Jan-Erik Lööf
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-05 - 2018-11

Läs vad 55 kunder tycker om Jan-Erik Lööf

• Britt-Mari Å sålde sin bostad med hjälp av Jan-Erik Lööf en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    Har köpt lägenhet och sålt huset. Är väldigt nöjd med allt. Läs mer
  • Bertil K sålde sin bostad med hjälp av Jan-Erik Lööf en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    Sålt ett hus.
    Stort engagemang av Jan-Erik. Bra förklarat om marknaden nu och vad man kan förvänta sig utifrån olika scenarier. Han har hållit oss uppdaterade kring kontakter med intressenter och budgivning. Snabbt hanterat att skriva avtal. Även köparna verkade riktigt nöjda med den kontakt som varit. Läs mer
  • Stina F köpte sin bostad med hjälp av Jan-Erik Lööf en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    Köpt en villa. Upplever att mäklaren kändes lite oengagerad, var svår att få tag i och dök upp sent vid kontraktskrivning. Läs mer
  • Gunilla E sålde sin bostad med hjälp av Jan-Erik Lööf en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    Väldigt noggrann, höll mig uppdaterad om status, sammanfattningsvis en väldigt bra försäljningsupplevelse. Läs mer
  • Lars E köpte sin bostad med hjälp av Jan-Erik Lööf en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    Vi har köpt ett fritidshus och kontakten med mäklaren har varit både saklig och trevlig. Ett bra jobb som gjorde att vi kände förtroende för både mäklare och säljare. Läs mer
  • Tomas L köpte sin bostad med hjälp av Jan-Erik Lööf en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    Köpt och sålt villa där Jan-Erik varit mäklare.
    Bra bemötande samt driven till att komma till en bra deal för bägge parter. Uppfattar det som en erfaren mäklare som vet hur olika personer ska hanteras, detta uppskattas av en som jobbar med affärer på andra ting.
    Vi kommer att rekommendera Jan-Erik till andra som ska sälja villa, fritidshus eller lägenhet. Läs mer
  • Valter R skrev om Jan-Erik Lööf en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    Han var tydlig, snabb och lätt att förstå för vi som sålde radhuset. Han hörde av sej inom rimlig tid när vi sökte han för frågor. Så vi är nöjda med hans agerande i hela försäljningen. Läs mer
  • Barry J skrev om Jan-Erik Lööf en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    Bara positivt från första kontakt till köpekontrakt.
    Sedan måste jag berömma er besiktning och dolda fel-försäkring som ger extra trygghet både till säljare och köpare. Läs mer
  • Carl Oscar Erik L skrev om Jan-Erik Lööf en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    Vi har köpt en villa av Jan-Erik.

Vi blev vänligt bemötta och jag upplever Jan-Erik som kunnig och korrekt.

Jag är nöjd med upplevelsen av Jan-Erik Läs mer
  • Sören N skrev om Jan-Erik Lööf en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    Sålt ett stort gammalt hus
    Engagerad lätt att få kontakt med, kunnig, lätt att prata med
    bra återkoppling vid funderingar runt försäljningen Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Skellefteå

Sofie Lundberg