Sofie Marklund
Registrerad mäklare sedan 2011
Aktiv på Reco.se sedan 2012
2019-04 - 2020-03
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Att jag får träffa så många olika människor och får förtroendet att hjälpa dem genom en av livets största affärer!

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag är otroligt driven i min roll som mäklare. Jag är tydlig, rakt på sak och pålitlig.
Jag sätter alltid upp specifika mål tillsammans med kunden i varje affär och ger alltid det lilla extra för hög kundnöjdhet. Plus att jag är riktigt trevlig!

Vad vet vi inte om dig?
Jag är född, uppvuxen och bor idag i Skellefteå tillsammans med min sambo och mina två barn. Låten ”My hometown” stämmer bra in på mig och schtaaan. Läs mer

Läs vad 82 Läs vad Sofie Marklund

• Anna-britta L sålde sin lägenhet med hjälp av Sofie Marklund en del av Fastighetsbyrån Skellefteå

2020-03-27

Centralt
    Har sålt en bostadsrätt centralt i stan.
    Blev väldigt bra bemött från början till slut Fint förhållningssätt och lyhörd för våra önskemål, lätt att få tag på samt bra att hon skötte kontakten med vår styrelseordförande
    Hade inga särskilda förväntningar mer än ovanstående Läs mer
  • Clas E sålde sitt hus med hjälp av Sofie Marklund en del av Fastighetsbyrån Skellefteå

2020-03-23

Sjungande Dalen
    Glad, tydlig och duktig på det hon gör! Läs mer
  • Omed K köpte sin lägenhet med hjälp av Sofie Marklund en del av Fastighetsbyrån Skellefteå

2020-03-19

Getberget
    Mycket hjälpsam och kom med förslag på lösningar som underlättade både för säljare och köpare. Läs mer
  • Tobias S sålde sin lägenhet med hjälp av Sofie Marklund en del av Fastighetsbyrån Skellefteå

2020-03-16

Moröhöjden
    Sålde en 1:a på moröhöjden.
    Vi hade väldigt höga förväntningar, för vi hade träffat Sofie på en annan visning och vi märkte hur proffsig hon var.
    Hon levde upp till varenda förväntning vi hade, extremt duktig och proffsig kunnig vi är super nöjda! Läs mer
    2020-03-16 Sofie M svarar Tobias S
    Tack snälla! Är såå glad att jag fick ert förtroende! :) Ni är alltid välkomna tillbaka. / Sofie
    Sofie M gillar detta
  • Ronny A köpte sin lägenhet med hjälp av Sofie Marklund en del av Fastighetsbyrån Skellefteå

2020-03-05

Centralt
    En trevlig och glad tjej, som hade svar på alla frågor. Läs mer
    2020-03-16 Sofie M svarar Ronny A
    Tack Ronny och detsamma! Det har varit så roligt att få hjälpa dig med köpet av den otroligt fina lägenheten du köpte. :)
  • Malin L sålde sitt hus med hjälp av Sofie Marklund en del av Fastighetsbyrån Skellefteå

2020-02-29

Anderstorp
    Sålde en bostadsrätt och tycker att Sofie upplevs som väldigt kunnig, tillgänglig och duktig på sitt yrke. Hon inger stort förtroende och man känner sig trygg som kund Läs mer
  • Per J sålde sin lägenhet med hjälp av Sofie Marklund en del av Fastighetsbyrån Skellefteå

2020-02-26

Getberget
    Har sålt Ängesvägen 5B i Skellefteå. Mäklaren har hjälpt till på ett fantastiskt sätt på många olika sätt. Då jag bor i Haparanda och jobbar i Alta, Norge har jag haft behov av en mäklare som jag kunnat lita på till 100 % och det har jag känt att jag kunnat med Sofie. Läs mer
    2020-03-16 Sofie M svarar Per J
    Nöjet har varit på min sida! Tusen tack för ditt förtroende! :D
  • Peter H sålde sin lägenhet med hjälp av Sofie Marklund en del av Fastighetsbyrån Skellefteå

2020-02-23

Centralt
    Hon levererar precis vad man kan förvänta sig och lite mer därtill. Läs mer
    Sofie M gillar detta
  • Britt Inger Johanna T sålde sitt hus med hjälp av Sofie Marklund en del av Fastighetsbyrån Skellefteå

2020-01-30

Bureå
    Sålt en häst gård med mycket tomt ...
    En fantastisk glad och trevlig tjej som verkligen kunde sin sak att hjälpa mig och sälja huset. Hon hade ett trevligt bemötande mot eventuella köpare på visningarna . Hon är snabbt på med budgivningen, duktig på att uppdatera säljaren , Hon får det att hända saker på ett trevligt sätt.
    Om är mycket hjälpsam med alla papper som ska fyllas i och fixas. Man känner sej omhändertagen i den djungel det är när man ska sälja hus och alla papper som ska fixas.
    Jag har rekommenderat henne till flera vänner som ska sälja sina hus framöver.
    En mycket duktig säljare som jag också fick mej rekommenderad. Läs mer
    Sofie M gillar detta
  • Gunvor L sålde sitt hus med hjälp av Sofie Marklund en del av Fastighetsbyrån Skellefteå

2020-01-29

Innervik
    Jag har sålt ett hus från 30 talet .Det har gått mycket smärtfritt för mig,och är nöjd med slutpriset. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Skellefteå

Jan-Erik Lööf