Sofie Marklund

Sofie Marklund

Sofie Marklund är mäklare på Fastighetsbyrån Skellefteå

Sofie Marklund har varit registrerad mäklare sedan 2011-01. Sofie Marklund har varit aktiv på Reco.se sedan 2012-11 och har fått 129 omdömen med ett betyg på 4.9. Sofie Marklund har haft 9 försäljningar sen 2021-09 och har tillfrågat 89% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Att jag får träffa så många olika människor och får förtroendet att hjälpa dem genom en av livets största affärer!

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag är otroligt driven i min roll som mäklare. Jag är tydlig, rakt på sak och pålitlig.
Jag sätter alltid upp specifika mål tillsammans med kunden i varje affär och ger alltid det lilla extra för hög kundnöjdhet. Plus att jag är riktigt trevlig!

Vad vet vi inte om dig?
Jag är född, uppvuxen och bor idag i Skellefteå tillsammans med min sambo och mina två barn. Låten ”My hometown” stämmer bra in på mig och schtaaan.

Försäljningar 2021-09 - 2022-08

Läs vad 129 Läs vad Sofie Marklund

• köpte sitt hus med hjälp av Sofie Marklund en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    2022-06-09 Verifierad kund
    Proffesionellt, hon har varit trygg och lugn i kontakten. Tillgänglig och tillmötesgående.
    2022-06-08 Verifierad kund
    Super duktig och trevligt mäklare. Väldigt lugn och jordnära:)
  • sålde sitt hus med hjälp av Sofie Marklund en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    2022-06-08 Verifierad kund
    Trygg, trovärdig och lugn. Stöttande och engagerad. Hög tillgänglighet.😊
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Sofie Marklund en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    • Moröhöjden
    2022-04-27 Verifierad kund
    Hon var duktig och proffsig. Köpet gick snabbt och bra.
    • Morön
    2022-03-28 Verifierad kund
    Sofie är professionell och kunnig. Hon kan sin sak och hon gjorde vår upplevelse mycket bra när vi köpte vårt nya hus.
    Tack tack tack! Så glad att jag fick hjälpa er i denna process. Välkommen till stan! :D Sofie Marklund
    • Morön
    2022-03-27 Verifierad kund
    Sofie skötte våran försäljning på bästa möjliga sätt från början till slut! Hon tog sig tid att hålla digitala visningar och extra visningar via facetime förutom de fysiska visningarna, och hon fanns tillgänglig hela tiden under försäljningen. Vi sålde ett radhus och försäljningen slog alla våra förväntningar med råge då vi tog försäljningsrekord i området! Sofie var även flexibel att skriva kontrakt samma kväll som budgivningen avslutas som vi önskade. Vi hade inte kunnat vara nöjdare. Rekommenderar verkligen Sofie till alla som ska sälja sin bostad!
    ❤️ wow vilka fina ord, tack! Tappade lite ord nu, 🤗 så TACK för att jag fick ert förtroende! Sofie Marklund
  • Annah K
    • Centralt
    2022-03-10 Verifierad kund
    Mycket professionell. Vi har använt Sofie som mäklare tidigare och vi har alltid blivit nöjda med hennes arbete. Enkel att samarbeta med.
    Tack snälla Anna! Jag är så glad att ha fått hjälpa er ännu en gång med ytterligare en försäljning, för mig är återkommande kunder det bästa betyg man kan önska sig. Så det är NI som ska ha ett stort tack! :) Sofie Marklund
    • Morö Backe
    2022-03-02 Verifierad kund
    Hjälpsam ,proffsig trevlig vi är super nöjda :)
    Tack Niklas vad glad jag blir över att ni känner er nöjda! Jag hoppas verkligen ni kommer att trivas i ert nya superfina boende :) Sofie Marklund
    • Morö Backe
    2022-03-02 Verifierad kund
    Super fint bemötande! Hon är bäst !
    Åååh men tack snälla du! Det var en rent nöje att få hjälpa er 🤗 Sofie Marklund
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Sofie Marklund en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    • Ursviken
    2022-01-26 Verifierad kund
    Grymt bra service, lätt att komma i kontakt med och diskutera.
    Snabb och smidig försäljning.
    Tusen tack Kristoffer! Jag önskar er lycka till i ert nya boende 😀 Sofie Marklund