Maja Sultan
Registrerad mäklare sedan 2008
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2019-04 - 2020-03

Läs vad 67 Läs vad Maja Sultan

• Jan E sålde sin lägenhet med hjälp av Maja Sultan en del av Fastighetsbyrån Säter

2020-04-02

Burhagen
    Sålt bostadsrätt.Mycket bra bemötande.
    Toppen. Läs mer
    Maja S gillar detta
  • Bodil Maria S sålde sitt hus med hjälp av Maja Sultan en del av Fastighetsbyrån Säter

2020-03-30

Dalkarlsnäs
    Sålt villa på landet. Jättebra bemötande. Allt superbra är så nöjd. Maja är toppen. Hon hör av sig och info om läget hela tiden. Känner sig trygg, och litar på henne fullt ut. Läs mer
    Maja S gillar detta
  • Karen Lindley J sålde sitt hus med hjälp av Maja Sultan en del av Fastighetsbyrån Säter

2020-03-16

Stora Skedvi
    Maja hjälpte oss att sälja vårt hus. Hon är kunnig, professionell, ärlig och lätt att samarbeta och umgås med.
    Vi kan varmt rekommendera henne. Läs mer
    Maja S gillar detta
  • Roger S sålde sin lägenhet med hjälp av Maja Sultan en del av Fastighetsbyrån Säter

2020-03-12

Nämnsbo
    Vi har sålt en bostadsrätt.
    Maja Sultan varit mycket trevlig, kunnig
    och engagerad Läs mer
    Maja S gillar detta
  • Christina S sålde sin lägenhet med hjälp av Maja Sultan en del av Fastighetsbyrån Säter

2020-03-11

Nämnsbo
    Vi har fått hjälp av Maja Sultan att sälja våran bostadsrätt.
    Maja är väldigt kunnig ,ödmjuk och omtänksam.
    Maja har ett väldigt fint bemötande.
    Roger och Christina Läs mer
    Maja S gillar detta
  • Rebecca A köpte sitt hus med hjälp av Maja Sultan en del av Fastighetsbyrån Säter

2020-02-22

Jag har köpt en villa i Säter och vi hade Maja Sultan som mäklare.

Maja hade ett trevligt bemötande. Hon var tydlig och tillmötesgående. Lyssnade in våra behov och besvarade våra frågor.

Vår mäklare levde upp till våra förväntningar. Vi hade dock inte så mycket erfarenhet av husköp och kontakt med mäklare men vi är nöjda. Maja var personlig i vår kontakt men fortfarande professionell.

Har hört att andra fått något present eller överraskning av deras mäklare som grattis och tack för genomfört köp. Det hade ju kunnat varit något för fastighetbyrån i säter/Maja Sultan att tänka på för att göra det ännu mer personligt och för att visa uppskattning. 😊 Läs mer
  • Anna Maria Christina J sålde sitt hus med hjälp av Maja Sultan en del av Fastighetsbyrån Säter

2020-02-17

Solvarbo
    Sålde mitt hus. Snabb bra hjälp. Läs mer
  • Maria O köpte sitt hus med hjälp av Maja Sultan en del av Fastighetsbyrån Säter

2020-02-06

Ovangårdarna
    Köpt en sutterängvilla
    Snabb med att svara på e-post och sms
    Kunnig och trevlig
    Har träffats på flertalet visningar genom åren Läs mer
  • Abbas A köpte sin lägenhet med hjälp av Maja Sultan en del av Fastighetsbyrån Säter

2020-01-20

Jag köpte bostadsrätt så Maja Sultan var jätte trevligt Läs mer
    Maja S gillar detta
  • Linn H köpte sitt hus med hjälp av Maja Sultan en del av Fastighetsbyrån Säter

2020-01-13

Gustafs/mora By