Läs vad 92 Läs vad Jan-Erik Lööf

• 2020-11-24
    Köpt, villa. Enkel kommunikation, gott bemötande, glad och trevlig. Pålitlig.
    Martina L
    • 72.0 m²
    • Vitberget
    köpte sitt hus med hjälp av Jan-Erik Lööf en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    Hej Martina! Tack för fina orden. Det har varit en ren och skär glädje att hjälpa! Hoppas och tror att hela familjen kommer trivas. Varma hälsningar JE

• 2020-09-16
    Köpt fritidshus, snabb och trevlig återkoppling och förmedling av information mellan alla parter och lätt att följa affären från start till mål.
    Stefan S
    köpte sitt hus med hjälp av Jan-Erik Lööf en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    Tack Stefan! Jag är övertygad att ni kommer att trivas i er stuga! Alltid roligt å proffsigt att göra affärer med dig! Bästa hälsningar Janne

• 2020-08-28
    Sålt fritidshus
    Allt gick över förväntan, kan inte säga annat än att vi är supernöjda
    Peter S
    Tack för dom fina kommentarerna Peter! Hoppas att ni får en grym helg! Janne

• 2020-08-26
    Sålt Fritidshus. Mina förväntningar överträffades oerhört mycket. Snabbt och smidigt gick allt. Vi är otroligt nöjda med allt.
    Maria S
    sålde sitt hus med hjälp av Jan-Erik Lööf en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    Tack så himla mycke Maria! För mig känns det super att Du vill ge mig högsta betyg. Janne

• 2020-08-03
    Föräljning av fritidshus
    Bemött med respekt
    Engagemang och snabb försäljning var våra krav vilka också uppfylldes på ett bra sätt.
    Sammanfattningsvis professionellt genomförande.
    Maude H
    • 54.0 m²
    sålde sitt hus med hjälp av Jan-Erik Lööf en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    Tack Maude! Det var en fröjd att få hjälpa till! Hoppas att resan söderut gått bra. Janne

• 2020-07-07
    Köpt ett radhus , mycket bra erfarenhet.
    Jan Erik L
    • 127.0 m²
    • Älvsbacka
  • 2020-06-16
    Sålt fritidshus, snabbt och enkelt och nöjd med slutpriset.
    Therese Å
    • 90.0 m²
  • 2020-06-16
    Har sålt 3 tomter.
    Svårt att få kontakt . Svara inte på mail förrän upprepade mail. När väl svar så ordnade sig allt i rask takt.
    Trevlig bemötande annars.
    sålde en tomt med hjälp av Jan-Erik Lööf en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
  • 2020-05-26
    Tomtmark för fritidsbebyggelse.

Jan-Erik Lööf har skött ärendet på ett utomordentligt kompetent och skicklig sätt i alla avseenden.

Som tidigare avdelningsdirektör i en statlig myndighet har jag ingen som helst förståelse för Recos upplevelseaspekter .Undertecknad är van vid utvärderingar och där har upplevelser ingen roll.

Facebook har ingen plats i mina utvärderingar.

MVH
    Lars G: Hedlund
    Lars H
    • Innervik
    sålde en tomt med hjälp av Jan-Erik Lööf en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
  • 2020-03-26
    Vi har sålt vår villa. Bra bemötande! Ja han har besvarat våra frågor och funderingar på ett fint sätt. Han har skött försäljning bra!
    Erland H
    • 111.0 m²
    • Morö Backe
    sålde sitt hus med hjälp av Jan-Erik Lööf en del av Fastighetsbyrån Skellefteå

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte