Alexander Bragstad

Alexander Bragstad

Alexander Bragstad är mäklare på Fastighetsbyrån Skellefteå

Alexander Bragstad har varit registrerad mäklare sedan 2021-06. Alexander Bragstad har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-01 och har fått 10 omdömen med ett betyg på 5.0. Alexander Bragstad har haft 9 försäljningar sen 2022-01 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2022-01 - 2022-04

Läs vad 10 Läs vad Alexander Bragstad

• sålde sitt hus med hjälp av Alexander Bragstad en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    • Burträsk
    2022-05-06 Verifierad kund
    Det uppskattade mig mäklarens bemötande. Jag förväntade mig inte att mitt hus skulle sälja för så mycket som det. Jag tror att det är mäklarens teknik som spelade för stor roll för det.
  • köpte sitt hus med hjälp av Alexander Bragstad en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    2022-05-06 Verifierad kund
    Kan starkt rekommendera fastighetsbyrån, Alexander har verkligen vissat stort engagemang, och varit väldigt professionell och varit tillmötesgående både mot oss som köpare och även säljaren.
    Tack för god kontakt!
    2022-05-06 Verifierad kund
    Bra bemötande, engagerad, snabb återkoppling gav förtroendeingivande intryck.
    2022-05-04 Verifierad kund
    Trevlig och gav sig tid att prata och berätta om marknaden och hur vi skulle gå vidare i processen. Vi är nöjda och han gjorde ett bra jobb. Kan rekommendera honom till er som tänker sälja ett objekt.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Alexander Bragstad en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    • Moröhöjden
    2022-04-27 Verifierad kund
    Alexander Bragstad har bemött oss
    sympatiskt, trevligt och kunnigt.
    Vi har inget att klaga på.

Betygsättningen i dom färgade ringarna
    fungerade inte...ska vara "utmärkt " i
    alla !
    2022-04-23 Verifierad kund
    Alexander är mycket proffsig och lyhörd till vad man söker. Han gör sitt yttersta för att hitta något som kan passa en utifrån både förväntningar och pris.
    2022-04-23 Verifierad kund
    Professionell, saklig men också inkännande, kunnig, trevlig och personlig.

Över förväntan, vi hade aldrig trott att vi skulle få en sådan deal som Alexander grävde fram åt oss.

Guidande och stödjande, kändes väldigt tryggt och kunde inte fått en bättre mäklare.
    2022-04-22 Verifierad kund
    Trevlig och kunnig, Bemött på bästa sätt. Rekommenderas varmt.
    Allt gick fort och smidigt.
    • Bergsbyn Norra
    2022-04-04 Verifierad kund
    Förtroende intryck vid kontakt, smat vid fortsatt hantering. Marknaden pausade pga Ukraina krisen, nådde ej till uppsatta mål.
    Var bra på att hålla oss informerad av pågående händelser.
    • Sörböle
    2022-03-26 Verifierad kund
    Ett trevligt professionellt bemötande och snabb svarstid. Alexander höll oss uppdaterad genom hela säljprocessen. Med stor socialkompetens och ett varmt bemötande kände jag mig trygg i försäljningen där alla förväntningar uppfylldes.