Jessica Toubal

Jessica Toubal

Jessica Toubal är mäklare på HusmanHagberg Sundbyberg

Jessica Toubal har varit registrerad mäklare sedan 2016-10. Jessica Toubal har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-12 och har fått 184 omdömen med ett betyg på 4.8. Jessica Toubal har haft 36 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

184 omdömen om Jessica Toubal

Sedan starten hos Reco 2019
Sunar C
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jessica Toubal en del av HusmanHagberg Sundbyberg
Centrala Sundbyberg

Efter att ha träffat några mäklare så föll valet på Jessica. Hon kändes pålitlig med ett fantastiskt driv, engagemang och omtanke. Hon har väldigt god lokalkännedom då hon själv bor i sundbyberg vilket kändes än mer tryggt. Vi är mer än glada och nöjda med Jessica och hennes hårda arbete för att hjälpa oss sälja i en svår marknadssituation. Rekommenderar Jessica alla dagar i veckan.!

Khazan D
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jessica Toubal en del av HusmanHagberg Sundbyberg
Centrala Sundbyberg

En 10a! Jessica har skött allting snabbt och enkelt, finns inget att klaga på.

Svar från Jessica Toubal

Tusen, tusen tack! Blir så glad av att läsa detta :)

Leila Yhomara G
Hallonbergen

Hon var snäll och vänlig med oss båda. Hon var så snabb att det gjorde oss stressade genom hela processen. Allt skulle vara klart igår, besöket i lägenheten, undertecknandet av kontraktet, den överenskomna betalningen, med mera. Detta, även om det var bra för henne, tog bort glädjen i vår erfarenhet som första husägare. Vi var vi inte redo för hastigheten som den här typen av verksamhet har, kanske, men vi såg också fram emot att känna oss guidade och inte pressade och stressade.

Svar från Jessica Toubal

Hej Leila, Tack för din kommentar. Tråkigt att ni känner så. Efter visningen, så sa både du och din partner till mig att ni ville skriva kontrakt omgående. Helst samma dag om möjligt. Jag fick ringa till styrelsen och förmedla detta. Även fast styrelsen hade velat vänta ett tag till och fortsätta visa bostaden till fler intressenter gick de till slut med på att sälja bostaden till Er. Därför kanske ni uppfattade det som att det gick fort. Ännu en gång, tråkigt att ni känner så. Samtidigt så hann ni köpa bostaden först då...

Daniel vincent L
Centrala Sundbyberg

Proffsig, saklig, lösningsorienterad. Kändes tryggt som köpare!

Svar från Jessica Toubal

Tack snälla Daniel. Jag hoppas att du kommer att trivas i din nya bostad!

Malin A
Centrala Sundbyberg

Trevlig mäklare som höll oss uppdaterade oss under hela processen. Det enda negativa var den värdering som hon gjorde som visade sig vara långt ifrån rådande marknad.

Svar från Jessica Toubal

Hej Malin, Tack för din kommentar. När vi träffades i september så var det väldigt svårt att veta hur marknaden skulle utvecklas och nu när man tittar tillbaka så hade vi väldigt tuffa månader för många mäklare. Många av både mina och mina kollegors säljare har fortfarande inte fått sina bostäder sålda. Vi kämpade ända in i kaklet och fick vår såld till slut! :) Önskar er allt gott och hoppas ni kommer att trivas i er nya bostad!

Liam S
Centrala Sundbyberg

Riktigt bra och professionellt bemötande hela vägen. Kände mig trygg under hela processen av mitt köp. Kunde inte önska mig ett bättre och enklare bostadsköp. Rekommenderar Jessica starkt för er som ska köpa bostad i Sundbyberg

Johan T
Centrala Sundbyberg

Jessica tog omgående kontakt, lyssnade på mina önskemål och presenterade snabbt ett upplägg som jag som säljare är mycket nöjd med. Hon tog sig tid och omtanke att guida både mig som säljare, och köparen genom alla steg i processen och kunde svara på alla frågor. Jessica har hela tiden varit lätt att få tag på, det har gått supersmidigt och över förväntan. Rekommenderar varmt henne som mäklare!

Mark S
Hallonbergen

Jessica är en mycket trevlig och skicklig mäklare som jag varmt kan rekommendera!

Fredrik H
Centrala Sundbyberg

Trevligt bemötande och tydlig i hela säljprocessen. Kanon!

Ghassan J
Hallonbergen

Jessica och hennes team gör verkligen allt för att du ska få en underbar köpupplevelse. Rekommenderar dem starkt.