Maria Rohdén
Registrerad mäklare sedan 2008
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2019-03 - 2020-02
Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Att byta bostad är för de flesta den största affären man gör. Min uppgift är att göra affären till ditt livs bästa.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är övertygad om att nyckeln till framgång är att ta hjälp av en mäklare som tycker om utmaningar, är engagerad och har ett ständigt fokus på dina behov. Detta är självklara egenskaper hos mig! Jag brinner för mitt jobb och strävar alltid efter att vara påläst och tillgänglig så att du som kund ska känna dig trygg.

Hur ser din drömbostad ut?
Min drömbostad är en gedigen trävilla från 20-talet med snickarglädje! Läs mer

Läs vad 49 Läs vad Maria Rohdén

• Safa E köpte sitt hus med hjälp av Maria Rohdén en del av Fastighetsbyrån Partille

2020-02-09

Lexby
    Vi har köpt ett radhus på 147 kvm.Hon är ansvarig, jätte snäll och hjälpsam . Läs mer
  • Karin S köpte sitt hus med hjälp av Maria Rohdén en del av Fastighetsbyrån Partille

2020-01-21

Köpt radhus i Lexby, fick bra bemötande och hjälp. Maria är trevlig Läs mer
  • Frida E
    Frida E köpte sitt hus med hjälp av Maria Rohdén en del av Fastighetsbyrån Partille

2019-12-04

Kåhög
    Köpt villa
    Maria har ett bra och professionellt bemötande.
    Alla förväntningar jag hade förvekligades.

Allt var toppen. Läs mer
  • Susanne L köpte sitt hus med hjälp av Maria Rohdén en del av Fastighetsbyrån Partille

2019-12-02

Lexby
    Maria är dem bästa mäklaren! Hon har hjälpt till med både köp och försäljning. Alla steg på vägen. Svarat på alla konstiga frågor, gett goda råd, stöttat när det varit tungt. Uppmuntrat och lyssnat. Hon är lugn, trygg och mycket kunnig. Glad och förstående. Hon lyssnar in och föreslog en förhandsvisning på det radhus jag till sist köpte. Aldrig något krångel. Jag kan rekommendera Maria till alla! Läs mer
  • Ilona G köpte sitt hus med hjälp av Maria Rohdén en del av Fastighetsbyrån Partille

2019-11-23

Skulltorp
    Jag har sålt ett radhus i Partille med hjälp av en fantastiskt duktig mäklare Maria.
    Hon har varit oerhört hjälpsam och lätt att ha kontakt med.
    Rekommenderar verkligen att anlita henne om man ska sälja. Läs mer
  • Maja H köpte sitt hus med hjälp av Maria Rohdén en del av Fastighetsbyrån Partille

2019-11-06

Kåbäcken
    Vi köpte en villa via Maria och kunde inte ha funkat smidigare. Proffsig, lugn med stort tålamod med oss förstagångsköpare. Rekommenderar varmt! Läs mer
  • Berit S sålde sitt hus med hjälp av Maria Rohdén en del av Fastighetsbyrån Partille

2019-10-26

Skulltorp
    Jag har sålt en villa i Partille. Maria var lugn och metodisk och redan vid första mötet med henne fick jag förtroende för henne.
    Det har känts mycket bra att ha haft Maria som mäklare vid denna fastighetsaffären. Läs mer
  • Christina P sålde sitt hus med hjälp av Maria Rohdén en del av Fastighetsbyrån Partille

2019-10-11

Lexby
    Jag har köpt en villa och sålt ett radhus med Marias hjälp.
    Jag är mycket nöjd med Maria som mäklare, hon är lugn, metodisk, mycket förtroendeingivande och proffsig.
    Engagerad och tar bra initiativ för att göra en bra affär.
    Maria är en toppen-mäklare helt enkelt!! Läs mer
  • Eva Margareta S sålde sitt hus med hjälp av Maria Rohdén en del av Fastighetsbyrån Partille

2019-10-07

Sävedalen
    Jag har sålt ett kedjehus i Sävedalen
    MR har varit en utmärkt mäklare och Fastighetsbyrån är professionella i sitt arbetssätt. Jag jag har enbart positiva bedömmande att ge. Jag rekommrnderar gärna Maria. Läs mer
  • Lena A sålde sitt hus med hjälp av Maria Rohdén en del av Fastighetsbyrån Partille

2019-08-26

Utby
    Jag har med Marias hjälp sålt min villa i Utby.
    Maria har med säker hand, steg för steg lotsat processen framåt. Hon har informerat mig på ett pedagogiskt sätt vad som kommer att hända och vad som krävs av mig som säljare. Hon har varit lätt att komma i kontakt med och bra att prata med. Ett helt igenom professionellt bemötande. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Partille

Rebecka Polhem