Maria Rohdén

Maria Rohdén

Maria Rohdén är mäklare på Fastighetsbyrån Partille

Maria Rohdén har varit registrerad mäklare sedan 2008-04. Maria Rohdén har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-09 och har fått 61 omdömen med ett betyg på 4.9. Maria Rohdén har haft 26 försäljningar sen 2019-12 och har tillfrågat 87% av sina kunder efter omdömen.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Att byta bostad är för de flesta den största affären man gör. Min uppgift är att göra affären till ditt livs bästa.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är övertygad om att nyckeln till framgång är att ta hjälp av en mäklare som tycker om utmaningar, är engagerad och har ett ständigt fokus på dina behov. Detta är självklara egenskaper hos mig! Jag brinner för mitt jobb och strävar alltid efter att vara påläst och tillgänglig så att du som kund ska känna dig trygg.

Hur ser din drömbostad ut?
Min drömbostad är en gedigen trävilla från 20-talet med snickarglädje!

Försäljningar 2019-12 - 2020-11

Läs vad 61 Läs vad Maria Rohdén

• 2020-11-23
    Vi är super nöjda har sålt vårt gavel radhus. Vi blev bemötta precis som ja hoppats på och Maria är en mycker trevlig och lättsam person att prata med. Möklaren har lev upp till alla våra förväntning och det finns inget negativt att säga alls! Skulle välja samma mäklare om igen i framtiden.
    Linn A
    Linn A
    • 87.0 m²
    • Lexby
  • 2020-11-19
    Sålt radhus. Maria är ödmjuk, kompetent, lyhörd och kunnig. Samt varm som person.
    Emma Brita Amanda S
    Emma Brita Amanda S
    • 88.0 m²
  • 2020-10-12
    Maria Rohdén har varit vår mäklare vid försäljningen av vår villa i Sävedalen, Partille. Hon har på ett föredömligt sätt skött allt praktiskt rörande själva försäljningen som exempelvis visningar, annonsering, besiktning, kontrakt osv. Vi är mycket nöjda med den service vi fått.
    Bolennart E
    • 129.0 m²
    • Sävedalen
  • 2020-09-28
    En mäklare som gav oss sin tid, gav aldrig intrycket av att vara stressad. Gav klar och tydlig information. Vi är mycket nöjda!
    Ellen Anna Josefina E
    • 73.0 m²
  • 2020-09-28
    Sålde bostad genom Maria. Enkelt, smidigt och aldrig några problem! Trevlig och lugn mäklare som jag gärna rekommenderar!!
    Johan Emil Lars M
    • 73.0 m²
  • 2020-08-21
    Vi köpte vårat första radhus då Maria var mäklare och hennes lugna personlighet gjorde att vi kände oss säkra under hela processen. Hon förklarar tydligt och svarar väl på frågor.
    Robin B
    • 107.0 m²
    • Lexby
    köpte sitt hus med hjälp av Maria Rohdén en del av Fastighetsbyrån Partille
  • 2020-08-14
    Maria är lugn, trygg och tydlig. Just vad vi behövde i en stressad sälj-situation. Rekommenderar henne varmt.
    Sarah M
    • 3:a
    • 81.2 m²
    • Furulund
    sålde sin lägenhet med hjälp av Maria Rohdén en del av Fastighetsbyrån Partille
  • 2020-07-24
    Maria var engagerad och drivande i hela processen. Hon var lyhörd och flexibel och mån om att hitta bra lösningar för alla parter.
    Martin P
    • 113.0 m²
  • 2020-05-29
    Maria är mjuk, varm och förtroendeingivande och hon är inlyssnande. Hon har kontroll och visar på mycket kunskap.
    Pernilla F
    • 152.0 m²
  • 2020-05-29
    Sålt villa i Öjersjö. Maria Rohdén har varit lugn och trygg att ha att göra med. Maria är kunnig och har varit hjälpsam med frågor under försäljning. Maria som mäklare levde mer än väl upp till förväntningarna. Vi är mycket nöjda med Maria och skulle varmt rekommendera henne för andra.
    Glenn F
    • 152.0 m²
    sålde sitt hus med hjälp av Maria Rohdén en del av Fastighetsbyrån Partille

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte