Linda Holmström

Linda Holmström

Linda Holmström är mäklare på Fastighetsbyrån Nykvarn

Linda Holmström har varit registrerad mäklare sedan 2008-02. Linda Holmström har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-06 och har fått 382 omdömen med ett betyg på 4.5. Linda Holmström har haft 45 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

382 omdömen om Linda Holmström

Sedan starten hos Reco 2014
Joachim R
Nykvarn

Noggrann och kunnig. Gjorde ett seriöst intryck som gjorde att vi gick vidare med vårt köp.

Hans H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Nykvarn

Kunnig, glad, trevlig, snabb och förtroendeingivande

Klas F
Sålde sitt hus med hjälp av Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Nykvarn
Nykvarn

Jättebra dialog, kunnig och trevlig. Kunde återkoppla bättre, även om återkopplingen inte alltid innehåller någon nyhet. Uppfattades ibland lite svår att få tag på. Men när vi väl fick kontakt var det alltid en bra dialog.

Ann-Britt S
Sålde sitt hus med hjälp av Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Nykvarn
Nykvarn

Bra samarbete. Lätt att få kontakt!

Nataliia M
Nykvarn

Jag vill tacka för ert trygga och varma engagemang och samtidigt starkt rekommendera Linda Holmström!

Adam T
Nykvarn

Professionel, lyhörd och målinriktad.

Mattias N
Köpte sitt hus med hjälp av Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Nykvarn

Linda hjälpte oss med en snabb och smidig affär, trevlig och duktig mäklare.

Alexander L
Nykvarn

Linda gav oss ett bra bemötande som köpare. Vi har letat bostad under en period så har hon hållit oss uppdaterade när det kommit objekt hon tror skulle passa oss.

Emil-Alexandru M
Nykvarn

Linda Holmström var mycket professionell och gav oss alla detaljer vi behövde. Hon var transparent och mycket hjälpsam genom hela processen! Jag rekommenderar henne gärna!!!

Ann-Britt S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Nykvarn
Nykvarn

Linda är lätt att samarbeta med och framförallt kunnig. Hoppas på en bra fortsättning!