Maria Rohdén

Maria Rohdén

Maria Rohdén är mäklare på Fastighetsbyrån Partille

Maria Rohdén har varit registrerad mäklare sedan 2008-04. Maria Rohdén har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-09 och har fått 92 omdömen med ett betyg på 4.9. Maria Rohdén har haft 32 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Att byta bostad är för de flesta den största affären man gör. Min uppgift är att göra affären till ditt livs bästa.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är övertygad om att nyckeln till framgång är att ta hjälp av en mäklare som tycker om utmaningar, är engagerad och har ett ständigt fokus på dina behov. Detta är självklara egenskaper hos mig! Jag brinner för mitt jobb och strävar alltid efter att vara påläst och tillgänglig så att du som kund ska känna dig trygg.

Hur ser din drömbostad ut?
Min drömbostad är en gedigen trävilla från 20-talet med snickarglädje!

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 92 Läs vad Maria Rohdén

2022-05-08 Verifierad kund
    Hej!
    Väldig snäll och engagerad person. Vi hoppades på lite högre pris men det beror på köparna. I helheten är jag väldigt nöjd. Pappersarbete var jättefint gjort. Maria är att rekommendera .
    • Lexby
    2022-05-02 Verifierad kund
    Maria har varit en fantastisk mäklare vid försäljningen av vår bostad. Trygg, lugn och proffsig som stöttade oss under alla moment av vår försäljning. En trevlig och kunnig mäklare som vi rekommenderar allra varmast.
    2022-04-22 Verifierad kund
    Jag är jättenöjd med Maria som mäklare. Hon har ett Proffsigt, pedagogiskt och mycket trevligt bemötande. Kan varmt rekommendera :)
    2022-04-21 Verifierad kund
    Trevligt bemötande. Proffsig, tydlig och lättillgänglig
    2022-04-19 Verifierad kund
    Maria är lugn och trygg att arbeta med.
    I dagens läge med ränte höjningar och osäkerheten i världen nådde vi det mål vi satt upp. Vi är mycket nöjda med affären.
    2022-04-19 Verifierad kund
    Allt fungerade som det skulle.
    2022-03-31 Verifierad kund
    Jag är helnöjd. Försäljningen gick smidigt och landade på precis vad jag hade hoppats på. Rekommenderar
    • Furuskog
    2022-03-30 Verifierad kund
    Trevligt och förtroendeingivande bemötande och hantering av vår husaffär. Handlar snabbt och är sericeminded.
    • Utbynäs
    2022-03-29 Verifierad kund
    Maria är lugn, trevlig och effektiv! Vi har haft kontinuerlig kontakt med henne sen vi själva köpte huset 2013 och hon har alltid varit tillgänglig, svarat på våra frågor och kommit med tips. Därför kontaktade vi henne på nytt när vi själva skulle sälja. På extremt kort varsel fixade hon och Fastighetsbyrån ihop en förhandsvisning med allt vad det innebär och vi nu sålde huset. Vi är supernöjda!
    • Furuskog
    2022-03-28 Verifierad kund
    Maria har ett lugn och en stabilitet som inger kunden en trygghetskänsla. Maria är noggrann och tydlig. Vi rekommenderar Maria alla dagar i veckan!