Jessica Toubal

Jessica Toubal

Jessica Toubal är mäklare på HusmanHagberg Sundbyberg

Jessica Toubal har varit registrerad mäklare sedan 2016-10. Jessica Toubal har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-12 och har fått 190 omdömen med ett betyg på 4.8. Jessica Toubal har haft 33 försäljningar sen 2023-07 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-07 - 2024-06

190 omdömen om Jessica Toubal

Sedan starten hos Reco 2019
Nicke A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jessica Toubal en del av HusmanHagberg Sundbyberg
Centrala Sundbyberg

Jessica var en bra mäklare som lyckades få lägenheten såld trots en låg marknad. Bra bemötande och professionellt intryck.

Emil F
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jessica Toubal en del av HusmanHagberg Sundbyberg
Centrala Sundbyberg

Hade rätt låga förväntningar men hon visade lägenheten bra och hade koll på objektet. Men tyvärr under budgivningen kändes det som hon var virrig och skrev fel belopp två gånger i text. Det gav en känsla av oseriösitet. Det gick snabbt i slutet och jag undrar om det egentligen behövde vara så stressigt. Tror både jag och säljaren var rätt flexibla, kanske kunde hon ingett mer lugn i hela affären. Väl vid kontraktsskrivning var hon återigen professionell och det gick smidigt. Sammanfattningsvis: 3/5

Albion A
Centrala Sundbyberg

Jessica was really good broker! Good commucation and did a good job for me, she does the work really good and very professional, I highly recommend her! Im happy

VALENTINA RANA P
Centrala Sundbyberg (Lilla Alby)

Jag kan varmt rekommendera Jessica Toubal som mäklare. Jessica har varit oerhört professionell, kunnig och engagerad under hela vår bostadsaffär. Hon var alltid tillgänglig för att svara på frågor och ge råd, vilket gjorde processen smidig och stressfri. Hennes expertis och personliga engagemang hjälpte oss att hitta den perfekta bostaden, och vi kände oss trygga genom hela köpet. Om du söker en pålitlig och kompetent mäklare som verkligen bryr sig om sina kunder, är Jessica Toubal det självklara valet.

Anna S
Centrala Sundbyberg (Lilla Alby)

Både köpt och sålt via Jessica! Professionell mäklare som jag rekommenderar till alla som ska köpa och sälja i Sundbyberg!

Tilda H
Centrala Sundbyberg

Otroligt professionellt bemötande och service. Mäklaren levde upp till förväntningarna genom att vara tillgänglig, tydlig, bemötte samtliga frågor och funderingar. Sammanfattningsvis gick köpet smidigt och kändes tryggt.

Sunar C
Centrala Sundbyberg

Efter att ha träffat några mäklare så föll valet på Jessica. Hon kändes pålitlig med ett fantastiskt driv, engagemang och omtanke. Hon har väldigt god lokalkännedom då hon själv bor i sundbyberg vilket kändes än mer tryggt. Vi är mer än glada och nöjda med Jessica och hennes hårda arbete för att hjälpa oss sälja i en svår marknadssituation. Rekommenderar Jessica alla dagar i veckan.!

Khazan D
Centrala Sundbyberg

En 10a! Jessica har skött allting snabbt och enkelt, finns inget att klaga på.

Svar från Jessica Toubal

Tusen, tusen tack! Blir så glad av att läsa detta :)

Leila Yhomara G
Hallonbergen

Hon var snäll och vänlig med oss båda. Hon var så snabb att det gjorde oss stressade genom hela processen. Allt skulle vara klart igår, besöket i lägenheten, undertecknandet av kontraktet, den överenskomna betalningen, med mera. Detta, även om det var bra för henne, tog bort glädjen i vår erfarenhet som första husägare. Vi var vi inte redo för hastigheten som den här typen av verksamhet har, kanske, men vi såg också fram emot att känna oss guidade och inte pressade och stressade.

Svar från Jessica Toubal

Hej Leila, Tack för din kommentar. Tråkigt att ni känner så. Efter visningen, så sa både du och din partner till mig att ni ville skriva kontrakt omgående. Helst samma dag om möjligt. Jag fick ringa till styrelsen och förmedla detta. Även fast styrelsen hade velat vänta ett tag till och fortsätta visa bostaden till fler intressenter gick de till slut med på att sälja bostaden till Er. Därför kanske ni uppfattade det som att det gick fort. Ännu en gång, tråkigt att ni känner så. Samtidigt så hann ni köpa bostaden först då...

Daniel vincent L
Centrala Sundbyberg

Proffsig, saklig, lösningsorienterad. Kändes tryggt som köpare!

Svar från Jessica Toubal

Tack snälla Daniel. Jag hoppas att du kommer att trivas i din nya bostad!