Nathalie Hammarström
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2019-03 - 2020-02

Läs vad 92 Läs vad Nathalie Hammarström

• Maria Y sålde sin lägenhet med hjälp av Nathalie Hammarström en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2020-03-28

Centrala Södertälje
    Nathalie hjälpte mig att sälja min lägenhet.

Nathalie är väldigt duktig. Hon är lyhörd, har ett fantastiskt kundbemötande, är väl påläst om objektet som hon förmedlar och hon är kommunikativ.

Jag kan varmt rekommendera Nathalie! Läs mer
  • Linda F sålde sin lägenhet med hjälp av Nathalie Hammarström en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2020-03-19

Sålt våran lgh
    Underbart bemötande snabba svar. Läs mer
  • Frida V sålde sin lägenhet med hjälp av Nathalie Hammarström en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2020-03-18

Centrala Södertälje
    Nathalie hjälpte oss att sälja våran lägenhet och gjorde det så bra!
    Allt gick otroligt smidigt, från dess att annonsen kom upp på nätet till visning till försäljning.
    Nathalie var snabb på att svara på alla frågor som vi hade gällande försäljningen via både telefon och sms.
    Vi är otroligt nöjda med Nathalie och all den hjälp hon givit oss! Läs mer
  • Ferjal K köpte sin lägenhet med hjälp av Nathalie Hammarström en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2020-03-18

Centrala Södertälje
    Köpt en bostadsrätt och Nathalie visade på ett proffesionellt bemötande. Påläst, engagerad och angelägen om att få kunden att känna sig trygg i bostadsaffären. Läs mer
  • Chatrin J sålde sin lägenhet med hjälp av Nathalie Hammarström en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2020-03-11

Centrala Södertälje
    Sålde en 3:a centralt Södertälje.
    Mycket bra bemötande
    Gick smidigt och förhållandevis snabbt.
    Så mycket nöjd med hela processen. Läs mer
  • Helené S köpte sin lägenhet med hjälp av Nathalie Hammarström en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2020-02-23

Centrala Södertälje
    Kunnig, tillmötesgående och lösningsorienterad! Läs mer
  • Bengt A sålde sin lägenhet med hjälp av Nathalie Hammarström en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2020-02-18

Centrala Södertälje
    Vi har sålt en bostadsrättslägenhet centralt i Södertälje. Med erfarenhet av ett flertal försäljningar av både lägenheter och hus och därmed stor variation av mäklare, kan vi konstatera att Nathalie Hammarström är en av de bästa och mest professionella vi träffat på. Trevlig, positiv och snabb, men också kunnig och skicklig på att bedöma förutsättningar och möjligheter. Som säljare är det viktigt att mäklarens råd och rekommendationer är välgrundade och professionella, och här lägger Nathalie dessutom till en tydlighet och omtanke som vi inte alltid mött tidigare. Hon har också ett driv och en energi och glädje som verkligen bidragit till gott samarbete. Vi kan varmt rekommendera Nathalie Hammarström som mäklare! Läs mer
  • Hampus T sålde sin lägenhet med hjälp av Nathalie Hammarström en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2020-02-07

Centralt
    Top notch!

Allting gick utmärkt så är jätteböjd! Läs mer
  • Marcus O sålde sin lägenhet med hjälp av Nathalie Hammarström en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2020-01-30

Brunnsäng/Nydala
    Nathalie är alltid trevlig, jordnära och relastiskt som hittar lösningar och är smidig! Läs mer
  • Alexandru F köpte sin lägenhet med hjälp av Nathalie Hammarström en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2020-01-20

Fornhöjden
    Vi köpte en lägenhet på 62kvm.
    Allt gick fört och smidigt. Vi är jätte nöjda.
    Vi rekommenderar henne. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Södertälje