Alla kategorier Mäklare Västerbotten Skellefteå Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Skellefteå

Fastighetsbyrån Skellefteå

Skeppargatan 10, 931 30 Skellefteå — Visa karta

På Fastighetsbyrån i Skellefteå möts du av ett engagerat gäng mäklare som med den så kallade "Skellefteåmodellen" vill ge dig en komplett mäklartjänst. Modellen ger dig som ska sälja bästa möjliga pris och en smidigare försäljning eftersom vi känner våra köpklara spekulanter: vi vet hur vi kan nå dem, vad de söker och var i processen de är. Som köpare kan du genom en personlig kontakt hos oss hitta din drömbostad snabbt och enkelt!

Det är viktigt för oss att varje köpare och säljare känner sig speciell och sedd och därför är våra mäklare specialiserade på olika områden som bostadsrätter, villa och fritidshus respektive skog och kommersiella fastigheter för att kunna ge dig den bästa servicen för dina behov.

Hör av dig till oss med dina bostads- och fastighetsfrågor!

Läs vad 446 kunder tycker om Fastighetsbyrån Skellefteå

• 2019-09-09

Roger S skrev om Julia Mellqvist en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    Bra bemötande bra info. och service. Läs mer
  • 2019-09-03

Maria H skrev om Jan-Erik Lööf en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    Vi har sålt en sommarstuga.har blivit bra bemött men svårt att få tag i mäklaren ibland men han återkopplar alltid . Bra😊
    Affären är inte slutförd ännu pga av upphittade gamla pantbrev Läs mer
  • 2019-09-03

Karin S skrev om Sofie Jonasson en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    Trevlig, tydlig och lätt att få kontakt med! Läs mer
  • 2019-08-30

Oskar G skrev om Sofie Jonasson en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    VI HAR SÅLT LÄGENHETEN, BEMÖTANDET VAR RIKTIGT BRA. Läs mer
  • 2019-08-27

Katarina I skrev om Camilla Nilsson en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    Har köpt en gammal fastighet i Burträsk. Allt har gått smidigt till och Camilla har varit duktig på att förklara om det har varit något man funderat över.
    Allt har varit helt OK från min sida sett. Läs mer
  • 2019-08-26

Eva-Lena A skrev om Sofie Jonasson en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    Vi har sålt en bostadsrätt. Sofie har varit tydlig, engagerad och kunnig. Hon har hela tiden återkopplat till oss och informerat oss om vad som händer och kunnat ge oss bra tips och råd under försäljningsprocessen. Vi upplever att hon har bra koll på marknaden och vi har kännt oss trygga med henne. Vi har blivit bemötta på ett mycket positivt och professionellt sätt och är mycket nöjda. Läs mer
  • 2019-08-26

Anders P skrev om Sofie Jonasson en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    Sålt en bostadsrätt.
    Snabb, effektiv, väl insatt i berörda frågor.

Utmärkt, vi är väldigt nöjda Läs mer

Turd P skrev om Camilla Nilsson en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    Vi sålde våran bostadsrätt radhus på tubölegatan med hjälp av Camilla. Allt gick snabbt och smidigt. Läs mer

Mathias L skrev om Sofie Jonasson en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    Sålde en lägenhet.
    Väldigt bra bemötande där all info och kommunikation var tydlig och även snabb service och återkoppling gällande allting under hela säljprocessen.
    Klart bästa mäklaren jag haft kontakt med i alla mina köp eller säljaffärer. Läs mer

Hanna H skrev om Sofie Jonasson en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    Köpt en lägenhet.
    Fantastisk bra kommunikation med mäklaren. God hjälp när det krånglade med lånelöfte.
    Tydligt, bra och enkelt.
    Snabba svar.
    Alltid svar på frågor :) Läs mer

Paulina L skrev om Sofie Jonasson en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    En bra och tydlig mäklare. Försäljningen gick smidigt till. Läs mer

Johan L skrev om Sofie Jonasson en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    Grym, hjälpte oss att sälja en lägenhet.
    Lätt att få tag i och ett bra bemötande hela tiden.
    Vi är supernöjda. Läs mer
  • Henrik E

2019-08-21

Henrik E skrev om Stefan Lönnefjord en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    Fick bra hjälp av Stefan när jag skulle sälja min lägenhet. Vi hade bra kontakt genom hela processen. Allt gick mycket smidigt. Trevlig och sympatisk mäklare med mycket driv Läs mer
  • 2019-08-20

Gui N skrev om Sofie Jonasson en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    Sålt bostadsrätt. Utmärkt bemötande. Motsvarar förväntningarna på bästa sätt.

