Fredrik Bergqvist
Registrerad mäklare sedan 2015-12-07
Aktiv på Reco.se sedan 2016-04-29
2019-08 - 2020-07

Läs vad 120 Läs vad Fredrik Bergqvist

• Loredana-elena P köpte sitt hus med hjälp av Fredrik Bergqvist en del av Fastighetsbyrån Nässjö

2020-07-28

Bodafors
    Jag har köpt ett hus.Fredrik Bergqvist är så trevlig,bra person och professionellt i sin arbete. Läs mer
    Annie C gillar detta
  • Yvonne P sålde sitt hus med hjälp av Fredrik Bergqvist en del av Fastighetsbyrån Nässjö

2020-07-06

Nyhem
    Sålt ett radhus. Fredrik hjälpte mig med allt och fanns närvarande hela tiden. Försäljningen gick fortare än jag trodde Läs mer
    Annie C gillar detta
  • David J sålde sitt hus med hjälp av Fredrik Bergqvist en del av Fastighetsbyrån Nässjö

2020-06-24

Grimstorp
    •Sålt Hattsjövägen14 i Grimstorp

• Jag blev bemött på professionellt sätt.

• Förväntningarna var att ha huset ute på ”kommande” då vi letade hus på landet. Men efter ett tag hittade vi vårat drömhus och helt plötsligt blev det försäljning.
    Då gick det undan med fotografi (sjukt bra jobbat och fina bilder och kanonfin film) sedan efter det en kanonbra annons vilket resulterade i en snabb försäljning, Redan 1 vecka före visning.

•sammanfattningen är att ni gjorde ett riktigt bra jobb och att jag kan varmt rekommendera er.

Mvh David Läs mer
    Annie C gillar detta
  • Etus Etelka H sålde sitt hus med hjälp av Fredrik Bergqvist en del av Fastighetsbyrån Nässjö

2020-06-02

Bodafors
    Vi har sålt en banvaktsstuga. Mäklaren var under hela säljprocessen proffsig, tillmötesgående och tillgänglig på oregelbundna tider. Högsta servicenivå helt enkelt. Vi kände oss trygga med hans hantering av hela affären.
    Han överträffade våra förväntningar. Det gjorde slutpriset också. Vi rekommenderar honom varmt till andra. Läs mer
    Annie C gillar detta
  • Jörg Reinhold H sålde sitt hus med hjälp av Fredrik Bergqvist en del av Fastighetsbyrån Nässjö

2020-06-02

Bodafors
    Vi har sålt en banvaktsstuga. Fredriks bemötande har hela tiden varit professionell. Oavsett när vi ringde, eller hur struliga vi var, så bemötte han oss proffsigt. Vi tärde kanske lite på hans tålamod - men han visade bara förståelse och var tillmötesgående. Vi rekommenderar honom varmt till andra. Läs mer
    Annie C gillar detta
  • Krister A köpte sitt hus med hjälp av Fredrik Bergqvist en del av Fastighetsbyrån Nässjö

2020-05-28

Köpt enplanshus.
    Väldigt bra bemötande av Fredrik.
    Han var tydlig och förtroende ingivande och väldigt trevlig. Läs mer
    Annie C gillar detta
  • Jerker G köpte sitt hus med hjälp av Fredrik Bergqvist en del av Fastighetsbyrån Nässjö

2020-05-15

Anneberg
    Köpte en villa förmedlad av Fredrik
    Fick ett bra, sakligt och professionellt bemötande genom hela köpet. Läs mer
    Annie C gillar detta
  • Annette T köpte sitt hus med hjälp av Fredrik Bergqvist en del av Fastighetsbyrån Nässjö

Sandsjöfors
    En mäklare som har varit tydlig och trevlig Läs mer
    Annie C gillar detta
  • Johnny K köpte sitt hus med hjälp av Fredrik Bergqvist en del av Fastighetsbyrån Nässjö

Sandsjöfors
    Köpt en sommarstuga, mycket bra bemötande. Läs mer
    Annie C gillar detta
  • Karl Axel Uno H sålde sitt hus med hjälp av Fredrik Bergqvist en del av Fastighetsbyrån Nässjö

Forserum
    Sålt en villa.
    Blev vänligt och respektfullt bemöttar.
    Vi är mycketbelåtna med Fredriks engangemang och arbete Läs mer
    2020-04-07 Annie C svarar Karl Axel Uno H
    Det glädjer oss att ni känner er nöjda

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Nässjö

Fredrik Bergqvist