Jessica Toubal
Registrerad mäklare sedan 2016
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-05 - 2018-11

Läs vad 67 kunder tycker om Jessica Toubal

• Elisabeth C köpte sin bostad med hjälp av Jessica Toubal en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    bostadsrätt
    Mycket trevligt bemötande
    Levde upp till mina förväntningar
    På det hela en bra upplevelse Läs mer
  • Kjell G sålde sin bostad med hjälp av Jessica Toubal en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Jag har sålt en bostadsrätt.
    Jag blev mycket bra bemött av Jessika, hon lyssnade in vad jag ville ha ut av försäljningen men var också tydlig med vad hon ansåg om mina förväntningar.
    Jag anser att Jessika är en mycket skicklig o driven mäklare o i slutänden är jag helt nöjd med det hon uppnådde. Läs mer
  • Konstantinos C skrev om Jessica Toubal en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Köpt bostadsrätt. Bra bemötande. Upplevde att mäklaren stod dock ganska mycket på säljarens sida ekonomiskt. Dessutom ”upptäcktes” en jätte fuktskada i förrådet vid tillträdesdagen, mäklaren hade inte informerat om detta eller ville visa förrådet under visningen. Besviken att fuktskadan uppstår nu 3 månader efteråt. Fick ingen hjälp av mäklaren. Läs mer
  • Adam A
    Adam A sålde sin bostad med hjälp av Jessica Toubal en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Sålde en 1a på 35 kvm i Sundbyberg. Köpte en på 54 kvm i lilla Alby. Jessica kontakta mig på telefon efter jag dissat c:a 10 - 20 mäklare innan Jessica. Jessica gav mig ett engagerat drivet intelligent bemötande och ingav förtroende omedelbart. Hon fixade affären långt över förväntan och fanns alltid tillgänglig för att svara på frågor och lösa problem. Djupt imponerad av denna drivna kvinna det är ingen underdrift att säga hon kommer att kraftigt förbättra min livskvalité i o m min nya lägenhet. Kunde inte haft en bättre mäklare. Som parantes kan jag säga jag generellt sätt inte gillar mäklare ser dem mest som giriga gamar. Men Jessica är en högt flygande örn med stil och elegans. Läs mer
  • Åsa J köpte sin bostad med hjälp av Jessica Toubal en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Vänlig och professionell men gav inte en helt ärlig bild av situationen/lägenheten som var nyproducerad och inte gick att se innan köp. Läs mer
  • Misho K skrev om Jessica Toubal en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Köpt bostad av Jessica i Sumpan. Väldigt trevlig och hjälpsam person. Det var lätt och smidigt att samarbeta med Jessica. Läs mer
  • Shabnam F sålde sin bostad med hjälp av Jessica Toubal en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Sålt bostad, trevligt och bra bemötande, nöjd med min försäljning Läs mer
  • Lisa L skrev om Jessica Toubal en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Köpt bostad av Jessica. Supertrevlig och mycket hjälpsam! Läs mer
  • Mohsen A skrev om Jessica Toubal en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Hej Jessica!
    Tack för samarbetet i samband
    Med försäljning av min lägenhet i Ursvik.
    Jag är mycket nöjd med det priset att det hela processen som gick väldigt smidigt.
    Jag hoppas på vidare samarbete. Läs mer
  • Selma S
    Selma S skrev om Jessica Toubal en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Vi sålde vår lägenhet. Jessics var räddaren i nöden för oss då bo hade redan köpt en ny lägenhet och hade inte sålt vår lägenhet ännu. Hon var ansvarsfull, flexibel och kunnig. Trevlig och hade lokal kännedom och sålde vår lägenhet inom en vecka. Vi är så glada att träffade henne när vi var besvikna över förra mäklare som hade inte såld lägenheten under 4 månader. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Sundbyberg

Gabriel Hadad