Väldigt kommunikativ, pedagogisk och inkännande. En mäklare som förstår både säljare och köpares behov. Ger ett ärligt och rakt bemötande. 5 guldstjärnor. Läs mer
  • 2019-08-17

Jesper L skrev om Sofie Jonasson en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    Köpte en lägenhet.
    Väldigt glad och trevlig var hon och väldigt bra kommunikation och allmänt proffsig. Läs mer
  • 2019-08-14

Ulrika M skrev om Sofie Jonasson en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    Vi har köpt en bostadsrätt i Skellefteå. Vår upplevelse är mycket god. God service, tillgänglighet och ett mycket gott bemötande. Eftersom vi tidigare använt mäklare var mina förväntningar högt ställda och uppskattade den service vi fick! Läs mer
  • 2019-08-13

Elin A skrev om Sofie Jonasson en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    Sofie har under tiden som jag ägt min fastighet kontinuerligt hört av sig och informerat mig om att hon finns tillgänglig när/om jag bestämt mig för att sälja.
    Hon har en medvetenhet om att alla inblandade parter ska bli nöjda och ett otroligt serviceinriktat mindset. Alla varma rekommendationer! Läs mer
  • 2019-08-08

Adam W skrev om Jan-Erik Lööf en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    Köpt en villa, det fungerade bra. Dock var han lite svår att få tag i början kan beror på semestertiden Läs mer
  • 2019-08-06

Ulrika B skrev om Stefan Lönnefjord en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    Köp en villa
    Han var till en början trevlig
    Mina förväntningar var att han skulle vara mera hjälpsam & trevlig
    En 3 möjligen på en 5 talig poänglista
    När vi skulle skriva tyckte jag att han var sur & lite otrevlig Jag tycker att han skulle vara nöjd att han fick sälja sitt objekt Även om han självklart hade vela ha ut mer för det Läs mer
    2019-08-12 Stefan L svarar Ulrika B
    Hej Ulrika! Det är väldigt tråkigt att höra att du upplevde mig på det sättet. Det var lite speciella omständigheter i den här affären och jag försökte, som alltid, att vara tillmötesgående och tydlig. Kvalitet och nöjda kunder är väldigt viktigt för mig och jag kan bara beklaga att jag inte lyckats den här gången.
  • 2019-08-05

Hamza G skrev om Stefan Lönnefjord en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    Vi köpte ett hus via Stefan och vi är väldigt nöjda. Trevlig och duktig mäklare. Läs mer
    2019-08-12 Stefan L svarar Hamza G
    Tackar Hamza, lycka till i ert nya hus!
  • 2019-08-04

Ruth Aina Ingeborg E skrev om Stefan Lönnefjord en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    Sålt en villa, toppenmäklare, effektiv och väldigt kompetent! Läs mer
    2019-08-12 Stefan L svarar Ruth Aina Ingeborg E
    Tack för din feedback, ha det bäst!
  • 2019-08-01

Elisabeth L skrev om Julia Mellqvist en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    Vi har köpt en sommarbostad. Vi blev bra bemötta av Julia. Vi upplever att hon inte känns lika säker som andra mäklare som vi har erfarenhet av tidigare, men hon är ju ung så det kommer säkert.
    Julia mäklade en väldigt fin sommarbostad till oss som vi är supernöjda med! Läs mer
  • 2019-07-30

Sirkka-Liisa S skrev om Sofie Jonasson en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    Jag har sålt min Lgh.Min mäklare Sofie var helt underbart om jag hade frågor var det bara att ringa till henne och jag fick info hela tiden.Jag kommer att rekommedera Fastighetsbyrån i framtiden och SOFIE.

MVH Sirkka-Liisa Läs mer
  • 2019-07-26

Erika K skrev om Stefan Lönnefjord en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    Stefan gjorde ett bra och seriöst jobb. Läs mer
  • 2019-07-24

Lisa B skrev om Sofie Jonasson en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    Trevlig och professionell mäklare och mycket nöjd köpare! Läs mer
  • 2019-07-19

Gun W skrev om Jan-Erik Lööf en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    Jag har sålt Sopranvägen 1 i Sjungande dalen.
    Jag tycker att jag blev väl bemött av Jan-Erik!
    Dock:
    När jag skulle skriva på kontraktet gjorde jag det utan att i förväg
    kunnat läsa igenom.Han trodde att han skickat det till mig , men jag hade inte fått något mail från honom.
    Därtill blev jag överraskad över att arvodet skulle betalas samtidigt eftersom vi inte var klara med alla papper till
    fastighetsköpet. Läs mer
  • 2019-07-15

