John Englund är mäklare på Fastighetsbyrån Partille

John Englund har varit registrerad mäklare sedan 2006-04. John Englund har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-09 och har fått 87 omdömen med ett betyg på 4.7. John Englund har haft 17 försäljningar sen 2021-10 och har tillfrågat 91% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-10 - 2022-09

Läs vad 87 Läs vad John Englund

• Utby
    2022-09-24 Verifierad kund
    Väldigt sakligt och professionellt bemötande. Lugnt och metodiskt.
    Höga förväntningar som levdes upp till.
    Kort sammanfattat; smidigt och enkelt.
    Kul att ni är nöjda och fick en smidig och snabb försäljning! Måste kännas skönt att kunna gå vidare med att bygga ert drömboende! John Englund
    • Jonsered
    2022-06-02 Verifierad kund
    Supertrygg, kunnig och proffsig genom hela säljprocessen.
    Tack så mycket för det fina omdömet. Jag är glad att er försäljning gick så smidigt som den gjorde. John Englund
    • Sävedalen
    2022-05-23 Verifierad kund
    John är tålamod, noggrann, etusiasm och ansvarig.
    Tack för det fina omdömet och för gott samarbete under försäljningen. Hoppas att flytten till Kanada blir lyckad! John Englund
    • Sävedalen
    2022-05-23 Verifierad kund
    Less words, honest, responsible for the work.
    Tack för att du skrev ett omdöme. Jag försöker lyssna på mina kunder och får nog anses effektiv i mitt sätt att formulera mina svar :)

Hoppas att ni kommer trivas i Kanada!
    • Lexby
    2022-05-05 Verifierad kund
    John var väldigt hjälpsam och trygg. Försäljningen gick inte helt smidigt så det var skönt att ha John och diskutera med genom hela processen. Alltid enkel att få tag på vilket är viktigt.
    Tack Christian, det var ett sant nöje att få jobba med er igen. Hoppas att ni kommer trivas i er nya lägenhet, kommer nog inte blir svårt med tanke på vilket trevligt område ni flyttar till och den fantastiska utsikten ni får! John Englund
    2022-03-26 Verifierad kund
    Bemötandet kändes proffesionellt och lugngivande. Våra förväntningar av husförsäljningen gick som planerat och John fanns alltid tillgänglig för alla mina frågor, dag som natt. Kan varmt rekommendera John som mäklare.
    Tack så mycket för ett gott samarbete under försäljningen. Passar även på att tacka för att du tog dig tid och skrev ett omdöme. John Englund
  • köpte sitt hus med hjälp av John Englund en del av Fastighetsbyrån Partille
    2022-03-26 Verifierad kund
    Tillmötesgående och professionell.
    Tack för omdömet och verkligen kul att ni fick köpa huset! John Englund
    • Mellby
    2022-03-19 Verifierad kund
    Mycket trevligt bemött,han svarade på alla mina frågor
    Ingen van bostadssökande ,men allt gick smidigt
    Stort tack John
    Tack själv Margareta. Det glädjer mig att du känner dig nöjd med försäljningen. Hoppas att ni kommer trivas i ert nya boende! John Englund
  • Frode S
    köpte sitt hus med hjälp av John Englund en del av Fastighetsbyrån Partille
    2021-10-16 Verifierad kund
    John agerade snabbt och på ett trevligt och ödmjukt sätt. Det kändes tryggt att köpa hus via John.
    Tack för det fina omdömet, att det ska kännas tryggt att köpa hus via mig är det jag strävar efter. Jag tror verkligen att ni kommer trivas i det charmiga huset ni köpt. John Englund
    • Öjersjö
    2021-10-02 Verifierad kund
    Professionell och med god kunskap kring marknadsläget och försäljningsprocessen.
    Tack för att du tog dig tid och skrev ett omdöme. Vill även tacka för ett gott samarbete under hela försäljningsprocessen. John Englund