Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden

Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden

• BadgeTwelveYears
Call 08-409 337 50 Share

About company

Välkommen till oss på Fastighetsbyrån i Norra Djurgårdsstaden & Hjorthagen Vi är mäklaren med mest erfarenhet av försäljningar i Norra Djurgårdsstaden och Hjorthagen. Vi har varit verksamma i området sedan byggstart och är marknadsledande både på nyproduktion och på andrahandsmarknaden och vi hjälper dig gärna både med att...

776 omdömen om Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden

Sedan starten hos Reco 2017

Albert B
Bought an apartment with Hanne Söderström a part of Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
Hjorthagen

Supertrevlig, hjälpsam och effektiv.

Sofia L
Hjorthagen

Toppen! Smidigt, snabba svar, bra uppdateringar, tydligt! Upprepar hellre än att man missar något vilket är toppen! Hjälpsam

Karl H
Sold an apartment with Christoffer Perenkranz a part of Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
Norra Djurgårdsstaden

Proffesionellt och förtroendeingivande bemötande. Upplevde att han var duktig på att hantera förväntningar. Affären gick enligt förväntningar.

Tomas T
Bought an apartment with Christoffer Perenkranz a part of Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
Norra Djurgårdsstaden

Trevlig, tydlig och professionell. Lotsade säljare och köpare proffsigt genom hela processen.

Fredrik H
Norra Djurgårdsstaden

Bra koll på området och allmänt vettig att ha att göra med.

Yonna H
Bought an apartment with Sarah Sjödin a part of Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
Norra Djurgårdsstaden

Sarah var tillgänglig och gav ett trevligt och tryggt bemötande.

Jonas Pether E
Wrote about Erik Andersson a part of Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden

Erik gjorde ett kanonjobb, var driven och tvekade inte på att ta extra visningar när det behövdes, fick ett bra pris för lägenhet och kan varmt rekommendera honom vidare!

Offensive content
Choose a reason:
Panteha K
Norra Djurgårdsstaden

Christoffer som mäklare i Norra Djurgårdsstaden var fantastiskt lyhörd och mån om oss som säljare. Han var snabb på att återkoppla och berätta om läget. Vi är super nöjda över slutpriset.

Karl J
Norra Djurgårdsstaden

Christoffer är en ödmjuk, genuin och duktig mäklare måste jag säga! Precis köpt av honom och kommer att anlita honom när jag själv ska sälja.

Adam G
Sold an apartment with Erik Andersson a part of Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
Norra Djurgårdsstaden

Erik har åter igen varit en trevlig, hjälpsam och effektiv mäklare för oss. Vi hade flera omständigheter i vårt liv som komplicerade processen men det var inga problem för Erik och allt gick väldigt effektivt. Eriks största fördelar är att hans kunskap kring NDS och att han är exceptionellt snabb i sin kommunikation. Rekommenderas starkt!

Nils B
Hjorthagen

Det är andra gången vi anlitar Christoffer för att sälja en lägenhet. Han har varit trygg och hjälpsam genom hela affären. Christoffer har bra koll på området och har givit oss goda råd som lett till en försäljning som vi varit mycket nöjda med.

Hans P
Norra Djurgårdsstaden

Bra i alla delar - dock första fotograferingen drar ner betyget lite grann. Kunnig, kompetent, lugn, erfaren och ger förtroende

Trotte H
Wrote about Christoffer Perenkranz a part of Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden

Fantastisk mäklare på alla sätt och vis! Tillmötesgående, hjälpsam, väldigt kunnig och engagerad. Rekommenderar starkt!

Offensive content
Choose a reason:
Caroline M
Bought an apartment with Erik Andersson a part of Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
Hjorthagen

Otroligt trevlig och professionell, inget att anmärka på!

Annika T
Sold an apartment with Hanne Söderström a part of Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
Hjorthagen

Trygg och tydlig process, vilket gjorde att det blev en snabb affär som jag är väldigt nöjd med.

Svar från Hanne Söderström

Så kul att höra tack för dina fina ord! :)

Elin A
Norra Djurgårdsstaden

Vi är väldigt nöjda med Christoffers arbete med försäljningen av vår lägenhet och hade gärna anlitat honom igen.

Susanne L
Sold an apartment with Sarah Sjödin a part of Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
Norra Djurgårdsstaden

Rak, tydlig och mkt energi. Inger förtroende

Olof P
Norra Djurgårdsstaden

Vi var väldigt nöjda med Erik. Han var väldigt engagerad och lyhörd. Rekommenderar honom varmt.

Sanna J
Hjorthagen

Supertrevligt bemötande av Christoffer och var väldigt hjälpsam och flexibel genom hela processen.

Ellen W
Hjorthagen

Alltid trevlig och svarade på alla frågor vi hade. Om hon inte visste svaret på en fråga vi hade så tog hon reda på det och återkopplade snabbt. Vi är jättenöjda!

Svar från Hanne Söderström

Stort tack för din rekommendation Ellen! Uppskattar verkligen att du tog dig tiden och grattis till er nya bostad!

Emma S
Norra Djurgårdsstaden

Väldigt duktig på sitt yrke, snabb och lättillgänglig samt väldigt trevlig och vänlig! Vi är mer än nöjda.

