Nathalie Hammarström

Nathalie Hammarström

Nathalie Hammarström är mäklare på Fastighetsbyrån Södertälje

Nathalie Hammarström har varit registrerad mäklare sedan 2018-03. Nathalie Hammarström har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-12 och har fått 134 omdömen med ett betyg på 4.8. Nathalie Hammarström har haft 42 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 134 Läs vad Nathalie Hammarström

• sålde sin lägenhet med hjälp av Nathalie Hammarström en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    • Rosenlund
    2021-07-10
    Väldigt bra bemötande, personligt och professionellt arbete under hela processen.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Nathalie Hammarström en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    • Rosenlund
    2021-07-09
    Nathalie var varm, välkomnande och väldigt kunnig. När vi hade frågor var hon direkt där och hjälpte till samtidigt som vi fick tid att själva titta runt i lägenheten. I de sms- och telefonkonversationer som följde var Nathalie väldigt positiv, stöttande och professionell. Vi är båda överens om att vi gärna arbetar med Nathalie när det blir dags för oss att flytta!
    • Östertälje
    2021-06-14
    Stödjande och uppmärksam på våra behov.
    • Mariekäll
    2021-06-12
    Super nöjd! Nathalie levde upp till alla mina förväntningar och var väldigt duktig och bemötande.
    Rekommenderar henne starkt!
    2021-06-10
    Positivt bemötande och en glad mäklare, lättsam
    • Centrala Södertälje
    2021-06-10
    Hon var klockren på alla sätt som en bra mäklare ska vara
    • Centralt
    2021-06-08
    Köpte en lägenhet i Nykvarn.

Mäklaren hade ett bra och professionellt bemötande. Hon var initiativtagande och svarade snabbt på alla frågor som dök upp. Allt gick väldigt smidigt och bra.
    • Nykvarn
    2021-05-08
    Vi är väldigt nöjda med valet av Nathalie som mäklare. Vi kontaktade Nathalie för att få hjälp med försäljningen av vår lägenhet. Vi fick ett mycket proffsigt bemötande redan från start och genom hela processen. Hon var alltid tillgänglig för att svara på frågor och fick oss att känna oss trygga genom hela processens gång. Vi kommer definitivt använda oss av henne igen.
    • Mariekäll
    2021-05-04
    Väldigt bra service. Vi är jättenöjda med allting.
    • Centrala Södertälje
    2021-05-03
    Väldigt enkel att ha göra med. Tydlig och effektiv i sin kommunikation. Stort tålamod och förståelse, vilket är viktigt enligt mig. Har ett stort förtroende för Nathalie! Rekommenderar starkt. Hade nog inte kunnat ha en bättre mäklare!