Fastighetsbyrån Skellefteå

Fastighetsbyrån Skellefteå

På Fastighetsbyrån i Skellefteå möts du av ett engagerat gäng mäklare som med den så kallade "Skellefteåmodellen" vill ge dig en komplett mäklartjänst. Modellen ger dig som ska sälja bästa möjliga pris och en smidigare försäljning eftersom vi känner våra köpklara spekulanter: vi vet hur vi kan nå dem, vad de söker och var i processen de är. Som köpare kan du genom en personlig kontakt hos oss hitta din drömbostad snabbt och enkelt!

Det är viktigt för oss att varje köpare och säljare känner sig speciell och sedd och därför är våra mäklare specialiserade på olika områden som bostadsrätter, villa och fritidshus respektive skog och kommersiella fastigheter för att kunna ge dig den bästa servicen för dina behov.

Hör av dig till oss med dina bostads- och fastighetsfrågor!

Läs vad 667 kunder tycker om Fastighetsbyrån Skellefteå

• 2020-12-04

Jonas N skrev om Stefan Lönnefjord en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    Mycket trevlig och kände sig omhändertagen hela köpet och försäljningen! Läs mer
  • Kerstin Maria L

2020-12-02

Kerstin Maria L skrev om Stefan Lönnefjord en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    Han ville skynda på affären. Han känns inte seriös. Läs mer
  • 2020-12-01

Lena G skrev om Sofie Jonasson en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    Vi har sålt en villa på Sambagatan i Skellefteå. Sofie är mycket engagerad och verbal. Brinner för sin uppgift. Mycket komunikation via telefon, sms och Mail. Hon var jättebra. Försäljningen gick snabbt och smidigt. Läs mer
  • 2020-12-01

Maria N skrev om Stefan Lönnefjord en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    Seriöst bemötande och väldigt tillgänglig när man haft frågor. Läs mer
    2020-12-01 Stefan L svarar Maria N
    Tack så mycket för ditt omdöme.
  • 2020-11-30

Gunilla B skrev om Alexander Simonsson en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    Jag har blivit bemött på ett professionellt och bra sätt av Alexander, då jag har köpt en bostadsrätt på Anderstorp. Läs mer
    2020-11-30 Alexander S svarar Gunilla B
    Uppskattar de fina orden, kan bara säga detsamma till dig, ett riktigt trevligt bemötande!
  • 2020-11-30

Simon F skrev om Stefan Lönnefjord en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    Saklig och proffsig, lugna och metodisk. Läs mer
    2020-11-30 Stefan L svarar Simon F
    Tack för omdömet och stort lycka till med era renoveringsplaner. Kommer bli superbra!
  • 2020-11-24

Martina L skrev om Jan-Erik Lööf en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    Köpt, villa. Enkel kommunikation, gott bemötande, glad och trevlig. Pålitlig. Läs mer
    2020-11-24 Jan-Erik L svarar Martina L
    Hej Martina! Tack för fina orden. Det har varit en ren och skär glädje att hjälpa! Hoppas och tror att hela familjen kommer trivas. Varma hälsningar JE
  • Anna-Carin D

2020-11-20

Anna-Carin D skrev om Sofie Jonasson en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    Vi har sålt en lägenhet och är supernöjda med Sofie Jonasson. Hon har visat stor ödmjukhet för oss och är väldigt empatiskt. Har styrt upp hela säljprocessen, fantastiskt smidigt och noggrant. Vi har haft ett mycket bra samarbete. Mycket lätt att nå och dessutom en snabb återkoppling. En riktig mäklarstjärna. Läs mer
  • 2020-11-19

Torbjörn M skrev om Alexander Simonsson en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    Sålt en villa. Vi blev väldigt bra bemötta. Han har skött hela försäljningen på ett väldigt bra sätt. Läs mer
    2020-11-19 Alexander S svarar Torbjörn M
    Tackar! Hoppas ni kommer att trivas i nya boendet!
  • 2020-11-16

