Emelie Wahlfrid
Aktiv på Reco.se sedan 2020-06-08
2019-07 - 2020-06

Läs vad 4 Läs vad Emelie Wahlfrid

• Kristina P
    Kristina P sålde sitt hus med hjälp av Emelie Wahlfrid en del av Fastighetsbyrån Nybro

2020-06-20

Lindås
    Sålt vårat hus och det gick snabbt.
    Emelie är en jätte duktig mäklare i våra ögon, glad och trevlig på alla sätt. Rekommenderas verkligen av oss
    Tack!
    // Kristina & Stefan Läs mer
    2020-06-22 Emelie W svarar Kristina P
    Stort tack för de fina orden Kristina och Stefan, det värmer att höra att ni är så nöjda! Vi ses snart igen när det är dags för överlämning av nycklar, önskar er sköna sommardagar fram till dess.
  • Jan-ove Stefan P sålde sitt hus med hjälp av Emelie Wahlfrid en del av Fastighetsbyrån Nybro

2020-06-20

Mycket trevlig och tillmötesgående mäklare. Bara massor av + Läs mer
    2020-06-22 Emelie W svarar Jan-ove Stefan P
    Tack Stefan för det fina omdömet, roligt att höra att ni är nöjda. Lycka till med flytten nu så ses vi igen vid tillträdet!
  • Pontus T
    Pontus T köpte sin lägenhet med hjälp av Emelie Wahlfrid en del av Fastighetsbyrån Nybro

2020-06-08

4:a
    Lindås
    Jag har köpt en lägenhet av Emelie som är trevlig, hjälpsam och tillgänglig :) Jag är mycket tacksam över att det var just Emelie som sålde lägenheten Läs mer
    2020-06-09 Emelie W svarar Pontus T
    Tack Pontus för en fin rekommendation! Jag hoppas att du kommer trivas med ditt nya boende och önskar lycka till med renoveringen.
  • Benny Elof A skrev om Emelie Wahlfrid en del av Fastighetsbyrån Nybro

2020-06-08

Emelie har varit oss till enorm stor glädje när vi fick hjälp att sälja vår sommarbostad i Ödevata/Emmaboda under våren 2020, Emelie är mycket hjälpsam och kunnig i sitt yrke som mäklare! Jag kan därför rekommendera Emelie Wahlfrid till det allra bästa! Tack för Din professionella yrkeskunskap och lycka till med kommande objekt!
    Benny Arvefalk Läs mer
    2020-06-09 Emelie W svarar Benny Elof A
    Stort tack Benny för det fina omdömet! Det glädjer mig att höra att du är nöjd och glad med affären, det har varit väldigt roligt att få hjälpa er med ert fantastiska sommarhus. Ta hand om dig så ses vi på tillträdet i augusti!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Nybro

Amar Dzin