Fastighetsbyrån Skellefteå

Fastighetsbyrån Skellefteå

• BadgeElevenYears
1 370
Ring 0910-159 90 Dela

På Fastighetsbyrån i Skellefteå möts du av ett engagerat gäng mäklare som med den så kallade "Skellefteåmodellen" vill ge dig en komplett mäklartjänst. Modellen ger dig som ska sälja bästa möjliga pris och en smidigare försäljning eftersom vi känner våra köpklara spekulanter: vi vet hur vi kan nå dem, vad de söker och var i...

1370 omdömen om Fastighetsbyrån Skellefteå

Sedan starten hos Reco 2013

Peter B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Marcusson en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
Anderstorp

Johanna klarar av sin uppgift alldeles galant enligt mej! Trevligt bemötande och inte för "sliskigt" heller...! Lagom är ordet, och behåller hon det mot alla sina kunder så kommer det gå väldigt bra framöver.

Sandro D
Köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Marcusson en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
Anderstorp

Johanna är väldigt hjälpsam, engagerad och bra att ge information. Alltid tillgänglig.

Marina F
Sålde sitt hus med hjälp av Sofie Marklund en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
Skelleftehamn

Jag fick känna mig trygg med Sofie. Hon är en riktig professionel mäklare. Hade alltid bra kontakt under husförsäljningen.

Nicoleta C
Morö Backe

Sofie was very communicative and helped bridge a relationship with the seller, thus getting an impressively fast contract signed.

Anna-britta L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Björn Byrén en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
Getberget

Jag blev otroligt trevligt bemött av Björn redan direkt jag anmält mitt intresse för bostaden. Han tog kontakt med mig på en gång och när jag undrade om det var möjligt med en förhandsvisning, så kontaktade han genast säljaren och ordnade detta. Björn överträffade alla mina förväntningar. Som kund uppskattade jag hans fina bemötande och förhållningssätt.Han var dessutom noggrann och trovärdig. Björn är en väldigt engagerad mäklare som jag verkligen kan rekommendera.

Bert L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jan-Erik Lööf en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
Centralt

Bra bemötande och återkoppling. Snabba beslut. Inget att klaga på

Susanne L
Centralt

Bra bemötande och bra återkoppling. Snabba och bra beslutsvägar. Våra förväntningar blev uppfyllda

Rolf Erik Ö
Sålde sitt hus med hjälp av Emelie Lindmark en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
Prästbordet - Brännan

En engagerad mäklare som vi hade stadig kontakt med hela tiden.

Catarina M
Köpte sitt hus med hjälp av Jan-Erik Lööf en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
Skelleftehamn

Mycket kunnig mäklare , lättsam och trevlig ger ett gott intryck vid första mötet

Sven Olov Christer S
Sålde sitt hus med hjälp av Jan-Erik Lööf en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
Bergsbyn Norra

Upplever honom kunnig och korrekt i mötet med oss som säljare.ett bra bemötande vid våra kontakter.

Anita P
Sålde sin lägenhet med hjälp av Björn Byrén en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
Getberget

Mycket professionell och lyhörd. Hört av sig snarast om vi undrat om något. Mycket vänlig med glimt i ögat.Superbra helt enkelt 👌

Patrik S
Skelleftehamn

Min upplevelse av Jan-Erik är att han var väldigt professionell man märkte fort att han var otroligt kunnig inom sitt yrke och han har varit till stor hjälp med att få ett kanon pris för våran bostad. Skulle strakt rekommendera honom till andra som är i funderingar av att sälja sina bostäder.

Linnea V
Skelleftehamn

Han är pratglad så det blir inte ”awkward”, han lyssnar på en, han lägger all sin energi på lägenheten och som kund känns det så extremt bra! Vi är verkligen nöjda med Jan-Erik!