Marie S skrev om Agnes Pettersson en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    Har både köpt och sålt en fastighet med Agnes som mäklare i båda fallen med mycket bra intryck av Agnes Läs mer
  • 2020-11-10

Britt-louise L skrev om Matilda Ederlöf en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    Matilda Ederlöf är proffsig, tydlig och förtroendeingivande.
    Jag och min man har fullt förtroende för henne och att hon hjälper oss på bästa sätt.
    Britt-Louise Läs mer
  • 2020-11-05

Waseem U skrev om Alexander Simonsson en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    I found Alexander very Professional, honest, Responsive, having good knowledge of real estate market, good Communication as well as Negotiation skills. Läs mer
    2020-11-06 Alexander S svarar Waseem U
    Thank you for them kind words! I hope you and yours will enjoy your new apartment, it was a pleasure to help you!
  • 2020-11-04

Bo M skrev om Sofie Marklund en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    Sofia har på ett proffsigt sätt hanterat hela försäljningen och visat stor ödmjukhet för både köpare och säljare vilket gör henne mycket lämplig för sitt jobbet👍👍 Läs mer

Karin F skrev om Stefan Lönnefjord en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    Jag köpte en tvåa i centrala Skellefteå. Jag blev väl bemött av Stefan, han var både kunnig och trevlig, precis vad jag förväntade mig att en mäklare skulle vara. Läs mer
    2020-11-02 Stefan L svarar Karin F
    Hallå Karin, Tack för ditt fina omdöme! Hör av dig när du renoverat och behöver uppdatera värdet!
    Vi ses!

Carolina H skrev om Matilda Ederlöf en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    Sålde min lägenhet på Bogatan 27. En tvåa på 59 kvm. Allt gick jättebra, snabbt och smidigt. Matilda var en riktigt vass mäklare. Läs mer

Christopher C skrev om Stefan Lönnefjord en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    Stefan was fantastic! I met him when viewing another property, but it wasn't for me. He asked what I was looking for and he showed me the house I ended up buying. Throughout the process he was very nice, patient with speaking in english, and super helpful. I would highly recommend him to anyone looking for a house. Läs mer
    2020-11-02 Stefan L svarar Christopher C
    Hey Chris, Thank´s for your review! As I said when we met last time pleace let me know if there is anything I can help you with regarding the purchase of the propertie.
    See you!
  • 2020-10-29

Agnes P skrev om Agnes Pettersson en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    Sålde min lägenhet på Moröhöjden. Agnes är mycket duktig och trevlig. Hela affären har gått snabbt, smidigt och enkelt. Läs mer
  • 2020-10-28

Jens W skrev om Stefan Lönnefjord en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    Bra med information och snabb på att svara. Läs mer
    2020-10-28 Stefan L svarar Jens W
    Hej Jens och tack för omdöme!
    Lycka till i ert fina hus
    //Stefan L

Marcus N skrev om Matilda Ederlöf en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    Vi har sålt en villa och kunskapen och bemötandet från mäklaren var mycket kunnigt och bra! God hjälp hela vägen! Läs mer

Eva Maria G skrev om Stefan Lönnefjord en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    Hej, vi salde vart älskade hus i Hebbersliden med hjälp av Stefan. Huset är ett timmerhus med 220m2 och en stror Trädgard, lite skog, en bagastuaga och ett häbre.
    Stefan är en jätte god radgivare, har alla kontakter för att ställa huset pa alla media i rätt ljus och han har professionel talamod, framförallt med oss som säljare.
    Nu är huset sald, ända att det var ganska jobbigt för Stefan med <sars 2Covid 19 och. Men vi är jätte nojda med resultatet, försäljningspris och alla offentliga handlingar vilka Stefan oksa fixade at oss.
    Stefan Lönnefjord är bade jätte professionellt och jätte kompetent! Tack sa mycket "bäste Stefan Lönnefjord och vi hoppas, att vi ses igen. Hans Freitag/Staatswissenschaftler och Eva-Maria Gümpel/Staatsekonom Läs mer
    2020-10-26 Stefan L svarar Eva Maria G
    Eva och Hans! Nöjet.har varit helt på min sida, tack för förtroendet!
    Hoppas verkligen att vi ses igen förhoppningsvis i Bayern!
    Ta hand om er och må bäst!
    Säger inte adjö utan på återseende
    Stefan L

