Jessica Toubal
Registrerad mäklare sedan 2016
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-08 - 2019-01

Läs vad 77 kunder tycker om Jessica Toubal

• Love E köpte sin lägenhet med hjälp av Jessica Toubal en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg

2019-02-20

3:a
    86m²
    Brotorp/Järvastaden
    Köpt bostadsrätt, 3 rok. Blev bra bemött, hade inga speciella förväntningar. Bra upplevelse. Läs mer
  • Caroline Korske skrev om Jessica Toubal en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg

2019-02-04

Supertrevlig Mäklare. Svarar alltid snabbt på mail samt i telefon. Var lyhörd på våra önskningar samt slutförde vår fsg med mycket lyckat utfall trots en nedåtgående marknad. Läs mer
  • Katrina M
    Katrina M skrev om Jessica Toubal en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg

2019-01-28

Vi har både köpt och sålt via Jessica och har i båda fallen upplevt att hon verkligen gör allt för att både köpare och säljare ska känna sig nöjda med affären. Med stort engagemang och förmåga att möta olika kunder bidrar Jessica till en smidig och lyckad process. Vi kan varmt rekommendera henne! Läs mer
  • Lorenza C skrev om Jessica Toubal en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg

2019-01-28

My sambo and I bought an apt in Sumpan with Jessica.
    She has been professional and super available during the whole bidding, replying to our questions and my many calls!
    Overall we had a good experience and we can recommend Jessica Läs mer
  • Johan L skrev om Jessica Toubal en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg

2019-01-23

Jessica är väldigt professionell och påläst på sina objekt. Kan starkt rekommendera! Läs mer
  • Bengt Roland O sålde sin lägenhet med hjälp av Jessica Toubal en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg

2019-01-23

3:a
    71.5m²
    Lilla Alby
    Jessica är en kompetent och engagerad mäklare med stor kunskap om området. Läs mer
  • Molle L
    Molle L skrev om Jessica Toubal en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg

2019-01-21

Jag och min sambo har köpt via Jessica. Jag rekommenderar Jessica starkt då hon är fantastik trevlig, tydlig och hjälpsam från första sekunden vi träffades. Hon får en att känna sig välkommen, oavsett om mötet är ansikte mot ansikte eller över telefon. Bemötandet har varit klart över förväntan och det bästa jag fått av någon i branchen.// Molle Läs mer
  • Patrik N sålde sin bostad med hjälp av Jessica Toubal en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg

2019-01-20

Vi sålde en lägenhet. Vi hade våran lägenhet på Fastighetsbyråns kommande samtidigt som vi letade hus. Jessica var väldigt lyhörd för våra önskningar och funderingar kring försäljningen. När vi väl la ut till försäljning på Hemnet så fanns Jessica tillgänglig för oss hela tiden, hon informerade och återkopplade väldigt bra och var professionell.
    Allt detta sammantaget gjorde oss trygga i våran försäljning, kan verkligen rekommendera Jessica. Läs mer
  • Tobias E sålde sin bostad med hjälp av Jessica Toubal en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg

2018-12-27

Sålt 3:a Sundbyberg.
    Jessica skötte allt från annonsering, visning till budgivning på bästa möjliga vis. Läs mer
  • Andreas I sålde sin bostad med hjälp av Jessica Toubal en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg

2018-12-24

Bästa mäklaren!
    Och ja vi köper och säljer mycket. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Sundbyberg

Sebastian Scherdin