Maja Sultan
en del av Fastighetsbyrån Säter

Vasagatan 6
783 21 Säter — Visa karta

Vad tror Maja att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 35 kunder tycker om Maja Sultan

• Anders N skrev om Maja Sultan en del av Fastighetsbyrån Säter
    Mycket bra bemötande och genomarbetat prospekt vid försäljning av vår fastighet.Återkommande kontakt via telefon/sms under hela försäljningen vilket upplevdes som väldigt bra. Läs mer
  • Maria K
    Maria K skrev om Maja Sultan en del av Fastighetsbyrån Säter
    Mycket trevlig och kompetent mäklare. Aldrig några problem att få kontakt när det dök upp frågor. Läs mer
  • Elvira B
    Elvira B skrev om Maja Sultan en del av Fastighetsbyrån Säter
    Köpte min första bostadsrätt.
    Maja hjälpte till mycket, var lugnande när jag var nervös. Hon hade bra koll på lägenheten och bostadsrätten och kunde svara på alla frågor jag hade. Hon var tillgänglig och var lätt att prata med. Jag är mycket nöjd med bemötandet från henne. Hon uppfyllde alla mina förväntningar trots att jag inte gjort ett bostadsköp tidigare.
    Tackar för hennes hjälp! Läs mer
  • Tanja T skrev om Maja Sultan en del av Fastighetsbyrån Säter
    Sålt ett hus i ett mindre attraktivt område.

Maja har varit fantastisk. Hon vågade lägga ett högre utgångspris än förväntat i syfte att jag skulle göra så lite förlust som möjligt (vi visste att jag betalat ovanligt mycket när jag köpte några år sedan och med tanke på provisionsystemet ni har var jag beredd på ett mycket lägre utgångspris då andra mäklare föreslog mycket lägre men Maja la högre och jag fick det jag begärde!).

