Jan-Erik Lööf
Registrerad mäklare sedan 1999-06-07
Aktiv på Reco.se sedan 2014-11-17
2019-08 - 2020-07

Läs vad 88 Läs vad Jan-Erik Lööf

• Maude H sålde sitt hus med hjälp av Jan-Erik Lööf en del av Fastighetsbyrån Skellefteå

2020-08-03

Föräljning av fritidshus
    Bemött med respekt
    Engagemang och snabb försäljning var våra krav vilka också uppfylldes på ett bra sätt.
    Sammanfattningsvis professionellt genomförande. Läs mer
    2020-08-14 Jan-Erik L svarar Maude H
    Tack Maude! Det var en fröjd att få hjälpa till! Hoppas att resan söderut gått bra. Janne
  • Jan Erik L köpte sitt hus med hjälp av Jan-Erik Lööf en del av Fastighetsbyrån Skellefteå

2020-07-07

Älvsbacka
    Köpt ett radhus , mycket bra erfarenhet. Läs mer
  • Therese Å sålde sitt hus med hjälp av Jan-Erik Lööf en del av Fastighetsbyrån Skellefteå

2020-06-16

Sålt fritidshus, snabbt och enkelt och nöjd med slutpriset. Läs mer
  • Folke E sålde en tomt med hjälp av Jan-Erik Lööf en del av Fastighetsbyrån Skellefteå

2020-06-16

Har sålt 3 tomter.
    Svårt att få kontakt . Svara inte på mail förrän upprepade mail. När väl svar så ordnade sig allt i rask takt.
    Trevlig bemötande annars. Läs mer
  • Lars H sålde en tomt med hjälp av Jan-Erik Lööf en del av Fastighetsbyrån Skellefteå

2020-05-26

Innervik
    Tomtmark för fritidsbebyggelse.

Jan-Erik Lööf har skött ärendet på ett utomordentligt kompetent och skicklig sätt i alla avseenden.

Som tidigare avdelningsdirektör i en statlig myndighet har jag ingen som helst förståelse för Recos upplevelseaspekter .Undertecknad är van vid utvärderingar och där har upplevelser ingen roll.

Facebook har ingen plats i mina utvärderingar.

MVH
    Lars G: Hedlund Läs mer
  • Erland H sålde sitt hus med hjälp av Jan-Erik Lööf en del av Fastighetsbyrån Skellefteå

2020-03-26

Morö Backe
    Vi har sålt vår villa. Bra bemötande! Ja han har besvarat våra frågor och funderingar på ett fint sätt. Han har skött försäljning bra! Läs mer
  • Peter L sålde sitt hus med hjälp av Jan-Erik Lööf en del av Fastighetsbyrån Skellefteå

2020-03-24

Medle
    Mycket bra 👍Försäljningen gick bra och smidigt! Läs mer
  • Eva L sålde sitt hus med hjälp av Jan-Erik Lööf en del av Fastighetsbyrån Skellefteå

2020-03-24

Medle
    Allt var bra och proffesionellt.
    Vi har sålt vår villa, det gick snabbt och enkelt.
    Mäklaren hade ett personligt engagemang och uppfyllde förväntningarna. Läs mer
  • Joel A köpte sitt hus med hjälp av Jan-Erik Lööf en del av Fastighetsbyrån Skellefteå

2020-02-10

Bureå
    Vi träffade först Jan-Erik då vi köpte vårat nya hus. Vi tyckte han var kanon då vi köpte husetet och gick igenom kontrakt med oss och säljarna utan att vara partisk, som den mäklare vi hade då vi köpte huset vi sålde.

Jan-Erik var alltid tillmötesgående och förstående i situationen jag och min sambo har då vi har 2st småbarn och allt från VAB till en knepig skiftgång jag jobbar.

Jan-Eriks jobb vart ju dock lättare än väntat då vi lyckades sälja huset innan det gick ut på öppna marknaden och vi behövde inte ta nå bilder/fixa fram planritning osv.

Vi vart jättenöjda med den hjälpen och feedbacken vi fick av Jan-Erik i vad vi skulle tänka på innan försäljning och även efter pappren vart skrivna. Skulle ABSOLUT rekommendera Jan-Erik. Läs mer
  • Ola B köpte sitt hus med hjälp av Jan-Erik Lööf en del av Fastighetsbyrån Skellefteå

2020-01-30

Morön