Alla kategorier Mäklare Västerbotten Skellefteå Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Skellefteå

Fastighetsbyrån Skellefteå

Skeppargatan 10, 931 30 Skellefteå — Visa karta

På Fastighetsbyrån i Skellefteå möts du av ett engagerat gäng mäklare som med den så kallade "Skellefteåmodellen" vill ge dig en komplett mäklartjänst. Modellen ger dig som ska sälja bästa möjliga pris och en smidigare försäljning eftersom vi känner våra köpklara spekulanter: vi vet hur vi kan nå dem, vad de söker och var i processen de är. Som köpare kan du genom en personlig kontakt hos oss hitta din drömbostad snabbt och enkelt!

Det är viktigt för oss att varje köpare och säljare känner sig speciell och sedd och därför är våra mäklare specialiserade på olika områden som bostadsrätter, villa och fritidshus respektive skog och kommersiella fastigheter för att kunna ge dig den bästa servicen för dina behov.

Hör av dig till oss med dina bostads- och fastighetsfrågor!

Läs vad 322 kunder tycker om Fastighetsbyrån Skellefteå

• Markus I
    Markus I skrev om Sofie Jonasson en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    Trevlig organiserad och driven vilket gjorde att våran försäljning gick bättre än väntat. Väldigt nöjda 😀 Läs mer
  • Kenneth I skrev om Linda Olsson en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    Professionellt och seriöst bemötande från första kontakt. Läs mer
  • Lisa Ö skrev om Julia Mellqvist en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    Blev väldigt bra bemötta generellt tycker jag. Väldigt tillmötesgående och lyhörd. Läs mer
  • Kjell-Åke J skrev om Sofie Jonasson en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    Sofi är en mycket entusiastisk mäklare som är lyhörd för våra synpunkter. Hon tipsade inledningsvis vid en annan visning då hon hörde våra önskemål, om den radhuslägenhet som vi senare köpte. Köp och visning var bra utfört. Hon har därefter fått uppdraget att sälja vår villa. Hon har varit lätt att få kontakt med och svarat direkt på våra frågor. I fråga om beskrivningen av vårt hus har jag fått föreslå en del skriv ändringar vilka har därefter utförts. Förmodligen kommer hon att utveckla detta med ökad rutin men jag kan varmt rekommendera Sofi som mäklare. Läs mer
  • Elin B
    Elin B skrev om Linda Olsson en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    Sålt villa.
    Linda var alltid glad, trevlig o peppad.
    Ingav ”det blir bra-känsla”. Läs mer
  • Linus Ö skrev om Julia Mellqvist en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    Köpte en villa, Julia var proffsig och det var aldrig några problem att få svar på de frågor man hade. Läs mer
  • Margaretha H skrev om Fastighetsbyrån Skellefteå
    Trevligt bemötande. Kunnighet. Fantastisk fotograf. Jättenöjda. Läs mer
  • Gunilla S skrev om Fastighetsbyrån Skellefteå
    Vi var nöjda med den hjälp vi fick,och för priset får vi ju även hjälp med deklarationen. Läs mer
  • Stina F skrev om Jan-Erik Lööf en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    Köpt en villa. Upplever att mäklaren kändes lite oengagerad, var svår att få tag i och dök upp sent vid kontraktskrivning. Läs mer
  • Leif E skrev om Julia Mellqvist en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    Hej!
    Trevlig och kunnig mäklare som kan sin sak. Läs mer
  • Elias J skrev om Sofie Jonasson en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    Mycket engagerad i sitt jobb. Hade full koll på allt och var noggrann med att kontakta med all ny information innan nästa steg i försäljningen. Superb! Läs mer
  • Mikael H skrev om Sofie Jonasson en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    Säljer man en lgh som får ett slutpris 305 000 mer än utgångspriset,så kan man inte vara annat än supernöjd. Läs mer
  • Per Ö skrev om Camilla Nilsson en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    Har tillsammans med Helén köpt Krongatan 24 i Skellefteå. Blev väldigt bra bemött av Camilla. Hade inga speciella förväntningar men vi kände oss direkt bekväma tillsammans med henne Läs mer