Lars Stefan E skrev om Stefan Lönnefjord en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    Har sålt vårat hus genom Stefan Lönnefjord. Försäljningen gick snabbt och smidigt. Stefan har haft oss som kunder i fokus, vilket har underlättat det mesta. Bra service. Sammanfattningsvis kan inte säga annat än att vi är nöjda. Läs mer
    2020-10-26 Stefan L svarar Lars Stefan E
    Hej Stefan och Jeanette, först ett stort tack för att jag fick förtroendet sen såklart för ert fina omdöme.
    Vi ses

Lars H skrev om Stefan Lönnefjord en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    Stefan har hjälpt mig med försäljning av lägenhet. Han har ett lugn och proffsigt sätt som Inger ett stort förtroende. Jag har hela tiden haft känslan av att jag är hans enda kund, han har tagit reda på mycket information och återkopplat till mig på ett bra sätt. Jag kan med glädje rekommendera honom till bekanta som ska anlita mäklare. Läs mer
    2020-10-26 Stefan L svarar Lars H
    Hej Lasse och stort tack för din feedback. Först så vill jag tacka för förtroendet! Det har varit kul att få vara med och hjälpa dig. Återigen Lasse, det värmer att höra hur positiv din upplevelse varit.
    Vi ses på tillträdet!
  • 2020-10-21

Jenny L skrev om Matilda Ederlöf en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    Sålde en bostadsrätt och fick otroligt bra hjälp och ett professionellt bemötande. Allt gick väldigt smidigt och över förväntan Läs mer
  • 2020-10-17

Thomas T skrev om Stefan Lönnefjord en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    Kunnig, saklig, tillmötesgående Läs mer
    2020-10-17 Stefan L svarar Thomas T
    Hej Thomas och Maria, stort lycka till med ert nya fina hus i Falkträsket.
    Tack såklart även för ditt betyg, omdöme!
    Vi hörs och syns
    Stefan L
  • 2020-10-15

Anneli R skrev om Camilla Nilsson en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    Köpt en bostadsrätt.
    Mycket bra kontakt hela tiden. Snabba svar i budgivningen. Läs mer
  • 2020-10-14

Håkan L skrev om Sofie Marklund en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    Sålt en villa, mycket proffsigt om trevligt bemött, vela bara hitta ett nytt passande boende, väldigt nöjd med hela min affär Läs mer
  • 2020-10-13

Julia H skrev om Matilda Ederlöf en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    Fantastiskt driven och positiv mäklare.
    Alltid glad, trevlig och lätt att ha att göra med.
    Duktig på att hålla en uppdaterad med vad som händer och vad man behöver göra.
    Kände mig trygg från första stund.
    Kommer rekommendera Matilda till alla som ska sälja sin bostad. Läs mer
  • 2020-10-12

Per Gösta Å skrev om Matilda Ederlöf en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    Sålt en villa.
    Blev mycket bra bemött.
    Alla förväntningar blev uppfyllda
    med råge.
    Alltid glad tillmötesgående och hjälpsam.
    Högsta betyg från mig Läs mer
  • 2020-10-12

Ann-louise Elisabet Å skrev om Matilda Ederlöf en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    Sålt en villa.
    Mycket bra bemötande högsta betyg.
    Hade gruvat för försäljningen men hon gjorde mig lugn och trygg. Hjälpte till med alla ???, kände att hon gav sig tid inget stress.
    HÖGSTA BETYG från mig Läs mer
  • 2020-10-11

Kim L skrev om Agnes Pettersson en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    Blev uppringd av Agnes som ville erbjuda en värdering av lägenheten, det passade alldeles utmärkt för jag hade tänkt förbereda lägenheten för försäljning.
    Har från dag ett blivit bra bemött, inga konstigheter alls, väldigt trevlig mäklare.
    Jag tycker att mäklaren levde upp till mina förväntningar som jag hade. Läs mer
  • 2020-10-11

Anders B skrev om Matilda Ederlöf en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    Sålt Villa.

