Kevin Ibrahim

Kevin Ibrahim

Kevin Ibrahim är mäklare på Fastighetsbyrån Nässjö

Kevin Ibrahim har varit registrerad mäklare sedan 2022-06. Kevin Ibrahim har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-07 och har fått 105 omdömen med ett betyg på 4.9. Kevin Ibrahim har haft 36 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

105 omdömen om Kevin Ibrahim

Fikrije S
Centralt

En mycket duktig mäklare. Rekommendera Kevin till alla.

Fehmi S
Centralt

Kevin är en fantastisk duktig mäklare. Han är lugn och mycket lyhörd. Hela processen har varit super från start till mål där Kevin alltid har varit tillgänglig och vi har fått svar på alla frågor vi har haft. Vill ni ha en mäklare som är proffesionell och utstrålar massor av positiv energi så ska ni ha Kevin som er mäklare.

Filip L
Centralt

Jag hade förmånen att ha Kevin som min mäklare när jag sålde min lägenhet, och jag kan inte nog berömma honom. Han visade sig vara en riktig expert inom sitt område och gjorde hela processen otroligt smidig och enkel för mig. Han hade en imponerande kunskap om marknaden och visste precis hur man skulle marknadsföra min lägenhet på bästa sätt för att locka potentiella köpare. Han var också otroligt hjälpsam och stöttande under hela processen, vilket verkligen lugnade mina nerver. Jag kände mig verkligen trygg med honom vid...

Maria Katrina Manalo M
Köpte sitt hus med hjälp av Kevin Ibrahim en del av Fastighetsbyrån Nässjö
Runneryd

I’ve met quite a lot of brokers during our housing search journey and I can honestly say that Kevin Ibrahim has exceeded my expectation when it comes to customer service. Below are the qualities that me and my family appreciated of him: -Responsive to messages/calls -Can explain details fluently in English language -Approachable and accommodating both in calls and in person. -Finds a way to meet clients needs/preference -Very inclusive -Able to give answers to all questions raised -Loves what he is doing

Behar I
Runneryd

Kevin kom och tittade på huset och förklarade noggran till oss hur det skulle gå, vi fick sålt huset snabbt mycket snabbare än förväntat, jätte duktig kille som sätter sina kunder som största prioritet och är jätte hjälpsam.

Mats Bo Uno F
Malmbäck

Väldigt positivt bemötande, Kevin var väldigt lyhörd för våra behov och hela processen var därför väldigt snabb.

Niklas Jan Åke K
Äng

Kevin är en trevlig kille, lugn och förklarade bra hur vi skulle lägga upp vår förläljning

Behar I
Köpte sitt hus med hjälp av Kevin Ibrahim en del av Fastighetsbyrån Nässjö
Handskeryd

Jag rekommenderar att ni anlitar denna killen, han är duktig på sitt jobb men de bästa är att han bryr sig om dig o din affär och är jätte hjälpsam. han hör av sig ofta och stämmer av läget o kollar om allt e som de ska och om man har frågor. jätte duktig kille

Amir A
Centralt

Sålde min lägenhet med hjälp av Kevin Ibrahim jag kan säga Kevin är bästa mäklare jätte trevligt bra bemötande och var jätte tydligt. Jag fick bra hjälp 10 av 10.

Anders K
Skrev om Kevin Ibrahim en del av Fastighetsbyrån Nässjö

Både köpte lägenhet o sålde mitt hus genom Kevin förra året. Båda affärerna utföll till största belåtenhet. Kevin skötte detta utmärkt..engagerad o lätt att ha o göra med..snabba svar på frågor o funderingar..o tillgänglig i stort sett 24/7. Denna unga man kan varmt rekommenderas !!