  • Christian A skrev om Camilla Nilsson en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    Har sålt en lägenhet och är väldigt nöjd med det bemötande och den hjälp jag fått av Camilla. Hon är en väldigt duktig mäklare. Läs mer
  • Emelie L skrev om Julia Mellqvist en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    Köpt en enplansvilla.
    Tycker att Julia varit fantastisk från början till slut. Särskilt mycket plus för hur hon hanterar en budgivning. Har varit med i många som inte alls varit så seriösa som den vi var med i den här gången! Läs mer
  • Behzad M skrev om Sofie Jonasson en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    Vi har sålt en etta i Skellefteå
    Alla förväntningar som vi hade på mäklaren har hon levt upp till...hon är kunnig, ambitiös,trevlig och drivande.
    Jag kände mig helt trygg med att lämna uppdraget till henne! Läs mer
  • Linus L skrev om Julia Mellqvist en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    Jag har köpt en villa. Julia var väldigt proffsig och påläst. Man vill ha svar på sina frågor och ett proffsigt bemötande och det fick man.
    Väl genomfört från första visningen till avslut. Läs mer
  • Gunilla E skrev om Jan-Erik Lööf en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    Väldigt noggrann, höll mig uppdaterad om status, sammanfattningsvis en väldigt bra försäljningsupplevelse. Läs mer
  • Tommy G skrev om Camilla Nilsson en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    Trevlig kunnig och mycket proffsig. Kommer naturligtvis kontakta henne igen om jag behöver. Läs mer
  • Mimmi L
    Mimmi L skrev om Julia Mellqvist en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    Jätte gullig och professionell tjej. Läs mer
  • Lillemor S skrev om Sofie Jonasson en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    Köpt bostadsrätt. Mycket bra bemötande och känns kunnig. Gav mycket bra information.
    Jag känner att det blev en bra bostadsaffärer. Mycket nöjd Läs mer
  • Theresia B skrev om Camilla Nilsson en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    Jag sålde en lägenhet. Jag blev bemött på ett bra sätt. Hon var väldigt kunnig och informerade om hur allt skulle gå till. Hon svarade alltid på telefonen när jag hade frågor. Jag är väldigt nöjd! Läs mer
  • Anton L skrev om Sofie Jonasson en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    Jag har köpt en lägenhet på Myntgatan 3b, mycket bra bemötande av Sofie, hade all information tillhanda och var snabb på att svara på både sms och email.
    Smidigt köp fastän det vart lite strul med banken. Läs mer
  • Samuel M skrev om Sofie Jonasson en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    Första gången jag säljer en lägenhet och första erfarenheten av en mäklare. Tycker Sofie har skött allt hur bra som helst. Duktig på att ta kontakt och informera om vad som hänt och vad som är på gång. Lugn och informativ. Hjälpsam och kunnig. Kan inte annat säga än att jag är väldigt nöjd med hur hon skötte affären! Läs mer
  • Jonas V skrev om Camilla Nilsson en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    Jag fick hjälp med att sälja min bostadsrätt. Det fungerade kanonbra. Camilla hjälpte mig med allt och det blev en enkel och smidig affär. Läs mer
  • Lars E skrev om Jan-Erik Lööf en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    Vi har köpt ett fritidshus och kontakten med mäklaren har varit både saklig och trevlig. Ett bra jobb som gjorde att vi kände förtroende för både mäklare och säljare. Läs mer
  • Kerstin H skrev om Matilda Ederlöf en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    Sålt mitt hus i Södra Bergsbyn. Matilda fick mig att känna mig trygg. Kan varmt rekommendera henne. Läs mer
  • Aron Z
    Aron Z skrev om Camilla Nilsson en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    Inget negativt att säga.
    Ville lägga ut bostad 100 000kr under överenskommet pris, men jag nekade och sen såldes bostaden 100 000kr över utgångspris. Läs mer
  • Aron Z

