Jan-Erik Lööf

Jan-Erik Lööf

Jan-Erik Lööf är mäklare på Fastighetsbyrån Skellefteå

Jan-Erik Lööf har varit registrerad mäklare sedan 1999-06. Jan-Erik Lööf har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-11 och har fått 99 omdömen med ett betyg på 4.5. Jan-Erik Lööf har haft 27 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 72% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-07 - 2021-06

Läs vad 99 Läs vad Jan-Erik Lööf

• köpte sin lägenhet med hjälp av Jan-Erik Lööf en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    • Strömsör
    2021-07-09
    Vänligt bemötande och informativt.
    Vi var nollställda så besöket var positivt
  • köpte sitt hus med hjälp av Jan-Erik Lööf en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    2021-06-11
    Trevlig mäklare som man känner ett bra förtroende för.
    2021-06-11
    Bra bemötande och lätt att prata med. Kändes seriös och vi valde därför samma mäklare även till försäljningen av vår bostad.
    • Norrböle
    2021-06-10
    Bra bemötande, snabb och tydlig information.
  • sålde sitt hus med hjälp av Jan-Erik Lööf en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    2021-03-21
    Har sålt en villa.
    Proffsigt bemötande. Har känt mig trygg i hela processen. Rekommenderar Jan-Erik starkt!
    • Norrböle
    2021-03-02
    Har sålt mitt radhus i Skellefteå, har blivit bemött på ett mycket professionellt och effektivt sätt.
    Hej Fredrik! Tack för förtroendet och dina kommentarer! Det var en sann glädje att hjälpa dig å frun. Varma hälsningar Janne Jan-Erik Lööf
    • Ersmark
    2021-03-01
    När vi letade hus för några år sedan passade vi på att utvärdera de mäklare vi stötte på. Jan-Erik stack ut, då vi upplevde honom som mycket proffsig, kunnig och med hög integritet. Vi skrev ner hans kontaktuppgifter och när det sedan blev dags att sälja hörde vi av oss. Han antog glatt uppdraget och har under hela processen gett ett trevligt och proffsigt bemötande. När vi stötte på problem var han också snabb att tackla dem och ville, precis som vi, vara transparent mot spekulanterna om det som framkommit, vilket uppskattades. Efter försäljningen är både vi som säljare och köparen nöjda och vi skulle utan tvekan rekommendera Jan-Erik.
    Vilka underbara kommentarer!! Jag känner mig rörd över de fina orden och stolt över att jag kunde motsvara era höga förväntningar. Det har varit riktigt roligt att arbeta tillsammans med er båda! Lycka till med flytten! Må gott å ta hand om er!!! Janne Jan-Erik Lööf
    • Vitberget
    2020-11-24
    Köpt, villa. Enkel kommunikation, gott bemötande, glad och trevlig. Pålitlig.
    Hej Martina! Tack för fina orden. Det har varit en ren och skär glädje att hjälpa! Hoppas och tror att hela familjen kommer trivas. Varma hälsningar JE Jan-Erik Lööf
    2020-09-16
    Köpt fritidshus, snabb och trevlig återkoppling och förmedling av information mellan alla parter och lätt att följa affären från start till mål.
    Tack Stefan! Jag är övertygad att ni kommer att trivas i er stuga! Alltid roligt å proffsigt att göra affärer med dig! Bästa hälsningar Janne Jan-Erik Lööf
    2020-08-28
    Sålt fritidshus
    Allt gick över förväntan, kan inte säga annat än att vi är supernöjda
    Tack för dom fina kommentarerna Peter! Hoppas att ni får en grym helg! Janne Jan-Erik Lööf