Fastighetsbyrån Skellefteå

Fastighetsbyrån Skellefteå

På Fastighetsbyrån i Skellefteå möts du av ett engagerat gäng mäklare som med den så kallade "Skellefteåmodellen" vill ge dig en komplett mäklartjänst. Modellen ger dig som ska sälja bästa möjliga pris och en smidigare försäljning eftersom vi känner våra köpklara spekulanter: vi vet hur vi kan nå dem, vad de söker och var i processen de är. Som köpare kan du genom en personlig kontakt hos oss hitta din drömbostad snabbt och enkelt!

Det är viktigt för oss att varje köpare och säljare känner sig speciell och sedd och därför är våra mäklare specialiserade på olika områden som bostadsrätter, villa och fritidshus respektive skog och kommersiella fastigheter för att kunna ge dig den bästa servicen för dina behov.

Hör av dig till oss med dina bostads- och fastighetsfrågor!

Läs vad 986 kunder tycker om Fastighetsbyrån Skellefteå 2

• sålde sin lägenhet med hjälp av Alexander Bragstad en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    2022-08-17 Verifierad kund
    Enkel och smidig att ha och göra med, har bra koll och duktig på sin sak
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Alexander Bragstad en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    2022-08-17 Verifierad kund
    Trots att Alexander hade semester så var han duktig på att hålla kontakten med oss.
  • köpte sitt hus med hjälp av Jan-Erik Lööf en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    • Bjuröklubb
    2022-08-14 Verifierad kund
    Bra bemötande och smidig affär
  • köpte sitt hus med hjälp av Björn Byrén en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    2022-08-06 Verifierad kund
    Engagerad mäklare. Trevligt bemötande på visning och genom hela processen.
  • köpte sitt hus med hjälp av Björn Byrén en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    • Morön
    2022-07-29 Verifierad kund
    Mycket bra........................!
  • sålde sitt hus med hjälp av Alexander Bragstad en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    2022-07-27 Verifierad kund
    Alexander känns pålitlig och professionell. Han fanns tillgänglig då det dök upp frågor och funderingar. Det var ordning och reda hela vägen👍
    • Morö Backe
    2022-07-18 Verifierad kund
    Den inledande kontakten har varit mycket positivt!
    • Boliden
    2022-07-15 Verifierad kund
    Bra och enkelt bemötande. Alldeles lagom information.
    Mäklaren motsvarade helt vad jag vill ha.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Tina Edler en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    2022-07-12 Verifierad kund
    Vi är supernöjda med tina, ett väldigt proffsigt bemötande. verkar som en genuin person som tar jobbet på största allvar. Bra kontakt genom hela försäljningen.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Tina Edler en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    2022-07-10 Verifierad kund
    Tina har bemött oss på ett väldigt fint o seriöst sätt,hon har besvarat våra frågor o guidat oss på ett utmärkt sätt.
    Vi är mycket nöjda så här långt. Vi
    2022-07-09 Verifierad kund
    Tina lyssnade alltid på våra tankar och behov vilket gjorde att vi kände oss trygga i både köp och försäljning. Genuin och ödmjuk i sitt bemötande!
  • köpte sitt hus med hjälp av Alexander Bragstad en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    2022-07-05 Verifierad kund
    Mycket bra och proffsigt bemötande, väldigt effektiv!
  • sålde sitt hus med hjälp av Anna Andersson en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    2022-07-02 Verifierad kund
    Mycket bra, anna levde upp till förväntningarna.
  • sålde sitt hus med hjälp av Björn Byrén en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    2022-06-29 Verifierad kund
    Proffsig och alert bra bemötande lätt att få kontakt med affären gick snabbt och smidigt.
    2022-06-22 Verifierad kund
    Trevligt informellt men respektfullt bemötande. Balanserad förtroendeingivande information.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Emelie Lindmark en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    2022-06-20 Verifierad kund
    Emelie har haft ett väldigt professionellt och bra bemötande och har gjort mer än jag förväntat mig för att alla bitar skulle falla på plats och dessutom i rätt tid.

