Mäklare Dalarna Säter Fastighetsbyrån Säter Maja Sultan
Registrerad mäklare sedan 2008
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-10 - 2019-04

Läs vad 45 Läs vad Maja Sultan

• Jelena M köpte en tomt med hjälp av Maja Sultan en del av Fastighetsbyrån Säter

2019-05-05

Stora Skedvi
    Köpt tomt , trevlig bemötandet och snabb affär Läs mer
  • Anna P
    Anna P köpte sitt hus med hjälp av Maja Sultan en del av Fastighetsbyrån Säter

2019-05-04

Burhagen
    Vi har köpt ett hus och sålt ett hus. Maja är lätt att samarbeta med. Hon är lyhörd och bra att kunna bolla funderingar med. Det har flytit på bra med allt. Läs mer
  • Susanne E
    Susanne E sålde en tomt med hjälp av Maja Sultan en del av Fastighetsbyrån Säter

2019-04-28

Stora Skedvi
    Maja har tagit bra hand om oss. Snabb och trevlig dialog. Jag kan varmt rekommendera henne. Läs mer
  • Anna Alexandra M sålde sitt hus med hjälp av Maja Sultan en del av Fastighetsbyrån Säter

2019-04-07

Bispberg
    Vi är sålt ett äldre hus i en by. Vi har lagt ber mycket pengar i huset genom löpande renoveringar och utbyggnad.
    Maja har varit enkel och bra att ha och göra med. Vi har sålt huset men hela affären är inte avslutad än så det är lite tidigt att göra en utvärdering tycker jag. Jag kan varmt rekommendera Maja som mäklare och hoppas att allt kommer att slutföras lika professionellt som hittills. Läs mer
  • Sofia M köpte sitt hus med hjälp av Maja Sultan en del av Fastighetsbyrån Säter

2019-03-09

Allt gick snabbt och smidigt . Glad , trevlig och tillmötesgående Läs mer
  • Maria S köpte sin lägenhet med hjälp av Maja Sultan en del av Fastighetsbyrån Säter

2019-03-08

Bostadsrätt. Maja är en toppen mäklare. Trevlig och kan sitt jobb. Kan väl rekommendera henne. Läs mer
  • Daniel N köpte sitt hus med hjälp av Maja Sultan en del av Fastighetsbyrån Säter

2019-02-25

Ovangårdarna
    Hon anlitades av mig för försäljning av min bostadsrätt eftersom hon gav mig ett gott intryck då jag köpte huset vi ska flytta till där hon var mäklaren i den affären.

Hon ingav förtroende och gjorde ett bra jobb så jag är glad att jag valde henne som mäklare i min bostadsaffär! Läs mer
  • Pernilla A sålde sitt hus med hjälp av Maja Sultan en del av Fastighetsbyrån Säter

2019-02-16

Burhagen
    Sålde villa genom fastighetsbyrån, supersmidig affär från första kontakt till avslut. Läs mer
  • Kerstin Birgitta L sålde sitt hus med hjälp av Maja Sultan en del av Fastighetsbyrån Säter

2019-02-15

Ovangårdarna
    Maja Sultan på Fastighetsbyrån i Säter har varit seriös, kunnig och mycket bra att ha att göra med vid försäljningen av vårt hus. Har på ett utmärkt sätt skött sitt uppdrag. Läs mer
  • Gunnar G köpte sin bostad med hjälp av Maja Sultan en del av Fastighetsbyrån Säter

2018-12-17

Köpt villa.
    Mycket trevligt och sympatiskt bemötande.
    I annonsen stod angivet tomtstorlek inkluderande delen som ligger i vatten (strandtomt). Kändes lite missvisande.Detta har vi redan framfört till mäklaren.
    Vi hade en känsla för att mäklaren mera stod på säljarens sida än på vår, borde vara lika.
    De legala bitarna sköttes mycket formellt och gediget. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Säter

Maja Sultan