Nathalie Hammarström
Registrerad mäklare sedan 2018-03-26
Aktiv på Reco.se sedan 2018-12-03
2019-07 - 2020-06

Läs vad 101 Läs vad Nathalie Hammarström

• Anette D köpte sin lägenhet med hjälp av Nathalie Hammarström en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2020-07-08

Rosenlund
    Affären gick fort och smidigt, Natalie var alltid glad och trevlig i sitt bemötande, Läs mer
  • Filip W sålde sin lägenhet med hjälp av Nathalie Hammarström en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2020-07-08

Mariekäll
    Sålde lägenhet i Södertälje, inga problem snabbt och smidigt. Läs mer
  • Julian B sålde sin lägenhet med hjälp av Nathalie Hammarström en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2020-07-03

3:a
    Brunnsäng/Nydala
    Nathalie hjälpte mig att sälja min bostadsrätt (lägenhet ).
    Jag blev väldigt bra bemött av Nathalie, hon är väldigt strukturerad, tydligt och professionell. Hon uppfyllde alla min förväntningar och sålde min objekt på mindre än en vecka med väldigt bra pris, fast jag hade Länsförsäkringar som mäklare innan i fler månader och dem lyckades aldrig att ta hem ett vettigt bud.
    Att sälja en bostad är en av dem största affärer samt ett krävande process och därför är SUPER viktigt att anlita ett professionell Mäklarfirma och jag rekommenderar Nathalie alla gånger. Läs mer
  • Stefan G sålde sin lägenhet med hjälp av Nathalie Hammarström en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2020-06-10

Rosenlund
    Mary Gustafssons dödsbo har sålt en bostadsrätt. Helt ok bemötande. Det som har blivit lite tokigt är att det angivits att dödsbodelägarna är ägare av bostadsrätten och därmed är säljare av ds. Dödsboet är ännu inte skiftat då samtliga tillgångar ej är avyttrade. De medel som inflyter i och med försäljningen ska därför sättas in på dödsboets konto. Enl Brf styrelse är dödsboet ägare fortfarande. Vi hoppas att detta är tillrättaställt innan nya ägarens tillträde. Läs mer
  • Gunnel W
    Gunnel W sålde sin lägenhet med hjälp av Nathalie Hammarström en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2020-05-29

3:a
    Centralt
    Kunnig proffsig och lätt att komma i kontakt med. Läs mer
  • JOHAN B köpte sin lägenhet med hjälp av Nathalie Hammarström en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2020-04-29

4:a
    Superduktig mäklare. Nöjd med precis allt. Ger proffsig intryck Läs mer
  • Anita N köpte sin lägenhet med hjälp av Nathalie Hammarström en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2020-04-14

Rosenlund
    Jag har köpt en bostadsrätt,
    mycket tillmötesgående och proffesionellt genomfört.
    Vi är mycket nöjda och rekommenderar gärna Nathalie Hammarström. Läs mer
  • Caroline E sålde sin lägenhet med hjälp av Nathalie Hammarström en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2020-04-09

Centrala Södertälje
    Sålde en 1:a. Nathalie var trevlig, snabb och pålitlig. Det man önskar hos en mäklare. Rekommenderar henne starkt! Läs mer
  • CLAES W skrev om Nathalie Hammarström en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2020-04-03

Nathalie sålde vår bostadsrätt. Hennes arbete präglades av snabbhet, professionalitet och stor vänlighet. Vi rekommenderar henne på det varmaste. Läs mer
  • Maria Y sålde sin lägenhet med hjälp av Nathalie Hammarström en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2020-03-28

Centrala Södertälje
    Nathalie hjälpte mig att sälja min lägenhet.

Nathalie är väldigt duktig. Hon är lyhörd, har ett fantastiskt kundbemötande, är väl påläst om objektet som hon förmedlar och hon är kommunikativ.

Jag kan varmt rekommendera Nathalie! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Södertälje