Alla kategorier Mäklare Västerbotten Skellefteå Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Skellefteå
Rekommenderat företag 2015 - Fastighetsbyrån Skellefteå

Fastighetsbyrån Skellefteå

Skeppargatan 10, 931 30 Skellefteå — Visa karta

Vad är viktigt för dig när du ska byta bostad? Utifrån dina behov skräddarsyr vi en helhetstjänst som passar dig. Med god lokalkännedom om Skellefteå och starkt engagemang gör vi din viktigaste affär till din bästa affär. Fastighetsbyrån är Sveriges ledande mäklarkedja och vårt mål är att vara bäst i landet på att förmedla bostäder på ett affärsmässigt och professionellt sätt.

Läs vad 28 kunder tycker om Fastighetsbyrån Skellefteå

• Roger Eugen V
    Roger Eugen V skrev om Fastighetsbyrån Skellefteå
    Mäklarna på Fastighetsbyrån är väldigt lyhörda för kundens
    önskemål samt agerar mycket proffsigt vid en försäljning.
  • Kajsa O
    Kajsa O skrev om Fastighetsbyrån Skellefteå
    Tycker ni har ett bra sätt att göra försäljning på. Man behöver för de mesta bara ha en visning! Super skönt!
  • Ulf B
    Ulf B skrev om Fastighetsbyrån Skellefteå
    För närvarande så har vi inga klagomål att framföra. Vi känner oss belåten med valet av mäklare. Betyg 5 av 5 möjliga.
  • Mariella H
    Mariella H skrev om Fastighetsbyrån Skellefteå
    Bra mäklare som lyssnar på kunden och snabbt svarar på frågor och funderingar. Mycket nöjd!
  • Valter S
    Valter S skrev om Fastighetsbyrån Skellefteå
    Kunnig och sympatisk personal. Svarar alltid på sms vardag som helg. Dag oh kväll. Mycket tillgänglig.
  • Kjell I
    Kjell I skrev om Fastighetsbyrån Skellefteå
    Bara +, kommer att anlita Fastighetsbyrån igen om det behövs.
  • Emma S
    Emma S skrev om Fastighetsbyrån Skellefteå
    mycket trevlig och hjälpsam när det gällde frågor om olika saker. är verkligen super nöjd!
  • Jenny S
    Jenny S skrev om Fastighetsbyrån Skellefteå
    Glatt och trevligt bemötande. Har aldrig varit något problem att få tag på och snabbt ordnat kontrakt och skickat in ansökan om medlemskap i bostadsrättföreningen. Är väldigt nöjd.
  • Charles L
    Charles L skrev om Fastighetsbyrån Skellefteå
    Kunnig och duktig med bra engagemang. Väl förberedd på frågor och alltid ett bra bemötande med intresse för kunden.
  • Erik K
    Erik K skrev om Fastighetsbyrån Skellefteå
    Är mycket nöjd med bemötandet och engagemanget av Tina
  • Marie O
    Marie O skrev om Fastighetsbyrån Skellefteå
    Proffesionellt bemötande. Trovärdig, kunnig, inger trygghet.
    Hon informerar regelbundet vad som händer och sker.
    Tydlig.
  • Emma S
    Emma S skrev om Fastighetsbyrån Skellefteå
    Jag sålde en lägenhet och bemötandet har varit jättefint rakt igenom.

