Kevin Ibrahim

Kevin Ibrahim

Kevin Ibrahim är mäklare på Fastighetsbyrån Nässjö

Kevin Ibrahim har varit registrerad mäklare sedan 2022-06. Kevin Ibrahim har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-07 och har fått 137 omdömen med ett betyg på 4.9. Kevin Ibrahim har haft 41 försäljningar sen 2023-10 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-10 - 2024-09

137 omdömen om Kevin Ibrahim

Tommy J
Åker

Mycket trevlig och ha bra förståelse

Eva-Maria H
Åker

Mycket bra utfört arbete, en snabb smidig affär. Tack Kevin.

Pranee Y
Åker

Supersnäll mäklare som har varit hjälpsam och tydlig. Härlig person! Tack så mycket!

Pirjo O
Åker

Mycket trevlig och hjälpsam även på obekväm arbetstid. Hjälpte köparen med papperarbete med banken också.

Kristoffer A
Anneberg

Kevin är väldigt professionell. Väldigt enkel att ha att göra med. Uppskattar has driv och engagemang vilket få har! Alltid positivt inställd och snabb med återkoppling.!

Solvor L
Köpte sitt hus med hjälp av Kevin Ibrahim en del av Fastighetsbyrån Nässjö
Hultet

Jag kan varmt rekommendera denna mäklare. Han var alltid tillgänglig, vänlig och hjälpsam. Hans ärlighet och öppenhet gav mig trygghet under hela processen. Jag befann mig i en svår situation, men han visade stor förståelse och ansträngde sig extra för att hjälpa mig. Mäklaren ordnade en privat visning och la ner extra arbete för att göra allt så smidigt som möjligt. Även säljarna verkade mycket nöjda med hans insats. Sammanfattningsvis gjorde hans engagemang och professionalism min bostadsaffär till en positiv upplevelse.

Hans R
Hultet

Vi har fått ett mycket bra bemötande. Kevin har varit punktlig, ödmjuk, ärlig och lyhörd. Våra förväntningar blev som vi hade tänkt. Kevin var hela tiden uppmuntrande när försäljningen inte gick så fort som vi hade tänkt. Och huset blev ju till slut sålt. Kevin var hela tiden mån om att vi skulle tänka positivt.

Carina Ö

Per M
Centralt

Kevin är bra, målinriktad och serviceminded i alla lägen.

Rasmus P
Centralt

Jag har tidigare haft kontakt med Kevin gällande bostäder, både då och nu är han alltid flexibel bemötande och förstående. Han är trevlig att ha och göra med och jag ser fram emot flera sådana tillfällen med just Kevin. Att ha haft någon som Kevin med i detta köp har gett mycket trygghet till mig och det är det intryck jag haft om honom sedan dag 1. Stor skillnad jämnfört med vissa andra mäklare jag stött på. Även vänner och kollegor talar högt om honom och det förtjänar han verkligen.