Lennart P
Getberget

Realist! Kör inte upp priset och förväntningar! Kan Skellefteå! Är mycket klar och tydlig

Carolina C
Anderstorp

Mycket trevlig och professionell mäklare

Sanna Ö
Getberget

Mycket bra mäklare, svarar på frågor och lätt tillgänglig! :)

Moa O
Skelleftehamn

Sån bra kontakt och även fast vi hade mycket frågor och funderingar fanns han alltid där för att svara. Otroligt snabb och smidig försäljning. Alla som ska sälja borde välja Björn

Jesper L
Köpte sitt hus med hjälp av Jan-Erik Lööf en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
Bergsbyn Norra

Mäklarens bemötande var väldigt bra. Mina förväntningar var höga utifrån objektet jag var intresserad av och mäklaren lyssnade på mina önskemål gentemot säljaren och vi kunde mötas på ett smidigt och bra sätt för båda parter. Som helhetsbedömning så märks det att Jan-Erik varit med en tid, kunde ta både köpare och säljare på ett bra sätt vilket resulterade i vår fastighetsaffär med beröm klart godkänt. Allt var enkelt på något sätt, svårt att beskriva bara.

Emma D
Sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Andersson en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
Norrböle

Har gott förtroende för Anna! Med god kunskap och otroligt engagemang så har jag känt mig väldigt trygg genom min försäljningen från början till slut! Har snabbt fått svar på de frågor som jag ställt under tiden lägenheten har varit aktuell för försäljning.

Kerstin C
Ursviken

Anna informerar och är tydlig med vad som förväntas av säljare och köpare. Alltid tillgänglig när man behöver kontakta henne. Har både köpt och sålt en fastighet via henne och är mycket nöjd med genomförandet. Kommer att rekommendera henne och Fasighetsbyrån till mina vänner.

Anna-Maria J
Köpte sitt hus med hjälp av Björn Byrén en del av Fastighetsbyrån Skellefteå

Björn har upplevts vara väldigt lättsam. Gillar verkligen hur han med skämtsam ton lyckas traggla sig genom punkt för punkt. Han är rak och ger tydliga svar. Är tillmötesgående och effektiv. Verkar vara en trevlig person som nog funnit sin linje av jobb.

Anna-Karin Å
Sålde sitt hus med hjälp av Alexander Bragstad en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
Burträsk

Han tog mig som säljare med storm, såg allt som vi älskade med fastigheten och lyfte fram detta. Han har alltid varit snabb på svar och varit förstående och hänsynsfull. Rekommenderas!

Marita G
Köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Andersson en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
Sunnanå

Mycket bra bemötande. En trevlig och kunnig mäklare.

Maria B
Burträsk

Anna har visat stort engagemang och intresse för mig och min fastighet. Det har varit ett professionellt, varmt och personligt bemötande. Mina förväntningar infriades med råge i alla delar av fastighetsförsäljningen. Korta ledtider på alla kontakter och Anna har med sin erfarenhet kunnat ge viktiga infallsvinklar i processen.

Tove L
Köpte sitt hus med hjälp av Alexander Bragstad en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
Burträsk

Duktig mäklare som bryr sig om både köpare och säljare så båda parter blir nöjda. Vi är så glada att han tog sig tid på en ledig dag för oss att skriva kontraktet när det bara var då vi hade tid.

Johan S
Tuböle

Det finns nog ingen mäklare som är lika förtroendegivande, varm, kompetent och hårt arbetande som Björn. Vi valde att anlita Björn som mäklare när vi skulle sälja vår bostad eftersom vi också har köpt en bostad av Björn. Vi anlitade Björn när räntorna var höga och bostadsmarknaden sval. Björn lyckades ändå, tack vare hårt arbete och strategiskt tänkande, att sälja vår bostad till ett pris vi är jättenöjda med. Han är helt enkelt bäst!

Anna B
Köpte sitt hus med hjälp av Emelie Lindmark en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
Kusmark

Så trevlig och kompetent mäklare. Väldigt bra kommunikation och återkopplingar på allt. Vi blev så trevligt bemötta vid visningen och Emelie hade koll på allt. Sen sålde hon ett paradis till oss, där vi med all säkerhet kommer trivas som fisken i vattnet.

Svar från Emelie Lindmark

Tack för otroligt snälla ord. Ni var också väldigt trevliga och dessutom väldigt drivna. Önskar er allt gott i paradiset framöver.