Eftersom jag inte bodde i samma stad i vilken jag ville sälja lägenheten blev jag positivt överraskad över hur smidigt och oproblematiskt allting sköttes. Distansen var inga problem.
    2015-08-20 Representant för Fastighetsbyrån svarar Emma S
    Stort TACK Emma för ditt förtroende, det värmer! Vi lyckades tillsammans skapa en smidig försäljning och hitta en lycklig köpare. Bästa kunderna gör jobbet så mycket mer glädjefyllt. Tack många gånger om!
    Vänligen, Tina Edler
  • Siv Margareta L
    Siv Margareta L skrev om Fastighetsbyrån Skellefteå
    Blivit bemött bra på alla sätt
  • Jan Erik V
    Jan Erik V skrev om Fastighetsbyrån Skellefteå
    Sakkunnig mäklare som rekommenderas av oss.
  • Leif B
    Leif B skrev om Fastighetsbyrån Skellefteå
    mycket bra,mäklaren är mycket kanon duktig
  • Peter J
    Peter J skrev om Fastighetsbyrån Skellefteå
    Vår försäljning har varit klart tillfredsställande och smidig. Så vi är belåtna och nöjda med Fastighetsbyrån.
  • Gran G
    Gran G skrev om Fastighetsbyrån Skellefteå
    Ett bra bemötande och mäklaren lyssnade till våra behov. Vi har fått valuta för det vi betalt.
  • Kjell M
    Kjell M skrev om Fastighetsbyrån Skellefteå
    Jag rekoenderar Fastighetsbyrån till andra. Dom är både bra och det går smidigt med affärerna och dom sköter allt bra...
  • .
    . skrev om Fastighetsbyrån Skellefteå
    Bra .. vi hade jo 2 olika mäklare lite mycket att betala 38.000 kr. i arvode när vi gick 1000.000 ner i pris
  • Alf Peter H
    Alf Peter H skrev om Fastighetsbyrån Skellefteå
    Helt Ok, men lite dyrt och väldigt negativt att Fastighetsbyrån inte lägger ut husen på Blocket som de flesta andra mäklare gör.
  • Andreas Ö
    Andreas Ö skrev om Fastighetsbyrån Skellefteå
    Mycket bra intryck och hon visste hur bästa taktiken var för min försäljning så jag är mycket nöjd
    2014-12-05 Representant för Fastighetsbyrån svarar Andreas Ö
    Tusen tack Andreas! Det var så roligt att få hjälpa er med er bostadsförsäljning.
  • Roger Och Ann-kristin V
    Roger Och Ann-kristin V skrev om Fastighetsbyrån Skellefteå
    Varken bättre eller sämre än andra mäklare vi kommit i kontakt med tidigare. Allt gick smidigt så vi är nöjda.
  • Birgitta B
    Birgitta B skrev om Fastighetsbyrån Skellefteå
    Mycket bra, rekommenderas. Betyg 5.
    2014-11-20 Representant för Fastighetsbyrån svarar Birgitta B
    Varmt tack Birgitta för ditt förtroende att hjälpa till med försäljningen av din bostadsrätt. Önskar dig all lycka till i fortsättningen och du är så välkommen in om du har vägarna förbi Skellefteå igen. Varma hälsningar, Tina
  • Anders H
    Anders H skrev om Fastighetsbyrån Skellefteå
    Vi är supernöja med vår husaffär :) Tack för proffsigt arbete.
  • Marie H
    Marie H skrev om Fastighetsbyrån Skellefteå
    Både min mamma som sålde lägenheten o jag som kontaktperson var väldigt nöjda med Tina.
    2014-11-20 Representant för Fastighetsbyrån svarar Marie H
    Tack Marie och Ann-Sofie, er rekommendation uppskattas varmt! Önskar er trevlig dag, på återhörande! Med vänlig hälsning Tina Edler
  • Susanne K
    Susanne K skrev om Fastighetsbyrån Skellefteå
    Min erfarenhet av företaget var en lägenhetsförsälj,vilket har fungerat väldigt smidigt och bra.Allt har varit till belåtenhet.
    Trevligt och kunnigt bemötande.
    2014-11-20 Representant för Fastighetsbyrån svarar Susanne K
    Stort tack Susanne! Tackar ödmjukast för de smickrande orden, det värmer att höra att du känt mitt engagemang. På återhörande! Vänligen, Tina Edler
  • Leif S
    Leif S skrev om Fastighetsbyrån Skellefteå
    Mycket hög yrkesskicklighet och personligt engagemang, förenad med en förtjusande social kompetens hos både mäklaren Lena Höjetun samt kundkoordinatorn Lovisa Lundgren, innebar för oss en mycket trevligt och lugn genomförd affär! Kan bara rekommenderas till det bästa av oss!
    Det känns tryggt med sådana personer, som hjälpa en med sina fastighetsaffärer!
    Leif och Ingrid Schmidt.
  • Barry och Astrid G
    Barry och Astrid G skrev om Fastighetsbyrån Skellefteå
    Bemötandet var mycket bra,och prisvärt!

Skeppargatan 10, 931 30 Skellefteå