2018-09-20

Omdömet har granskats och är verifierat

Aron Z skrev om Matilda Ederlöf en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    Inte duktig mäklare.
    Vägrade ordna privat visning.
    Erbjöd dock privat visning för andra.
    Kör inte rent spel. Läs mer
    2018-09-21 Matilda E svarar Aron Z
    Tråkigt att du uppfattat mej och försäljningen negativt. Utan säljarens medgivande så kan jag som mäklare inte hålla en privat visning/förhandsvisning. Det är helt och hållet säljarens beslut om en förhandsvisning kan ske.
  • Patrik H skrev om Matilda Ederlöf en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    Trevligt bemötande, kunnig samt att allt gick mycket smidigt. Svårt att ge helhetsbedömning då det var semestertider och annan mäklare skötte tillträdet. I övrigt är jag och frun mycket nöjda. Läs mer
  • Nils L skrev om Sofie Jonasson en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    Väldigt duktig mäklare, kunnig och bra! Läs mer
  • Marlene B skrev om Sofie Jonasson en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    Sålt lägenhet. 4:a

Proffsig, trevlig, hjälpsam å tillmötesgående.

Hjälpte oss med en snabb affär å fixade enkelt köpare åt oss i en knivig sits.

Hon är en mkt bra mäklare.
    Bara plus+++++ Läs mer
  • Elisabeth L skrev om Camilla Nilsson en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    Köpt bostadsrätt/lgh, sålt bostadsrätt/radhus.
    Bemötande: trevlig, god service, bra återkoppling (ringde tillbaka eller mailade).
    förväntningar: bra info/kunskap/kompetens, att mäklaren Camilla "håller i allt"; från start till slut i försäljningen och även då jag köper bostad, att jag känner/upplever att jag kan "lita på" mäklaren, sist men inte minst: att mäklaren är ärlig genom hela försäljningen/köpet. jag anser att Camilla/mäklaren levde upp till mina förväntningar. Läs mer
  • Anders L skrev om Linda Olsson en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    Fritidsbostad
    Trevligt/artigt bemötande
    Det man förväntar sig var en påläst person som har koll på läget o det var hon Läs mer
  • Robert H skrev om Linda Olsson en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    vi köpte ett fritidshus av henne, hon är trevlig och tog fram dom fakta man ville ha om huset
    hon skulle haft 5 i betyg ifall hon haft mer fakta från början men vi är mycket nöjda.
    //Robert Läs mer
  • Erika J skrev om Linda Olsson en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    Helt ok hade inte några speciella förväntningar... Jag är mycket nöjd. Hjälpte bra med efterarbete. Läs mer
  • Tomas L skrev om Jan-Erik Lööf en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    Köpt och sålt villa där Jan-Erik varit mäklare.
    Bra bemötande samt driven till att komma till en bra deal för bägge parter. Uppfattar det som en erfaren mäklare som vet hur olika personer ska hanteras, detta uppskattas av en som jobbar med affärer på andra ting.
    Vi kommer att rekommendera Jan-Erik till andra som ska sälja villa, fritidshus eller lägenhet. Läs mer
  • Johanna A skrev om Fastighetsbyrån Skellefteå
    jag har sålt ett fritidshus. Bemötandet från mäklaren var bra men jag upplevde att mäklaren inte la ned så mycket tid på min försäljning. Läs mer
  • Valter R skrev om Jan-Erik Lööf en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    Han var tydlig, snabb och lätt att förstå för vi som sålde radhuset. Han hörde av sej inom rimlig tid när vi sökte han för frågor. Så vi är nöjda med hans agerande i hela försäljningen. Läs mer
  • Robert H skrev om Sofie Jonasson en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    Jag sålde en lägenhet i skellefteå, 1,5 rummare på bottenplan. Frögatan 422.
    Bra information för mig som första gångs säljare, vältalig, tog sig tid, trevlig och ingav förtroende för mig som inget visste om marknaden.
    Alltid smidig komunikation samt svarade snabbt på mina frågor och ordnade med saker jag var osäker på direkt.

Toppbetyg! skulle låta henne sälja min lägenhet om jag hade valet igen:) Läs mer
  • Sanna Ö skrev om Sofie Jonasson en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    Engagerad kunning och rak! Jättenöjd! Läs mer
  • Mona G skrev om Camilla Nilsson en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    Sålt en bpstadsrätt. Trevligt bemött, informerade hela vägen om vad som hände. Läs mer
  • Nils Adam Mattias N skrev om Linda Olsson en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    Mycket seriöst skött och mycket bra kontakter och bemötande Läs mer
  • Barry J skrev om Jan-Erik Lööf en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    Bara positivt från första kontakt till köpekontrakt.
    Sedan måste jag berömma er besiktning och dolda fel-försäkring som ger extra trygghet både till säljare och köpare. Läs mer
  • Nathalie L skrev om Linda Olsson en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    Vi har köpt en villa där Linda var mäklare. Hon bemötte oss på ett bra sätt och var väldigt lättillgänglig, vilket jag tycker är viktigt när man är mäklare. De ska kunna svara på mejl, telefon och sms. Läs mer
  • Johan M skrev om Fastighetsbyrån Skellefteå
    Snabbt, effektivt och proffesionellt hanterat. Rekommenderas Läs mer
  • Greger V
    Greger V skrev om Linda Olsson en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    Ingivelse om ett pålitligt och professionellt intryck..
    Saklig och hängiven i försäljningen, rekommenderas.. Väldigt nöjda. Läs mer
  • Elisabet W skrev om Camilla Nilsson en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    Vi har köpt en lägenhet.

Vid första visningen kändes mäklaren något osäker och kunde inte svara på alla frågor om lägenheten och bostadsrättsföreningen. Sen fick vi en "egen" visning och då fick vi veta mycket mer. Det var bra!
    Allt sedan dess har vi bara positivt att säga om Camillas sätt att sköta affären. Läs mer
  • Helena L
    Helena L skrev om Sofie Jonasson en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    Vi sålde en etta med kök på 40 kvadrat på Sjungandedalen i Skellefteå. Sofie bemötte oss mycket bra, hon förstod att vi ville göra en snabb affär och hon jobbade för det. Vi hade ett bud före första VIP visningen som vi antog. Sofie var mycket bra på att återkoppla hela tiden så att vi visste vad som hände i varje steg och vi fick snabba tydliga svar när vi hade frågor och funderingar. Vi är mycket nöjda med den professionella hjälpen vi fick av Sofie. Försäljningen gick smidigt och det kändes tryggt att få hjälp så att allt blev korrekt gjort. Att anlita mäklare blev helt rätt val för oss. Läs mer
  • Laila C skrev om Matilda Ederlöf en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    Jag har väldigt fin upplevelse av mitt samarbete med fastighetsbyrån. Allt har gått mycket smidigt och snabbt och min mäklare har varit lyhörd och öppen mot mig i allt och arbetat för mitt bästa. Jag är mycket nöjd! Läs mer

Skeppargatan 10, 931 30 Skellefteå