Om jag någon gång framöver ska sälja min bostad eller köpa en ny skulle jag gärna ha Emelie som mäklare igen.
    Tack snälla Malin. Jag hoppas att du ska trivas i lägenheten och jag ser fram emot att träffa dig igen i en ny försäljningen i framtiden:) Emelie Lindmark
    2022-06-19 Verifierad kund
    Engagerad, noggrann och snabba svar.
    Bra jobbat Tina!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jan-Erik Lööf en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    2022-06-18 Verifierad kund
    Bra. Vi fick ju inte det vi hade begärt men var nöjd ändå.
  • sålde sitt hus med hjälp av Tina Edler en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    2022-06-18 Verifierad kund
    Engagerad, positiv och kunnig.
    • Jörn
    2022-06-17 Verifierad kund
    Han skötte sitt jobb alldeles utmärkt informerade oss i alla olika faser under försäljningen ,lätt att prata med man kunde ringa å fråga om olika saker å han gav så bra svar. Både jag och mina barn är så nöjda.
  • sålde sitt hus med hjälp av Tina Edler en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    2022-06-16 Verifierad kund
    Ett proffsigt och trevligt bemötande som i allt levde upp till våra höga förväntningar.
  • sålde sitt hus med hjälp av Emelie Lindmark en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    • Skelleftehamn
    2022-06-15 Verifierad kund
    Emelie är genuint omtänksam, lika inkännande som hon är professionell. Hon har stått stabil genom hela försäljningsprocessen, peppat oss men inte pushat på för hårt. Alltid funnits tillgänglig för att svara på frågor om både stort och smått, gett oss goda råd på vägen fram mot att affären gick i lås. Vi är mycket nöjda - skickar ett stort tack till Emelie! :)
    Tack för ett otroligt gott samarbete. Ni har varit fantastiska. Jag önskar er allt gott framöver! Med vänliga hälsningar Emelie Lindmark Emelie Lindmark
  • köpte sitt hus med hjälp av Sofie Marklund en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    2022-06-09 Verifierad kund
    Proffesionellt, hon har varit trygg och lugn i kontakten. Tillgänglig och tillmötesgående.
    2022-06-08 Verifierad kund
    Super duktig och trevligt mäklare. Väldigt lugn och jordnära:)
  • sålde sitt hus med hjälp av Sofie Marklund en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    2022-06-08 Verifierad kund
    Trygg, trovärdig och lugn. Stöttande och engagerad. Hög tillgänglighet.😊
    2022-06-03 Verifierad kund
    På ett bra sätt ,trevlig tillmötesgående intresserad
    Trevligt bemötande & bra ” tillgänglighet”. Uppskattat!👍
    2022-06-03 Verifierad kund
    Vi blev bemötta på ett utmärkt sätt.

Jag kände det skulle bli skönt att lämna över hela säljprocessen tilll professionell säljare, vilket fingerade helt efter förväntningarna.

Kerstin
    2022-06-03 Verifierad kund
    Bemötandet från Tina var utmärkt.

Vi hade stora förväntningar p.g.a. tidigare erfarenhet er av Tinas agerande under lägenhetsbyte för 7 år sedan, som hon skötte med den äran.

