Maria Rohdén

Maria Rohdén

Maria Rohdén är mäklare på Fastighetsbyrån Partille

Maria Rohdén har varit registrerad mäklare sedan 2008-04. Maria Rohdén har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-09 och har fått 69 omdömen med ett betyg på 4.9. Maria Rohdén har haft 29 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 90% av sina kunder efter omdömen.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Att byta bostad är för de flesta den största affären man gör. Min uppgift är att göra affären till ditt livs bästa.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är övertygad om att nyckeln till framgång är att ta hjälp av en mäklare som tycker om utmaningar, är engagerad och har ett ständigt fokus på dina behov. Detta är självklara egenskaper hos mig! Jag brinner för mitt jobb och strävar alltid efter att vara påläst och tillgänglig så att du som kund ska känna dig trygg.

Hur ser din drömbostad ut?
Min drömbostad är en gedigen trävilla från 20-talet med snickarglädje!

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 69 Läs vad Maria Rohdén

2021-06-23
    Under de 8 månader som vi letade bostad i Utby träffade vi Maria många gånger och fick alltid ett väldigt bra bemötande. Därför är vi extra glada att det blev Maria som förmedlade det hus vi till slut köpte.

Maria har alltid låtit oss titta i lugn och ro på visningen, men ändå funnits i närheten för att hjälpa reda ut våra frågor oavsett om frågan är stor eller liten. Hon är vänlig, pedagogisk och förstående. När vi haft extra frågor inför eller efter en visning har vi fått snabba och tydliga svar, oavsett om vi hörde av oss via telefon, sms eller mail.

Därför kan vi varmt rekommendera Maria om du vill sälja en bostad i Utby.

/Mikael och Sara
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Maria Rohdén en del av Fastighetsbyrån Partille
    • Furulund
    2021-05-28
    Bra service! Trevlig! Tillgänglig.
    2021-05-22
    Maria är jätte duktig och lyhörd av försäljningen av huset. Svara eller åter kommer jätte snabbt när jag har ringt och sökt henne. Maria hjälpte även till med fråga om hur jag skulle göra i budgivningen av den nya lägenheten. Maria har levat upp till förväntningarna. Hon har hört av sig både med sms och telefonsamtal. Sammanfattning av hela processen har varit positiv.
    • Utbynäs
    2021-05-03
    Sålt ett radhus i Utby, Göteboerg. Mäklaren kändes kunning och intresserad. Dessutom tog hons sig tid att både lyssna och informera. Maria levde helt och hållet upp till förväntningarna som fanns.
    • Öjersjö
    2021-02-04
    vi sålde vårt parhus i Öjersjö i januari. Maria skötte detta mycket
    bra.Maria är väldigt lyhörd o dessutom en trevlig människa.
    jag och min fru är supernöjda.
    2021-02-01
    Köpt radhus.
    Fick ett mycket gott intryck av Maria, som var pålitlig, kunnig och informativ.
    2021-01-31
    Maria var väldigt hjälpsam och tydlig i samband med att vi köpte radhus. Mycket trevlig mäklare!
    • Lexby
    2021-01-07
    Sålt ett radhus och från första mötet har Maria uppträtt med stor kunnighet och intresse. Hon har varit lyhörd och tålmodig och styrt oss på ett tryggt sätt genom hela processen.
  • Linn A
    sålde sitt hus med hjälp av Maria Rohdén en del av Fastighetsbyrån Partille
    • Lexby
    2020-11-23
    Vi är super nöjda har sålt vårt gavel radhus. Vi blev bemötta precis som ja hoppats på och Maria är en mycker trevlig och lättsam person att prata med.
    Möklaren har lev upp till alla våra förväntning och det finns inget negativt att säga alls!
    Skulle välja samma mäklare om igen
    i framtiden.
  • Emma Brita Amanda S
    sålde sitt hus med hjälp av Maria Rohdén en del av Fastighetsbyrån Partille
    2020-11-19
    Sålt radhus.
    Maria är ödmjuk, kompetent, lyhörd och kunnig. Samt varm som person.