Markus V skrev om Julia Mellqvist en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    Jag har köpt en bostadsrätt med Julia som mäklare. Julia har varit mycket tydlig och saklig under alla steg i bostadsköpet. Läs mer
  • 2019-07-05

Patrik G skrev om Jan-Erik Lööf en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    Köpte Soldatvägen 5 i Skellefteå. Eftersom vi inte var på plats var det viktigt att få hjälp med information via email vilket vi alltid fick. Det var aldrig några problem att vi inte var på plats detta löstes. Svar på email kom dock inte alltid inom rimlig tid, hade blivit en 5 av 5 möjliga om så var fallet ;)
    Janne gav ett bra intryck över telefon och det kändes tryggt att använda honom för vårt husköp i Skellefteå. Läs mer
  • Lisa S

2019-07-05

Lisa S skrev om Camilla Nilsson en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    Jag var köpare av en fastighet som Camilla förmedlade. Hon var supergullig, trevlig och hjälpsam. Man kände sig trygg med henne som mäklare. Jag är nöjd. Läs mer
  • 2019-07-05

Emma L skrev om Camilla Nilsson en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    Köpt och sålt bostad med Camilla. Trevlig, svarar fort på meddelanden, hör av sig om det är något. Bra mäklare. Läs mer
  • 2019-07-03

Margareta F skrev om Stefan Lönnefjord en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    Jag har sålt en villa och köpt lägenhet via Fastighetsbyrån. Jag har fått enormt mycket stöd av mäklaren då man inte gör den typen av affärer så ofta,en kunnig och hjälpsam mäklare. Läs mer
    2019-07-03 Stefan L svarar Margareta F
    Hej Margareta! Tack för förtroendet att hjälpa dig! Det gick ju bra trots att det gick i rekordfart med både försäljning som köp!
  • Lina S

2019-07-01

Lina S skrev om Julia Mellqvist en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    Vi köpte en fastighet av Julia och hon har verkligen varit hjälpsam, tillgänglig och flexibel och haft mycket kunskap som har hjälpt oss förstagångsköpare mycket. Läs mer
  • 2019-06-27

Simon O skrev om Sofie Jonasson en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    Riktigt bra mäklare! Hon är trevlig, kunnig och informerar vid händelser. Läs mer
  • 2019-06-26

Ann-Catrin L skrev om Camilla Nilsson en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    Camilla sålde vår lägenhet på Hyttlidgatan 67b. Vi är så otroligt glada att vi valde Camilla som mäklare. Hon är en lätt och tillmötesgående person som hela tiden har svara snabbt på våra frågor och ett bra bollplank inför, under och nu efter försäljningen. Läs mer
  • 2019-06-24

Pär Henning S skrev om Julia Mellqvist en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    motsvarade mina förväntningar både då det gäller hennes bemötande och hennes agerande rent yrkesmässigt Läs mer
  • 2019-06-20

Kerstin A skrev om Jan-Erik Lööf en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    Vi har köpt en sommarstuga, vi blev väldigt bra bemöta, min tanke var att han kändes som en vanlig August. Läs mer
  • 2019-06-19

Patrik L skrev om Sofie Jonasson en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    Väldigt ambitiös och engagerad mäklare! 😄 Läs mer
  • 2019-06-19

Johan W skrev om Jan-Erik Lööf en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    Vi tycker att Jan-Erik har gett ett bra intryck i samband med vårt husköp.
    Vår uppfattning sammanfattas med ärlighet, bra kommunikation och ett bra avslut. Läs mer
  • Inge-Gerd L

2019-06-19

Inge-Gerd L skrev om Stefan Lönnefjord en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    Köpt en lägenhet och fuck ett väldigt gott bemötande och mycket hjälp. Otroligt driven och duktig och fick en känsla av att ha att göra med en kunnig och proffsig person Läs mer
    2019-06-27 Stefan L svarar Inge-Gerd L
    Hej Inge-Gerd,
    Tack först och främst samt kul att du känner så!
    Ha en skön sommar!
  • 2019-06-17

Arvid F skrev om Stefan Lönnefjord en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    Villa.
    Enl mina förväntningar.
    Positivt. Läs mer
    2019-06-27 Stefan L svarar Arvid F
    Hejsan Arvid
    Tack för det, ha nu en skön sommar!
  • Lars J L