Bra bemötande. Matilda känns väldigt naturlig i sitt sätt att vara och inger förtroende. Information om vad som skulle hända förmedlades i god tid.

Vi är nöjda. Läs mer
  • 2020-10-09

Andreas Johannes L skrev om Alexander Simonsson en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    Jag har i nutid både köpt och sedermera sålt fastighet med samma mäklare. Jag är mycket nöjd framförallt med engagemanget och tillgängligheten, jag lägger mitt förtroende i mäklarens knä och förväntar mig återkoppling och i det har jag känt mig trygg. Läs mer
    2020-10-09 Alexander S svarar Andreas Johannes L
    Stort tack för förtroendet! Har varit kul att få hjälpa både dig och er! Hoppas att ni får trivas i det nya boendet!
  • 2020-10-09

Johan K skrev om Alexander Simonsson en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    Alex är mäklare och hjälpte mig sälja mitt hus.. Mycket trevlig och kompetent kille. Enkel att prata med och gjorde samarbetet smidigt och bra.
    Mina förväntningar va höga på mäklarfirman då det är rätt dyrt. Kändes bättre då affären gick i lås. Huset va billigt och därför kändes arvodet för högt.. kan rekommendera Alexander till andra.. Läs mer
    2020-10-09 Alexander S svarar Johan K
    Tack själv för samarbetet, mycket trevligt!! Bara höra av dig om du någon gång behöver min hjälp framöver igen!
  • 2020-10-07

Eva L skrev om Agnes Pettersson en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    Har köpt en lght. Agnes var mycket trevlig, tydlig och påläst! Läs mer
  • 2020-10-05

Ola S skrev om Agnes Pettersson en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    En okrånglig affär som sköttes okrångligt Läs mer
  • 2020-10-02

Theres B skrev om Camilla Nilsson en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    Lugn, trygg, saklig.
    Ger både kund o säljare tid för en bra affär. Läs mer
  • 2020-10-01

Estrid Margareta S skrev om Stefan Lönnefjord en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    Sålt hus. Blev bra bemött av mäklaren. Förväntningarna blev bättre än jag hade trott mycket bra. Min upplevelse blev jättebra helt igenom rekommenderar gärna andra. Läs mer
    2020-10-01 Stefan L svarar Estrid Margareta S
    Hej Estrid! Stort tack för ditt fina omdöme.
    Vi ses på tillträdet och vi hörs säkert innan dess med deklarationen.
    Hade gott.
  • 2020-09-30

Henrik S skrev om Agnes Pettersson en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    Mycket bra och duktig mäklare Läs mer
  • 2020-09-28

Doris S skrev om Matilda Ederlöf en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    Är väldigt nöjda. Med Matilda. Lätt att nå per mobilen även att prata med. Hon levde upp till våra förväntningar. Har gjort ett bra jobb. Läs mer
  • 2020-09-28

Cecilia T skrev om Alexander Simonsson en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    Vi har sålt en villa och har genom hela processen fått väldigt bra service och blivit bemötta på ett professionellt sätt som gett oss stort förtroende.
    Alla våra förväntningar har blivit uppfyllda plus lite till. Uppskattar att vi hela tiden fått snabb feedback om status på försäljningen.
    Rekommenderar starkt Alexander som mäklare och hela fastighetsbyrån. Läs mer
    2020-09-28 Alexander S svarar Cecilia T
    Tack så mycket Cecilia! Har varit kul att få hjälpa er!
  • 2020-09-27

Alexander H skrev om Matilda Ederlöf en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    Köpt en sommarstuga, väl bemött och en smidig affär med en fantastisk mäklare Läs mer
    2020-09-28 Matilda E svarar Alexander H
    Men så fint, tack ska ni ha Alexander och Johanna!: ) Jag hoppas vi ses igen!
  • 2020-09-21

Alexandra B skrev om Alexander Simonsson en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    Jag har både köpt och sålt lägenhet av Alexander.

