Alexander Bragstad

Alexander Bragstad

Alexander Bragstad är mäklare på Fastighetsbyrån Skellefteå

Alexander Bragstad har varit registrerad mäklare sedan 2021-06. Alexander Bragstad har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-01 och har fått 60 omdömen med ett betyg på 4.8. Alexander Bragstad har haft 43 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

60 omdömen om Alexander Bragstad

Lena N
Sålde sitt hus med hjälp av Alexander Bragstad en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
Kåge

Bra bemötande, förväntade mig en professionell och snabb försäljning. Tyvärr drog det ut på tiden och priset blev lägre än jag förväntat. Det torde bero mer på marknaden än mäklaren.

Folke S
Bergsbyn Norra

Vi kände oss trygga med Alexander och han var snabb på att informera oss om allt som hände. Ställde alltid upp när det hände något på vilken tid och dag som helst.

Sickan S
Bergsbyn Norra

Lugn person som gav oss trygghet vid försäljningen

Gunbritt Å
Sålde sin lägenhet med hjälp av Alexander Bragstad en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
Anderstorp

Bemött med entusiasm inför försäljningen samtidigt som man upplevde honom som mycket seriös och pålitlig

Filip P
Köpte sin lägenhet med hjälp av Alexander Bragstad en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
Anderstorp

Supertrevlig mäklare! Är tillgänglig för hjälp 24/7 under affären! Alltid topp bemötande!

Emily Victoria T
Köpte sitt hus med hjälp av Alexander Bragstad en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
Skelleftehamn

Friendly, approachable and knowledgeable

Lars B
Skelleftehamn

Trevlig, lätt att prata med, och lätt att komma i kontakt med. Hade mycket god ordning på papper och process. Arrangerade åtskilliga visningar (svårsålt pg ränteoro). Hjälpte till med råd om inredare och forograf, och ordnade husbesiktning med försäkring. Visade stor empati med de spekulanter som var i extra stort behov av bostad.

Annika Birgitta Karoline D
Skelleftehamn Och Kallholmen

Han var trevlig och förklarade saker på ett bra sätt. Han tog sej tid att svara på frågor vi hade. Så vi upplevde honom som väldigt professionell. Han hörde av sej på telefon som han lovat, så att vi var med på hur allt runt försäljningen fortskred. Så vi är verkligen nöjda.

Lisa Ö
Skråmträsk

Alexander höll oss välinformerade under hela processen. Han har ett proffsigt men samtidigt personligt bemötande. Rekommenderas varmt!

Hilde Cecilie S

Gir god informasjon hele veien i prosessen, gir god service og er tilgjengelig hele døgnet.