Björn Byrén

Björn Byrén

Björn Byrén är mäklare på Fastighetsbyrån Skellefteå

Björn Byrén har varit registrerad mäklare sedan 2021-07. Björn Byrén har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-09 och har fått 189 omdömen med ett betyg på 4.8. Björn Byrén har haft 60 försäljningar sen 2023-07 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

2023-07 - 2024-06

189 omdömen om Björn Byrén

Sedan starten hos Reco 2021
Anna-britta L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Björn Byrén en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
Getberget

Jag blev otroligt trevligt bemött av Björn redan direkt jag anmält mitt intresse för bostaden. Han tog kontakt med mig på en gång och när jag undrade om det var möjligt med en förhandsvisning, så kontaktade han genast säljaren och ordnade detta. Björn överträffade alla mina förväntningar. Som kund uppskattade jag hans fina bemötande och förhållningssätt.Han var dessutom noggrann och trovärdig. Björn är en väldigt engagerad mäklare som jag verkligen kan rekommendera.

Anita P
Sålde sin lägenhet med hjälp av Björn Byrén en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
Getberget

Mycket professionell och lyhörd. Hört av sig snarast om vi undrat om något. Mycket vänlig med glimt i ögat.Superbra helt enkelt 👌

Lennart P
Getberget

Realist! Kör inte upp priset och förväntningar! Kan Skellefteå! Är mycket klar och tydlig

Carolina C
Anderstorp

Mycket trevlig och professionell mäklare

Sanna Ö
Getberget

Mycket bra mäklare, svarar på frågor och lätt tillgänglig! :)

Moa O
Skelleftehamn

Sån bra kontakt och även fast vi hade mycket frågor och funderingar fanns han alltid där för att svara. Otroligt snabb och smidig försäljning. Alla som ska sälja borde välja Björn

Anna-Maria J
Köpte sitt hus med hjälp av Björn Byrén en del av Fastighetsbyrån Skellefteå

Björn har upplevts vara väldigt lättsam. Gillar verkligen hur han med skämtsam ton lyckas traggla sig genom punkt för punkt. Han är rak och ger tydliga svar. Är tillmötesgående och effektiv. Verkar vara en trevlig person som nog funnit sin linje av jobb.

Johan S
Tuböle

Det finns nog ingen mäklare som är lika förtroendegivande, varm, kompetent och hårt arbetande som Björn. Vi valde att anlita Björn som mäklare när vi skulle sälja vår bostad eftersom vi också har köpt en bostad av Björn. Vi anlitade Björn när räntorna var höga och bostadsmarknaden sval. Björn lyckades ändå, tack vare hårt arbete och strategiskt tänkande, att sälja vår bostad till ett pris vi är jättenöjda med. Han är helt enkelt bäst!

Jonas S
Anderstorp

Väldigt rak, dolde ingen information, hjälpte oss som köpte för första gången med alla processer.

Jessica S
Anderstorp

Vi blev bemött på ett bra sätt och vi gick igenom alla punkter. Det fanns tid för frågor och om han inte kunde ge svar så kunde han ge råd om vart vi skulle vända oss. Vi hade inte jättemycket kontakt med Björn, men han ringde upp väldigt snabbt då vi hade hört av oss för frågor.