Jessica Toubal
Registrerad mäklare sedan 2016
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-07 - 2019-06

Läs vad 88 Läs vad Jessica Toubal

• Kristoffer O köpte sin lägenhet med hjälp av Jessica Toubal en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg

2019-06-26

Centrala Sundbyberg
    Jag köpte en bostadsrätt med hjälpa av Jessica.
    Anser att hon levde upp till de förväntningar jag hade inför och under köpet. Hon var behjälplig i de frågor och funderingar jag hade och kan varmt rekommendera henne vidare Läs mer
  • Ann A sålde sin lägenhet med hjälp av Jessica Toubal en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg

2019-06-10

Sålt mindre lgh. Fantastisk mäklare! Kunnig, bra driv och engagerad. Läs mer
  • Saad A sålde sin lägenhet med hjälp av Jessica Toubal en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg

2019-05-30

Hallonbergen
    jag sålde en lägenhet i hallonbergen och fick vad jag begärde, Jessica gjord ett strålande jobb! väldigt proffsig. Läs mer
  • Otto F sålde sin lägenhet med hjälp av Jessica Toubal en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg

2019-05-29

Sålt lgh
    Professionellt bemötande med glimten i ögat. Våra förväntningar överträffades och Jessica gjorde ett mycket bra jobb Läs mer
  • Jonatan Mindell K sålde sin lägenhet med hjälp av Jessica Toubal en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg

2019-05-22

Brotorp/Järvastaden
    - Sålt min bostad för 2 500 000 SEK.
    - Mycket bra, bra och tydlig information om hur vi skulle gå till väga för att få lägenheten såld.
    - Ja, vi sa att förväntningen var att sälja lägenheten till det pris vi fick. Jessica uppnådde våra förväntningar utan tvekan.

- Mycket duktig mäklare som är rak och ärlig med vad hon vill och tycker. Informerade oss i god tid om hur vi skulle gå tillväga samt uppnådde vår förväntningar med högsta betyg. Enkel att ha och göra med och duktig på sitt yrke!

Allt man kan önska sig hos en mäklare! Läs mer
  • Kurt B sålde sin lägenhet med hjälp av Jessica Toubal en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg

2019-05-13

Ursvik
    Grymt trevlig tjej.
    Å sälja det kan hon... Läs mer
  • Anna B sålde sin lägenhet med hjälp av Jessica Toubal en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg

2019-04-21

Centrala Sundbyberg
    Allt bra, mycket nöjda med vår försäljning. Kunnig, trevlig och hjälpsam! Läs mer
  • Beda A sålde sin lägenhet med hjälp av Jessica Toubal en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg

2019-04-09

Centrala Sundbyberg
    Använde Jessica som mäklare när jag sålde min bostad. Jag upplever att jessica är proffsig, ärlig och väldigt trevlig i sitt bemötande. Hade jag frågor eller behövde bollplank så fanns hon där Läs mer
  • Lennart T sålde sin lägenhet med hjälp av Jessica Toubal en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg

2019-04-03

Centrala Sundbyberg
    Bra bemötande och trevlig mäklare men höll inte lovade återkopplings tider till oss Läs mer
  • Nina B sålde sin lägenhet med hjälp av Jessica Toubal en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg

2019-03-15

Ör
    När jag skulle sälja min trea på 90 kvadrat i Ör vände jag mig på min dotters inrådan till Jessica Toubal. Jag fick genast ett mycket gott intryck av Jessica som visade sig vara en mycket professionell, lyhörd och tillmötesgående mäklare. Hon infriade alla mina förväntningar och jag är väldigt nöjd med försäljningen av min bostad. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Sundbyberg

Sebastian Scherdin