Tobias Berge

Tobias Berge

Tobias Berge är mäklare på Fastighetsbyrån Öland

Tobias Berge har varit registrerad mäklare sedan 2024-01. Tobias Berge har varit aktiv på Reco.se sedan 2024-04 och har fått 7 omdömen med ett betyg på 4.7. Tobias Berge har haft 0 försäljningar sen 2024-02 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

7 omdömen om Tobias Berge

Sedan starten hos Reco 2024
Therese A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Tobias Berge en del av Fastighetsbyrån Öland
Borgholm

Jag köpte en lägenhet som förmedlades av Tobias och är mycket nöjd! Proffsig och kunnig vid visning och under budgivningen, mycket nöjd!

Joakim S
Skrev om Tobias Berge en del av Fastighetsbyrån Öland

Trevlig och seriös. Bra återkoppling.

Tobias B gillar detta
Ebba N
Sålde sin lägenhet med hjälp av Tobias Berge en del av Fastighetsbyrån Öland
Borgholm

Tillmötesgående och tillgänglig! Tobias är snabb på att återkoppla och tog reda på det som vi undrat över och var mycket behjälplig. Tydlig och lätt att kommunicera med.

Robin E
Köpte sitt hus med hjälp av Tobias Berge en del av Fastighetsbyrån Öland
Räpplinge

Han förklarade allt mycket väl och allt gick smidigt!

Anton T
Sålde sin lägenhet med hjälp av Tobias Berge en del av Fastighetsbyrån Öland
Borgholm

Väldigt duktig, trevlig och trygg människa. Kändes bra att han hade hand om oss i försäljningen av våran lägenhet. Socialt begåvad dessutom vilket ledde till ett lugn och fick allting att kännas väldigt naturligt trots att man själv inte har varit med om en försäljning förut.

Emma Å
Sålde sitt hus med hjälp av Tobias Berge en del av Fastighetsbyrån Öland
Räpplinge

Bra och tydlig dialog genom hela säljprocessen

Erik A
Sålde sitt hus med hjälp av Tobias Berge en del av Fastighetsbyrån Öland
Räpplinge

Sammantaget är vi mycket nöjda med Tobias och Fastighetsbyrån. Det va tydligt från början vilka priser och vilket arvode som gällde, ett stort plus för oss. Tobias är trevlig och enkel att ha att göra med. Han är bara ett samtal bort om det dyker upp några frågetecken under försäljningens gång. Att få vårat hus sålt gick både snabbare och smidigare än vad vi vågat hoppas