Mäklare Dalarna Säter Fastighetsbyrån Säter Maja Sultan
Registrerad mäklare sedan 2008
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-07 - 2018-12

Läs vad 36 kunder tycker om Maja Sultan

• Gunnar G köpte sin bostad med hjälp av Maja Sultan en del av Fastighetsbyrån Säter

2018-12-17

Köpt villa.
    Mycket trevligt och sympatiskt bemötande.
    I annonsen stod angivet tomtstorlek inkluderande delen som ligger i vatten (strandtomt). Kändes lite missvisande.Detta har vi redan framfört till mäklaren.
    Vi hade en känsla för att mäklaren mera stod på säljarens sida än på vår, borde vara lika.
    De legala bitarna sköttes mycket formellt och gediget. Läs mer
  • Anders N skrev om Maja Sultan en del av Fastighetsbyrån Säter

2018-10-30

Mycket bra bemötande och genomarbetat prospekt vid försäljning av vår fastighet.Återkommande kontakt via telefon/sms under hela försäljningen vilket upplevdes som väldigt bra. Läs mer
  • Maria K
    Maria K skrev om Maja Sultan en del av Fastighetsbyrån Säter

2018-10-30

Mycket trevlig och kompetent mäklare. Aldrig några problem att få kontakt när det dök upp frågor. Läs mer
  • Elvira B
    Elvira B skrev om Maja Sultan en del av Fastighetsbyrån Säter

2018-09-20

Köpte min första bostadsrätt.
    Maja hjälpte till mycket, var lugnande när jag var nervös. Hon hade bra koll på lägenheten och bostadsrätten och kunde svara på alla frågor jag hade. Hon var tillgänglig och var lätt att prata med. Jag är mycket nöjd med bemötandet från henne. Hon uppfyllde alla mina förväntningar trots att jag inte gjort ett bostadsköp tidigare.
    Tackar för hennes hjälp! Läs mer
  • Tanja T skrev om Maja Sultan en del av Fastighetsbyrån Säter

2018-09-19

Sålt ett hus i ett mindre attraktivt område.

Maja har varit fantastisk. Hon vågade lägga ett högre utgångspris än förväntat i syfte att jag skulle göra så lite förlust som möjligt (vi visste att jag betalat ovanligt mycket när jag köpte några år sedan och med tanke på provisionsystemet ni har var jag beredd på ett mycket lägre utgångspris då andra mäklare föreslog mycket lägre men Maja la högre och jag fick det jag begärde!).

Maja har varit väldigt positiv övertid men hennes absoluta styrka ligger i flexibiliteten och förmågan att se till vad hon har för kund. Engagerad och mycket trevlig mäklare. Läs mer
  • Eva J skrev om Maja Sultan en del av Fastighetsbyrån Säter

2018-09-19

Köpt sommarstuga, vet inte riktigt vad vi skulle förvänta oss, vårt första husköp. Tycker att Maja förklarade bra med allt vad köper innebar. Läs mer
  • Catti T
    Catti T skrev om Maja Sultan en del av Fastighetsbyrån Säter

2018-09-18

Vi köpte ett härligt hus i skogen av Maja.
    Då vi var inte direkt nöjda med mäklaren som sålde vår stuga så kände vi direkt att Maja skulle göra ett bra jobb med vår bostadsrätt.
    Vilket hon också gjorde.
    Enkelt smidigt och med personlig bra service. Och utan att vara påträngande.
    Vi fick även toppen fin hjälp med huset vi köpte.
    Maja är genuin och äkta. Och vill ge bra service. Och ödmjuk med en professionell framtoning.
    Ett stort tack!! Läs mer
  • Marlene W skrev om Maja Sultan en del av Fastighetsbyrån Säter

2018-05-14

Vi köpte ett hus av Maja våren 2018 och blev mycket väl bemötta. Hon är väldigt lättsam, kunnig, trevlig och hjälpsam. Fem av fem plus till henne! Läs mer
  • Marith G
    Marith G skrev om Maja Sultan en del av Fastighetsbyrån Säter

2018-05-14

Jag har sålt en tomt genom Maja och har fått utmärkt bemötande och konstant tillgänglighet från hennes sida. Professionellt men personligt bemötande och kunnig inom sitt yrke.
    Vi är jättenöjda. Läs mer
  • Marcus V skrev om Maja Sultan en del av Fastighetsbyrån Säter

2018-05-12

Supertrevligt bemötande av Maja när vi var på visningen av huset vi köpte. Allting har bara varit positivt. Rekommenderas Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Säter

Maja Sultan