Anna Andersson

Anna Andersson

Anna Andersson är mäklare på Fastighetsbyrån Skellefteå

Anna Andersson har varit registrerad mäklare sedan 2014-01. Anna Andersson har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-10 och har fått 7 omdömen med ett betyg på 4.6. Anna Andersson har haft 1 försäljningar sen 2021-10 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-10 - 2021-10

Läs vad 7 Läs vad Anna Andersson

• sålde sitt hus med hjälp av Anna Andersson en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    2021-11-22
    Vi är väldigt nöjda med Anna! Vi värderade huset med två olika mäklare och kontrasten var enorm. Den andra mäklaren var in i huset cirka 10min och kändes väldigt stressad och obrydd. Medans Anna tog sig tiden att sitta ner med oss och berätta om hur dom arbetar och skrev ner/tog till sig mer information kring huset än den andra mäklaren. Jag upplevde henne som lyhörd och väldigt hjälpsam. Hon såg till att återkoppla då vi var osäkra kring försäljning först, men var aldrig för på.
    Vi hade väl egentligen inga förväntningar alls, vilket gör att vi är mer än nöjd!
  • köpte sitt hus med hjälp av Anna Andersson en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    2021-11-20
    Det var ingen budgivning utan en privat försäljning vilket innebar att vi inte haft allt för mycket kontakt med mäklaren. Men både vid kontakten inför kontraktskrivning och under kontraktskrivningen fick vi ett professionellt bemötande och bra hjälp när vi hade frågor.
    Hej Hanna! Vad härligt att höra att ni upplevt kontakten bra och professionell! Kul att ni hittat ett hus för er och tack för att du tagit dig tid att skriva ett omdöme, det uppskattas. Önskar er varmt lycka till med flytten! /Anna Anna Andersson
    • Morö Backe
    2021-11-11
    Hon var bra. Trevlig och professionell.
    Hej Petter! Tack för att du tagit dig tid att skriva ett omdöme, kul att höra att ni uppfattat mig och processen bra! Det blev ett ganska snabbt köp för er del, väldigt kul att ni fick det hus ni ville ha!! All lycka till framöver, vi ses! /Anna Anna Andersson
    • Morö Backe
    2021-11-05
    Mycket hjälpsam redan från första samtalet.
    Snabb på att ordna med fotografering, besiktning m.m
    Lätt att prata med, gav ett kunnigt intryck.
    Lyckades ordna en snabb och bra affär för mig.
    Hej Jörgen! Jag är så tacksam för att jag fick hjälpa dig med försäljningen av din villa. Du har varit fantastisk att jobba med och resultatet blev tryggt och bra för alla inblandade. Du får bjuda mig på en kopp i ditt nya boende när det blir dags för inflytt! Tack för ditt fina omdöme! Allt gott! /Anna Anna Andersson
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Andersson en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    • Sjungande Dalen
    2021-11-05
    Anna är en glad och grymt trevlig person. Vi köpte huset via henne och hon skötte även detta uppdrag exemplariskt. Kan varmt rekommendera henne till andra som ska sälja/köpa bostad.
    Hej Johan! Det var så kul att få hjälpa er med försäljningen när ni dessutom köpt erat drömboende via mig. Ska bli härligt att se er resa i det nya boendet! Allt gott och tack för de fina orden! Vi ses! /Anna Anna Andersson
    • Moröhöjden
    2021-10-17
    Andra gången jag säljer tillsammans med Anna. Jag har kännt mig väldigt trygg med att ha henne som mäklare. Hjälpt till med allt runt omkring och även gjort ett otroligt bra jobb runt försäljningen. Anna har fötterna på jorden, lätt att prata med och ger mig som säljare en enorm trygghet. Kan starkt rekommendera Anna!
    Hej Amanda och tack för att jag fått hjälpa dig två gånger nu! Det har varit lika kul båda gångerna och det värmer mig att du gett sådant fint omdöme! Önskar dig all lycka till nu framöver, vi ses och hörs:) /Anna Anna Andersson
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Andersson en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    • Moröhöjden
    2021-10-17
    Mäklaren Anna Andersson kom väl förberedd till visningen och mötet med henne upplevde vi trevlig, personlig och proffesionellt. Jag kände mig trygg vilket ledde till att vi kunde genomföra lägenhets köpet smidigt, samma dag som vi var på visningen av lägenheten.
    Hej Marianne! Ja det gick snabbt med köpet men var kul att det blev just du som köpte den lägenheten! Önskar dig varmt lycka till med din nya lägenhet och hoppas att du ska stortrivas! /Anna Anna Andersson