Sofie Marklund
Registrerad mäklare sedan 2011-01-19
Aktiv på Reco.se sedan 2012-11-08
2019-08 - 2020-07
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Att jag får träffa så många olika människor och får förtroendet att hjälpa dem genom en av livets största affärer!

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag är otroligt driven i min roll som mäklare. Jag är tydlig, rakt på sak och pålitlig.
Jag sätter alltid upp specifika mål tillsammans med kunden i varje affär och ger alltid det lilla extra för hög kundnöjdhet. Plus att jag är riktigt trevlig!

Vad vet vi inte om dig?
Jag är född, uppvuxen och bor idag i Skellefteå tillsammans med min sambo och mina två barn. Låten ”My hometown” stämmer bra in på mig och schtaaan. Läs mer

Läs vad 99 Läs vad Sofie Marklund

• Ralf G sålde sitt hus med hjälp av Sofie Marklund en del av Fastighetsbyrån Skellefteå

2020-08-03

Myckle
    Bra och snabbt jobbat som ledde till affär Läs mer
  • Annie S köpte sitt hus med hjälp av Sofie Marklund en del av Fastighetsbyrån Skellefteå

2020-08-03

Köpt en villa och Sofie har varit toppen genom hela processen som tog ungefär ett år. Hon har varit väldigt flexibel och anpassat sig galant till hur situationen förändrats.
    Hon har alltid varit snabb på att återkoppla när vi haft frågor och alltid erbjudit olika lösningar när vi haft några bekymmer. Läs mer
  • Husam A köpte sitt hus med hjälp av Sofie Marklund en del av Fastighetsbyrån Skellefteå

2020-07-06

Morön
    Jag köpte rosgatan68. Och jag var jätte nöjd ,

Husam Ahmed Läs mer
  • Lena Ann-Christin B skrev om Sofie Marklund en del av Fastighetsbyrån Skellefteå

2020-06-18

Försäljning av fritidshus i Brattås. Sofie har varit mycket proffsig under hela försäljningsprocessen. Hon är tydlig, tillgänglig och visar stor kunskap. Skapar trygghet hos alla parter! Tack Sofie! Läs mer
  • Annelie V köpte sitt hus med hjälp av Sofie Marklund en del av Fastighetsbyrån Skellefteå

2020-06-17

Sjungande Dalen
    Vid köp av ett radhus har Sofie varit glad trevlig och ytterst proffsig. Hon har varit lättillgänglig, hjälpsam och väldigt kunnig.
    Min upplevelse har varit över förväntan. Läs mer
  • Jörgen S sålde sitt hus med hjälp av Sofie Marklund en del av Fastighetsbyrån Skellefteå

2020-06-11

Lövånger
    Vi har sålt en villa. det bemötande vi fick av mäklaren var mycket proffsigt utfört samt ett trevligt bemötande.
    Mäklaren levde upp med råge på våra förväntningar.
    Våra upplevelser av denna försäljning är enormt positiva, vi hade inte trott att det skulle vara så lättsamt för oss som det blev. Läs mer
  • Kristina B sålde sitt hus med hjälp av Sofie Marklund en del av Fastighetsbyrån Skellefteå

Bjuröklubb
    Proffsigt bemötande, kunnig och lätt att nå vid frågor och funderingar. Vi är väldigt nöjda med Sofies arbete vid vår stugförsäljning. Läs mer
  • Mikael L köpte sin lägenhet med hjälp av Sofie Marklund en del av Fastighetsbyrån Skellefteå

2:a
    Alhem
    Jag är väldigt nöjd med både bemötande och professionaliteten hos mäklaren. Hon hade svar på mina frågor och ledde mig igenom affären på ett bra sätt. Jag skulle rekommendera denna mäklare till en vän som ska köpa eller sälja ett boende. Läs mer
  • Magnus G sålde sin lägenhet med hjälp av Sofie Marklund en del av Fastighetsbyrån Skellefteå

4:a
    Skelleftehamn
    Sofie hjälpte mig att sälja min lägenhet.
    Mycket proffsig mäklare, jag kan varmt rekommendera henne. Läs mer
  • Lena F köpte sin lägenhet med hjälp av Sofie Marklund en del av Fastighetsbyrån Skellefteå

2020-06-03

2:a
    Centralt
    Kompetent! Vi köpte en 2:a genom att vi blev tipsade av mäklaren som visste vi var intresserade av liknande objekt. Hon guidade oss igenom affären på ett exemplariskt sätt. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Skellefteå

Sofie Marklund