Läs vad 108 Läs vad Sofie Marklund

• 2021-01-17
    Hon var jätte hjälpsam och snäll.
    Kristian H
    • 125.0 m²
    • Boliden
    köpte sitt hus med hjälp av Sofie Marklund en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
  • 2021-01-07
    Köpt lägenhet. Fullständigt nöjd med allt.👍🏻
    Inger K
    • 2:a
    • 62.0 m²
    • Moröhöjden
    köpte sin lägenhet med hjälp av Sofie Marklund en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    Tack Inger, och vad kul att ni blev så nöjda! Ni är alltid varmt välkommen tillbaka till mig. :) mvh/ Sofie

• 2021-01-07
    👍Blev bemött av en fantastisk trevlig
    och kunnig mäklare!
    Arne K
    • 2:a
    • 62.0 m²
    • Moröhöjden
    Åh vad roligt att du känner dig nöjd, då är jag precis lika nöjd! :) Hoppas ni ska trivas med er nya lägenhet. Ha det så fint! mvh/ Sofie

• 2020-12-14
    Sålt villa. Resultat blev över förväntan och jag fick god uppföljning längs vägen. Jag är väldigt nöjd med Sofie Marklunds insats.
    Anders R
    Anders R
    • 125.0 m²
    • Boliden
    sålde sitt hus med hjälp av Sofie Marklund en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    Tack snälla för det fina betyget, det har varit så roligt att få hjälpa dig med din försäljning! mvh/ Sofie

• 2020-11-04
    Sofia har på ett proffsigt sätt hanterat hela försäljningen och visat stor ödmjukhet för både köpare och säljare vilket gör henne mycket lämplig för sitt jobbet👍👍
    Bo M
    • 4:a
    • 102.0 m²
    • Centralt
  • 2020-10-14
    Sålt en villa, mycket proffsigt om trevligt bemött, vela bara hitta ett nytt passande boende, väldigt nöjd med hela min affär
    Håkan L
    • 160.0 m²
    • Bergsbyn Norra
  • 2020-09-07
    Kompetent, lyhörd, låtit oss ta försäljningen i vår takt, snabb återkoppling vid frågor och efter visningar.
    Maria N
    • 85.0 m²
    • Morön
    sålde sitt hus med hjälp av Sofie Marklund en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    Tack Maria för de fina orden, de värmer verkligen! Hoppas nu att ni ska trivas i ert nya boende lika mycket som köparen av ert hus kommer att trivas på Rosgatan. :)

• 2020-08-30
    Vi har sålt ett radhus. Sofie var engagerad och intresserad och vi tycker att hon gjorde ett väldigt bra jobb! Hon har varit aktiv och hela tiden hållit oss informerade. Utfallet av försäljningen blev bra och vi kommer absolut att rekommendera henne till vänner och bekanta.
    Björn Anders H
    • 112.0 m²
    • Sörböle
    sålde sitt hus med hjälp av Sofie Marklund en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    Tack snälla ni för att jag fick hjälpa er! Vad glad jag blir över att ni känner er så nöjda, lycka till nu med ert nya boende! :D

• 2020-08-25
    Vi sålde huset och Sofie får maxpoäng! Hon är snabb, vänlig, tydlig och affärsmässig.
    Vi kände oss trygga med henne som mäklare.
    Ingrid B
    • 104.0 m²
    • Morö Backe
    sålde sitt hus med hjälp av Sofie Marklund en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    Maxpoäng! Wow tack snälla, det var såå kul att få hjälpa till att sälja ert fina hus. Ni är alltid varmt välkomna tillbaka till mig. :)

• 2020-08-03
    Bra och snabbt jobbat som ledde till affär
    Ralf G
    • 122.0 m²
    • Myckle
    sålde sitt hus med hjälp av Sofie Marklund en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    Tack Ralf för att jag fick bli den som hjälpte till med din försäljning!