Jan-Erik Lööf
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-08 - 2019-01

Läs vad 57 kunder tycker om Jan-Erik Lööf

• Sara H sålde sitt hus med hjälp av Jan-Erik Lööf en del av Fastighetsbyrån Skellefteå

2019-02-15

5:a
    121m²
    Morö Backe
    Sålde villa. Mycket bra bemötande! Gav säljupplevelsen en positiv känsla! Enda minuset är att jag önskat lite högre svarsfrekvens på mail/sms! Men allt blev ju bra i slutändan ändå:-) Läs mer
  • Stefan L
    Stefan L köpte sin bostad med hjälp av Jan-Erik Lööf en del av Fastighetsbyrån Skellefteå

2019-01-06

Vi köpte först våran villa och sålde sedan vårat radhus. Han är duktig han pratar och beskriver och säljer bra men i det praktiska runtomkring var han ganska vimsig. Saker vi talat om och som fanns skrivet glömdes bort och fick återupprepas saker tog ibland lite lång tid. Men i det stora hela har han gjort två bra affärer för oss så vi känner oss ändå nöjda Läs mer
  • Britt-Mari Å sålde sin bostad med hjälp av Jan-Erik Lööf en del av Fastighetsbyrån Skellefteå

2018-12-05

Har köpt lägenhet och sålt huset. Är väldigt nöjd med allt. Läs mer
  • Bertil K sålde sin bostad med hjälp av Jan-Erik Lööf en del av Fastighetsbyrån Skellefteå

2018-11-16

Sålt ett hus.
    Stort engagemang av Jan-Erik. Bra förklarat om marknaden nu och vad man kan förvänta sig utifrån olika scenarier. Han har hållit oss uppdaterade kring kontakter med intressenter och budgivning. Snabbt hanterat att skriva avtal. Även köparna verkade riktigt nöjda med den kontakt som varit. Läs mer
  • Stina F köpte sin bostad med hjälp av Jan-Erik Lööf en del av Fastighetsbyrån Skellefteå

2018-10-24

Köpt en villa. Upplever att mäklaren kändes lite oengagerad, var svår att få tag i och dök upp sent vid kontraktskrivning. Läs mer
  • Gunilla E sålde sin bostad med hjälp av Jan-Erik Lööf en del av Fastighetsbyrån Skellefteå

2018-10-09

Väldigt noggrann, höll mig uppdaterad om status, sammanfattningsvis en väldigt bra försäljningsupplevelse. Läs mer
  • Lars E köpte sin bostad med hjälp av Jan-Erik Lööf en del av Fastighetsbyrån Skellefteå

2018-10-03

Vi har köpt ett fritidshus och kontakten med mäklaren har varit både saklig och trevlig. Ett bra jobb som gjorde att vi kände förtroende för både mäklare och säljare. Läs mer
  • Tomas L köpte sitt hus med hjälp av Jan-Erik Lööf en del av Fastighetsbyrån Skellefteå

2018-09-11

4:a
    69m²
    Kåge
    Köpt och sålt villa där Jan-Erik varit mäklare.
    Bra bemötande samt driven till att komma till en bra deal för bägge parter. Uppfattar det som en erfaren mäklare som vet hur olika personer ska hanteras, detta uppskattas av en som jobbar med affärer på andra ting.
    Vi kommer att rekommendera Jan-Erik till andra som ska sälja villa, fritidshus eller lägenhet. Läs mer
  • Valter R skrev om Jan-Erik Lööf en del av Fastighetsbyrån Skellefteå

2018-09-10

Han var tydlig, snabb och lätt att förstå för vi som sålde radhuset. Han hörde av sej inom rimlig tid när vi sökte han för frågor. Så vi är nöjda med hans agerande i hela försäljningen. Läs mer
  • Barry J skrev om Jan-Erik Lööf en del av Fastighetsbyrån Skellefteå

2018-07-09

Bara positivt från första kontakt till köpekontrakt.
    Sedan måste jag berömma er besiktning och dolda fel-försäkring som ger extra trygghet både till säljare och köpare. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Skellefteå

Sofie Lundberg