Kevin Ibrahim

Kevin Ibrahim

Kevin Ibrahim är mäklare på Fastighetsbyrån Nässjö

Kevin Ibrahim har varit registrerad mäklare sedan 2022-06. Kevin Ibrahim har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-07 och har fått 119 omdömen med ett betyg på 4.9. Kevin Ibrahim har haft 33 försäljningar sen 2023-07 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2023-07 - 2024-06

119 omdömen om Kevin Ibrahim

Sedan starten hos Reco 2022
Ibrahim K
Ingsberg

Jag tycker att Kevin ibrahim är den bästa och trevligaste mäklare som finns

Marie K
Ingsberg

Jag tycker Kevin Ibrahim är den bästa och trevligas mäklare som finns

Rose-Marie Elisabet R
Hultet

Kevin var kundfokuserad, var bra på att kommunicera samt var lättillgänglig genom hela processen. Vi kan starkt rekommendera honom!

Thomas E
Köpte sitt hus med hjälp av Kevin Ibrahim en del av Fastighetsbyrån Nässjö
Hultet

Hej jag tycker att han är bara han går in för sitt arbete och han är rak på sak om man undrar över något han är snäll och mycket trevligt som person jag jilar han han är grym mvh Thomas Eriksson ❤️

Kamel A
Köpte sitt hus med hjälp av Kevin Ibrahim en del av Fastighetsbyrån Nässjö
Åker

Han har tålamod, svara på frågor med förklaring, tydligt och någran på sitt jobb.

Mark E
Köpte sin lägenhet med hjälp av Kevin Ibrahim en del av Fastighetsbyrån Nässjö
Åker

Kevin var med och lotsade mig igenom mitt första bostadsköp. Jag fick ett otroligt lugnt och proffesionellt bemötande. Han har en tillgänglighet och kundservice utöver det vanliga och har svarat på alla frågor och funderingar jag haft under processen på ett tydligt och lättförståeligt sätt utan något dröjsmål. Jag kan varmt rekommendera Kevin som mäklare!

Fanny J
Åker

Kevin hade ett mycket professionellt bemötande och är otroligt serviceinriktad. Han var dessutom väldigt lättillgänglig, vilket uppskattades mycket. Alltid med ett leende på läpparna och med sin goda kunskap vill jag ge Kevin högsta möjliga betyg!

Robin L
Åker

Kevin visade engagemang från dag ett, både genom en otrolig servicekänsla och genom att alltid vara flexibel och tillgänglig vid behov! Hans proffsighet och breda kontaktnät gjorde att vår försäljning gick oerhört smidigt! Stort tack ännu en gång till Kevin!

Mark E
Skrev om Kevin Ibrahim en del av Fastighetsbyrån Nässjö

Noa L
Centralt

Vi är väldigt nöjd med Kevin! Han är snäll, trevlig och väldigt hjälpsam