Jenny Wallström Lindahl

Jenny Wallström Lindahl

Jenny Wallström Lindahl är mäklare på Fastighetsbyrån Strängnäs

Jenny Wallström Lindahl har varit registrerad mäklare sedan 2021-06. Jenny Wallström Lindahl har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-06 och har fått 133 omdömen med ett betyg på 4.8. Jenny Wallström Lindahl har haft 43 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

133 omdömen om Jenny Wallström Lindahl

Sedan starten hos Reco 2021
Gustav P
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jenny Wallström Lindahl en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
Centralt

Hon lyckades sälja vår lägenhet innan visning. Det tyckte vi var jättebra.

Tanmay A

Jenny helped us through the process by making us feel comfortable and secured throughout.

Juan P
Mariefred

Jenny var mycket trevlig, hjälpsam, svarade snabbt på mina frågor och levererade ett mycket bra resultat.

Anna F

Väldigt nöjd. Smidigt då hon både sålde vår bostad och hjälpte oss hitta en ny.

Hans W
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jenny Wallström Lindahl en del av Fastighetsbyrån Strängnäs

Vi blev mycket bra bemött och en riktig bra information avseende objektet och vi fick bra information på våra frågor.

Haithem M
Köpte sitt hus med hjälp av Jenny Wallström Lindahl en del av Fastighetsbyrån Strängnäs

Jenny var ovärderlig under tiden vi både sålde vår bostad och sökte nytt. Det märks att hon lyssnat på våra önskemål och ger väldigt goda råd under hela processen. Kommer absolut kontakta Jenny i framtiden för fler uppdrag!

Linda S

Gav saklig kontakt och tydlig information genom hela köpprocessen. Supernöjd med Jenny och väljer henne gärna igen när det är dags för nästa bostadsaffär!

Christian E
Sålde sitt hus med hjälp av Jenny Wallström Lindahl en del av Fastighetsbyrån Strängnäs

Väldigt bra bemötande, kunnig. Har bara gott och säga om henne. Rekommenderas varmt.

Mariette F

Fint bemötande & stöttning under hela köpet ⭐️

Anna Karin Madelene W

Mycket trevlig och glad. Bra bemötande