Jan-Erik Lööf
Registrerad mäklare sedan 1999
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-12 - 2019-05

Läs vad 68 Läs vad Jan-Erik Lööf

• Christer H sålde sitt hus med hjälp av Jan-Erik Lööf en del av Fastighetsbyrån Skellefteå

2019-06-16

Sunnanå
    Vi har sålt en bostad.
    Efter en viss tveksam inledning av sälj- processen tycker jag ändock att mäklaren tog tag i situationen, efter att vi rett ut våra "ansvarsområden".
    Mina förväntningar var ganska höga vilket jag tycker mäklaren till slut levde upp till.
    Tror att vi "till slut" fann varandra !" Läs mer
  • Martin E sålde sitt hus med hjälp av Jan-Erik Lööf en del av Fastighetsbyrån Skellefteå

2019-06-15

Bergsbyn
    Jan-Erik är en rak och tydlig mäklare, ger ett stabilt och kunnigt intryck som han lever upp till . Vi hade ett mycket speciellt hus med unikt strandläge som vi visste skulle bli väldigt eftertraktat. Jan-Erik såg också potentialen och hjälpte oss att marknadsföra det på bästa sätt. Han verkar dessutom ha ett stort kontaktnät. Vill man ha en mäklare som ska sälja unika och ”tyngre” objekt då är detta mannen för uppdraget! Han jobbar stenhårt och kan därför vara svår att nå ibland men han är värd att anlita!! Läs mer
  • Rose-Mari B sålde sitt hus med hjälp av Jan-Erik Lööf en del av Fastighetsbyrån Skellefteå

2019-05-31

Boviken
    Sålt en stuga, bra bemötande av mäklaren. Lätt att få tag på Jan- Erik, kunde han inte svara så ringde han upp senare. Läs mer
  • Britt K sålde sitt hus med hjälp av Jan-Erik Lööf en del av Fastighetsbyrån Skellefteå

2019-05-30

Skelleftehamn
    Mycket bra mäklare, som har svar på alla frågor, och ger stöd när vi ska sälja huset👍 Förväntningarna var höga, och mäklaren lever upp till det👍 Läs mer
  • Agnes N köpte sitt hus med hjälp av Jan-Erik Lööf en del av Fastighetsbyrån Skellefteå

2019-05-22

Bergsbyn
    Köpet gällde en villa. Mäklaren var otroligt bra på att se till både säljare och köpare. Så bra att vi och säljarna idag blivit goda vänner och kommer att fortsätta att hålla kontakten. Vi som köpt vårt första hus upplever att vi fått bra information och vägledning, och att allt från budgivning till kontraktskrivning gått väldigt smidigt. Säljarna är nöjda med att ha sålt till oss och de nya grannarna är glada och välkomnande. Vi fick ett prisvärt, rejält och fräscht hus där vi nu får chansen att sätta vår egen prägel på ytskikt och den stora trädgården.

Det kunde inte ha blivit bättre! Tack! Läs mer
  • Hans L sålde sitt hus med hjälp av Jan-Erik Lööf en del av Fastighetsbyrån Skellefteå

2019-04-29

Morön
    Saklig och korrekt, väldigt kunnig. Läs mer
  • Mikael L sålde sitt hus med hjälp av Jan-Erik Lööf en del av Fastighetsbyrån Skellefteå

2019-03-26

Sålde fastighet i Åliden varuträsk. Rakt trevligt o saklig. Positiv ärlig o på ,Vi satte ett utgångsbud som vi pratade oss fram till,och visning Ordningställdes .8 par kollade o ett par la vårat begärda pris o vi sa ok. Spännande och hel del arbete o lite vemod. Läs mer
  • Gunilla Å sålde sitt hus med hjälp av Jan-Erik Lööf en del av Fastighetsbyrån Skellefteå

2019-03-24

Ursviken
    Vi har sålt vårt radhus i Ursviken. Vi valde Jan-Erk Lööf som mäklare efter att släktingar rekommenderat honom. JE har bemött oss professionellt och mänskligt. Vi har fått fortlöpande information och underlag till våra beslut. JE har levt upp till våra förväntningar. Läs mer
  • Tomas Ö sålde sitt hus med hjälp av Jan-Erik Lööf en del av Fastighetsbyrån Skellefteå

2019-03-06

Vi sålde vårt sommarhus/permanentboende.
    Jan-Erik har ett trevligt sätt med en klar bild av vad som gäller för oss som säljare.
    Vi hade väntat oss en mer långdragen process med många samtal men allt sköttes på ett professionellt och trevligt sätt.
    Vi har rekommenderat våra bekanta som ska sälja sin bostad att ta kontakt med Fastighetsbyrån Läs mer
  • Simon M sålde sitt hus med hjälp av Jan-Erik Lööf en del av Fastighetsbyrån Skellefteå

2019-02-18

Mobacken
    Sålt ett radhus.

seriös, inte för "säljig", känsla för vem som är kunden. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Skellefteå

Jan-Erik Lööf