Tobias Berge

Tobias Berge

Tobias Berge är mäklare på Fastighetsbyrån Öland

Tobias Berge har varit registrerad mäklare sedan 2024-01. Tobias Berge har varit aktiv på Reco.se sedan 2024-04 och har fått 25 omdömen med ett betyg på 4.9. Tobias Berge har haft 12 försäljningar sen 2024-02 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2024-02 - 2024-06

25 omdömen om Tobias Berge

Sedan starten hos Reco 2024
Pia P
Torparegärde

En mycket trevlig säljare, bra bemötande. Allt gott!

Svar från Tobias Berge

Där gick tomt 2 av 2 iväg! Tack för fina ord och en bra dialog!

Pernilla A
Köpte sitt hus med hjälp av Tobias Berge en del av Fastighetsbyrån Öland
Köpingsvik

Tobias har bemött oss proffsigt genom hela processen. Vi fick i lugn och ro gå igenom bostaden och trots att vi ville gå på tre visningar fanns inte någon form av känsla att vi var omständiga. Att han talade fint om säljarna och berättade vad som var viktigt för dem gjorde det hela mer personligt och gjorde att vi också öppnade oss. Tobias är lyhörd och en person med hjärtat på rätt ställe!

Svar från Tobias Berge

Tack Pernilla! väldigt kul att ni blev köpare till denna fastighet det känns helt rätt i hjärtat! Känner jag våffeldoft från huset i framtiden kommer jag in på oväntat besök!

Linnea H
Köpingsvik

Jag har fått ett mycket fint bemötande av Tobias! Han har levt upp till alla förväntningar vi hade! Jag har känt mig trygg under hela försäljningen, och fått hjälp med det jag har behövt! Önskar honom lycka till i fortsättningen!

Svar från Tobias Berge

Tack för värmande ord Linnea, det har varit ett nöje att lära känna dig under denna resa, önskar dig all lycka framåt!

Martin N

Behaglig. Nogrann. Fick känslan att han ville vårt bästa

Svar från Tobias Berge

Tack Martin! önskar all lycka framöver.

Maria N
Borgehage

Smidigt och enkelt. Trevlig och professionell.

Svar från Tobias Berge

Tack Maria, önskar er lycka till inför nya äventyr!

Clas B
Köpte en tomt med hjälp av Tobias Berge en del av Fastighetsbyrån Öland
Borgehage

Vi är jättenöjda med Tobias. Hans inlevelse och förståelse för våra behov var riktigt bra. Alltid lätt att få tag i, helger som sena kvällar. Social kompetens är viktigt. Vi är jättenöjda. Hälsningar Clas och Ulrika

Svar från Tobias Berge

Tack Claes för fina ord! Detta kommer bli helt rätt tomt för er att skapa er alldeles egna sommardröm, dessutom granne med kungen 👑🍾

Anna-Carin Ö
Köpte sitt hus med hjälp av Tobias Berge en del av Fastighetsbyrån Öland
Djupvik - Lofta

Tobias är en mycket trevlig, kunnig & inkännande mäklare som vi varmt kan rekommendera!

Svar från Tobias Berge

Tack för att du delar din upplevelse! jag är så glad att just ni blev köpare, det var mitt i prick❤️

Robbin N
Djupvik - Lofta

Proffsig, trevlig och duktig. Hade gärna haft Tobias som mäklare igen.

Svar från Tobias Berge

Tack Robin, kul att du är nöjd, det blev en snabb och smidig affär!

Lars Göran Tommy J
Djupvik - Lofta

Tobias ger ett förtroendefullt intryck och är lätt att kommunicera med. Besitter en god kunskap inom sitt område som mäklare.

Svar från Tobias Berge

Tack för fina ord, det glädjer mig att ni hade en bra upplevelse med mig och Fastighetsbyrån!

Yvonne W
Djupvik - Lofta

Hade inga förväntningar alls då det är första husförsäljningen vi gör . Men Tobias har lugnt och sakligt lotsat oss genom processen.

Svar från Tobias Berge

Tack för att du delar din upplevelse Yvonne! Jag tror att dom nya ägarna kommer förvalta er fina ställe väl!