Nathalie Hammarström

Nathalie Hammarström

Nathalie Hammarström är mäklare på Fastighetsbyrån Vasastan

Nathalie Hammarström har varit registrerad mäklare sedan 2018-03. Nathalie Hammarström har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-12 och har fått 151 omdömen med ett betyg på 4.8. Nathalie Hammarström har haft 15 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

151 omdömen om Nathalie Hammarström

Hans J
Sålde sin lägenhet med hjälp av Nathalie Hammarström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
Vasastan

Trevlig och strukturerad tycker jag. Alla aktiviteter runt försäljningen fungerade klanderfritt. Det enda som jag funderade över var att försäljningspriset inte helt infriade förväntningarna (men det var en frukt av allmänt lågt intresse för att lägga bud).

Tove M
Köpte sin lägenhet med hjälp av Nathalie Hammarström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
Vasastan - S:t Eriksplan

Super nöjd med Nathalie som mäklare. Hon har verkligen gjort det lilla extra för att få oss att känna oss så trygga med köpet!

Julia V
Vasastan

Nathalie är trygg, duktig och väldigt kunnig. Kändes riktigt bra redan från första mötet med henne och hon var med och stöttade hela vägen i mål. Så nöjd! Rekommenderas varmt

Erik L
Vasastan - Odenplan

Rekommendera Nathalie varje dag i veckan. En toppen mäklaren!

Felix M
Vasastan - Birkastan

Nathalie var varm, proffsig, och lätt att ha och göra med som köpare. Snabb i responsen och alltid uppriktiga svar på frågor vi hade. Rekommenderar henne som mäklare.

Oscar C
Vasastan - Birkastan

Energisk. Förberedd. Flexibel. Inkännande. Hårt arbetande.

Sofia W
Vasastan

Otroligt varm och trevlig person, utan att på nått kännas påtvingade och överdrivit "säljiga" som många andra mäklare kan vara. Också väldigt behjälplig och tillmötesgående, och jag som köpare kände väldigt stort förtroende till henne och Fastighetsbyrån som förlängning.

Elin M

Tyckte väldigt mycket om Nathalie. Trevlig, proffsig och väldigt kunnig.

Sten S

Kände redan vid första samtalet att vårt samarbete skulle fungera mycket bra. Nathalie Hammarström besitter en stor och positiv energi, och ser bara möjligheter - inte problem - i sitt uppdrag. Till exempel skulle min lägenhet fotograferas samma dag som en av vinterns värsta snöoväder drog in över Stockholm. Men det hindrade varken mäklare eller fotograf, som till och med lyckades göra en snöig balkong inbjudande att slå sig ner på. Nathalie är mycket bra som bollplank, och när jag ställde frågor om saker som oroade mig...

Nipur M
Köpte sitt hus med hjälp av Nathalie Hammarström en del av Fastighetsbyrån Södertälje
Östertälje

- Väldigt bra, glad och svar på alla våra frågor. - Vi hade inte mycket förväntningar men det var raka puckar. - Väldigt bra skulle jag säga då det var förberett på ett bra sätt.