Anna Andersson

Anna Andersson

Anna Andersson är mäklare på Fastighetsbyrån Skellefteå

Anna Andersson har varit registrerad mäklare sedan 2014-01. Anna Andersson har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-10 och har fått 36 omdömen med ett betyg på 4.8. Anna Andersson har haft 31 försäljningar sen 2021-12 och har tillfrågat 92% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-12 - 2022-11

Läs vad 36 Läs vad Anna Andersson

• sålde sitt hus med hjälp av Anna Andersson en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    • Bergsbyn Norra
    2022-11-27 Verifierad kund
    Vi har bara positiva omdömen kring vår försäljning av vårat hus.
    Anna har hela tiden gjort sitt bästa och mer kan man inte begära.

MVH Erik och Lena
  • köpte sitt hus med hjälp av Anna Andersson en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    2022-11-14 Verifierad kund
    Vi är så nöjda med Anna som mäklare vid vårt köp av villan.Hon är alltid anträffbar,har ett trevligt bemötande , svarar snabbt på frågor runt köpet.Vi har haft Anna tidigare vid försäljning av vår villa som hon gjorde proffsigt.Så vi kan rekommendera Anna vid både försäljning o köp. Fam Löfbom
    2022-11-13 Verifierad kund
    En affär är ju bara en affär men kanske inte för alla! Inte lätt skiljas från ett hus man byggt som är så fyllt med minnen, trygghet och lycka. Som helt novis vad gäller försäljning har vår mäklare Anna varit mycket lyhörd för våra känslor och önskemål, hon har även dirigerat oss både klokt och skickligt genom vår försäljningsprocess.
    Vi kan varmt rekommendera Anna Andersson som mäklare!
    Monica o Kurt Edström
    2022-11-12 Verifierad kund
    Vi är så nöjda med Anna Andersson vid vårt köp av villan.Anna har alltid varit tillgänglig och återkopplat till oss vid våra frågor omkring vårt köp.Så vi kan rekommenderar Anna både vid köp och försäljning av bostad. M.v.h Fam. Löfbom
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Andersson en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    • Sunnanå
    2022-10-17 Verifierad kund
    Så fin och duktig mäklare. Trots marknadens nedgång kändes det verkligen som att hon gjorde allt kunde.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Andersson en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    • Alhem
    2022-10-11 Verifierad kund
    I highly recommend Anna. She is a true professional in all regards: attentive, prompt, insightful, and an effective guide.

Thank you Anna for your great help in finding and buying an apartment!
    2022-09-06 Verifierad kund
    Vi blev bra bemött av mäklaren. Fin service.
    Mäklaren motavarade våra förväntningar.
    2022-09-03 Verifierad kund
    Mycket bra
    Låga pga erfarenhet av en av era
    Andra mäklare
    Bra
    2022-09-02 Verifierad kund
    Anna har varit affärsmässig hela vägen och hela tiden stått för ett korrekt arbetssätt. Också kunnat utveckla min kunskap om att sälja bostäder trots att jag tyckte att jag sålt ett antal tidigare.
    • Ursviken
    2022-08-29 Verifierad kund
    Blev bemött väldigt bra och kände direkt en professionell trygghet.
    Jag hade inga förväntningar men blev positivt överraskad av hur smidigt allting gick.
    Jag har bara positiva ord och tankar om Anna och skulle varmt rekommendera andra att vända sig till Fastighetsbyrån och henne.