Väldigt social som passar till sitt yrke.

Jag hade inte så mycket förväntningar, men när jag hade frågor svarade han proffesionellt på alla.

Jag är nöjd! Läs mer
    2020-09-21 Alexander S svarar Alexandra B
    Tackar för betyget och förtroendet Alexandra! Det har varit kul att få hjälpa er att byta bostad och hoppas att ni blir nöjda med erat nya boende!
  • 2020-09-17

Emanuel Ö skrev om Stefan Lönnefjord en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    Köpt fritidshus. Ett väldigt proffsigt och pedagogiskt bemötande! Läs mer
    2020-09-18 Stefan L svarar Emanuel Ö
    Hej Emanuel! Och Tack för omdömet, stort lycka till med ditt nya boende. Säljarna blev mycket glad att höra att du trivs.
    //Stefan L
  • Hanna A

2020-09-17

Hanna A skrev om Alexander Simonsson en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    Köpt villa. Alexander har varit lätt att nå och snabb att återkoppla! Läs mer
    2020-09-17 Alexander S svarar Hanna A
    Tack Hanna, uppskattas enormt! Behöver ni hjälp med något annat framöver vet ni vart jag finns!
  • 2020-09-16

Stefan S skrev om Jan-Erik Lööf en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    Köpt fritidshus, snabb och trevlig återkoppling och förmedling av information mellan alla parter och lätt att följa affären från start till mål. Läs mer
    2020-09-16 Jan-Erik L svarar Stefan S
    Tack Stefan! Jag är övertygad att ni kommer att trivas i er stuga! Alltid roligt å proffsigt att göra affärer med dig! Bästa hälsningar Janne
  • 2020-09-12

Kim J skrev om Matilda Ederlöf en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    Köpt hus på Örlogsgatan i Ursviken.
    Matilda var professionell och var snabb på att svara. Vi har bara positiva saker att säga om henne. Läs mer
    2020-09-28 Matilda E svarar Kim J
    Tack Linnea och Kim, jag hoppas ni ska trivas i villan! : )
  • 2020-09-09

Karin B skrev om Agnes Pettersson en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    Köpt lägenhet. Att ta med sig. Inte ha tända ljus på en lägenhetsvisning mitt i sommaten med en ute temperatur på 32 grader. Kändes lite malplacerat och blev inte mysigt utan bara konstigt. Övrigt helt okey Läs mer
  • 2020-09-07

Maria N skrev om Sofie Marklund en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    Kompetent, lyhörd, låtit oss ta försäljningen i vår takt, snabb återkoppling vid frågor och efter visningar. Läs mer
    2020-09-28 Sofie M svarar Maria N
    Tack Maria för de fina orden, de värmer verkligen! Hoppas nu att ni ska trivas i ert nya boende lika mycket som köparen av ert hus kommer att trivas på Rosgatan. :)
  • 2020-08-30

Björn Anders H skrev om Sofie Marklund en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    Vi har sålt ett radhus. Sofie var engagerad och intresserad och vi tycker att hon gjorde ett väldigt bra jobb! Hon har varit aktiv och hela tiden hållit oss informerade. Utfallet av försäljningen blev bra och vi kommer absolut att rekommendera henne till vänner och bekanta. Läs mer
    2020-09-28 Sofie M svarar Björn Anders H
    Tack snälla ni för att jag fick hjälpa er! Vad glad jag blir över att ni känner er så nöjda, lycka till nu med ert nya boende! :D
  • 2020-08-28

Peter S skrev om Jan-Erik Lööf en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    Sålt fritidshus
    Allt gick över förväntan, kan inte säga annat än att vi är supernöjda Läs mer
    2020-08-28 Jan-Erik L svarar Peter S
    Tack för dom fina kommentarerna Peter! Hoppas att ni får en grym helg! Janne

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte