker
    som förstagångsköpare av bostad så kändes det mycket tryggt att vara omhändertagen av Fredrik. Läs mer
  • Philip A
    Philip A sålde sin lägenhet med hjälp av Fredrik Bergqvist en del av Fastighetsbyrån Nässjö

2019-02-18

Åker
    Såld bostadsrätt. Snabbt och smidigt med ett pris jag är mycket nöjd med. Rekommenderas. Läs mer
    Sharlet H gillar detta
  • David E sålde sin bostad med hjälp av Fredrik Bergqvist en del av Fastighetsbyrån Nässjö

2018-12-18

Sålt lägenhet

Glad och positiv mäklare som håller vad han lovar. Lätt att få tag i när det behövs.

Fredrik levde upp till allt han tog sin an.

Vi är supernöjda på alla punkter ! Läs mer
    Sharlet H gillar detta
  • Kajsa E sålde sin bostad med hjälp av Fredrik Bergqvist en del av Fastighetsbyrån Nässjö

2018-12-18

Sålt en lägenhet som gick för det priset vi ville ha och lite till. Fredrik är en mäklare man kan lita på och som håller det han lovar Läs mer
    Sharlet H gillar detta
  • Bashar A köpte sin bostad med hjälp av Fredrik Bergqvist en del av Fastighetsbyrån Nässjö

2018-11-08

Hej!