Julia Adin

Julia Adin

Julia Adin är mäklare på Fastighetsbyrån Öland

Julia Adin har varit registrerad mäklare sedan 2020-02. Julia Adin har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-05 och har fått 49 omdömen med ett betyg på 4.8. Julia Adin har haft 8 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

49 omdömen om Julia Adin

Sedan starten hos Reco 2021
Torbjörn E
Gärdslösa

Vi är mycket nöjda med Julias arbete som mäklare.Bra information och proffsigt bemötande.

Annica H
Borgholm - Sjöstugan

Julia Adin är vänlig, lyhörd och hjälpsam. Hon är kunnig mäklare som kan sitt jobb. Jag litar helt på Julia Adin.

Malin P
Borgholm - Sjöstugan

Trevlig , snabbt svar och kunnig .

Marie E
Borgholm - Sjöstugan

Har inte haft någon direkt kontakt med Julia då vi bor i Växjö. Julia har informerat och meddelat att vi kan ringa om det är något. Informativ under försäljnings processen genom mail och sms.

Henrik B
Stenninge

Mycket proffsig, lösningsorienterad och effektiv. En mäklare jag rekommenderar.

Veronica E
Gärdslösa

Julia Adin är trevlig, kompetent och professionell. Vi fick ett bra bemötande genom hela processen, från första kontakt, vid visning och vid avslut av affär. Påläst kring fastighetens område samt om fastigheten och kunde besvara de frågor vi hade. Rekommenderas varmt!

Ebba N
Köpte sin lägenhet med hjälp av Julia Adin en del av Fastighetsbyrån Öland
Borgholm

Vänlig och kunnig mäklare som verkligen hjälpt dessa nybörjare i köpproessen. Vi har känt oss trygga från visning till överlåtelse!

Gith J
Sålde sin lägenhet med hjälp av Julia Adin en del av Fastighetsbyrån Öland
Borgholm

Julia var alltid glad, trevlig och omtänksam vid våra samtal. Gav ett professionellt intryck och ombesörjde allt, långt över mina förväntningar. Det blev en positiv upplevelse att sälja bostaden, inte alls jobbigt, vilket jag trott. Hon är en mycket kompetent och duktig mäklare.

Anette P
Sålde en tomt med hjälp av Julia Adin en del av Fastighetsbyrån Öland

Julia Afín var en mycket bra och fantastiskt trevlig person. Visade prov på stor kompetens och mycket professionell. Har bara mycket gott att säga om henne. Gratulerar er på byrån till denna medarbetare.

Niklas B
Torparegärde

Julia har jobbat hårt under svåra omständigheter för att vårt hus skulle säljas. Hon har alltid varit väldigt trevlig och professionell med tydliga råd och förslag. Vi har konternuerligt fått all relevant information och haft möjlighet diskutera vägen framåt. Kan på det starkaste rekommendera Julia som mäklare.