Henrik L
Hjorthagen

Jag upplever Hanne som väldigt trevlig, genuin och professionell på samma gång. Kändes bra att ha med henne från visning till signering av kontraktet. Jag har inget negativt att säga, en väldigt bra mäklare helt enkelt.

Svar från Hanne Söderström

Tack Henrik för ditt fina omdöme! Ser fram emot se er omvandling av lägenheten. Vi ses på tillträdesdagen!

Petter N
Norra Djurgårdsstaden

Vi har varit på många visningar med Christoffer och han har alltid varit väldigt trevlig och mycket professionell.

Bengt R

Alltid Trevlig Snabb Ordentlig Fint klädd Toppen mäklare

Jan Philip T
Norra Djurgårdsstaden

Lyhörd, och bra att ha att göra med. Toppen!

Anna H
Norra Djurgårdsstaden

Vi är väldigt nöjda med Christoffer. Vi har uppskattat hans sätt att jobba med oss och vårt objekt. Dels för att han lyssnat in och förstått hur vi helst ville ha processen samtidigt som han väglett oss med sin kunskap och erfarenhet såklart. Allt blev så bra som vi hade hoppats på!!

Magnus I
Norra Djurgårdsstaden

Kunnig, strukturerad, trevlig. Kan verkligen rekommendera Christoffer!

Claes H
Norra Djurgårdsstaden

Engagerad, snabb,, påläst och tydlig

Erik A
Norra Djurgårdsstaden

Smidig och bra process. En mäklare med bra energi och lokalt förankrad med stort spekulant register

Per M
Norra Djurgårdsstaden

Jag fick den hjälp jag behövde för att köpa en lägenhet.

Anton L
Hjorthagen

Erik var föredömligt snabb och lyhörd i utförandet av sitt förmedlingsuppdrag. Vi kan inte annat än rekommendera Erik för förmedling av bostäder i området.

Carina B
Norra Djurgårdsstaden

Erik är en engagerad mäklare med mycket trevligt bemötande både fysiskt och per telefon o mail

Mikaela L
Norra Djurgårdsstaden

Christoffer är professionell, lyhörd och gör ett superbra jobb! Kan varmt rekommendera att anlita Christoffer för att få en lyckad bostadsaffär.

Denise K
Norra Djurgårdsstaden

Finns bara en mäklare i NDS som gäller och det är Christoffer! Han är superbra och tar hand om sina kunder på ett fantastiskt sätt

Karin E
Norra Djurgårdsstaden

Trevligt och professionellt bemötande. Förklarade tydligt och bra. Snabb att svara på mina frågor och kommunicera.

Anna Lennartsdotter L
Dalénum

Bra och snabb handläggning. Våra förväntningar blev uppfyllda och Christoffer hjälpte oss med just det vi behövde hjälp med i vår situation

Lars-Erik W
Norra Djurgårdsstaden

Erik var utmärkt vad gäller kontakt. Alltid snabb att svara och snabb att meddela nyheter under affären. Han var mån om att både köpare och säljare ska vara nöjd med affären. Han ingav förtroende och var professionell.

Alessandra H
Norra Djurgårdsstaden

Erik var genom hela processen positiv, hjälpsam och proffsig. Även om han är anlitad av säljaren så kände vi att han även var på vår sida som köpare och ville hjälpa oss i förhandlingen. Han hade koll på detaljer och kunde svara på våra frågor utan att vara för "säljig". Eftersom detta var vårt första bostadsköp hade vi många frågor om processen och vi uppskattade Eriks trevliga bemötande.

Emil B
Hjorthagen

Bra kommunikation. Löste allt trots att jag var utomlands hela processen.

Claes H
Norra Djurgårdsstaden

Enkel, snabb och tydlig dialog och information

Lennart L
Hjorthagen

Väldigt serviceminded och snabb kommunikation samt bra förståelse m a p prisläge och timing

Annika S
Norra Djurgårdsstaden

Jag kan rekommendera Christoffer Perenkranz å det varmaste! Han är lugn, väl insatt och bra på att balansera upp förväntningar från säljare mot hur marknaden ser ut. Ett klart plus är också att Christoffer känner till området så väl och att Fastighetsbyrån har ett stort kundregister och vet vilka som kan vara intresserade av aktuell bostad som ska säljas. Att sälja och köpa en bostad är för de flesta den största affären man gör i livet och det har varit så skönt att ha en sådan strukturerad, ärlig och noggrann mäklare som Christoffer.

Pia W
Norra Djurgårdsstaden

Alltid snabb att svara och smidig mot både säljare och köpare. Har också koll på statistiken.

Per S
Norra Djurgårdsstaden

Intresserad och engagerad. Stort kundregister.

Ylva Elisabet V
Hjorthagen

Mycket trevligt o professionellt bemötande.

Johan N
Norra Djurgårdsstaden

Sarah ger en fantastisk support i alla olika frågor som gäller köp och försäljning av bostad.

Linda N
Hjorthagen

Fantastisk mäklare genom hela processen!

Alexander L
Norra Djurgårdsstaden

Trevlig, professionell och insatt gällande förening och omtåde. Tydlig och hjälpsam från start till signerat köp! Varma rekommendationer

Simon A
Hjorthagen

Christoffer kom med bra råd och hade koll på marknaden. Han överträffade våra förväntningar.

Wilhelm R
Hjorthagen

Strålande bemötande och mycket positiv upplevelse av hela säljprocessen!