Anna Andersson

Anna Andersson

Anna Andersson är mäklare på Fastighetsbyrån Skellefteå

Anna Andersson har varit registrerad mäklare sedan 2014-01. Anna Andersson har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-10 och har fått 90 omdömen med ett betyg på 4.8. Anna Andersson har haft 48 försäljningar sen 2023-07 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

2023-07 - 2024-06

90 omdömen om Anna Andersson

Sedan starten hos Reco 2021
Emma D
Sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Andersson en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
Norrböle

Har gott förtroende för Anna! Med god kunskap och otroligt engagemang så har jag känt mig väldigt trygg genom min försäljningen från början till slut! Har snabbt fått svar på de frågor som jag ställt under tiden lägenheten har varit aktuell för försäljning.

Kerstin C
Ursviken

Anna informerar och är tydlig med vad som förväntas av säljare och köpare. Alltid tillgänglig när man behöver kontakta henne. Har både köpt och sålt en fastighet via henne och är mycket nöjd med genomförandet. Kommer att rekommendera henne och Fasighetsbyrån till mina vänner.

Marita G
Köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Andersson en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
Sunnanå

Mycket bra bemötande. En trevlig och kunnig mäklare.

Maria B
Burträsk

Anna har visat stort engagemang och intresse för mig och min fastighet. Det har varit ett professionellt, varmt och personligt bemötande. Mina förväntningar infriades med råge i alla delar av fastighetsförsäljningen. Korta ledtider på alla kontakter och Anna har med sin erfarenhet kunnat ge viktiga infallsvinklar i processen.

Bengt Östen S
Bergsbyn Norra

Väldigt bra bemötande, känner att jag fick stort förtroende för henne, kunnig och duktig på att förklara saker och ting och inte minst trevlig att prata med 😊👍

Joakim B
Sjungande Dalen

Lätt att föra dialog med. Tydlig, enkel och erfaren. Kunnig.

Johanna Marie Å
Gamla Falmark

Anna var genom hela resan positiv, lugn, professionell och snabb på att återkoppla. Hon har varit precis allt som en förväntansfull och nervös säljare behöver vid sin sida. Vi kan starkt rekommendera Anna som fastighetsmäklare och kommer definitivt återkomma till henne vid eventuella framtida köp eller försäljningar.

Linnéa S
Sjungande Dalen

Lätt att få tag på, bra bemötande och behjälplig.

Anna Ö

Proffsigt bemötande och ett bra stöd vid försäljningen.

Erik Niklas L
Sålde sitt hus med hjälp av Anna Andersson en del av Fastighetsbyrån Skellefteå

Mkt trevlig och hjälpsam. Kunnig och hjälper gärna till att ta fram fakta.