2019-06-17

Lars J L skrev om Sofie Jonasson en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    Sålt Bostadsrätt på Älvsbacka Strand genom Sofie Jonasson som genomfört affären på ett föredömligt sätt..
    Mäklaren gav alltigenom ett professionellt intryck och bemötande.
    Hon har ingivit stort förtroende och levt upp till alla mina förväntningar. Läs mer
  • 2019-06-16

Christer H skrev om Jan-Erik Lööf en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    Vi har sålt en bostad.
    Efter en viss tveksam inledning av sälj- processen tycker jag ändock att mäklaren tog tag i situationen, efter att vi rett ut våra "ansvarsområden".
    Mina förväntningar var ganska höga vilket jag tycker mäklaren till slut levde upp till.
    Tror att vi "till slut" fann varandra !" Läs mer
  • 2019-06-15

Martin E skrev om Jan-Erik Lööf en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    Jan-Erik är en rak och tydlig mäklare, ger ett stabilt och kunnigt intryck som han lever upp till . Vi hade ett mycket speciellt hus med unikt strandläge som vi visste skulle bli väldigt eftertraktat. Jan-Erik såg också potentialen och hjälpte oss att marknadsföra det på bästa sätt. Han verkar dessutom ha ett stort kontaktnät. Vill man ha en mäklare som ska sälja unika och ”tyngre” objekt då är detta mannen för uppdraget! Han jobbar stenhårt och kan därför vara svår att nå ibland men han är värd att anlita!! Läs mer
  • 2019-06-13

Birgitta A skrev om Julia Mellqvist en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    Vi blev bemötta väldigt bra av Julia Mellqvist, så vi är nöjda kunder. Läs mer
  • 2019-06-10

Christina L skrev om Camilla Nilsson en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    Köpt en villa där Camilla var mäklare. Hon var lätt att få kontakt med och alltid tillgänglig. Hon ger ett väldigt positivt bemötande. Inga problem med kontraktsskrivning trots helg. I samband med detta anlitade vi även henne för kontraktsskrivning för försäljning (privat) av ett radhus. Enkelt och smidigt. Vi har stor erfarenhet av att köpa och sälja hus, därför har vi också mycket kunskap. Tror däremot att ’nya’ oerfarna kunder skulle behöva att Camilla var ännu tydligare. Kändes ibland lite osäker. Men vi är som sagt väldigt nöjda! Läs mer
  • 2019-06-10

Thomas Ö skrev om Stefan Lönnefjord en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    Bra engagemang, feedback och bemötande. Läs mer
    2019-06-27 Stefan L svarar Thomas Ö
    Tack så mycket Thomas!
    Ha en skön sommar
  • 2019-06-03

Gun Elvy Marita L skrev om Stefan Lönnefjord en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    Vi har just sålt vår villa. Stefan har haft ett proffsigt bemötande och varit väl förberedd vid alla tillfällen när vi haft kontakt (fysiska träffar, telefon och mail). Allt har gått väldigt smidigt och enligt planerna! VI kan rekommendera honom! Läs mer
    2019-06-27 Stefan L svarar Gun Elvy Marita L
    Hejsan Marita och tack så mycket!
    Snart så ses vi igen för tillträdet :-)
    //Stefan L
  • 2019-06-02

Lena Gunilla J skrev om Stefan Lönnefjord en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    Vi har sålt ett Radhus och är väldigt nöjda med Stefan som mäklare. Vi tycker att han på föredömligt sätt tagit tillvara på både vårt och köparens intresse. Stefan bemötte oss på ett förtroendeingivande sätt och med ett stort kunnande. Som helhet är upplevelsen mycket positiv och allt överträffade våra förväntningar med råge. Läs mer
    2019-06-27 Stefan L svarar Lena Gunilla J
    Hej Lena
    Stort tack för förtroendet att hjälpa er att sälja ert fina radhus
    Ha en skön sommar
  • 2019-05-31

Per Sören Alexander L skrev om Stefan Lönnefjord en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    Vi har sålt en enplansvilla. Stefan visade direkt ett stort engagemang och har svarat snabbt på alla frågor. Han motsvarade våra förväntningar Läs mer
    2019-06-27 Stefan L svarar Per Sören Alexander L
    Tack Sören för förtroendet, vi ses snart för tillträdet!
    //Stefan L
  • 2019-05-31

Rose-Mari B skrev om Jan-Erik Lööf en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    Sålt en stuga, bra bemötande av mäklaren. Lätt att få tag på Jan- Erik, kunde han inte svara så ringde han upp senare. Läs mer

Skeppargatan 10, 931 30 Skellefteå