Emelie Wahlfrid

Emelie Wahlfrid

Emelie Wahlfrid är mäklare på Fastighetsbyrån Nybro

och har varit registrerad mäklare sedan 2019. Emelie Wahlfrid har varit aktiv på Reco.se sedan 2020 och har fått 6 omdömen sedan 2020-06-08. Emelie Wahlfrid har haft 12 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 88% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-10 - 2020-09

6 omdömen om Emelie Wahlfrid

• Emelie sålde vårat hus och det gick ganska fort.Upplevelsen av att ha Emilie som mäklare var bra
    Johan Niclas Fredrik A sålde sitt hus med hjälp av Emelie Wahlfrid en del av Fastighetsbyrån Nybro
    2020-10-18
    • 180.0 m²
    • Örsjö
    2020-10-18
  • Vi köpt en små hus. Köpet var smidigt. Mäklaren var trevligt och mycket professionellt från första början till slutet. Hjälpte oss och svarade alla våra frågor och förslag.
    Katerina G köpte sitt hus med hjälp av Emelie Wahlfrid en del av Fastighetsbyrån Nybro
    2020-07-15
    2020-07-15
    Tack för ett fint omdöme Katerina, det värmer att höra att ni är nöjda. Önskar er all lycka med ert nya boende och hoppas att ni kommer att trivas /Emelie

Emelie W

• Sålt vårat hus och det gick snabbt. Emelie är en jätte duktig mäklare i våra ögon, glad och trevlig på alla sätt. Rekommenderas verkligen av oss Tack! // Kristina & Stefan
    Kristina P
    Kristina P sålde sitt hus med hjälp av Emelie Wahlfrid en del av Fastighetsbyrån Nybro
    2020-06-20
    Stort tack för de fina orden Kristina och Stefan, det värmer att höra att ni är så nöjda! Vi ses snart igen när det är dags för överlämning av nycklar, önskar er sköna sommardagar fram till dess.

• Mycket trevlig och tillmötesgående mäklare. Bara massor av +
    Jan-ove Stefan P sålde sitt hus med hjälp av Emelie Wahlfrid en del av Fastighetsbyrån Nybro
    2020-06-20
    Tack Stefan för det fina omdömet, roligt att höra att ni är nöjda. Lycka till med flytten nu så ses vi igen vid tillträdet!

Emelie W

• Jag har köpt en lägenhet av Emelie som är trevlig, hjälpsam och tillgänglig :) Jag är mycket tacksam över att det var just Emelie som sålde lägenheten
    Pontus T
    Pontus T köpte sin lägenhet med hjälp av Emelie Wahlfrid en del av Fastighetsbyrån Nybro
    • 4:a
    • 98.0 m²
    2020-06-08
    Tack Pontus för en fin rekommendation! Jag hoppas att du kommer trivas med ditt nya boende och önskar lycka till med renoveringen.

Emelie W

• Emelie har varit oss till enorm stor glädje när vi fick hjälp att sälja vår sommarbostad i Ödevata/Emmaboda under våren 2020, Emelie är mycket hjälpsam och kunnig i sitt yrke som mäklare! Jag kan därför rekommendera Emelie Wahlfrid till det allra bästa! Tack för Din professionella yrkeskunskap och lycka till med kommande objekt! Benny Arvefalk
    Benny Elof A skrev om Emelie Wahlfrid en del av Fastighetsbyrån Nybro
    2020-06-08
    Stort tack Benny för det fina omdömet! Det glädjer mig att höra att du är nöjd och glad med affären, det har varit väldigt roligt att få hjälpa er med ert fantastiska sommarhus. Ta hand om dig så ses vi på tillträdet i augusti!