Vi upplevde att säljprocessen hela tiden skedde under ett lugnt, tryggt och säkert sätt, som vi känner oss mycket tacksamma över.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Björn Byrén en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    2022-05-28 Verifierad kund
    Mycket noggrann och trevlig!
    Snabb och tydlig återkoppling.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Björn Byrén en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    • Ursviken
    2022-05-27 Verifierad kund
    En bra och smidig försäljning av en mycket trevlig och engagerad mäklare.
    2022-05-26 Verifierad kund
    Trevlig och inger ett gott förtroende
    uppfyllde våra förväntningar,
    kan varmt rekomenderas
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Andersson en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    2022-05-21 Verifierad kund
    100% engagemang och fantastisk service…bästa mäklaren 💕 Tack Anna 🤗
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Andersson en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    2022-05-16 Verifierad kund
    Bra bemötande och lugnt och sakligt agerande i ärendet.
    2022-05-11 Verifierad kund
    Mycket trevlig uppmärksam lätt att ha kontakt med. Skulle absolut rekommendera henne
    2022-05-11 Verifierad kund
    Mycket trevlig, uppmärksam och lätt att ha kontakt med. Skulle absolut rekommendera henne.
    2022-05-11 Verifierad kund
    Tina är seriös och väldigt proffsig. Fick till en snabb försäljning vilket var vad jag behövde.
    Det värmer att läsa dina fina ord Gunilla! Tack! Jag är glad att vi lyckades få till en snabb försäljning och ett snabbt tillträde, precis som du önskade. Det har varit en ära att få hjälpa dig i denna resa. Vi ses på tillträdet :)
    Vänliga hälsningar, Tina Edler
    Tina Edler
    • Norrböle
    2022-05-07 Verifierad kund
    Jag är mycket nöjd med den hjälp jag fick av Anna vid försäljningen av min lägenhet. Hon är positiv, känns ärlig och gav snabb återkoppling hela tiden. Jag vill varmt rekommendera henne.
    • Burträsk
    2022-05-06 Verifierad kund
    Det uppskattade mig mäklarens bemötande. Jag förväntade mig inte att mitt hus skulle sälja för så mycket som det. Jag tror att det är mäklarens teknik som spelade för stor roll för det.
    2022-05-06 Verifierad kund
    Kan starkt rekommendera fastighetsbyrån, Alexander har verkligen vissat stort engagemang, och varit väldigt professionell och varit tillmötesgående både mot oss som köpare och även säljaren.
    Tack för god kontakt!
    2022-05-06 Verifierad kund
    Bra bemötande, engagerad, snabb återkoppling gav förtroendeingivande intryck.
    • Alhem
    2022-05-05 Verifierad kund
    Jag är supernöjd att jag anlitade Tina! Hon är otroligt kunnig, proffsig och jättetrevlig att ha att göra med. Rekommenderas varmt.
    Johan - jag kan bara säga detsamma till dig. Det glädjer mig att få ha kunder som är så trevliga och samarbetsvilliga som du! Varma hälsningar, Tina Edler Tina Edler
    2022-05-04 Verifierad kund
    Trevlig och gav sig tid att prata och berätta om marknaden och hur vi skulle gå vidare i processen. Vi är nöjda och han gjorde ett bra jobb. Kan rekommendera honom till er som tänker sälja ett objekt.
    2022-05-03 Verifierad kund
    Fick väldigt bra hjälp med att fixa köpet från en annan stad.
    Hej Lisa och tack för att du tagit dig tid att skriva detta fina omdöme! Vad kul att vi fick till en affär trots att du var i annan stad, det gick ju galant! Vi ses på tillträdesdagen!
    Vänliga hälsningar, Anna
    Anna Andersson
    • Sunnanå
    2022-04-29 Verifierad kund
    Grymt nöjd 👍🏻 Trevlig, proffsig, duktig
    • Sunnanå
    2022-04-29 Verifierad kund
    very helpful and professional
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Sofie Marklund en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    2022-04-27 Verifierad kund
    Hon var duktig och proffsig. Köpet gick snabbt och bra.
    Alexander Bragstad har bemött oss
    sympatiskt, trevligt och kunnigt.
    Vi har inget att klaga på.

Betygsättningen i dom färgade ringarna
    fungerade inte...ska vara "utmärkt " i
    alla !
    • Ursviken
    2022-04-27 Verifierad kund
    Dålig på att återkoppla, Att skylla på att han ska sälja nya lägenheter är ....... Detta hända flera gånger. Visste ingen om lägenheten. Ålder maskinpark osv Tog själv reda på var tvättstuga och soprum fanns. Vid fråga om förråd var kommentaren - Va. ska jag ringa? Anser att mäklare ska kunna mer än att bara låsa upp dörren så man kan titta! Han var inte otrevlig. men vadå?
    Vid kontraktsskrivningen läste han upp en masa "lagtext" istället för att på vanlig svenska förklara vad som gäller. Min mäklare som sålde stugan var så otroligt mycket bättre. Kommer aldrig att anlita Björn
    2022-04-23 Verifierad kund
    Alexander är mycket proffsig och lyhörd till vad man söker. Han gör sitt yttersta för att hitta något som kan passa en utifrån både förväntningar och pris.