Jan-Erik Lööf
Registrerad mäklare sedan 1999
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2019-04 - 2020-03

Läs vad 83 Läs vad Jan-Erik Lööf

• Erland H sålde sitt hus med hjälp av Jan-Erik Lööf en del av Fastighetsbyrån Skellefteå

2020-03-26

Morö Backe
    Vi har sålt vår villa. Bra bemötande! Ja han har besvarat våra frågor och funderingar på ett fint sätt. Han har skött försäljning bra! Läs mer
  • Peter L sålde sitt hus med hjälp av Jan-Erik Lööf en del av Fastighetsbyrån Skellefteå

2020-03-24

Medle
    Mycket bra 👍Försäljningen gick bra och smidigt! Läs mer
  • Eva L sålde sitt hus med hjälp av Jan-Erik Lööf en del av Fastighetsbyrån Skellefteå

2020-03-24

Medle
    Allt var bra och proffesionellt.
    Vi har sålt vår villa, det gick snabbt och enkelt.
    Mäklaren hade ett personligt engagemang och uppfyllde förväntningarna. Läs mer
  • Joel A köpte sitt hus med hjälp av Jan-Erik Lööf en del av Fastighetsbyrån Skellefteå

2020-02-10

Bureå
    Vi träffade först Jan-Erik då vi köpte vårat nya hus. Vi tyckte han var kanon då vi köpte husetet och gick igenom kontrakt med oss och säljarna utan att vara partisk, som den mäklare vi hade då vi köpte huset vi sålde.

Jan-Erik var alltid tillmötesgående och förstående i situationen jag och min sambo har då vi har 2st småbarn och allt från VAB till en knepig skiftgång jag jobbar.

Jan-Eriks jobb vart ju dock lättare än väntat då vi lyckades sälja huset innan det gick ut på öppna marknaden och vi behövde inte ta nå bilder/fixa fram planritning osv.

Vi vart jättenöjda med den hjälpen och feedbacken vi fick av Jan-Erik i vad vi skulle tänka på innan försäljning och även efter pappren vart skrivna. Skulle ABSOLUT rekommendera Jan-Erik. Läs mer
  • Ola B köpte sitt hus med hjälp av Jan-Erik Lööf en del av Fastighetsbyrån Skellefteå

2020-01-30

Morön
    Smidig process. Lösningsorienterad och kunnig mäklare. Läs mer
  • Jessica H sålde sitt hus med hjälp av Jan-Erik Lööf en del av Fastighetsbyrån Skellefteå

2019-11-29

Bureå
    Sålt en villa
    Trevligt och proffsigt bemötande
    Uppfyllde absolut våra förväntningar Läs mer
  • Linda D sålde sitt hus med hjälp av Jan-Erik Lööf en del av Fastighetsbyrån Skellefteå

2019-11-27

Sunnanå
    Har sålt en villa. Är mycket nöjd med hela processen! Jan-Erik är engagerad, tydlig, har god kunskap om marknaden och agerar professionellt. Han får mina bästa rekommendationer! Läs mer
  • Felicia S köpte sitt hus med hjälp av Jan-Erik Lööf en del av Fastighetsbyrån Skellefteå

2019-10-15

Stämningsgården
    Köpt hus!

Lite luddig info. Mindre bra återkoppling. När budgivningen startade var jag inte tillagd i budgivningen och gick inte få tag på mäklaren. Blev stressigt men löste sig till slut. Läs mer
  • Mats L köpte sitt hus med hjälp av Jan-Erik Lööf en del av Fastighetsbyrån Skellefteå

2019-10-12

Vi har köpt ett fritidshus.
    Trevligt och personligt bemötande.
    Förväntningarna handlade främst att inge förtroende och svara på frågor kring fastigheten, vilket mäklaren gjorde. Läs mer
  • Maria H sålde sitt hus med hjälp av Jan-Erik Lööf en del av Fastighetsbyrån Skellefteå

2019-09-03

Vi har sålt en sommarstuga.har blivit bra bemött men svårt att få tag i mäklaren ibland men han återkopplar alltid . Bra😊
    Affären är inte slutförd ännu pga av upphittade gamla pantbrev Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Skellefteå

Jan-Erik Lööf