Fastighetsbyrån Skellefteå

Fastighetsbyrån Skellefteå

På Fastighetsbyrån i Skellefteå möts du av ett engagerat gäng mäklare som med den så kallade "Skellefteåmodellen" vill ge dig en komplett mäklartjänst. Modellen ger dig som ska sälja bästa möjliga pris och en smidigare försäljning eftersom vi känner våra köpklara spekulanter: vi vet hur vi kan nå dem, vad de söker och var i processen de är. Som köpare kan du genom en personlig kontakt hos oss hitta din drömbostad snabbt och enkelt!

Det är viktigt för oss att varje köpare och säljare känner sig speciell och sedd och därför är våra mäklare specialiserade på olika områden som bostadsrätter, villa och fritidshus respektive skog och kommersiella fastigheter för att kunna ge dig den bästa servicen för dina behov.

Hör av dig till oss med dina bostads- och fastighetsfrågor!

Läs vad 807 kunder tycker om Fastighetsbyrån Skellefteå 2

• köpte sitt hus med hjälp av Alexander Simonsson en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    2021-07-28
    Perfekt! Bra bemötande, uppfyllde alla förväntningar!
    Tackar!!:) Hoppas ni kommer trivas med nya inköpet!:) Alexander Simonsson
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Alexander Simonsson en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    2021-07-27
    Väldigt proffsig. Duktig på att höra av sig. Känns hungrig och vill mer och det är något man vill ha i en mäklare
    Det uppskattas Amanda!! Kul att vi kunde få ett nytt rekord i föreningen! Hoppas ni får trivas i huset nu!:) Alexander Simonsson
    2021-07-24
    Över förväntan
    Jag har aldrig tidigare anlitat nån mäklare.
    Han lade ner själ och hjärta
    Tack Peter, så glad att ni blivit så nöjda över affärerna, nu ska vi njuta på Gotland! Alexander Simonsson
  • sålde sitt hus med hjälp av Alexander Simonsson en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    2021-07-23
    Alexander är professionell och trevlig.
    Han var bra på att hålla kontakt och att svara på frågor. Allt kring försäljningen gick smidigt och bra.
    Tack för det fina betyget! Hoppas du och björn är nöjda, har varit ett nöje att hjälpa er med stugan!:) Alexander Simonsson
  • köpte sitt hus med hjälp av Agnes Pettersson en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    2021-07-23
    Bra bemötande.
    Förväntade mig en mer påläst mäklare dock. Tror det var ganska vanliga frågor såsom fungerande skorsten, vad som fanns på tomten osv.
    Annars bra hjälp vid själva avslutet.
    2021-07-22
    Jag har väl haft tur. Första fastighetsmäklaren jag anlitat. När jag köpte huset Alexander hjälpte oss att sälja, var det motparten som mäklade. Mycket av det som sades den gången visade sig vara osant.
    Alexander hade "alla kort på bordet" hela tiden....
    Tack Peter, det känns riktigt kul att ni är så nöjda med försäljningen och även nya köpet! Hälsa Linda också! Alexander Simonsson
  • köpte sitt hus med hjälp av Stefan Lönnefjord en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    2021-07-21
    Jättetrevligt och kunnig mäklare han svarade på alla våra frågor ,visste vad han talade om kan verkligen rekommendera honom,även övriga personer vi träffa på fastighetsbyrån
    Tackar för feedback/återkoppling Janne, Vi ses på måndag då ni får nycklarna! Stefan Lönnefjord
    2021-07-21
    Vi är såå nöjda , verkligen en mäklare som man kan lita på , kunnig, korrekt och trevlig , han är bäst, vi rekommenderar han verkligen 👍
    Tackar 🙏 så roligt att du och Janne är nöjda! Om så är även jag nöjd Ses på måndag! Stefan Lönnefjord
    2021-07-21
    Bra bemötande, engagerad och kunnig.
    Tackar! Kul att få hjälpa till att få en grym försäljning! Hoppas du kommer trivas lika bra inne i stan!:) Alexander Simonsson
  • sålde sitt hus med hjälp av Agnes Pettersson en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    Supertrevlig mäklare!!
    Bra information och lätt att kontakta.
    Bara +++++++
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Sofie Jonasson en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    2021-07-21
    Är verkligen nöjd med Sofie otroligt engagerad och hjälpsam. Högsta betyg av mej.
    2021-07-19
    Trevlig och hjälpsam. Lätt att ha att göra med
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Sofie Jonasson en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    2021-07-19
    Väldigt tillmötesgående och jag fick ett gott förtroende för henne, hon var glad och positiv och levde upp till mina förväntningar.
    Mvg Gunilla
    2021-07-19
    W O W. Rekordförsäljning i ett nafs. Kunde inte varit mer nöjda.
    Tackar Rasmus, nu återstår "bara" att hitta en ny bra bostad till er! :) Alexander Simonsson
    2021-07-13
    Sofie mötte upp oss
    med en positivitet, och med bra information