Kristin E
Bygdsiljum

Jag upplevde att vi fick ett bra bemötande och att Alexander var lyhörd.

Göta Agneta N
Kusmark

Vi fick förtroendet för henne direkt 😍Väldigt lätt att prata med Verkligen passande som mäklare 🤗

Svar från Emelie Lindmark

Tack Agneta för att jag fick hjälpa er att sälja denna fina sommardröm. Jag hoppas att ni känner er nöjda och önskar er allt gott framöver!

Lindberg Östen L
Bygdsiljum

Seriöst intryck. Gick noggrannt igenom alla utrymmen innan slutliga omdömet och värderingen. Höll kontakt under försäljningen. Vi är nöjda.

Pontus V
Skelleftehamn

Professionellt bemötande, hjälpsam med bra och tydlig information. Tillgänglig och svarar snabbt.

Jonas S
Anderstorp

Väldigt rak, dolde ingen information, hjälpte oss som köpte för första gången med alla processer.

Jessica S
Anderstorp

Vi blev bemött på ett bra sätt och vi gick igenom alla punkter. Det fanns tid för frågor och om han inte kunde ge svar så kunde han ge råd om vart vi skulle vända oss. Vi hade inte jättemycket kontakt med Björn, men han ringde upp väldigt snabbt då vi hade hört av oss för frågor.

Jörgen S
Älvsbacka

Alltid snabb återkoppling på stora som små frågor samt aktiv i sitt sälj både för köpare och säljare.

Robert P
Lövånger

Mycket bra🙂Jag är mycket nöjd med den professionella och hjälpen

Bengt Östen S
Bergsbyn Norra

Väldigt bra bemötande, känner att jag fick stort förtroende för henne, kunnig och duktig på att förklara saker och ting och inte minst trevlig att prata med 😊👍

Mohammad H
Anderstorp

Jag tycker att Björn förklarar och försökte hjälpa så mycket han. Jag är mycket nöjd med det han gjorde i varan köp.

Malin L
Älvsbacka

Bra bemötande, jag hade inte några förväntningar så allt kändes tydligt och klart.

Mariann B
Anderstorp

Engagerad, kunnig och flexibel. Jättenöjd med hans arbete så här långt! //Maria

Joakim B
Sjungande Dalen

Lätt att föra dialog med. Tydlig, enkel och erfaren. Kunnig.

Lage H
Sålde sitt hus med hjälp av Jan-Erik Lööf en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
Innervik

Bra bemötande samt lätt att ha en bra dialog med honom

Chima Lucky U
Köpte sin lägenhet med hjälp av Emelie Lindmark en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
Skelleftehamn

The broker met 85% of my expectations and I would definitely recommend her as a good broker

Johanna Marie Å
Gamla Falmark

Anna var genom hela resan positiv, lugn, professionell och snabb på att återkoppla. Hon har varit precis allt som en förväntansfull och nervös säljare behöver vid sin sida. Vi kan starkt rekommendera Anna som fastighetsmäklare och kommer definitivt återkomma till henne vid eventuella framtida köp eller försäljningar.

Adam K
Köpte sin lägenhet med hjälp av Sofie Marklund en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
Älvsbacka

Väldigt bra och trevlig mäklare!

Linnéa S
Sjungande Dalen

Lätt att få tag på, bra bemötande och behjälplig.

Anna Ö

Proffsigt bemötande och ett bra stöd vid försäljningen.

Erik Niklas L
Sålde sitt hus med hjälp av Anna Andersson en del av Fastighetsbyrån Skellefteå

Mkt trevlig och hjälpsam. Kunnig och hjälper gärna till att ta fram fakta.

Jonas V
Köpte sitt hus med hjälp av Björn Byrén en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
Skråmträsk

Av alla mäklare jag stött på så är detta den mest professionella jag stött på. Rekommenderas starkt!

Rasmus Ö
Sjungande Dalen

Varmt, personligt och trevligt bemötande. Väldigt flexibel och tillmötesgående i arbetssätt.

Matilda K
Tuböle

Jag är nöjd med Björn men tycker att det blev lite för många privata visningar till personer som inte var intresserade.