Maja har varit väldigt positiv övertid men hennes absoluta styrka ligger i flexibiliteten och förmågan att se till vad hon har för kund. Engagerad och mycket trevlig mäklare. Läs mer
  • Eva J skrev om Maja Sultan en del av Fastighetsbyrån Säter
    Köpt sommarstuga, vet inte riktigt vad vi skulle förvänta oss, vårt första husköp. Tycker att Maja förklarade bra med allt vad köper innebar. Läs mer
  • Catti T
    Catti T skrev om Maja Sultan en del av Fastighetsbyrån Säter
    Vi köpte ett härligt hus i skogen av Maja.
    Då vi var inte direkt nöjda med mäklaren som sålde vår stuga så kände vi direkt att Maja skulle göra ett bra jobb med vår bostadsrätt.
    Vilket hon också gjorde.
    Enkelt smidigt och med personlig bra service. Och utan att vara påträngande.
    Vi fick även toppen fin hjälp med huset vi köpte.
    Maja är genuin och äkta. Och vill ge bra service. Och ödmjuk med en professionell framtoning.
    Ett stort tack!! Läs mer
  • Marlene W skrev om Maja Sultan en del av Fastighetsbyrån Säter
    Vi köpte ett hus av Maja våren 2018 och blev mycket väl bemötta. Hon är väldigt lättsam, kunnig, trevlig och hjälpsam. Fem av fem plus till henne! Läs mer
  • Marith G
    Marith G skrev om Maja Sultan en del av Fastighetsbyrån Säter
    Jag har sålt en tomt genom Maja och har fått utmärkt bemötande och konstant tillgänglighet från hennes sida. Professionellt men personligt bemötande och kunnig inom sitt yrke.
    Vi är jättenöjda. Läs mer
  • Marcus V skrev om Maja Sultan en del av Fastighetsbyrån Säter
    Supertrevligt bemötande av Maja när vi var på visningen av huset vi köpte. Allting har bara varit positivt. Rekommenderas Läs mer
  • Marcus Andreas Daniel G skrev om Maja Sultan en del av Fastighetsbyrån Säter
    Kunnig och duktig säljare. Var väldigt mån om att göra försäljningen enkel och bra för mig. Läs mer
  • Angelika H skrev om Maja Sultan en del av Fastighetsbyrån Säter
    Vi upplevde att Maja är otroligt engegerad och hjälpsam. Mycket trevlig att ha att göra med! Läs mer
  • Ann-marie A skrev om Maja Sultan en del av Fastighetsbyrån Säter
    Jag tycker jag har fått ett bra bemötande av Maja Sultan. Kan rekomendera henne. Läs mer
  • Johan S
    Johan S skrev om Maja Sultan en del av Fastighetsbyrån Säter
    Bra bemötande och trevlig å smidig affär på köp av vårt hus Läs mer
  • Johanna J skrev om Maja Sultan en del av Fastighetsbyrån Säter
    Maja är en mycket kompetent och kunnig mäklare,hon är väldigt lyhörd.
    Glad,pigg och mycket professionell. Läs mer
  • Anette J
    Anette J skrev om Maja Sultan en del av Fastighetsbyrån Säter
    En mycket trevlig och engagerad tjej/mäklare😊 Läs mer
  • Anette Ingela Maria B
    Anette Ingela Maria B skrev om Maja Sultan en del av Fastighetsbyrån Säter
    Vänligt, professionellt och hon försökte inte bemästra mig. Läs mer
  • Eva N skrev om Maja Sultan en del av Fastighetsbyrån Säter
    Jag är nöjd med min mäklare. Maja Sultan gjorde affären lättsam och förklarade på ett begripligt sätt. Läs mer
  • Stefan V skrev om Maja Sultan en del av Fastighetsbyrån Säter
    Bra bemötande , snabb smidig affär.
    Lätt att få tag på när det krävdes Läs mer
  • Inger A skrev om Maja Sultan en del av Fastighetsbyrån Säter
    Smidigt köp. Tillmötesgående. Vi är mycket nöjda min man och jag. Läs mer
  • Bo B skrev om Maja Sultan en del av Fastighetsbyrån Säter
    Mycket bra bemötande, både professionellt och varmt personligt.
    Helt enkelt, superbra... Läs mer
  • Sara K skrev om Maja Sultan en del av Fastighetsbyrån Säter
    Vi är väldigt nöjda med det bemötande och den hjälp som vi har fått från Maja. Hon är ärlig och trevlig, helt klart den bästa mäklaren i Säter! Vi kan varmt rekommendera henne. Läs mer
  • Jakob V skrev om Maja Sultan en del av Fastighetsbyrån Säter
    Efter en tråkig erfarenhet med en tidigare mäklare kan jag säga att det hittills fungerat väldigt bra med Maja! Jag skriver hittills eftersom vi ännu inte flyttat in i huset men vi känner inte att det riskerar att förändras i nuläget. Läs mer
  • Solbritt H skrev om Maja Sultan en del av Fastighetsbyrån Säter
    Fantastisk är ordet för Maja! Så trevlig och hjälpsam. Vi är så nöjda med henne. Läs mer
  • Margareta M skrev om Maja Sultan en del av Fastighetsbyrån Säter
    Maja är en riktigt god tjej, hon gjorde sitt jobb på ett bra vis,vi var nöjda med henne o rekommenderar henne gärna till våra bekanta. Läs mer
  • Lars Göran T skrev om Maja Sultan en del av Fastighetsbyrån Säter
    Maja upplever vi som trevlig , lättsam och resonabel .Hon lyssnar o försöker verkligen tillmötesgå kunden. Hon var lätt att nå och dessutom snabb med svar på våra frågor. Vi är väldigt nöjda. Susanne o Lars-Göran Thunström Läs mer
  • Ewa K skrev om Maja Sultan en del av Fastighetsbyrån Säter
    Maja är en mjuk och trevlig tjej. Hon är kompetent på många olika sätt. Rak och ärlig, kan ge goda råd och lyhörd inför olika önskemål. Stort engagemang som gör att man känner trygghet och tillit. Läs mer
  • Karl A skrev om Maja Sultan en del av Fastighetsbyrån Säter
    Pigg och trevlig, lotsade bra genom alla turer i försäljningen. Läs mer
  • Linda-marie W skrev om Maja Sultan en del av Fastighetsbyrån Säter
    Mycket kunnig och trevlig. Ett väldigt bra och personligt bemötande och gav oss en grundlig information. Läs mer
  • MaRita L
    MaRita L skrev om Maja Sultan en del av Fastighetsbyrån Säter
    Vi upplevde att Maja är en väldigt kompetent mäklare på många områden. Därför kände vi oss trygg under alla steg från start till slut. Maja är rak och ärlig och visade att hon arbetade så gentemot både köpare och säljare vilket verkligen gav oss förtroende. Maja är absolut den mäklare vi kommer att kontakta i framtiden både gällande försäljningar men även om vi skulle behöva råd eller tips gällande hus, dvs konstruktion, värdering m.m. Hon kan verkligen sin sak. Läs mer
  • Karin A skrev om Maja Sultan en del av Fastighetsbyrån Säter
    Hej! Vi tycker Maja är en mycket vänlig och hjälpsam maäklare som är lyhörd och lyssnar in våra önskemål, svarar på alla våra frågor, ger goda råd. Det kändes tryggt att ha henne vid vår sida när vi sålde vårt hus. Läs mer
  • Björn W skrev om Maja Sultan en del av Fastighetsbyrån Säter
    Bra, kompetent, hemskt trevlig. Proffsigt bemötande. Läs mer
  • Maria K skrev om Maja Sultan en del av Fastighetsbyrån Säter
    Proffesionellt bemötande var det jag fick när Maja Sultan hjälpte mig att sälja min bostadsrätt. Hon var kompetent och hade hög service, dvs jag fick inte vänta vid frågor mm och hon tog snabbt tag i de problem som uppstod. Läs mer
  • Mats E skrev om Maja Sultan en del av Fastighetsbyrån Säter
    Helt efter förväntningarna. Sen råkade någon vara en aning gravid så uppföljning och skatteberäkning "kom mellan stolarna" Läs mer
  • Karl Göran P skrev om Maja Sultan en del av Fastighetsbyrån Säter
    Kompetent, proffsig, trevlig och bra. Läs mer
  • Gunilla S skrev om Maja Sultan en del av Fastighetsbyrån Säter
    En mjuk och behaglig kvinna och ett mycket gott och trevligt bemötande. Fick mycket bra respons på alla mina frågor. Är mycket nöjd med resultatet av försäljningen. Som kund kändes det tryckt med en mäklare som hon. Läs mer
Maja Sultan

Vasagatan 6, 783 21 Säter