Förväntningarna var att få lägenheten snabbt såld eftersom den var tom

Vi fick en bra löpande information så man kunde följa försäljningen på nära håll

Hälsningar
    Britt-Inger Nilsson
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jan-Erik Lööf en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    • Strömsör
    2021-07-09
    Vänligt bemötande och informativt.
    Vi var nollställda så besöket var positivt
    • Stackgrönnan
    2021-07-05
    Trevlig, kunnig, pådrivande, engagerad, konsulterande och coachande. Mycket nöjd.
    • Centralt
    2021-07-02
    Proffsig
    Bra bemötande
    Social och trevlig
  • sålde sitt hus med hjälp av Stefan Lönnefjord en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    • Ostvik
    2021-07-02
    Stefan har verkligen bemött mig superbra under hela processen av husförsäljningen. Han har varit så hjälpsam och hållit kontakt med mig samt uppdaterat mig om vad som händer i processen. Han har varit över förväntningarna hjälpsam och jag kommer att rekommendera mina bekanta om att anlita honom om dom skulle behöver en hjälp av enmäklare.

Mvh/Ulla Enmark
    Tack snälla för feedback! Hoppas det nya blir så bra nu och vi ses vid tillträdet senare! Ha en skön sommar så länge. Tack även till Marlena :-) Stefan Lönnefjord
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Stefan Lönnefjord en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    • Strömsör
    2021-06-30
    Välinformerad kring bostadsmarknaden i området. Mycket nöjd med den hjälp jag fått samt information. Har underlättat köpet och beslutet att lägga ett bud.
    Hej Henrik Tack för din feedback, uppskattar även dialogen vi hade på visningen. Blir kul att återse dig på tillträdet nästa vecka! Vi ses Stefan Lönnefjord
    2021-06-24
    Stefan var väldigt öppen och inbjudande. Alltid anträffbar och ansträngde sig det lilla extra för att vi som köpare skulle få gensvar på våra önskemål.
    Ett vänligt och öppet bemötande, han hittade svar på alla våra frågor och fick oss att känna oss trygga med vårt köp.
    Vi är mycket nöjda med hur Stefan hanterade vår snabba affär från första kontakt till kontrakt!
    Hej Adam, jag säger ödmjukt tack! Så kul att det blev som ni ville och all lycka i Penningskrinet Ha en skön midsommar /Stefan Stefan Lönnefjord
  • sålde sitt hus med hjälp av Sofie Jonasson en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    2021-06-23
    Sofie skötte försäljningen av min bostad på ett exceptionellt bra sätt. Hon är otroligt engagerad, driven och kunnig. Alltid tillgänglig via telefon. Rekommenderas starkt! Ett proffs!
    2021-06-22
    Jag blev bra bemött av Sofie. Hon är duktig, trevlig och driven.
    Försäljningen av lägenheten gick smidigt.
    2021-06-22
    Kunnig och driven mäklare.
    Snabb återkoppling
    Snabb försäljning.
    Toppen bra!
    Tack snälla för att jag först och främst fick förtroendet! Sedan såklart tack för dom fina orden! Vi ses på tillträdet Stefan Lönnefjord
    2021-06-20
    Jag kontaktade Alexander då jag känner honom sedan tidigare och vet att han går att lita på. Som jag trodde så gick hela försäljningen snabbt och smidigt, som jag ville. Fick bra råd hela vägen och Alexander fanns alltid tillgänglig via telefon när man hade funderingar.

