Björn Byrén

Björn Byrén

Björn Byrén är mäklare på Fastighetsbyrån Skellefteå

Björn Byrén har varit registrerad mäklare sedan 2021-07. Björn Byrén har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-09 och har fått 175 omdömen med ett betyg på 4.8. Björn Byrén har haft 62 försäljningar sen 2023-05 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

2023-05 - 2024-04

175 omdömen om Björn Byrén

Sedan starten hos Reco 2021
Jonas V
Köpte sitt hus med hjälp av Björn Byrén en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
Skråmträsk

Av alla mäklare jag stött på så är detta den mest professionella jag stött på. Rekommenderas starkt!

Rasmus Ö
Köpte sin lägenhet med hjälp av Björn Byrén en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
Sjungande Dalen

Varmt, personligt och trevligt bemötande. Väldigt flexibel och tillmötesgående i arbetssätt.

Matilda K
Sålde sin lägenhet med hjälp av Björn Byrén en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
Tuböle

Jag är nöjd med Björn men tycker att det blev lite för många privata visningar till personer som inte var intresserade.

Sofie S
Moröhöjden

Trevlig, kunnig och professionell!

Oskar B
Sjungande Dalen

Mycket duktig mäklare, både kunnig och väldigt trevlig.

Sofie J
Moröhöjden

Björn är väldigt trevlig, professionell och drivande. Jag är mycket nöjd med bemötande, information och mitt lägenhetsköp!

Anna-Lena Henrietta S
Anderstorp

Helt ok, visade det som behöver åtgärdas

Solveig F
Anderstorp

Trevligt bemötande . bra service, snabb och effektiv. Skötte affären snabbt och utan krångel.

Bengt Östen S
Anderstorp

Väldigt trevlig och kunnig om vad han pratade om, kan rekommendera honom till andra

Anette E
Köpte sitt hus med hjälp av Björn Byrén en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
Bureå

Han var lätt att ha att göra med!