Maja Sultan
Registrerad mäklare sedan 2008-05-09
Aktiv på Reco.se sedan 2015-10-23
2019-08 - 2020-07

Läs vad 76 Läs vad Maja Sultan

• Eva-lena G sålde sitt hus med hjälp av Maja Sultan en del av Fastighetsbyrån Säter

2020-08-07

Sålde min sommarstuga.Kände att mäklaren inte brydde sig så mycket i början. Visade sig att han skulle sluta på firman Läs mer
  • Jonna H köpte sitt hus med hjälp av Maja Sultan en del av Fastighetsbyrån Säter

2020-06-28

Nya Stan
    Vi är jättenöjda med Maja. Vi köpte vårt första hus med hjälp av henne. Lättsam, glad och proffsig! Läs mer
  • Inger Marie B
    Inger Marie B sålde sitt hus med hjälp av Maja Sultan en del av Fastighetsbyrån Säter

2020-06-22

Centrum/Gamla Staden
    Har sålt ett radhus. Kan inte ha en bättre mäklare! Trevligt bemötande, snabb återkoppling, kunnig, lugn, tydlig och ALLTID med ett leende på läpparna! Läs mer
    Maja S gillar detta
  • Brita Ann G sålde sitt hus med hjälp av Maja Sultan en del av Fastighetsbyrån Säter

2020-06-04

Nya Stan
    Vi har sålt vår villa, är nu i slutskedet och har endast överlämnandet kvar. När vi tog kontakt med mäklaren Maja Sultan kändes det direkt mycket bra och vi blev fint bemötta. Maja har under hela processen varit lyhörd och intresserad av vad vi har för tankar och funderingar. Därefter har hon mött oss med kompetens, klokskap och respekt samt gett oss goda råd och tydlig information. Maja har en härlig blandning av ett professionellt och personligt bemötande som jag verkligen har uppskattat! Mina förväntningar av hur mäklarkontakten skulle kunna vara har överträffas, jag har känt att Maja på ett tryggt och säkert sätt fört oss genom försäljningens olika delar. Kommer verkligen rekommendera henne till andra! Tack! Läs mer
  • Tobias Å sålde sitt hus med hjälp av Maja Sultan en del av Fastighetsbyrån Säter

2020-05-20

Ovangårdarna
    Köpt och sålt med Maja, super trevlig och lyhörd. Går alltid att få tag på. Svensk fastighet ta er i brasan.

Rekommenderar Maja varrmt. Läs mer
    Maja S gillar detta
  • Thord Jacob Andreas Plaenge S sålde sitt hus med hjälp av Maja Sultan en del av Fastighetsbyrån Säter

2020-05-15

Proffsig och personlig mäklare som också tar in ny info och omsätter till en bra säljprocess med bästa resultat. Anlita Maja om ni har höga krav på en mäklare som inte bara gör det förväntade. Läs mer
  • Pia B köpte sitt hus med hjälp av Maja Sultan en del av Fastighetsbyrån Säter

2020-05-15

Stora Skedvi
    Både köpt och sålt med Majas hjälp. Proffsig och enkel att ha att göra med. Dessutom väldigt trevlig! Rekommenderas varmt! Läs mer
    Maja S gillar detta
  • Kurt N köpte sitt hus med hjälp av Maja Sultan en del av Fastighetsbyrån Säter

2020-05-04

Stora Skedvi
    En gård i Arkhyttan
    Maja gjorde det riktigt bra i dessa tider med Corona, hon höll ett avstånd, men var informativ och saklig och framför allt lyhörd.

Jag hade inga förväntningar alls, men jag tycker verkligen att Maja gjorde det jag önskade, och det var att vara engagerad.

Topp 10 Läs mer
  • Pierre U
    Pierre U sålde sitt hus med hjälp av Maja Sultan en del av Fastighetsbyrån Säter

2020-04-29

Norbo
    Väldigt bra snabb försäljning av huset Läs mer
    Maja S gillar detta
  • Jan E sålde sin lägenhet med hjälp av Maja Sultan en del av Fastighetsbyrån Säter

2020-04-02

2:a
    Burhagen
    Sålt bostadsrätt.Mycket bra bemötande.
    Toppen. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Säter