Jag är supernöjd med hela affären och Alexander visade hög kompetens och proffsigt kundbemötande. Great work!
    Kul att läsa!! Tackar för förtroendet och så hörs vi framöver!:) Alexander Simonsson
    2021-06-18
    Stefan har varit väldigt professionell, tillgänglig och tillmötesgående.

Vi rekommenderar honom starkt som mäklare.
    Hej Yvonne och tack snälla för din feedback, Stort tack att jag fick förtroendet att hjälpa till. Lycka till med ditt nya inne i stan! Ses på tillträdet Stefan Lönnefjord
    2021-06-18
    Otroligt trevlig och trygghetsingivande. Rekommenderas starkt!
    Men tack snälla! Att du och Mathilda är nöjd är gott nog för mig! Som jag sa, dyker någon fråga upp mellan i dag och tillträde slår du mig en signal! Ha en skön sommar! Stefan Lönnefjord
    2021-06-17
    Proffsig mäklare som hjälpte både oss köpare och säljarna till en snabb och smidig affär!
    Tackar för ditt omdöme! Alltid den bästa affären när alla är nöjda Ha en skön sommar! Stefan Lönnefjord
    • Varuträsk
    2021-06-17
    Trevlig & engagerad! Hon har gjort ett bra jobb.
    2021-06-17
    Skarp och kunnig. Behjälplig på ett perfekt sätt.
    Hallå Andreas, tack för detta:-) Ni kommer få det kanonbra där så småningom bara ni får flytta in! Som jag sa om du eller Mica har frågor som jag kan svara på ring! Om inte ses vi längre fram mot tillträdet. Andreas, trevlig sommar och strax Glad Midsommar! Stefan Lönnefjord
    2021-06-17
    Mycket hjälpsam med bra rådgivning vid snabb och smidig försäljning.
    Tackar Lars, så kul att få ert förtroende. Nu får ni fokusera på det nya och förhoppningsvis släppa Länsmans för ett tag. Vi ses på tillträdet! Ps ring om du har ngn fråga såklart! Och du trevlig sommar och strax Glad Midsommar! Stefan Lönnefjord
    2021-06-17
    Lugn, pedagogisk och perfekt för de som köper första gången
    Tack Mathilda för dom orden. Vi ses först efter sommaren på tillträdet så ha nu en skön sommar och längta inte ihjäl er till inflytten till ert nya fina hus! Stefan Lönnefjord
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Alexander Simonsson en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    På ett trevligt sätt!
    Han kunde svara på alla frågor och kunde han dom inte så letade han upp svaren :)
    Tackar Samuel, hoppas du ska få trivas bra i nya lägenheten!:) Alexander Simonsson
    2021-06-16
    Stefan är helt suverän han uppdaterade oss hela tiden. Även lördagar jobbade stenhårt för vårat bästa som säljare. Kommer utan tvekan låta Stefan sköta våran nästa försäljning samt att rekommendera fastighetsbyrån till vänner o bekanta.
    Tjena Lasse, tack så mycket för dina ord/feedback. Skall bli så kul att få höra hur ert nya kommer bli. Självklart ser jag mig inbjuden för en värderingsfika ngn dag. Ha de nu så gott så ses vi på tillträdet Stefan Lönnefjord
    2021-06-16
    Mycket trevlig och hjälpsam.
    Gav info på ett pedagogiskt sätt så att man verkligen förstod vad allt innebar.
    Hej Ann-Sofie Tack för ditt omdöme, helt övertygad att ni kommer få ett drömboende i ursviken Ses på tillträdet Stefan Lönnefjord
    2021-06-14
    Bra å trevligt sätt vi första träffen. Har varit mycket noga i infot som vi har fått. Lätt å göra med och svarar fort på frågor som blivit ställda via sms och telefonledes.
    Hej Micke och tack för att jag fick förtroendet! Vi ses på tillträdet Stefan Lönnefjord
    2021-06-14
    Från dag ett har Stefan varit väldigt trevlig och visat sig vara pålitlig. Han har erfarenhet, förklarar det som kan vara svårt på ett enkelt sätt och är väldig kunnig. Under hela processen har han återkopplat och uppdaterat oss kontinuerligt, ända från "på gång" tills huset blev sålt och affären klar.
    Hans engagemang och trygga person gjorde att vi kunde släppa jobbet helt till honom.
    Vi har träffat många bra och tyvärr även dåliga mäklare genom åren men Stefan spelar i en liga för sig!
    Hejsan Monica och Lasse Tack för omdömet och tack för att jag fått ert förtroende! Ha de gott Stefan Lönnefjord
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Camilla Nilsson en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    2021-06-12
    Mycket bra bemötande kunnig och påläst om lägenheten. Snabb återkoppling proffsig vid koraktsskrivningen. Kan rekommenderas
    Sture
    2021-06-12
    Camilla var snabb med sin kontakt med oss när det gäller lägenheten som skulle säljas. Hon ordnade också med lägenhetsvisning utifrån en tid som passade oss bra.
    Vi är mycket nöjda med hennes arbete som mäklare och önskar henne Lycka till med fortsatt arbete.
  • köpte sitt hus med hjälp av Jan-Erik Lööf en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    2021-06-11
    Trevlig mäklare som man känner ett bra förtroende för.
    2021-06-11
    Bra bemötande och lätt att prata med. Kändes seriös och vi valde därför samma mäklare även till försäljningen av vår bostad.
  • Stina M
    köpte sitt hus med hjälp av Camilla Nilsson en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    2021-06-10
    Engagerad kvinna, hon ägnar stor tid åt dig och dina fårgor. Väldigt tillmötesgående och lätt tillgänglig, vilket är bra när det handlar om stora beslut.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Agnes Pettersson en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    2021-06-10
    Mycket bra bemötande och bra på att lämna information
  • köpte sitt hus med hjälp av Sofie Jonasson en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    • Morön
    2021-06-10
    Kunnig, engagerad och trevlig!
    • Norrböle
    2021-06-10
    Bra bemötande, snabb och tydlig information.
    Hej
    Jag har träffat Alexander på nätet .Jag tycker att Alexander är mycket bra mäklare han mycket duktig i hanns jobb
    Rachid
    Tack så mycket Rachid, ni får ha det bra nere i Skara! Alexander Simonsson
    2021-06-10
    Engagerad och tillgänglig, bra tempo i affären
    2021-06-10
    Sofie är proffsig ut i fingerspetsarna, vi hade från start ett glatt möte med fantastiskt bemötande! Sofie tog sig tid för att gå noggrant igenom med oss vad gäller information kring egentligen allt som rörde lägenhetsköpet. Vi är så oerhört tacksamma för hennes hjälp!
    2021-06-09
    Sålt en lägenhet.
    Otroligt bra mäklar, väldigt trevlig och lättsam samt snabb att svara på alla frågor och löste alla frågor jag hade direkt.
    Tackar!!! Hoppas ni kommer trivas i det nya huset! :) Alexander Simonsson
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Sofie Marklund en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    2021-06-07
    Köpte en fin lägenhet, jag blev bemött på ett professionellt sätt, vi är nöjda med Sofie, det var lätt att förstå allt, och hon va tillgänglig nästan när som,
    Skulle lätt rekommendera henne för andra.